Elikkäs olen kolmetoista vuotta vanha poika. kengän koko 43, sopisiko tuollainen setti minulle:
Value Trucks trukit
Lamina OG8 7.75]dekki
Aste Rannerengas renkaat
laakerit on jo Abec-7
Sitten temppuihin osaan nyt vain ollien (sekin on surkea) jota olen harjoitellut kaverin laudalla. sen harjoittelu jatkuu, mutta entä sen jälkeen en tiedä mitä harjoitella seuraavaksi. Laittakaa temppujen nimiä, niin katson sitten vaikka YouTubesta.
Auttakaa Aloittelijaa
9
220
Vastaukset
- mää tiärän kyllä
oioioi onpas sulla iso kengän numero oot varmaa aika kova jätkä (tunnen kyllä yhen jolla on isompi kengän numero) ei noilla kamoilla mitään tee osta marketti lauta ei susta kuitenkaan tuu koskaan yhtään mitään skeittaajaa (kokemusta on) ei tolla kengän numerolla vois skeitata
- kantsii alottaa
Kantsii kyl alottaa ite oon kans tyttö 13 w ja tän kesän harrastanu ja moni temppu menee ja toi paketti on ihan hyvä ja ei kantsi ostaa mitää paskaa marketti lautaa nimittäin tiedän mitä siitä tulee ja pulttei saa kiristää vähä väliä ja mul on jotai videoit mun kanaval martsu200 :)
- kantsii alottaa
Ite oon erimieltä. Oon ite kans 13 v tyttö ni heräti ku ostin merkki laudan onnistu paremmin oon ny tän kesän harrastanu ja osaan ollie,bs ollie ja kaikkii muit pikku juttui mut se on vaa edenny sil et tyylii joka päivä oon harjotellu ainaki tunnin
- kantsii alottaa
Ja munkin kenkä on 41 ostaa vaan sopivan koko sen laudan ja jos haluut ni mul on jotai videoit youtubes nimel martsu200
- jabou
No siis jos olet tuollaisella setillä kokeillut ja olet sitä mieltä että se on kaikista sopivin, niin ei muuta kun hommaa tuo setti ja sitten rullaamaan! :) Itsellä on myös kengän koko 43 ja olen aina vetänyt 7.625 kokoisella laudalla ja nyt vasta myöhemmin siirryin 7.75.
Ollien lisäksi voisin suositella jotain vaikka, pop shove it, fs ollie ja bs ollie, fakie half cab, fakie pop shove it. Ja fakiesta nyt kannattaa muutenkin kokeilla kaikkea jännää. Sitten voi vähitellen siirtyä harjoittelemaan flip temppuja. Tai miten nyt itse parhaalta tuntuu :)
Olliee kannattaa harjoitella ahkerasti :) - lami2
onks zero hyvä
- Braillefan
Kannattaa katsoa youtubesta braille skateboardingin videoita. Ovat todella hyviä. Sieltä löydät myös paljon temppuja joita kannattaa opetella ja missä järjestyksessä.
- skeittari1
moi! kannattaa alottaa ja ihan ok setti... tiedän yhen kaverin joka on 11v kuten minäkin niin sillä on kengän koko 42 ja skeittaa : )
- Sellast
Tota mikä tempun vois harjoitella ollien jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898