Kun mies on käynyt maksullisilla naisilla.... Jättäisittekö tai oletteko jättäneet?
maksulliset naiset
10
2545
Vastaukset
- Kokemuksia
Mies kävi maksullisissa seurusteluaikanamme. Asia paljastui minulle vasta, kun epäiltiin minuun sairautnåen oireiden takana olevan immuunikato. Oltiin naimisissa, kolme lasta tuolloin.
Kävimme hiv-testeissä jaæ negatiivinen tulos, onneksi.
Asia oli minulle järkytys...olin jo seurusteluaikanamme sitoutunut suhteeseemme.
Toipuminen vei niN puolisen vuotta.
Sen jälkeen epämääräisiä gyneoireita, joiden taustalla kondylooma . Syövän esiaste. Tuolloin lääkäri väitti, että kyseessä sukupuolitauti . Mies ei tänäkään päivänä ole tunnustanut käyneensä vieraissa naisissa.
Viime syksynä lyhyt suhde, jossa seksiyritystä.
Hoidot kestivät puoli vuotta.
Joten oN näItä kokemuksia asiasta kertynyt.
Nyt on paha aviokriisi päällä...mietin todella vakavasti eroa. Perussairauteni on riittävän vaikea (työkyvytön), joten mItään muita ei tähän liittoon mukaan mahdu.
Luottamus on täysin mennyt.
Maksullisissa käynti tapahtui ulkomailla ja mies oli silloin humalassa. Muutkin reissuun osallistujat olivat samoin tehneet...- jutseruksila
Ja höpö. Ensinnäkin kaikki maksulliset naiset jokapuolella maailmaa vaativat asiakkailtaa kondomin. Toisekseen sukupuolitaudit ovat kyllä yleisiä, mutta ei niitä joka naiselta saa. Kondomia nyt vieraan kanssa käytettäisiin muutenkin.
Puhut paskaa. - veitsanatsuustani
jutseruksila kirjoitti:
Ja höpö. Ensinnäkin kaikki maksulliset naiset jokapuolella maailmaa vaativat asiakkailtaa kondomin. Toisekseen sukupuolitaudit ovat kyllä yleisiä, mutta ei niitä joka naiselta saa. Kondomia nyt vieraan kanssa käytettäisiin muutenkin.
Puhut paskaa.Tuollainen käsitys mullakin on, että maksulliset naiset vaativat kondomin käyttöä. Kondyloomahan on sukupuolitauti, ei lääkäri mitään ole väittänyt. Ed. kirjoittaja vaan ei ole sitä halunnut uskoa. Toivottavasti myös mies on hoidettu ettei levitä tautejaan ympäriinsä. Lyhyt suhde, jossa seksiyritystä? Ja mitä hoitoja sen jälkeen tarvitsee, jos seksiä ei ole ollut? Uskokoon ken tahtoo.
- Almost there
jutseruksila kirjoitti:
Puhut paskaa.Eivät nyt kaikki horot vaadi korsua, sillä se riippuu hieman siitä, että millä alueella sitä maksullista seksiä hakee ja onko horo paritettu vai ei. Suomessa, Saksassa ja Hollannissa enimmäkseen kortsu vaaditaan, mutta Suomessa tsekkihorot antaa turskille suuseksiä paljaalla toisinkuin suomalaiset hupakot.
Voisitko sä esittää hieman faktaa noin tilastopohjalta, joka todistaisi sen sun väittämän, että kaikki vaatii kortsun? Eli sä itse puhut skeidaa! - venakkoa
taisipa olla samalla reissulla mieheni kanssa.
- venakkoa
venakkoa kirjoitti:
taisipa olla samalla reissulla mieheni kanssa.
edellinen viesti oli nimimerkille "kokemuksia"... ja kyllä mieheni reissussa oli ihan ollut omalla vastuulla kumin käyttö, maksulliset ei niitä olleet vaatineet
- huh huh
Jättäisin heti käyttipä mies sitten maksullisia tai maksuttomia muita naisia. Onko tuossa muka jotain mietittävää?
- venakkoa
en jätänyt, oliko oikea vai väärä valinta, sen aika näyttää. terapiassa käyty puolin ja toisin ja yhdessä...
- sama kun söis raflas
Eikö maksullisissa käyminen ole verrattavissa samaan kuin syöt ravintolassa jotain muuta kuin mitä kotona saat? Ei ole mun mielestä paha asia. Itseäänhän maksulliset elättää eikä tunteita varmasti ole mukana. Pahempaa olisi joku pitkäaikainen suhde tai vakipano.
Mutta tyhmä on miehesi ollut, jos ei ole kumia käyttänyt.
- venakkoa
itse en kuitenkaan vertaisi ravintolassa syömiseen... minun mieheni käytti kyllä kumia enkä "tuliaisia" saanut. maksulliselta ei saanut mitään mitä ei ole kotona tarjolla (tapana on vedellä niitä pikaisiakin hiekkatien varrella)... sanoi kyllä luulleensa , että jotain ihmeellistä olisi tarjolla, kun porukan "vanhat-ketut" antoivat näin ymmärtää, oli kuulemma likainen ja hätäinen sutaisu ("pelottava ja jännittävä käteenveto")... mutta siihen sutaisuun loppui seksi kotona, ei pystynyt edes silmiin katsomaan, saati koskettamaan, monenlaista surua ja murhetta toi sutaisu mukanaan vuosikausiksi, kunnes sai mies pallinsa kerättyä ja tunnusti tekonsa (aavistin kyllä, mutta en oikeastaan edes osannut epäillä, pidin sitä mahdottomana, juurikin siksi että oma seksielämämme oli vaihtelevaa ja rohkeaa)... sattuihan se, mutta nyt on elämä muilta osin ennallaan, on jälleen läheisyyttä ja yhdessäolon meininkiä, keskustelua ja toisen huomioon ottamista, miehen on henkisesti taas parempi olla kun ei ole moista taakkaa sydämmellä. minun oloni on taas tavallaan huonompi (mieli pui tätä pettämistä) mutta tavallaan myös parempi (olin aivan ymmälläni kun mies muuttui todella etäiseksi eikä antanut enään itseensä koskea) kun selvisi syy siihen mikä välejä kaihertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058