.
kuvittelemme olevamme elossa vaikka oikeasti tuli maailmanloppu 2012!!!!1!!1!1!1!!!
Har!
.
Elämme 2012 jälki-
5
<50
Vastaukset
Mayat erehtyivät kalenterinsa kanssa. Ei paljoa; 7000 vuotta eli 28000 kvartaalia.
- Neiti Näpsä
Tänään on loppuelämän ensimmäinen päivä. Juicen kuuluisin sanoin, "Ei elämästä selviä hengissä". Vielä ehtii tekemään elämäntaparemontin.
- Realiteetti:.
.
Vaikka maailmanloppu on realiteettii sopiiko silti vapauttaa suolistokaasuja
* PRÖÖÖÖÖööööttTTTTTttt *
Har!
. - Neiti Näpsä
Realiteetti:. kirjoitti:
.
Vaikka maailmanloppu on realiteettii sopiiko silti vapauttaa suolistokaasuja
* PRÖÖÖÖÖööööttTTTTTttt *
Har!
.Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että omituinen Har-tyyppi opettaa sisäistämään reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Vaihtelevalla menestyksellä myös Har-tyyppi johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti meihin kohdistuvaa tietotarvetta.
Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että Har-jantteri ennakoi osaltaan peräänkuulutettua lakonisuutta.
- Mukulakivillä
Olipa kaunis psykoosipäivä Helsingissä.
Sanoivat ovella, että kirjastoon pääsee vasta kolmen vuoden kuluttua.
En jäänyt jonottelemaan. Olin kyl pettynyt :(
Muuten ihan todellisen tuntuista meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187