Mitä haittaa on sokerittoman jääteen ja coca cola lightin juomisesta? En ennen ole juonut näitä, mutta ne kuitenkin auttavat makeannälkään ainakin minun kohdallani. Niissä ei tietääkseni ole juurikaan kaloreita..?
Sokerittomat juomat
3
1061
Vastaukset
- laihduttaja
Mahdollisia haittoja: vatsavaivat jos käyttää paljon makeutusaineita. Limsan juominen yleensä kuluttaa hampaita. Lisäaineita on varmaan molemmissa, joten ei järin terveellistä. Mutta ns. normaalissa määrin ei pitäisi olla haittaa. Kaloreita ei tosiaan noissa juuri ole eli siltä osin voi juoda vaikka miten paljon.
- Hiilarit pannaan
Kofeiinin vaikutuksesta elimistö alkaa erittämään insuliinia. Insuliini vaikuttaa mm. siten, että elimistö ei pääse hyödyntämään rasvavarastoja. Toisin sanoen insuliini lukitsee rasvavarastot.
Toisilla vaikutus on voimakkaampi, toisilla hyvin vähäinen.
Mutta jos haluat pedata laihdutuksessa varman päälle, vältä kofeiinia. Voi käydä niin, että vaikka kuinka vähennät syömääsi/juomaasi energiamäärää, elimistö ei silti pääse "sulattamaan" varastoituneita rasvoja juuri korkean insuliinitason takia... siis kofeiinin aikaansaaman reaktion takia.
Kokeile sen sijaan:
- Sprite - zero
- Pommac - light
- 7up - light- Bachini
Minusta kofeiinin vaikutus verensokeriin on hyvin vähäinen. Onhan kofeiinilla hyvätkin puolensa: se piristää ja rentouttaa->jaksat liikkua enemmän-> poltat enemmän kaloreita
Light- juomissa piilee pieni "vaara" laihduttajille, se lisää suolaisen syömistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693