Hyvät ihmiset,
löytyykö jolta kulta/jostakin vielä se legendaarinen Harri Kahlos -ketju? Joka poistettiin täältä aikanaan.
Legendaarinen Kahlos-ketju
17
8218
Vastaukset
- Ali-ihminen Ranualta
Miten herra H.K (tai no, Harri Kahlos) ehtisi kuvata/skannata dokumentteja hänen voitostaan (jotka hänellä on hallussaan), sillä täälläpäin liikkuu huhu, että hän ei ehdi tehdä sitä, koska imee munaa kanarialinnulta. HUHU SAATTAA TOKI OLLA FIKTIOTA!!!! (?)
- Tsykiatri
Harri Kahlos -ketju on pehmustetun sellin seinässä.
- Hdkdjdks
Mikä helevetti on tämä Harri kahlos
- Anonyymi
Mulla on kuva hänestä mun puhelimessa. Näin hänet, kun olin menossa kotiin. Piti verhoja auki niin näkyi hyvin kun ulkona oli pimeää.
- Kanarialintu
On se fyysinen :D
- Fyysine
Sehän hyvin kommentoi
- Apuaaaaaa
Eikö tuota saada suljetulle muita häiriköimästä?
- Anonyymi
Sanon (tai no en sano ! 😛)
- Anonyymi
Sehän hyvin kommentoi
- Anonyymi
On se vaa nii fyysine !!!!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä Hartsalle kuuluu nykyään?
- Anonyymi
Käveli vastaan Viikin Prisman lähellä. On se fyysinen!
- Anonyymi
Ime persettä kanarialintu!
- Anonyymi
Dol... Ääh??? (😛?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dol... Ääh??? (😛?)
Onko kellään tietoa Harrin nykyisistä elämänvaiheista/voinnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään tietoa Harrin nykyisistä elämänvaiheista/voinnista?
Käykää ylilaudalla katsomassa ketä kiinnostaa, näyttää että vointi ei ole hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää ylilaudalla katsomassa ketä kiinnostaa, näyttää että vointi ei ole hyvä
Sehän hyvin kommentoi !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019