Mahakarvat, naisilla!

karvainennainenko :D

Olen siis nuori, hieman alle 20v tyttö ja mietinkin, että onko normaalia, kun omistan hieman mahakarvoja :D Keskellä mahaa menee sellainen "raita", mikä joillain miehillä on. Ei todellakaan näkyvä, mutta läheltä näkyy kyllä, onko normaalia?

7

575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä lääkäriin

      Yleensä tuollainen miestyyppinen vartalokarvoitus osoittaa että hormonitoiminnassa voi olla jotain vikaa. Ainakin testosteronia lienee normaalia enemmän.

    • Uupunut tähän touhuun

      Niin mullakin, mutta oon vast 13v.
      Ja myös käsissä, säärissä ja reisissä on tummia karvoja:'(
      Joo ei oo kyl kauheen kivaa olla karvainen nainen!
      Saan epilaattorin varmaan vasta sitten kun muutan kotoa, kun ei äiti edes ikinä huomaa että mulla ois sille käyttöä...

      • Teeastia

        Kaikille ihotyypeille epilaattoriet ei edes sovi, mutta kannattaa miettiä josko pystyisit itse opettelemaan (vahaamaan tai) sokeroimaan tummia karvoja pois?

        Ja on täysin normaalia, että on karvotusta vatsankohalla vaikka o nainen. Jokasella meistä on niitä, mutta vaan tietynlainen valaistus yleensä vaan saa huomaamaan ne.


      • Mielipidekysymys
        Teeastia kirjoitti:

        Kaikille ihotyypeille epilaattoriet ei edes sovi, mutta kannattaa miettiä josko pystyisit itse opettelemaan (vahaamaan tai) sokeroimaan tummia karvoja pois?

        Ja on täysin normaalia, että on karvotusta vatsankohalla vaikka o nainen. Jokasella meistä on niitä, mutta vaan tietynlainen valaistus yleensä vaan saa huomaamaan ne.

        Minusta epilaattori on hellempi iholle kuin vahaus. Epilaattori tarttuu vain karvaan ja nyppää vain muutaman karvan kerrallaan edetessään. Vahauksessa liuska tarttuu myös ihoon ja pois repäistessä ärsyttää ihoa. Kipukin on kovempi suuremman karvamäärän irrotessa kerralla, mutta kipu on hetkellinen.

        Jos ihon on löysää (mm. kainalot ja alapää), epilaattorin käyttö voi olla vaikeaa jos ei pysty kiristämään ihoa hyvin.


    • karvapörrö

      Ihan normaalia tuo on, älä huoli. Yllättävän yleistä vieläpä, mutta ei siitä kukaan kehtaa naamat vastakkain vaan puhua. Olisipa joku ollut kertomassa minulle saman kun ikäisenäsi huomasin saman "vian" itsessäni... mulla meni tosi monta vuotta se uskoa, silloin kun ei ollut tällasia palstoja mistä kysyä. Mutta mutta, nyppimällä niistä pääsee eroon hetkeksi, itse käytän pinsettejä, mutta tokihan ne takaisin tulevat. Asiasta kolmanteen, jos jollain on ideoita kuinka estää juuri näiden mahakarvojen sisäänpäin kasvu, ottaisin neuvoja mielellään vastaan. Ihon kuorinta on moneen kertaan kokeiltu, liekö mun karvat sitten vaan siihen taipuvaisia?

      • fidsidfsf

    • karvamasu

      Samaa vikaa ja olen 15. Haluan eroon näistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2065
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      172
      1497
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe