Hei, osaisiko joku auttaa? Soittimeni on tiltannut siitä asti kun kytkin sen tietokoneeseen ladatakseni lisää musiikkia. Yleensä toiminut normaalisti ja akun lataus kuvakkeet ja yhdistämis kuvakkeet ovat tulleet mp3:n näytölle mutta nyt tilttaa siihen kohtaan, että näytöllä näkyy vain "Zvplus", joka siis näkyy kun käynnistää soittimen. Soitin siis jumittaa tuohon kohtaan. Tietokonekkaan ei löydä soitinta. Resetoida olen yrittänyt ja akunkin olen kuluttanut loppuun, joten mitä tehdä? Hommatakko uusi vai viedä korjaajalle?
Vastaukset 1
- Jonni Lumperi
Sama täällä -teki sen juuri !!Eilen toi tänään.Olen resetoinut -ei vaikuta !! ja tämän teki nyt latauksen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640