Auttakaa Aloittelijaa

Avuton maalainen

Elikkäs olen kolmetoista vuotta vanha poika. kengän koko 43, sopisiko tuollainen setti minulle:

Value Trucks trukit

Lamina OG8 7.75]dekki

Aste Rannerengas renkaat

laakerit on jo Abec-7
Sitten temppuihin osaan nyt vain ollien (sekin on surkea) jota olen harjoitellut kaverin laudalla. sen harjoittelu jatkuu, mutta entä sen jälkeen en tiedä mitä harjoitella seuraavaksi. Laittakaa temppujen nimiä, niin katson sitten vaikka YouTubesta.

9

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää tiärän kyllä

      oioioi onpas sulla iso kengän numero oot varmaa aika kova jätkä (tunnen kyllä yhen jolla on isompi kengän numero) ei noilla kamoilla mitään tee osta marketti lauta ei susta kuitenkaan tuu koskaan yhtään mitään skeittaajaa (kokemusta on) ei tolla kengän numerolla vois skeitata

      • kantsii alottaa

        Kantsii kyl alottaa ite oon kans tyttö 13 w ja tän kesän harrastanu ja moni temppu menee ja toi paketti on ihan hyvä ja ei kantsi ostaa mitää paskaa marketti lautaa nimittäin tiedän mitä siitä tulee ja pulttei saa kiristää vähä väliä ja mul on jotai videoit mun kanaval martsu200 :)


    • kantsii alottaa

      Ite oon erimieltä. Oon ite kans 13 v tyttö ni heräti ku ostin merkki laudan onnistu paremmin oon ny tän kesän harrastanu ja osaan ollie,bs ollie ja kaikkii muit pikku juttui mut se on vaa edenny sil et tyylii joka päivä oon harjotellu ainaki tunnin

      • kantsii alottaa

        Ja munkin kenkä on 41 ostaa vaan sopivan koko sen laudan ja jos haluut ni mul on jotai videoit youtubes nimel martsu200


    • jabou

      No siis jos olet tuollaisella setillä kokeillut ja olet sitä mieltä että se on kaikista sopivin, niin ei muuta kun hommaa tuo setti ja sitten rullaamaan! :) Itsellä on myös kengän koko 43 ja olen aina vetänyt 7.625 kokoisella laudalla ja nyt vasta myöhemmin siirryin 7.75.

      Ollien lisäksi voisin suositella jotain vaikka, pop shove it, fs ollie ja bs ollie, fakie half cab, fakie pop shove it. Ja fakiesta nyt kannattaa muutenkin kokeilla kaikkea jännää. Sitten voi vähitellen siirtyä harjoittelemaan flip temppuja. Tai miten nyt itse parhaalta tuntuu :)

      Olliee kannattaa harjoitella ahkerasti :)

    • lami2

      onks zero hyvä

      • Braillefan

        Kannattaa katsoa youtubesta braille skateboardingin videoita. Ovat todella hyviä. Sieltä löydät myös paljon temppuja joita kannattaa opetella ja missä järjestyksessä.


    • skeittari1

      moi! kannattaa alottaa ja ihan ok setti... tiedän yhen kaverin joka on 11v kuten minäkin niin sillä on kengän koko 42 ja skeittaa : )

    • Sellast

      Tota mikä tempun vois harjoitella ollien jälkeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe