Miksi nainen pettää?

pena vaan

Kertokaa naiset miksi petätte miestänne? Yleensä täällä puhutaan vain kun mies pettää. Minusta se on valheellista, siinä mielessä, koska nainen pettää siinä kuin mieskin.

205

17688

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä myönnän, että minä petän, mutta minulla on siihen perustellut syyt. Siksi, koska minulle ei riitä yksi mies ei tyydytä minun seksitarpeitani johtuen minun yli-seksuaalisuudestani. Mä en nyt ala tähänkin avaukseen toistamaan syitä tähän, sinäkin voit lukea minun vastaukseni siihen kaikkeen täältä;
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11568394

      • n ghbththyth

        Minä petin kun rakastuin toiseen. Oma mieheni on miljoona kertaa parempi sängyssäkin ja seksiä on runsaasti. Valitsin lopulta oman miehen ja jätin kakkosen, mutta se oli pidempi prosessi.

        Itse en usko että koskaan pettäisin seksin takia, kyllä siihen vaaditaan jotain isompaa, sellainen tunne jota luulee elämänsä rakkaudeksi.


      • seli seli

        Miksi sitten olet parisuhteessa? Pysy sinkkuna ja nussi vaikka koko maailmaan ilman, että se loukkaa ketään.


      • barlaam

        joopa joo yleensä nainen pihtaa ei haluu aamulla ei päivällä ei illalla eikä yöllä.pitäskö saaha suklaakeppiä


      • mies20141
        n ghbththyth kirjoitti:

        Minä petin kun rakastuin toiseen. Oma mieheni on miljoona kertaa parempi sängyssäkin ja seksiä on runsaasti. Valitsin lopulta oman miehen ja jätin kakkosen, mutta se oli pidempi prosessi.

        Itse en usko että koskaan pettäisin seksin takia, kyllä siihen vaaditaan jotain isompaa, sellainen tunne jota luulee elämänsä rakkaudeksi.

        sä oot huora


      • carlo1

        puta huora


      • lutka123

        Lutka, huora, sika.


      • mies89_aJ
        mies20141 kirjoitti:

        sä oot huora

        Huora ottaa maksua seksistä, tarkista käsitteesi. Huomaa, jos mies pettää, ei hänkään ole gigolo.


      • Anonyymi
        mies89_aJ kirjoitti:

        Huora ottaa maksua seksistä, tarkista käsitteesi. Huomaa, jos mies pettää, ei hänkään ole gigolo.

        Ilotyttö antaa rahasta, huora pettää kumppaniaan


      • Anonyymi
        mies89_aJ kirjoitti:

        Huora ottaa maksua seksistä, tarkista käsitteesi. Huomaa, jos mies pettää, ei hänkään ole gigolo.

        Pettävä vaimo on huora, ilotyttö ottaa maksun


      • Anonyymi
        mies89_aJ kirjoitti:

        Huora ottaa maksua seksistä, tarkista käsitteesi. Huomaa, jos mies pettää, ei hänkään ole gigolo.

        Huora on huora. Prostituutti otaa maksun huoraamisesta. Se on hänen ammattinsa josta kuuluu maksaa myos veroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettävä vaimo on huora, ilotyttö ottaa maksun

        No jaa ja uskoton mieskin on huora!


      • Anonyymi
        n ghbththyth kirjoitti:

        Minä petin kun rakastuin toiseen. Oma mieheni on miljoona kertaa parempi sängyssäkin ja seksiä on runsaasti. Valitsin lopulta oman miehen ja jätin kakkosen, mutta se oli pidempi prosessi.

        Itse en usko että koskaan pettäisin seksin takia, kyllä siihen vaaditaan jotain isompaa, sellainen tunne jota luulee elämänsä rakkaudeksi.

        Miehesi hihuli kun otti takaisin


      • Anonyymi

        Itse olen hyberbseksuaalinen mies ja saan vain kerran päivässä tyttö ystävältäni ja joudun vetää yössä lapaan ainakin 18 orgasmia voisin jatkaa vaikka kuinka muttakun kädestä loppuu voimat voi kumpa joku keksis suihin otto koneen


    • Hoikkakiharatukka

      Ihminen ei nuorena ymmärrä mitä haluaa ja mikä hänelle on hyvää ja tyydyttävää elämää. Minä olin15 vuotta uskollinen vaikka jo heti lasten syntymän jälkeen huomadin, että mieheni ei ole se oikea. Hän ei vain sytytä minua.

      Huomasin, että en koskaan saa nautintoa, ellen itse sitä hae. Mies ei halua erota ja lapsetkin ovat vielä aika pieniä. Siksi pysyn toistaiseksi aviossa. Rakastajani on naimisissa myös.

    • petturin

      Olen pettänyt koska olen ihastunut, yksi asia johtanut toiseen jne.. Omaa tyhmyyttäni/itsekkyyttäni ajatellut vain itseäni. Ei kai pettämiseen muuta syytä ole. Sitä kaipaa huomiota ja palvontaa mitä omassa suhteessa ei saa. Siinäpä ne syyt.

      • jkhlhjkl

        Propsit rehellisestä, itseä vastuuttavasta vastauksesta/suhtautumisesta ilman normaaleja selityksiä ja puolusteluja.

        Kannattaisiko miettiä miksi palvonta/huomio on niin kovin tärkeää. Huono itsetunto?


      • Kunnioita itseäsi

        Miksi kaipaatte palvontaa, ettekö ole tyytyväisiä itseenne, minusta tuo on itsetunnon puutetta.

        Minusta se että, joku sanoo olet kaunis on suorastaan typerää, on perempi että menet peilin eteen ja itse pystyt hyväksymään itsesi juuri sellaisena kuin olet.

        Kun saat tietoisuuden itse, siitä että olet ihan hyvän näköinen, et tarvitse siihen enää kenenkään kehuja, sillä ne eivät ole koskaan vilpittömiä, noilla kehusanoilla aina kalastetaan jotain etua.

        Pidä itse itsestäsi huolta, käy kampaajalla, kosmetologilla, hammaslääkärillä ja muissa tarpeellisissa terveystarkastuksissa, pidä itse itsestäsi. Osta vaatteet jotka sopivat vartaloosi, eikä sen mukaan, mikä milloinkin on muotia, käytä liikkeiden pukeutumisneuvojia.
        Ole itsenäinen ihminen. Kun tähän pääset huomaat, että elämä on helpompaa.


      • virheistään oppinut
        jkhlhjkl kirjoitti:

        Propsit rehellisestä, itseä vastuuttavasta vastauksesta/suhtautumisesta ilman normaaleja selityksiä ja puolusteluja.

        Kannattaisiko miettiä miksi palvonta/huomio on niin kovin tärkeää. Huono itsetunto?

        Sepä pisti miettimään, miehetkin pettää huonon itsetunnon takia? Ovat mieshuoria.... luulisin että ihmiset pettää ihan samoista syistä, on sitten mies tai nainen.


      • iipolainen

        Tarvitseeko nainen oikein ihastua, kun petturin reissulle halutaan????.... Mies ei tarvitse ihastua halutakseen pesää.


      • nainen23_
        Kunnioita itseäsi kirjoitti:

        Miksi kaipaatte palvontaa, ettekö ole tyytyväisiä itseenne, minusta tuo on itsetunnon puutetta.

        Minusta se että, joku sanoo olet kaunis on suorastaan typerää, on perempi että menet peilin eteen ja itse pystyt hyväksymään itsesi juuri sellaisena kuin olet.

        Kun saat tietoisuuden itse, siitä että olet ihan hyvän näköinen, et tarvitse siihen enää kenenkään kehuja, sillä ne eivät ole koskaan vilpittömiä, noilla kehusanoilla aina kalastetaan jotain etua.

        Pidä itse itsestäsi huolta, käy kampaajalla, kosmetologilla, hammaslääkärillä ja muissa tarpeellisissa terveystarkastuksissa, pidä itse itsestäsi. Osta vaatteet jotka sopivat vartaloosi, eikä sen mukaan, mikä milloinkin on muotia, käytä liikkeiden pukeutumisneuvojia.
        Ole itsenäinen ihminen. Kun tähän pääset huomaat, että elämä on helpompaa.

        Varmasti monen ihmisen kehujen kalastelu johtuu huonosta itsetunnosta. Pienillä kehuilla ja toisen huomioon ottamisella voi kuitenkin olla paljon hyviä vaikutuksia toisen ihmisen mieleen. Koskivatpa kehut ulkonäköä tai jotain luonteenpiirrettä tai taitoa. Jokainen ihminen kaipaa sisimmissään hyväksyntää muilta, vaikka olisi kuinka tyytyväinen omaan itseensä. En koskaan voisi pettää puolisoani, vaikka olisikin aikoja kun hän ei huomioisi tai kehuisi minussa mitään. Jos toisen huomionti on hiipunut, yritän itse huomioida miestäni paremmin, ja tsädää sitten hänkin huomioi taas minua ja olen tyytyväinen ja onnellinen koska miellytän puolisoani ja suhteemme voi hyvin.
        Ei ole iso asia sanoa toiselle, että olet kaunis tai komea tai ihana tai tärkeä, mutta toiselle se voi olla hyvinkin iso asia, joka auttaa jaksamaan vaikeitakin päiviä. Toiset eivät tarvitse huomionosoituksia niin paljon kuin toiset, mutta jos toinen tulee huomionosoituksilla onnelliseksi, niin miksei toinen voisi niitä sitten tehdä?


      • nainen23_ kirjoitti:

        Varmasti monen ihmisen kehujen kalastelu johtuu huonosta itsetunnosta. Pienillä kehuilla ja toisen huomioon ottamisella voi kuitenkin olla paljon hyviä vaikutuksia toisen ihmisen mieleen. Koskivatpa kehut ulkonäköä tai jotain luonteenpiirrettä tai taitoa. Jokainen ihminen kaipaa sisimmissään hyväksyntää muilta, vaikka olisi kuinka tyytyväinen omaan itseensä. En koskaan voisi pettää puolisoani, vaikka olisikin aikoja kun hän ei huomioisi tai kehuisi minussa mitään. Jos toisen huomionti on hiipunut, yritän itse huomioida miestäni paremmin, ja tsädää sitten hänkin huomioi taas minua ja olen tyytyväinen ja onnellinen koska miellytän puolisoani ja suhteemme voi hyvin.
        Ei ole iso asia sanoa toiselle, että olet kaunis tai komea tai ihana tai tärkeä, mutta toiselle se voi olla hyvinkin iso asia, joka auttaa jaksamaan vaikeitakin päiviä. Toiset eivät tarvitse huomionosoituksia niin paljon kuin toiset, mutta jos toinen tulee huomionosoituksilla onnelliseksi, niin miksei toinen voisi niitä sitten tehdä?

        Panen jatkuvasti varattuja rouvia ja heitä yhdistää kaikkia huono itsetunto sekä väkivaltainen isäsuhde. Nämä naiset hakevat huomiota, etenkin humalassa, ja ovat ns. Helppoja pokia. Vähän aikaa kun tiirailee, niin aina saa pillua baareista. Lirkuttelee ja nämä ihmissieluparat ovat valmiina levittämään länget.

        Suurimman syyn mikä näitä naisia yhdistää (n. 273 otos) on huonot välit isäänsä ja alentunut itsetunto, mikä johtaa kyltymättömään, jopa addiktioon, saada huomiota ihan keneltä vain. Lopulta ei ulkoiset seikat edes paina, kunhan vain jaksan kuunnella ja kysellä kivoja, niin aina saa pimpulaa. En ole kyllä muuta syytä, mikä selkeästi, yhdistää näitä naisia.

        Rupesin tekemään itse tätä munagalluppia, kun oma exä nussi vieraita ukkoja baaritanssireissuilla. Aluksi oikeutettuna kostona ja lopulta rupesi halutamaan saada selville pettämisen perimmäisyys ja syyt. Itsessä olen havainnut muutoksen narsistiseen empatian kuolemiseen, rakkauden tunteen katoamiseen ja jotenkin pakonomaisuuteen. Nussia pitää vierasta, vaikkei aina edes panettaisi. Olen tehnyt kirjauksia tunteista ja painoista sekä niiden vaikutuksista minuun sekä omasta heijastusvaikutuksensa lähipiiriin. En erään koe mitään tunnetta kun nussin vieraita naisia. Kaikki on kuin mekaanista rävellustä. Hieman jännitystä on siinä, että pääsenkö heti eka tapaamisella pukille.

        Pakko on myöntää, että tämä romuttaa moraalini ja tunteeni sekä empatian, mutta eipä tarvitse tuntea ahdistusta enää exän juoksuista, onhan se helpotus jollain tavalla ajateltuna. Minä en koe kuitenkaan tekeväni mitään väärin, vaan huoraavat rouvat ne ovat pahan alku ja juurisyy.


      • Anonyymi
        JaniS kirjoitti:

        Panen jatkuvasti varattuja rouvia ja heitä yhdistää kaikkia huono itsetunto sekä väkivaltainen isäsuhde. Nämä naiset hakevat huomiota, etenkin humalassa, ja ovat ns. Helppoja pokia. Vähän aikaa kun tiirailee, niin aina saa pillua baareista. Lirkuttelee ja nämä ihmissieluparat ovat valmiina levittämään länget.

        Suurimman syyn mikä näitä naisia yhdistää (n. 273 otos) on huonot välit isäänsä ja alentunut itsetunto, mikä johtaa kyltymättömään, jopa addiktioon, saada huomiota ihan keneltä vain. Lopulta ei ulkoiset seikat edes paina, kunhan vain jaksan kuunnella ja kysellä kivoja, niin aina saa pimpulaa. En ole kyllä muuta syytä, mikä selkeästi, yhdistää näitä naisia.

        Rupesin tekemään itse tätä munagalluppia, kun oma exä nussi vieraita ukkoja baaritanssireissuilla. Aluksi oikeutettuna kostona ja lopulta rupesi halutamaan saada selville pettämisen perimmäisyys ja syyt. Itsessä olen havainnut muutoksen narsistiseen empatian kuolemiseen, rakkauden tunteen katoamiseen ja jotenkin pakonomaisuuteen. Nussia pitää vierasta, vaikkei aina edes panettaisi. Olen tehnyt kirjauksia tunteista ja painoista sekä niiden vaikutuksista minuun sekä omasta heijastusvaikutuksensa lähipiiriin. En erään koe mitään tunnetta kun nussin vieraita naisia. Kaikki on kuin mekaanista rävellustä. Hieman jännitystä on siinä, että pääsenkö heti eka tapaamisella pukille.

        Pakko on myöntää, että tämä romuttaa moraalini ja tunteeni sekä empatian, mutta eipä tarvitse tuntea ahdistusta enää exän juoksuista, onhan se helpotus jollain tavalla ajateltuna. Minä en koe kuitenkaan tekeväni mitään väärin, vaan huoraavat rouvat ne ovat pahan alku ja juurisyy.

        Ei syytellä huoraavia rouvia kun itse olet jokaiselle jakava tunteeton huora!


    • kysyn vaan

      Juomiseen, pelihimoon ja narkomaniaan on apua siinä missä yliseksuaalisuuteenkin. Kaikki ne ovat addiktioita. Miksi et hae apua itsellesi pistejana?

      • Enhän minä sitä tarvitse, koska minulla on kaikki kunnossa, koska mä saan tarpeeksi seksiä jatkuvasti. Virkeystilanikin on ihan hyvä, tulen hyvin toimeen vähemmälläkin unella. Joten aikaa riittää vähän kaikkeen. Ei minulla ole mitään tarvetta alkaa lekureiden lääketesteriksi tai psykososiaalisten operoijien koekaniiniksi. Minun elämäni toimii ihan hyvin parisuhteessa, mulla on mies jota mä rakastan ja hän minua & mä saan tarpeeksi tyydytystä. Joten mihin mä apua tarvitsen, kun asiat ovat ihan hyvin?


      • Ei tarvetta analyysi
        pistejana kirjoitti:

        Enhän minä sitä tarvitse, koska minulla on kaikki kunnossa, koska mä saan tarpeeksi seksiä jatkuvasti. Virkeystilanikin on ihan hyvä, tulen hyvin toimeen vähemmälläkin unella. Joten aikaa riittää vähän kaikkeen. Ei minulla ole mitään tarvetta alkaa lekureiden lääketesteriksi tai psykososiaalisten operoijien koekaniiniksi. Minun elämäni toimii ihan hyvin parisuhteessa, mulla on mies jota mä rakastan ja hän minua & mä saan tarpeeksi tyydytystä. Joten mihin mä apua tarvitsen, kun asiat ovat ihan hyvin?

        Juuh, eipä näytä olevan tarvetta psykososiaalisiin operaatioihin. Hyvä provokaatio, tai sitten olet oikeasti psykopaatti narsisti.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia


      • Analyysi on tehty
        Ei tarvetta analyysi kirjoitti:

        Juuh, eipä näytä olevan tarvetta psykososiaalisiin operaatioihin. Hyvä provokaatio, tai sitten olet oikeasti psykopaatti narsisti.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia

        Kyllä pistejana sen jo aiemmin kertoi, että hän on yli-seksuaalinen joka siis tarvitsee seksiä enemmän kuin hän saa omalta mieheltään, joten hyvin ainakin hänen asiansa ovat, jos hän kerran saa tarpeeksi seksiä miesystäviltään, olivat he sitten vapaita tai varattuja.


      • Ei tarvetta analyysi
        Analyysi on tehty kirjoitti:

        Kyllä pistejana sen jo aiemmin kertoi, että hän on yli-seksuaalinen joka siis tarvitsee seksiä enemmän kuin hän saa omalta mieheltään, joten hyvin ainakin hänen asiansa ovat, jos hän kerran saa tarpeeksi seksiä miesystäviltään, olivat he sitten vapaita tai varattuja.

        Aivan, niin kertoi, ja tuolla aiemmin joku kirjoitti että pelihimoon, alkoholismiin ja muihin riippuvuuksiin on saatavissa apua. Ongelma, esim. alkoholiongelm, ei katoa, jos vain myönnät olevasi alkkis (tosin pistejana ei näe käytöksessään mitää ongelma, kuten psyko-narsisteilla on tapana). Asialle täytisi tehdä vähän jotain muutakin, vaikkapa laittaa se korkki kiinni. Tämän pistejanan tapauksessa siis jalat ristiin suhteen ulkopuolisten miesten seurassa. Eihän se sinänsä ketään haittaa, jos joku jakelee tavraansa, ainahan sille löytyy ottaja, mutta eikö ole moraalisesti arvelluttavaa olla parisuhteessa ja samanaikaisesti huseerata kylillä helmat hampaissa h.uoraamassa. Pitäisitkö itse siitä, että kumppanisi vähän hurvittelisi selkäsi takana vieraissa. Toinen asia, mikä pistejanan touhuissaan on arveluttavaa, vaikka oma mies olisikin vallitsevaan tilanteesen kuika tyytyväinen, (josta hän ilmeisesti on autuaan tietämätön, kuten useinkin näissä pettämisissä asia on) on se tosiasia, että pistejana on potentiaalinen sukupuolitautien kantaja/levittäjä. Ne taudt tuntuu useinkin unohtuvan näissä ristiin-rastiin nussiutumisissa.
        Toisaalta taas, voihan pistejana jatkaa valitsemalllaan tiellä, mutta kasvattaisi edes sen verran selkärankaa, että jättäisi sen aisankannatajamiehensä,tai ainakin kertoisi tälle elämätavastaan, ja siten antaisi miehelle mahdollisuuden tehdä valintansa, häpäisemättä häntä enää yhtään lisää. Tuskin pistejana kuitenkaan sallisi kumppanilleen samoja vapauksia, psyko-narsistit harvoin sallivat. Säännöt kun on laadittu niitä varten.


      • seli seli
        pistejana kirjoitti:

        Enhän minä sitä tarvitse, koska minulla on kaikki kunnossa, koska mä saan tarpeeksi seksiä jatkuvasti. Virkeystilanikin on ihan hyvä, tulen hyvin toimeen vähemmälläkin unella. Joten aikaa riittää vähän kaikkeen. Ei minulla ole mitään tarvetta alkaa lekureiden lääketesteriksi tai psykososiaalisten operoijien koekaniiniksi. Minun elämäni toimii ihan hyvin parisuhteessa, mulla on mies jota mä rakastan ja hän minua & mä saan tarpeeksi tyydytystä. Joten mihin mä apua tarvitsen, kun asiat ovat ihan hyvin?

        Olet pohjattoman itsekäs nainen.

        "minulla on kaikki kunnossa"
        "mä saan tarpeeksi seksiä jatkuvasti"
        "Minun elämäni toimii"
        "mulla on mies jota mä rakastan ja hän minua"
        "mä saan tarpeeksi tyydytystä"
        "asiat ovat ihan hyvin"

        Rakastaisiko miehesi sinua jos tietäisit millainen oikeasti olet? Ei.
        Olisko miehesi elämässä kaikki hyvin jos hän tietäisi, että elää valheellisessa teatterissa, jota käsikirjoitat? Ei.

        Miehelläsi ei ole mitään, sinulla on kaikki. Kaikki lähtee sinun tarpeistasi ja miehesi on vain yksi väline muiden joukossa niitä tarpeita täyttämään. Narsismi haisee.


    • Yksinkertaista

      Petin, koska mieheni petti minua.

      • Olet kuin pikkulapsi

        Onneksi olkoon! Nyt teitä on sitten samassa suhteessa 2 epäluotettavaa, joten tehän olettekin ihan sopiva pari toisillenne.

        Kulostat ihan pikkulapselta, joka valittaa toisen petturuutta äidilleen, että kun tuo toinenkin teki niin. Todella vastuullista toimintaa.


      • Yksinkertaista
        Olet kuin pikkulapsi kirjoitti:

        Onneksi olkoon! Nyt teitä on sitten samassa suhteessa 2 epäluotettavaa, joten tehän olettekin ihan sopiva pari toisillenne.

        Kulostat ihan pikkulapselta, joka valittaa toisen petturuutta äidilleen, että kun tuo toinenkin teki niin. Todella vastuullista toimintaa.

        Ihan sama mitä sinä minun pettämisestäni ajattelet. Valitinko? En valittanut, olen ihan tyytyväisenä kahden miehen loukussa.


      • MargarethNavarrolainen
        Olet kuin pikkulapsi kirjoitti:

        Onneksi olkoon! Nyt teitä on sitten samassa suhteessa 2 epäluotettavaa, joten tehän olettekin ihan sopiva pari toisillenne.

        Kulostat ihan pikkulapselta, joka valittaa toisen petturuutta äidilleen, että kun tuo toinenkin teki niin. Todella vastuullista toimintaa.

        Olen itsestäni huolta pitänyt 40 nainen. Itseasiassa olen erittäin tiukassa kunnossa. Minulla on ihan kiva, menestynyt ja varakaskin mies. Hän on vain päästänyt itsensä täysin lössähtämään.

        Nautin nuorten miesten huomiosta sekä räiskyvästä, pitkäkestoisesta ja nautinnollisesta seksistä heidän kanssaan. Kotona minulla on luotettava perheen taloudesta huolehtiva kumppani.


      • carlo1
        MargarethNavarrolainen kirjoitti:

        Olen itsestäni huolta pitänyt 40 nainen. Itseasiassa olen erittäin tiukassa kunnossa. Minulla on ihan kiva, menestynyt ja varakaskin mies. Hän on vain päästänyt itsensä täysin lössähtämään.

        Nautin nuorten miesten huomiosta sekä räiskyvästä, pitkäkestoisesta ja nautinnollisesta seksistä heidän kanssaan. Kotona minulla on luotettava perheen taloudesta huolehtiva kumppani.

        iso paska olet . toivottavasti meihesi hakkaa su ja heittää pihallle


    • kisuuuu

      Petän, koska en saa kotoa seksiä. En tiedä miksi enkä voi yksin asiaa korjata. Mies ei välitä minusta tippaakaan. Avioero tällä hetkellä ei onnistu taloudellisesti, koska emme kumpikaan saisi kohtuullista asuntoa. Yritän selvitä henkisessä mielessä ja haen elämäni hauskuutta ja iloa myös vastakkaiselta sukupuolelta.

    • Naikkoinen

      Olen 17v tyttö ja olemme kaukosuhteessa..
      Petin miestäni koska ei hän sitä koskaan tule saamaan selville, sillä hän ei ole minua vahtimassa.
      Näemme noin kerran kuukaudessa ja itse en tyydy niin satunnaiseen läheisyyteen.
      Silti en halua luopua nykyisestä miehestäni koska rakastan häntä, mutta tahdon myös salarakkaan.
      EN TIEDÄ MIKSI?!

      • minä555

        Yliseksuaalisuus, hormonit, tarpeet...kumppani ei pidä tärkeänä seksiä. Puhuttu on asiasta kyllä mutta ei muutosta ja se harmi. Rakkautta on kyllä mutta kun pitkä aika seksistä niin itselläkin meni halut kumppaniin.

        Nyt asumme silti yhdessä ja harrastan seksiä toisen kanssa joka on varattu mutta hän ei saa lapsia joten raskauden riskiä ei tule. En tietenkään ole näin tyytyväinen mutta tarpeet on tyydytettävä sanokoon kukin mitä haluaa. Uskon että mies jonka kanssa olen vain silloin tällöin ei myöskään saa kotona tarpeitaan tyydytettyä.

        Seksi on tärkeää vaikka miten kukin sanoisi toisin.


      • tee valinta
        minä555 kirjoitti:

        Yliseksuaalisuus, hormonit, tarpeet...kumppani ei pidä tärkeänä seksiä. Puhuttu on asiasta kyllä mutta ei muutosta ja se harmi. Rakkautta on kyllä mutta kun pitkä aika seksistä niin itselläkin meni halut kumppaniin.

        Nyt asumme silti yhdessä ja harrastan seksiä toisen kanssa joka on varattu mutta hän ei saa lapsia joten raskauden riskiä ei tule. En tietenkään ole näin tyytyväinen mutta tarpeet on tyydytettävä sanokoon kukin mitä haluaa. Uskon että mies jonka kanssa olen vain silloin tällöin ei myöskään saa kotona tarpeitaan tyydytettyä.

        Seksi on tärkeää vaikka miten kukin sanoisi toisin.

        Kyllä fyysinen ja henkinen puoli pitäisi jakaa saman henkilön kanssa! Eroa,jos et sexiä saa! Tällä hetkellä teet väärin,vaikka kuinka selittelet itselle muuta!


      • Salassakalassa
        tee valinta kirjoitti:

        Kyllä fyysinen ja henkinen puoli pitäisi jakaa saman henkilön kanssa! Eroa,jos et sexiä saa! Tällä hetkellä teet väärin,vaikka kuinka selittelet itselle muuta!

        Kommenttisi on todella outo. Luuletko, ettei salasuhteessa jaeta fyysistä ja henkistä puolta saman ihmisen kanssa? Toki vain yhden kanssa kerrallaan.

        Miksi ihmisen pitäisi tyytyä vain yhteen henkiseen ja fyysiseen yhteyteen?


      • sssna
        minä555 kirjoitti:

        Yliseksuaalisuus, hormonit, tarpeet...kumppani ei pidä tärkeänä seksiä. Puhuttu on asiasta kyllä mutta ei muutosta ja se harmi. Rakkautta on kyllä mutta kun pitkä aika seksistä niin itselläkin meni halut kumppaniin.

        Nyt asumme silti yhdessä ja harrastan seksiä toisen kanssa joka on varattu mutta hän ei saa lapsia joten raskauden riskiä ei tule. En tietenkään ole näin tyytyväinen mutta tarpeet on tyydytettävä sanokoon kukin mitä haluaa. Uskon että mies jonka kanssa olen vain silloin tällöin ei myöskään saa kotona tarpeitaan tyydytettyä.

        Seksi on tärkeää vaikka miten kukin sanoisi toisin.

        Ei se seksi nyt mitenkään tärkeää OIKEASTI ole! Ilman pärjää ihan hyvin!


      • SSSNA1
        minä555 kirjoitti:

        Yliseksuaalisuus, hormonit, tarpeet...kumppani ei pidä tärkeänä seksiä. Puhuttu on asiasta kyllä mutta ei muutosta ja se harmi. Rakkautta on kyllä mutta kun pitkä aika seksistä niin itselläkin meni halut kumppaniin.

        Nyt asumme silti yhdessä ja harrastan seksiä toisen kanssa joka on varattu mutta hän ei saa lapsia joten raskauden riskiä ei tule. En tietenkään ole näin tyytyväinen mutta tarpeet on tyydytettävä sanokoon kukin mitä haluaa. Uskon että mies jonka kanssa olen vain silloin tällöin ei myöskään saa kotona tarpeitaan tyydytettyä.

        Seksi on tärkeää vaikka miten kukin sanoisi toisin.

        Ei se "seksit" lue: kusisen ja haisevan lootan nylkyttäminen ole tärkeää ollenkaan. Hyi


    • mies411

      Olen ollut sinkkumiehenä kohta kymmenen vuotta ja seksuaaliset tarpeeni tyydytän harrastamalla irtosuhteita lähes viikottain. Mukaan lähtee joskus myös varattu nainen.

      Ja olen todennut että puolella näistä varatuista naisista ei ole seksielämää lainkaan omassa parisuhteessa ja toinen puoli sitten vaan tykkää seikkailla, hakea kokemuksia ja testata omaa viehätysvoimaansa vaikka olisi toimiva parisuhde.

      Minusta ketään ei tule tuomita. Jokainen vastaa omista teoistaan ja tekee ratkaisunsa omista lähtökohdisaan.

    • kuorkkinen

      Aika harva varatuista ei varmaan omista lähtökohdistaan.Pitäisi erota ensin eikä olla niin kiero että pettää puolisoaan.

      • Riittaraija saija

        Ja höpö. Miksi pitäisi etota sen vuoksi, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti? Mieshän voi olla mainio isä, kiva kumppani ja turvallinen partneri vaikkei sytytäkkään sängyssä.


      • Toimisko näin päin?
        Riittaraija saija kirjoitti:

        Ja höpö. Miksi pitäisi etota sen vuoksi, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti? Mieshän voi olla mainio isä, kiva kumppani ja turvallinen partneri vaikkei sytytäkkään sängyssä.

        Ja höpö. Miksi pitäisi erota sen vuoksi, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti? Nainen voi olla mainio äiti, kiva kumppani ja turvallinen partneri vaikkei sytytäkkään sängyssä.


      • Riittaraija saija
        Toimisko näin päin? kirjoitti:

        Ja höpö. Miksi pitäisi erota sen vuoksi, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti? Nainen voi olla mainio äiti, kiva kumppani ja turvallinen partneri vaikkei sytytäkkään sängyssä.

        Tottakai toimii noinkin päin! Jos et halua jonkun kanssa olla, niin ethän nyt toki voi sitä ihmistä selibaattiin tuomita. Kyllä jokainen meistä päättää selibaatistaan ihan irse.


      • Kauniidenmualima
        Riittaraija saija kirjoitti:

        Tottakai toimii noinkin päin! Jos et halua jonkun kanssa olla, niin ethän nyt toki voi sitä ihmistä selibaattiin tuomita. Kyllä jokainen meistä päättää selibaatistaan ihan irse.

        Ei se välttämättä noin mene. Nykyään on kaikki niin ulkonäkökeskeistä että ei hauska ja sanavalmis normimies tosin hiukan vaatimattomammalla ulkonäöllä saa seuraa. Joten eipä se päätös selibaatista oma ole.


    • tarpeet ne minullaki

      Minä vapaa nainen olen harrastanut kerran varatun miehen kanssa sexiä. Oltiin kumpikin oltu kauan puutteessa ja eräänä päivänä se sitten tapahtui.

      Tässäkin tapauksessa mies oli ollut ilman sexiä monta vuotta. Tunnen tuon miehen niin hyvin, että uskon häntä.

      • juu juu

        Juu juu. Mahtaisko olla miehessä jotain vikaa, jos ei vaimo halua hänen kanssaan seksiä?


      • niinpäniin...
        juu juu kirjoitti:

        Juu juu. Mahtaisko olla miehessä jotain vikaa, jos ei vaimo halua hänen kanssaan seksiä?

        Mahtaako myös olla vaimossa vikaa, jos joskus tulee vaikka turpaan?


    • Anneli_e

      Olen jo kypsempi nainen.
      Petän, koska en saa mieheltäni seksiä tarpeeksi. En varmaan koskaan eroa, mutta kalua tarvitsen... ja myös saan.

    • parisuhde+kaksi muut

      En koe pettäväni, mutta ...

      Minuka on rinnakkaissuhteita seksin takia. En kykene elämään seksittömässä suhteessa. Mieheni ei halua seksiä ja in sanonut että voin hakea sitä muualta, muttei halua tietää koska ja kenen kanssa sitä on. No, ei ehkä oikeasti tarkoita antavansa lupaa, mutta lupa mikä lupa.

    • Jussi02

      Vaimo petti, halut meni. En tiedä syytä, enkä koskaan halua varmaan tietääkään.

    • Seppä 49

      Se tuli kuin puun takaa kun sain selville että vaimo petti. Meillä pari pientä lasta, taloa rakennettiin. Miksi? Vaimo itse tiukkapipo jos pettää niin kerrasta poikki. Nyt sävel erinlainen. Uskon että kaikki on monen eri asian summa. Se lähtee jo kasvatuksesta ja perheoloista. Jos seillä on jo meno ollut sellaista niin lapset saavat kyllä mallin, ikävä kyllä, > Ei olla tasapainoisia, ei todellisuudessa ymmärretä mitä mm perheen perustaminen tarkoittaa( se on vain tapa jonka mukana mennään). Oma luonne muovautuu aikuisiällä opitusta ja näydystä sekä koetusta ja myös lapsena / nuorena kaveripiirin mukana saadut mallit. Joku sanoo että mies ei osaa tyydyttää häntä jne ja kuitenkin on naimisiin menty eli se kertoo jo jostakin kuten em sanoin. Joku sanoi että miksi erota vaikka pettää, kun mies hyvä on isä lapsille > kertoo jostakin opitusta. Jos tilanne olisi toisinpäin en uskosi että asia olisi ok kyseiselle henkilölle. Aina kun pettää kyseinen hekilö tekee aina itse sen päätöksen, ei muut eli tarkoitaa omat opitut mallit, ei toisen eli puolison ongelmat vaan omat ongelmat jotka juotavat jostakin jne. On sanonta > EI PUHU EIKÄ PUSSAA> OLISI MONESTI HYVÄ APU JOS TUOTA TOTEUTETTAISIIN! Kuten tuossa jo sanoin että jos asia olisi toisinpäin eli mies pettäisi miten vaimo toimisi noissa tapauksissa. Ehkä vaikea ajatella mutta kun se TODELLISUUS tulee omalle kohdalle niin silloin vasta ymmärtää mitä minä oikeen teen perhe elämällä ja kuten aijemmin sanoin niin se malli omille lapsille jotka tasan tietävät mitä se esim ns, oma ÄITI tekee. Ja näin sitten se kiertokulku jatkuu perheestä toiseen, tasapainoista elämän mallia? Kyllä se kannattaa erota jos ei pysty perherajoja pitämään ja mennä sen suhteessa olevan kanssa vaikka naimisiin ja kun aikanasa olette siinä olleet niin petätte yhdessä toisianne! Em perusteella kaikkien ei pitäisi perustaa perhettä saatika hankkia omia lapsia vaan elää ns sinkkuna ja harrastaa vapaata seksia niin paljon että saa sitä tyydytystä elämään. Silloin et ainakaan pilaa kovin paljon toisten elämää omien tarpeiden vuoksi! Eli meitä ihmisiä on moneen junaa ja jotkut jäävät kyllä jo asemalle! Kaikille jotka ymmärrätte mihin olette sitouneet kun perhettä olette perustaneet annetta uskollisuutta niin myötä ja kuin vastamäessä(, oliko se jossain osapuilleen noin sanottu) Pitäkää itsestänne huolta ja perheestä! Hyvää kevättä kaikille;)

    • Masentunut, vihainen

      Minua on petetty 7 kertaa peräkkäin ja kaikilla ollut sama syy. Olen 19 vuotias mies. "Minulla on ihan hyvä itsetunto, olen luotettava ja avoin ja osaan tehdä naisen onnelliseksi, osaan pukeutua hyvin, niin että se tuntuu itseltä hyvältä, olen hygieeninen ja muutenkin tämmöinen hyvä mies" mutta.. Silti on petetty. Ja jokaisessa petetyssä suhteessa on sanottu ja näytetty että välittää. Kaikissa niissä suhteissani minua on petetty sen takia, että nainen on löytänyt ns." Ulkonäöltään täydellisen miehen" mutta todellisuudessa paskaluonteisen (tunnen ja tiedän ne kaikki kyseiset mieshenkilöt) miksi heittää hyvä mies hukkaan sen takia, että löytää jonku itserakkaan "täydellisen, vitun tyhmän jätkän" ? En ole mikään ulkonäöltä täydellinen, mutta on monet kerrat sanottu komeaksi ja söpöksi ym.. Ja paras juttu on se, että ovat jättäneet viestillä eivätkä ole puhuneet enään ollenkaan. MIKÄ ON NAISTEN LOGIIKKA? Miksi miehiä pitää pettää, miksi ne eivät kehtaa edes päin naamaa sanoa?! Mikä ongelma naisilla nykyään on, on meillä miehilläkin tunteet ja sitä " mies pyörittää monta naista yhtäaikaa ei pidä yleistää"! Oletteko te naiset niin vitun tyhmiä että ette erota hyvää huonosta, vai mikä helvetti siinä on että pitää pettää vaikka suhde menisikin aivan loistavasti??

      • pitkä on matka

        Sinä voit hyvinkin olla söpö ja komea, mutta vain ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Miten kauniisti ajattelet muista ihmisistä? Naiset eivät ole tyhmiä, mutta miten on sinun laitasi? Kaikkia naisia ei voi niputtaa samaan nippuun, niin kuin ei tietenkään miehiäkään. Hyväksy itsesi, niin voit hyväksyä myös muita sellaisenaan kuin he ovat.


      • Vituttaa ja masentaa
        pitkä on matka kirjoitti:

        Sinä voit hyvinkin olla söpö ja komea, mutta vain ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Miten kauniisti ajattelet muista ihmisistä? Naiset eivät ole tyhmiä, mutta miten on sinun laitasi? Kaikkia naisia ei voi niputtaa samaan nippuun, niin kuin ei tietenkään miehiäkään. Hyväksy itsesi, niin voit hyväksyä myös muita sellaisenaan kuin he ovat.

        Kyllä olen luonteeltakin hyvä, aika rauhallinen. En ole rasisti ja hyväksyn ihmiset sellaisenaan kun on. Hyväksyn myös itseni mutta on edelleenkin mysteeri miksi naiset pettävät.. Olen naisystäviltäni kysynyt, että mitä minussa vikana, niin ovat sanoneet että luonteelta olen todella lämmin sydämminen ja komea mies. Olenko ehkä sitten liian kiltti?


      • Neuvontaa...
        Vituttaa ja masentaa kirjoitti:

        Kyllä olen luonteeltakin hyvä, aika rauhallinen. En ole rasisti ja hyväksyn ihmiset sellaisenaan kun on. Hyväksyn myös itseni mutta on edelleenkin mysteeri miksi naiset pettävät.. Olen naisystäviltäni kysynyt, että mitä minussa vikana, niin ovat sanoneet että luonteelta olen todella lämmin sydämminen ja komea mies. Olenko ehkä sitten liian kiltti?

        Pitkällä elämänkokemuksella kerron, että kiltteydellä et saa kuin paskaa niskaan, jos vastassasi on ei-niin-kiltti-nainen!
        Pidä puolesi ja mielipiteesi, äläkä anna naisten pompottaa sinua ja ennen kaikkea: ole kiltti vain sellaiselle naiselle, joka on vähintäänkin yhtä kiltti sinulle!


      • NeverTrustWhore
        Neuvontaa... kirjoitti:

        Pitkällä elämänkokemuksella kerron, että kiltteydellä et saa kuin paskaa niskaan, jos vastassasi on ei-niin-kiltti-nainen!
        Pidä puolesi ja mielipiteesi, äläkä anna naisten pompottaa sinua ja ennen kaikkea: ole kiltti vain sellaiselle naiselle, joka on vähintäänkin yhtä kiltti sinulle!

        Juuri näin. Petä aina naista ensin.
        Näin teen aina itse.

        Ai sitä riemua kun näkee naisen naaman kun se tietää tulleensa petetyksi.


      • luuseri on in
        Vituttaa ja masentaa kirjoitti:

        Kyllä olen luonteeltakin hyvä, aika rauhallinen. En ole rasisti ja hyväksyn ihmiset sellaisenaan kun on. Hyväksyn myös itseni mutta on edelleenkin mysteeri miksi naiset pettävät.. Olen naisystäviltäni kysynyt, että mitä minussa vikana, niin ovat sanoneet että luonteelta olen todella lämmin sydämminen ja komea mies. Olenko ehkä sitten liian kiltti?

        Koska tyhmät naiset rakastaa luusereita!


      • Anonyymi
        Vituttaa ja masentaa kirjoitti:

        Kyllä olen luonteeltakin hyvä, aika rauhallinen. En ole rasisti ja hyväksyn ihmiset sellaisenaan kun on. Hyväksyn myös itseni mutta on edelleenkin mysteeri miksi naiset pettävät.. Olen naisystäviltäni kysynyt, että mitä minussa vikana, niin ovat sanoneet että luonteelta olen todella lämmin sydämminen ja komea mies. Olenko ehkä sitten liian kiltti?

        Olet varmaan huono, tylsä tai itsekäs sängyssä. Siitähän se yleensä johtuu.


    • Markus72

      Miellä tuli vaimolle "keski-iän kriisi", menossa koko ajan minä lasten kansa kotona. Kävi kotona kiukuttelemassa jos lasten leluja oli olohuoneen lattialla tai aku ankka sohvalla, milloin mistäkin ja lähti sitten naapuriin kahville tai jonnekkin muualle. Minulle tuli sydänongelmia ja jouduin käymään tutkimuksissa, hän kuulema sai hoitaa kaiken kun olin muutaman tunnin poissa kotoa. Sitten selvisi että oli ottanut viikonlopuksi hotellin, vaikka oli ihan muualle menossa. Kaveri näki heidät siellä yhdessä nuoruuden ihastuksensa kanssa, kysyin asiasta seuraavalla viikolla ja kuulema kyttään eikä hän saisi nähdä kavereitaan. Seuraavana viikonloppuna sama toisessa hotellissa. Kun tuli kotiin pyysin eropaperiin nimen. Minä en ollut kuulema huomioinut häntä tarpeeksi... En tiedä miten toista voi huomioida jos ei ole vajaaseen kahteen vuoteen ollut kokonaista päivää kotona, vaan tulee siinä vaiheessa kun lapset on saatu nukkumaan. Päivällä on siinä vaiheessa kuitenkin jo pituutta kun on töissä käynyt hoitanut kotihommat ja kolme alle 10 vuotiasta, hymyile ja hemmottele siinä sitten. Nyt on yksinhuoltajana paljon helpompaa kun on yksi murhe vähemmän.

      • Epson EHT

        Älä viitsi selittää. Et sä ole mitään nimeä tarvinnut eropaperiin eikä se eroaminen ole sillä selvä. Se toimii näin, että avioerohakemus jätetään jomman kumman puolison kotipaikan käräjäoikeuden kansliaan. Avioeroasia käsitellään useimmiten kirjallisen hakemuksen ja valmistelun johdosta käräjäoikeuden kansliassa ilman varsinaista istuntokäsittelyä. Puolisot voivat hakea avioeroa joko yhdessä tai yksin. Avioerohakemusta ei tavitse nykyisin perustella millään tavalla. Riittää, että toinen puolisoista haluaa avioeron. Joten ei siihen mitään toisen allekirjoitusta tarvitse.


      • Markus72
        Epson EHT kirjoitti:

        Älä viitsi selittää. Et sä ole mitään nimeä tarvinnut eropaperiin eikä se eroaminen ole sillä selvä. Se toimii näin, että avioerohakemus jätetään jomman kumman puolison kotipaikan käräjäoikeuden kansliaan. Avioeroasia käsitellään useimmiten kirjallisen hakemuksen ja valmistelun johdosta käräjäoikeuden kansliassa ilman varsinaista istuntokäsittelyä. Puolisot voivat hakea avioeroa joko yhdessä tai yksin. Avioerohakemusta ei tavitse nykyisin perustella millään tavalla. Riittää, että toinen puolisoista haluaa avioeron. Joten ei siihen mitään toisen allekirjoitusta tarvitse.

        Vaan se kävi paljon helpommin kun laittoi nimensä paperiin, jää tiedoksi antamiset välistä pois, eli sinänsä haettiin eroa yhdessä eikä siihen paperiin mitään syitä laitettu. Paperi käräjäoikeuteen postissa, 100 € ja kiitos.


      • Nainen 10
        Epson EHT kirjoitti:

        Älä viitsi selittää. Et sä ole mitään nimeä tarvinnut eropaperiin eikä se eroaminen ole sillä selvä. Se toimii näin, että avioerohakemus jätetään jomman kumman puolison kotipaikan käräjäoikeuden kansliaan. Avioeroasia käsitellään useimmiten kirjallisen hakemuksen ja valmistelun johdosta käräjäoikeuden kansliassa ilman varsinaista istuntokäsittelyä. Puolisot voivat hakea avioeroa joko yhdessä tai yksin. Avioerohakemusta ei tavitse nykyisin perustella millään tavalla. Riittää, että toinen puolisoista haluaa avioeron. Joten ei siihen mitään toisen allekirjoitusta tarvitse.

        Epson! Älä viitsi lyödä lyötyä! Raukkamainen olet!

        Avioeroa voi hakea molemmat yhteisellä päätöksellä ja allekirjoituksin, ja tässä tapauksessa mies oli reilu petturivaimoaan kohtaan, kun pyysi nimen alle. Petturille olisi ollut paljon nolompaa ja häpeällisempää, jos mies olisi yksin hakenut eroa - mikä toki on mahdollista kenelle vain.
        Tuo sinun selittelysi, miten eroa haetaan, kertoo vain nenä-pystyssä-olevasta besser-wisseristä. Häpeä!


      • Kärsivä isä ja 4 las
        Markus72 kirjoitti:

        Vaan se kävi paljon helpommin kun laittoi nimensä paperiin, jää tiedoksi antamiset välistä pois, eli sinänsä haettiin eroa yhdessä eikä siihen paperiin mitään syitä laitettu. Paperi käräjäoikeuteen postissa, 100 € ja kiitos.

        Tarina on kuin meiltä, vaimolla keski-iän kriisi (identiteettikriisi). Minäkin kysyin, haenko eroa yksin vai haetaanko yhdessä. Ja nimi paperiin ja prosessi eteenpäin. Kohta koeaika ohi ja ero edessä. En vaan pysty hyväksymään valehtelua 27 vuoden jälkeen. Hajosi koko maailma..


      • myWay66
        Nainen 10 kirjoitti:

        Epson! Älä viitsi lyödä lyötyä! Raukkamainen olet!

        Avioeroa voi hakea molemmat yhteisellä päätöksellä ja allekirjoituksin, ja tässä tapauksessa mies oli reilu petturivaimoaan kohtaan, kun pyysi nimen alle. Petturille olisi ollut paljon nolompaa ja häpeällisempää, jos mies olisi yksin hakenut eroa - mikä toki on mahdollista kenelle vain.
        Tuo sinun selittelysi, miten eroa haetaan, kertoo vain nenä-pystyssä-olevasta besser-wisseristä. Häpeä!

        Nainen 10 : Epson kertoi kuten asiat on "Puolisot voivat hakea avioeroa joko yhdessä tai yksin". Mitä lyömistä se nyt on?

        Nimen pyytäminen erohakemukseen on erittäin suotavaa, jos edes kuvittelee allekirjoituksen papruun saavansa. Markus72:n sanoin " jää tiedoksi antamiset välistä pois". Se on ihan oikeasti todellinen hyöty.


      • Anonyymi

        Olet pölvästi lapsetmuijalle


      • Anonyymi

        Olet täysin munaton mies, lapset vaimolle ja ero, muuten olet selipaatissa loppuelämän


      • Anonyymi

        Taidat olla pöhkö lapset naiselle


      • Anonyymi

        Minkä takia otit lapset olet pelle


    • myWay66

      Naiset pettävät samoista syistä kuin miehet. Seksi, ihastus, läheisyys... ja ennen kaikkea chillailu. Onhan se hienoa, suorastaan fantastista, kun voi vain olla toisen ihmisen kanssa. Ihan rauhassa. Voi hetkeksi, pieneksikin unohtaa sen arjen, jonka keskellä kuitenkin vielä elää.

      PS. Jos nainen rakastuu, niin hän herkemmin eroaa. Ei jää moneksi vuodeksi miettimään tilannetta, kuten monet miehet. Tai ajattelemaan miesten lailla kakkossuhteestaan "no tämähän on vain seksiä".

      • tyhymä mies

        Mitä on chillailu? (Tietäisin sit varottaa muijaa chillailemasta)


      • ..........
        tyhymä mies kirjoitti:

        Mitä on chillailu? (Tietäisin sit varottaa muijaa chillailemasta)

        Chillailu on rentoa oleskelua. Ei sellaista voi puolisolta hyväksyä :D.


    • pickedup

      Ex-avokki petti yhdeksän vuoden jälkeen, kuukausien ajan. Itse kaivoin kaiken selville. Toinen oli siis hävittänyt selkärankansa. Pariterapiassa käytiin sen jälkeen, joskin ei hirveästi auttanut kun toinen lähtee toisen kerran jälkeen tämän kahden pahoinpitelysyytteen ja -tuomion saaneen sankarin luokse. Olin samaisena kesänä kosinut toista ja tullut valmiiksi lapsiin. Olihan se ihan helvetin traumaattinen ja rankka kokemus..ilman apua en varmaan olisi selvinnyt. Kävin puhumassa ammatti-ihmisille (keittiöterapeutit jätin omaan arvoonsa) ja luin kirjoja, tutkimuksia, annoin aikaa.

      Kaipa tässä oli taustalla läheisyyden puute, yhteyden jne. Vaikka olin itse se 50% vastuussa suhteessa, pettämisestä en pätkääkään. Se on AINA tietoinen valinta. Sen on pettäjien hyvä muistaa, on syyt mitkä tahansa. Mut minkäs teet, jos toinen ei puhu mitään, vaikea on mihinkään vaikuttaa. Tapahtunut mitä tapahtunut, aina voi oppia asioista, myös petetyn.

      Noo, siis tästä on jo nelisen vuotta, edelleen luen kirjoja, väestöliiton sivuja (suosittelen), käyn asioita läpi, vaan sen takia että oma elämä olisi kypsempää tulevaisuudessa jonkun kanssa. En koskaan ole saanut käytyä suhdetta toisen kanssa läpi ja omissa suhteissa sen jälkeen olen toiminut lähinnä naisten laastareina ja huvituksena. Et hankalaa on päästä edes alkuun. Onneksi yksinkin on ihan hyvä olla ja panemaan pääsee myös sinkkuna.

      Vaikea on pettäjiäkään yleistää, tuskin tarvitseekaan. Heikkoja itsetunnoltaan, pakenevia, hukassa olevia ihmisiä. Miksi kukaan on sitten huonossa suhteessa? Pelottaako yksinolo? Sama se, ei mun tarvitse ymmärtää. Surullista luettavaa silti..

      Huvittavinta tässä on se, että tämä rinnakkainen suhde alkoi toukokuussa ja olin sängyssä viimeistä kertaa syyskuussa exäni kanssa. Näille on kersa syntynyt ja toinen tulossa. Kumpikaan ei ole oikeastaan koskaan pyytänyt anteeksi. Tämä mies on vain haukkunut mua, syytä en tiedä. Olen vuosien ajan pitänyt sisällä ajatusta, että mitä jos kertoisin tästä exän nykyiselle? Oliko se pettämistä hänen mielestään? Voisiko tieto siitä muhia toisen päässä siten, että se olisi lopulta toisen suhteen loppu? Voisi ehkä olla..

      En sitä tee kuitenkaan. Me ollaan ihmisiä, tehdään virheitä, toiset oppii, toiset ei. Jotkut ei edes halua oppia. Mä haluan uskoa siihen, että oikeus tapahtuu tavalla tai toisella.Ihmisillä pitäisi olla omatunto, myös pettäjillä. Ja joskus, vaikkakin vuosien päästä, se voi ykskaks puhjeta.. ja aika näyttää mitä sillä on vaikutusta.

      Tsemppiä kaikille petetyille miehille ja naisille. Vaikka paskaa ja pahaa on koettu, täytyy vaan uskoa parempaan tulevaisuuteen. (vaikkei se helppoa ole edelleenkään :)

    • Elämä on.

      Eräs viehättävä keski- ikäinen rouva kertoi että ei saa kotoaan mieheltään seksiä juuri lainkaan. Nussittiin heti ensimmäisenä iltana, hän oli todella halukas, estoton, halusi minua ja munaani, nautti silminnähden paljaan terskan hieroessa märkää pillua.

      • Mulkku-Seppo

        Ei keski-ikäisellä vanhalla akalla ole mitään pillua. Se on vittu tai toosa/haiseva karvaloota joka on väljempi ruttuinen ja inhottava. Sensijaan nuorilla naisilla on pillu joka on ihana ja haluttava. Tietenkään ei varttuneempana oikein tahdo enä sellaisia saada, mutta ei se tarkoita että pitäs omanikäisiä haluta.. yäk. Minkä sitä maulleen voi.. vaikka hoikkana ja hyväkuntoisena oon saanut 19vuotiasta kaunotartakin.. se vasta tuntui hyvälle.. voe pojat.


    • Tästä syystä

      Petän, koska voin niin huonosti. Olemme taistelleet vuosikausia taloudellisen vakauden saavuttamiseksi, turhaan. Teen kahta työtä, kotona ehdin käydä vain kääntymässä. Mies on hakenut lohtua alkoholista, ei mikään rapajuoppo ole, mutta juo kuitenkin päivittäin.

      Ulkoisesti meillä on kaikki kunnossa, mutta todellisuus on helvettiä. Koko ajan joutuu pelkäämään, milloin menee talo alta. Mies on yrittäjä, lainannut yritykselleen henkilökohtaisesti satoja tuhansia euroja, joten yrityksen ajaminen konkurssiin ei ole vaihtoehto. En pysty nukkua, en saa kotona mitään aikaiseksi, tunnen jatkuvaa syyllisyyttä kaikesta.

      Tällaisessa elämäntilanteessa kun lähdin ystävien kanssa iltaa istumaan, niin komean miehen kehut ja ihastuminen minuun oli kuin taivaan lahja. Hänen kanssaan pääsen irti kaikesta tästä paskasta. Tiedän, että se on vain utopiaa ja kaukana todellisuudesta ja vain pahentaa oloani, kun kaiken lisäksi on vielä huono omatuntokin. Ja tiedän, että se on väärin. Minulla ei vaan ole voimia lopettaa suhdetta.

    • Pettämisen kirot

      On se hyvä, että joku pettäjä kertoo pettämiseensä muita syitä kun seksi!
      Tämän palstan kakkoset näkevät yksisilmäisesti, että parisuhteesta puuttuu monipuolinen seksi ja rakkaus, kun pettämään lähdetään. Tai sitten vaimo on muka riivinrauta ja moni pettäjä kertoo vastaavanlaisia asioita, kun kakkonen haluaa niitä kuulla ja uskoo kaiken todeksi.

      Todellakin syitä löytyy niin alkoholista, väkivallasta (myös henkisestä), taloudellisista asioista, lasten vaikeuksista, sairauksista eli yleensä lähes mistä vain, kunhan kokee pettämisen itselleen oikeutetuksi.

      Olen läheltä seurannut yhden avioliiton tuhon pettämisen vuoksi! Ko. pari vietti juuri 15v. hääpäivänsä ulkomaanlomalla ja kaikki oli muuten hyvin, mutta miehen lisääntynyt alkoholinkäyttö aiheutti skismaa. Arki-iltoinakin tissuttelua jatkui jo muutaman vuoden ja siitä tuli sanomista.

      Mies lähti työyhteisön seminaariin ja siellä erehtyi sänkyyn kollegan kanssa! (jolla oli uuden miehen haku ollut jo päällä aikaisemmin ja samasta yhteisöstä)
      Kärähdys kävi kuitenkin viestittelystä jo kahden viikon sisällä ja parisuhdekriisi oli valmis. Puoliso ei osannut vaimolleen mitään syytä tapahtuneeseen selittää muuta kuin ne yleiset, liian kännissä eikä ollut kontrollia. Sivullisille tuli täytenä yllätyksenä, että tässä malliperheessä oli ongelmia!

      Perhe päätti pysyä yhdessä ja lähteä terapoimaan tapahtunutta. Mies vannoi pistävänsä korkin kiinni ja uskoi itsekin kaiken johtuvan alkoholista.
      Yllätys yllätys, se ei ollutkaan niin helposti tehty ja kaiken lisäksi kakkonenkin jatkoi sitkeää pommitustaan. Vaimo hermostui ja ilmoitti avioliiton olevan loppu!

      Tuli pikaisesti kaksi eroa ja nyt uusioparilla menee jo myrskyisästi, yhdessä tapellen ja ryypäten! Siinä saivat mitä ansaitsivat!

      • fhfchcgjm

        Melkoisen elämänmakuinen tapaus. Kiitos kertomuksestasi, sillä siitä näkee miten sitä elämässä mennään ns. eteenpäin.


      • Fbnkv

        Mitä vikaa tappelemisessa ja ryyppäämisessä on? Alkoholi, huumeet ja väkivalta muodostavat kokonaisuuden joka on paljon kivempaa kun lässytys ja turhanpäivänen seksi.


    • jallu 80

      Aikoinaan vaimo lähti vieraisiin. Odotin jonkin aikaa. Ei lopettanut, katsoin
      parhaimmaksi lähteä itsekin. Ollaan vahetuttu molemmat, asutaan
      yhdessä. Ei paljon puhuta, eikä riidellä.
      Olisin hakenut eron, mutta olisin joutunut maksamaan liian paljon.
      Vaimo ei koskaan tuonut pesään latinlatia. Ne rahat olisi mennyt toisen
      äijän huusholliin. Omaisuuden puolesta olen kestänyt.

    • Kärsivä isä ja 4 las

      Kokemuksena jaan teille tilanteestani; huomasin sen, kuinka tärkeä ja rakas vaimoni on minulle. Avoimesti keskusteltuani ja kuunneltuani mitkä seikat johtivat tilanteeseemme, otimme opiksemme. Nyt meillä on suhde parempi kuin yli neljännesvuosisataan, seksi sujuu ja sitä on jopa liikaakin - emme saa toisistamme tarpeeksi. Jaksan päivittäin kertoa vaimolleni, kuinka tärkeä hän on. Ja ennenkaikkea kehun kauneutta ja seksikkyyttä, siihen oikeasti on aihettakin, mutten ole aiemmin sitä kertonut. Nyt hänkin sen sanomisen hyväksyy ihan kesken arkiaskareiden ja nauttii siitä tunteesta, että on haluttu. Lapset eivät ole enää ykkössijalla, toki tärkeitä edelleen, mutta ovat meidän parisuhteemme tulos.
      Kyllähän välillä putoan monttuun ja mietin miksi näin kävi, hyvä apu on ollut ihan se, että vaimokin on kaiken avoimesti kertonut kun olen jotain kysynyt. Siis ylä- ja alamäkeä, mutta tasoittuu koko ajan. Ero on edelleen yhtä allekirjoitusta vaille valmis, muttei ole meille ratkaisu, olisi paha olla yksin. Ja kun kerran rakastan edelleen, niin miksen voisi vain nauttia ihanammasta avioliitosta?

    • viiskymppinen

      Olen itse ollut pettämisen kohteena 4 eri liiton aikana. Luulut että asiat ovat hyvin.
      Tehnyt töitä, auttanut kotona, en käynyt ulkona veivaamassa. Olin liian kiltti asioissa kun yritin pitää huolta ilmeisesti liikaakin. Vika oli siinä että odotin myös toiselta samaa, ei tuntunut kuulemma enää seikkailulta vaan arjelta ja minun kanssani meneminen ei ollut "jännää".
      Aikamoisen itsesyyttelyn jälkeen totesin että kokeillaan itsekkin sitten toista tapaa.
      On ollut hupaisaa huomata että kun on ruvennut laivalla tai ravintolassa katselemaan rengastettuja naisia ja sopivasti hiukan kehumalla ja hitaissa pikku seisotuksella niin 95% saa panna niinkuin haluaa.
      "Ei kotona saa tälläistä" on usein kommentti ja kuitenkin samalla tavalla tein kotona aiemmin asioita, kumma juttu.
      Olis vaan pitäny uskoa aiemmin niin ei olisi hukannut aikaansa turhiin pitkiin suhteisiin eikä rakkauteen.

      • Kärsivä

        Erosin vähänaikaa sitten tyttöystävästäni, koska hän oli pettänyt toisen miehen kanssa.
        Mä en vaan voi vieläkään ymmärtää, että miksi ei voi sanoa ennen pettämistä, että homma ei toimi. Vaan pitää käydä hässimässä toista ja jättää muhun elinikäset syvät haavat.

        Olisi huomattavasti helpompi käsitellä tää ero ilman et tapahtui niinkuin tapahtui.

        Naiset (ja miehetkin) erotkaa sitten ensin siitä nykyisestänne, ennekuin menette toisiin.


      • kärsijä
        Kärsivä kirjoitti:

        Erosin vähänaikaa sitten tyttöystävästäni, koska hän oli pettänyt toisen miehen kanssa.
        Mä en vaan voi vieläkään ymmärtää, että miksi ei voi sanoa ennen pettämistä, että homma ei toimi. Vaan pitää käydä hässimässä toista ja jättää muhun elinikäset syvät haavat.

        Olisi huomattavasti helpompi käsitellä tää ero ilman et tapahtui niinkuin tapahtui.

        Naiset (ja miehetkin) erotkaa sitten ensin siitä nykyisestänne, ennekuin menette toisiin.

        Mulla kanssa nainen käynyt vieraissa ja parisuhde koetuksella. Ollaan oltu 1 vuosi yhdessä. meillä tuli vastoinkäymisiä ja pidettiin vähän taukoa tuona aikana nainen oli lähtenyt baarista toisen miehen luo paneskelemaan. Nyt ollaan taas yhdessä mutta asia painaa aika helvetisti...


      • 20 -i
        kärsijä kirjoitti:

        Mulla kanssa nainen käynyt vieraissa ja parisuhde koetuksella. Ollaan oltu 1 vuosi yhdessä. meillä tuli vastoinkäymisiä ja pidettiin vähän taukoa tuona aikana nainen oli lähtenyt baarista toisen miehen luo paneskelemaan. Nyt ollaan taas yhdessä mutta asia painaa aika helvetisti...

        Mulla pitkä parisuhde ja ero ei vielä mahdollinen.S yytä en kerro mutta ei taloudellinen. No minä vissiin kaunis ja seksikäs nainen ainakin vedän miehiä puoleeni. Mies ei ikinä myöntänyt pettämistä,mutta tiedän et näin on ,turha valehdella nainen tietää. M iehen käytös myös yhdessä ollessa minusta törkeää flirttailee muille naisille yms.itse käyttäytynyt aina iisisti. No päätin maksaa potut pottuina ja aloin suhteeseen nuoremman miehen kans,siis pelkkä seksisuhde. N o päätin kertoo miehelle voi jestas mikä mustasukkaisuuskohtaus ja kyllä nyt oon mailman ainoo nainen minkä haluaa, itse odotan tän pari vuotta ja sit oon vapaa nainen.TUOMITKAA jos haluutte ei kiinnosta


      • kysytään lopux
        20 -i kirjoitti:

        Mulla pitkä parisuhde ja ero ei vielä mahdollinen.S yytä en kerro mutta ei taloudellinen. No minä vissiin kaunis ja seksikäs nainen ainakin vedän miehiä puoleeni. Mies ei ikinä myöntänyt pettämistä,mutta tiedän et näin on ,turha valehdella nainen tietää. M iehen käytös myös yhdessä ollessa minusta törkeää flirttailee muille naisille yms.itse käyttäytynyt aina iisisti. No päätin maksaa potut pottuina ja aloin suhteeseen nuoremman miehen kans,siis pelkkä seksisuhde. N o päätin kertoo miehelle voi jestas mikä mustasukkaisuuskohtaus ja kyllä nyt oon mailman ainoo nainen minkä haluaa, itse odotan tän pari vuotta ja sit oon vapaa nainen.TUOMITKAA jos haluutte ei kiinnosta

        huora,kannattiko hekuma.


      • edelleen
        kysytään lopux kirjoitti:

        huora,kannattiko hekuma.

        Kannatti ja kannattaa


      • Anonyymi
        kärsijä kirjoitti:

        Mulla kanssa nainen käynyt vieraissa ja parisuhde koetuksella. Ollaan oltu 1 vuosi yhdessä. meillä tuli vastoinkäymisiä ja pidettiin vähän taukoa tuona aikana nainen oli lähtenyt baarista toisen miehen luo paneskelemaan. Nyt ollaan taas yhdessä mutta asia painaa aika helvetisti...

        Otaero


      • Anonyymi
        kärsijä kirjoitti:

        Mulla kanssa nainen käynyt vieraissa ja parisuhde koetuksella. Ollaan oltu 1 vuosi yhdessä. meillä tuli vastoinkäymisiä ja pidettiin vähän taukoa tuona aikana nainen oli lähtenyt baarista toisen miehen luo paneskelemaan. Nyt ollaan taas yhdessä mutta asia painaa aika helvetisti...

        Heitä huora pihalle


      • Anonyymi
        kärsijä kirjoitti:

        Mulla kanssa nainen käynyt vieraissa ja parisuhde koetuksella. Ollaan oltu 1 vuosi yhdessä. meillä tuli vastoinkäymisiä ja pidettiin vähän taukoa tuona aikana nainen oli lähtenyt baarista toisen miehen luo paneskelemaan. Nyt ollaan taas yhdessä mutta asia painaa aika helvetisti...

        Ryhdy nieheksi eroa


    • biubau

      Minä petin, koska olin niin yksinäinen suhteessani. Olin itsekäs enkä ajatellut puolisoani. Halusin sen ihailun ja ihastumisen. Oman salaisuuden. Seksi oli kuin hinta, joka siitä kutkuttavasta ihastuksesta piti maksaa. Vaikka sekin oli kyllä intohimoista ja kaunista.
      Jatkoin, koska en halunnut lopettaa. Luopua omasta ihanasta salaisuidestani. Elin rinnakaissuhteessa kaksi vuotta ja sitten erosin molemmista miehistäni. Opin itsestäni paljon ja kypsyin matkalla. Joskus hävettää mutta usein ei. Samaa virhettä en kuitenkaan enää koskaan tee. En tyydy huonoon suhteeseen.

    • Nuorempana oli tapana kännäillä ja ettii kaverin kanssa kirjaimellisesti miehiä.. sit lopetin juomisen ku aloin seurustelee, ja joteki heti sillonki ku join itteni liian humalaan lähin sitten eksän matkaan. Näköjään teen tätä edelleen. Aina känni-illan päätteeksi herään väärästä sängystä. Eli ei alkoholia parisuhteessa. Huono itsetunto mulla on ja olen aika ujo. Ei silti oikeuta pettämään.

    • carlo1

      KOSKA NAISET ON HUORIA KAIKKI

      • hehe_

        carlo 1: sinähän sen tiedät kun äitis/siskos/tyttösi ovat niitä :)Siis kaikki :)
        Oletko sinä huoranpenikka?


    • Dude99

      16v aviossa. Omakotitalo, kaksi poikaa, yksi teini ja yksi esi-teini. Hyvät duunit (rouva ollut hetken "between the jobs") ja jonkun verran reissaamista mulla (miehellä). Sain just selville, että vaimo on pettänyt mua pidempään ja useiden miesten kanssa. Mä oon nyt niin sanotusti ihan paskana. Vaimo jäi kiinni fyysisitä vammoistaan jotka selkeästi olivat johtuneet rajusta seksistä. Kun kysyin, hän myönsi. Ei osannut kertoa miksi, mutta myönsi ettei ollut eka kerta. Nyt pitäisi keksiä miten svidussa tästä selvitäään, vai laitetaanko suosiolla lainat ja pöytähopeat puoliksi. Kysymys kuuluu, mitä helvettiä mun pitäisi tehdä?

      • Winkwinkblink

        Ero vain. Älä hyvä mies naisten perään jää ruikuttamaan. Niitä saa aina lisää ja parempia. Naiset ovat kuin rupisia perunoita: Heitä vain pois ja uusi tilalle, vaikka ranskalaisen muodossa!


      • amour_amour_alle_vollen

        Tykkääkö vaimosi kenties sm seksistä? Tuo ei ole ihan normiuskottomuutta tuo. Ei nyt tietenkään helpota sinänsä tilannettasi. Miten teillä muuten menee? Kovasti täällä aina kerrotaan asunnoista, kulisseista ja lainoista. Hyvin harva avautuu suhteestaan. Vai eikö kenelläkään sellaista ole? Onko liitto kuten vakipanosuhde, tai puoliso kuten kämppis?


      • Jatuli

        Itsellä vaimo jäi kiinni 1,5 vuotta sitten, yhteisiä vuosia lähes 30 ja lapsia talo pullollaan. Kaiken sen jälkeen päätimme vielä jatkaa yhdessä, mutta nyt ihan kaikki avoimesti jaetaan toisillemme ja emme anna asioiden enää jäädä takaraivoon. Suuttua ei saa, ja itse kuulin kaiken minkä halusinkin salasuhteesta. Vuoden kyselin, ihan pikkuasioitakin. Nyt se on jo kaikki historiaa ja avioelämä aivan parasta, hakkaa mennen tullen ekat 20 vuotta. Seksikin sujuu ja sitä on riittävästi, enemmän kuin ekana 25 vuotena yhteensä! Vaimokin tykkää kun on haluttu ja minulla lupa haluta, ei torjuta heti. Jotkut asiat vaan masentavat entistä herkemmin, ei oikein kestä toisen pienintäkään salailua tai torjumista, mutta niistä selviän ajattelemalla mitä olisin jos olisimme eronneet. En vieläkään usko, että erottuani olisin löytänyt yhtä hyvää vaimoa mistään, ja kun vielä on lasteni äiti, niin sekin on hyvä.


      • Vaatimatonmies
        Winkwinkblink kirjoitti:

        Ero vain. Älä hyvä mies naisten perään jää ruikuttamaan. Niitä saa aina lisää ja parempia. Naiset ovat kuin rupisia perunoita: Heitä vain pois ja uusi tilalle, vaikka ranskalaisen muodossa!

        Niin.. riippuu tilanteesta. Ei niitä naisia nyt tämmöisen tavismiehen ympärillä juurikaan pyöri, että ei sitä nyt ihan vähästä viitsisi yksinkään jäädä pällisteleen. Toki jos on komea ja supliikki menevä kaveri niin varmaankin on naisia valita asti. Jos taas oot vaatimattomamman näköinen ja rauhallisemman luonteinen niin eipä niitä ole... välttämättä vuosiin satu kohalle. Sitten kun saattaa masentaa ja ahdistaa eron jälkeen yksinään niin ei siinä välttämättä jaksa tai pysty kummoisiin alotteisiin naisten suhteen.. tiedä sitten. Ihmiset on erilaisia.. toisille helppoa toisille ei.. :/


      • Anonyymi

        Eroa


      • Anonyymi

        Heitä pihalle huora


      • Anonyymi
        Jatuli kirjoitti:

        Itsellä vaimo jäi kiinni 1,5 vuotta sitten, yhteisiä vuosia lähes 30 ja lapsia talo pullollaan. Kaiken sen jälkeen päätimme vielä jatkaa yhdessä, mutta nyt ihan kaikki avoimesti jaetaan toisillemme ja emme anna asioiden enää jäädä takaraivoon. Suuttua ei saa, ja itse kuulin kaiken minkä halusinkin salasuhteesta. Vuoden kyselin, ihan pikkuasioitakin. Nyt se on jo kaikki historiaa ja avioelämä aivan parasta, hakkaa mennen tullen ekat 20 vuotta. Seksikin sujuu ja sitä on riittävästi, enemmän kuin ekana 25 vuotena yhteensä! Vaimokin tykkää kun on haluttu ja minulla lupa haluta, ei torjuta heti. Jotkut asiat vaan masentavat entistä herkemmin, ei oikein kestä toisen pienintäkään salailua tai torjumista, mutta niistä selviän ajattelemalla mitä olisin jos olisimme eronneet. En vieläkään usko, että erottuani olisin löytänyt yhtä hyvää vaimoa mistään, ja kun vielä on lasteni äiti, niin sekin on hyvä.

        Taidat olla pehmoinen kun uskot vaimoa ero


      • Anonyymi
        Jatuli kirjoitti:

        Itsellä vaimo jäi kiinni 1,5 vuotta sitten, yhteisiä vuosia lähes 30 ja lapsia talo pullollaan. Kaiken sen jälkeen päätimme vielä jatkaa yhdessä, mutta nyt ihan kaikki avoimesti jaetaan toisillemme ja emme anna asioiden enää jäädä takaraivoon. Suuttua ei saa, ja itse kuulin kaiken minkä halusinkin salasuhteesta. Vuoden kyselin, ihan pikkuasioitakin. Nyt se on jo kaikki historiaa ja avioelämä aivan parasta, hakkaa mennen tullen ekat 20 vuotta. Seksikin sujuu ja sitä on riittävästi, enemmän kuin ekana 25 vuotena yhteensä! Vaimokin tykkää kun on haluttu ja minulla lupa haluta, ei torjuta heti. Jotkut asiat vaan masentavat entistä herkemmin, ei oikein kestä toisen pienintäkään salailua tai torjumista, mutta niistä selviän ajattelemalla mitä olisin jos olisimme eronneet. En vieläkään usko, että erottuani olisin löytänyt yhtä hyvää vaimoa mistään, ja kun vielä on lasteni äiti, niin sekin on hyvä.

        Sinä olet hihuli


      • Anonyymi

        Niinkuin itse totesit ero


      • Anonyymi

        Ota ero kasva mieheksi


      • Anonyymi
        Jatuli kirjoitti:

        Itsellä vaimo jäi kiinni 1,5 vuotta sitten, yhteisiä vuosia lähes 30 ja lapsia talo pullollaan. Kaiken sen jälkeen päätimme vielä jatkaa yhdessä, mutta nyt ihan kaikki avoimesti jaetaan toisillemme ja emme anna asioiden enää jäädä takaraivoon. Suuttua ei saa, ja itse kuulin kaiken minkä halusinkin salasuhteesta. Vuoden kyselin, ihan pikkuasioitakin. Nyt se on jo kaikki historiaa ja avioelämä aivan parasta, hakkaa mennen tullen ekat 20 vuotta. Seksikin sujuu ja sitä on riittävästi, enemmän kuin ekana 25 vuotena yhteensä! Vaimokin tykkää kun on haluttu ja minulla lupa haluta, ei torjuta heti. Jotkut asiat vaan masentavat entistä herkemmin, ei oikein kestä toisen pienintäkään salailua tai torjumista, mutta niistä selviän ajattelemalla mitä olisin jos olisimme eronneet. En vieläkään usko, että erottuani olisin löytänyt yhtä hyvää vaimoa mistään, ja kun vielä on lasteni äiti, niin sekin on hyvä.

        Olet aisuri pöhkö


      • Anonyymi

        Ota ero


      • Anonyymi
        Jatuli kirjoitti:

        Itsellä vaimo jäi kiinni 1,5 vuotta sitten, yhteisiä vuosia lähes 30 ja lapsia talo pullollaan. Kaiken sen jälkeen päätimme vielä jatkaa yhdessä, mutta nyt ihan kaikki avoimesti jaetaan toisillemme ja emme anna asioiden enää jäädä takaraivoon. Suuttua ei saa, ja itse kuulin kaiken minkä halusinkin salasuhteesta. Vuoden kyselin, ihan pikkuasioitakin. Nyt se on jo kaikki historiaa ja avioelämä aivan parasta, hakkaa mennen tullen ekat 20 vuotta. Seksikin sujuu ja sitä on riittävästi, enemmän kuin ekana 25 vuotena yhteensä! Vaimokin tykkää kun on haluttu ja minulla lupa haluta, ei torjuta heti. Jotkut asiat vaan masentavat entistä herkemmin, ei oikein kestä toisen pienintäkään salailua tai torjumista, mutta niistä selviän ajattelemalla mitä olisin jos olisimme eronneet. En vieläkään usko, että erottuani olisin löytänyt yhtä hyvää vaimoa mistään, ja kun vielä on lasteni äiti, niin sekin on hyvä.

        Oletko varma että näin on vaimot hyviä petkuttaan


    • raadollistamuttatotta

      En petä miestäni, en koskaan pettänyt. Ajatus pettämisestä ei kiinnosta. Silti toinen mies mielessä, jollain kummalla tavalla ihastuin häneen. Jos tilanne olisi se että hän haluaisi yhtä paljon kuin minä, niin mikään ei estäisi mua.

    • 179

      Teininä petin, koska olin typerä pentu, ja kahden miehen väliltä valitessa valitsin väärin. Tai väärin ja väärin, oma poikaystävä oli se parempi mies, mutta toista rakastin ja tajusin sen liian myöhään. Kummankaan menettämistä en kadu, mutta sitä kadun että alunperinkään aloin seurustella silloisen poikaystäväni kanssa ja lapsellisuuttani satutin häntä.

      Tuosta vajaa 20 vuotta aikaa enkä koskaan ole sittemmin ketään pettänyt enkä usko pettäväni. Pidän sitä yksinkertaisesti typeränä. Tämä on minun yksi ainoa elämäni, enkä koskaan enää aio tuhlata minuuttiakaan siitä parisuhteessa ihmisen kanssa, jota en rakasta riittävästi toimiakseni siten että voin olla hänelle täysin rehellinen oma itseni.

      Valheet ja syyllisyys syövät empatialtaan ja moraaliltaan normaalia ihmistä. Minua ei kiinnosta sen paremmin tuhlata elämääni syyllisyydessä rypemiseen kuin omatuntoni kivettämiseenkään. Ja uskon, että pelkkää "hyvyyttään" tai rakastuneisuuttaan uskollisuutta vakuuttavat ovat epäluotettavampia kumppaneita kuin ne, jotka minun laillani kokevat rationaalisesti että kaksoiselämä on yksinkertaisesti ajan ja energian hukkaamista muutenkin harmillisen lyhyessä elämässä.

      • Anonyymi

        Ajattelen itse tismalleen näin! Olen mies ja mietin, onko vaimoni mennyt miten pitkälle reissuillaan 2-3 vuoden aikana. Jäi kiinni minulle tuntemattomille miehille viestittelyistä taannoinen Ei kuulemma ole mitään tehnyt, mutta baarireissuilla kuitenkin kadonnut toisinaan linjoilla kuudeksikin tunniksi. Asia painaa minua. Juuri rakennettiin talo ja kolme alle 10v lasta. Juuri nyt syö eniten se, että olen jokseenkin kadottamassa omaa moraaliani, joka on aina ollut korkea ja parisuhdeasioissa varsinkin jämpti. En halua muuttua toisen kaltaiseksi, mutta miten taistelen vastaan? Liika kiltteys ja typerä luulo toisen ajattelun samankaltaisuudesta lienee osiltaan tuonut minut tähän missä olen nyt.


    • SATULASEPPÄ

      Tulee mieleen mistä otat lapsillesi äidin?Hyvähän se Isän oli kun se otti meitin äidin ,mutta mistä niin kunniallinen nainen että tohdit tuota kohdunkantajaa nimittää lastesi äidiksi?Onneksi mulla lapset jo tehty mutta,nämä jokapaikan höylättävät pitäisi jonkun hyväksyä nykypäivänä aikamoiseen kunniaan nimittäin jonkun perheen Äidiksi.

      • amour_amour_alle_vollen

        Sinulla on naisista madonna-huora -trauma. Kyllä äiditkin nauttivat seksistä, heillä on siihen aivan samanlainen oikeus kuin miehillä.


    • RichDirrrty

      Minä saan rakastajaltani vain niin paljon parempaa seksiä! Lisäksi hän on kuumemman näköinen ja saa mut syttymään <3 Oma mies on kiltti ja se maksaa kaikki laskut.

      • SSSNA1

        olet likainen huora! Toivottavasti kärähät ja miehesi likvidoi rakastajasi ja hakkaa sinut ja pistää sut maksaan laskut ellei heitä pihalle kokonaan sitte. Oksettava horo olet. Saunan takse vaan ja rakastajalta pitää katkaista muna juuresta ja survoa perseeseen. Näin mä tekisin.


      • SSNA1_lle

        Sairas olet. Sinusta ei kuitenkaan olisi minkään tekijäksi, vikisiet vain. Henkisesti vajaamittainen typerys. Sä tarttet oikeasi hoitoa. Varmaan oletkin avoihoitopotilas. Yäk tuommoiselle


      • Sssna
        SSNA1_lle kirjoitti:

        Sairas olet. Sinusta ei kuitenkaan olisi minkään tekijäksi, vikisiet vain. Henkisesti vajaamittainen typerys. Sä tarttet oikeasi hoitoa. Varmaan oletkin avoihoitopotilas. Yäk tuommoiselle

        Onpa tuota tullut tehtyäkin. Eiköhän ne uhrit vikise. Minä teen ja sen kummempaa välittämättä.


    • pettäjämyös

      EXmies piti minua kodinhoitajana, lastenhoitajana...tarvittaessa tietty sängynlämmittäjänäkin...
      ei minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta, haukkuja tuli kyllä säännöllisesti ja muutaman kerran mies hakkasi minut aika pahasti...pikkuhiljaa sitä tunteet hiipui ja ajatus erostakin tuli mieleen.
      Sen verran narsistinen mieheni oli että en olisi ikinä hänestä päässyt eroon "omin voimin" :-(
      Olin itsekin ihan varma siitä että minä olen se sekopää suhteessa ja vaan suurentelen asioita...en edes kehdannut kertoa kenellekään meidän elämästä.
      Reilu 4v sitten tein treffi-ilmoituksen ja löysin "laastari"- miehen...hänen avullaan sain pikkuhiljaa itsetunnon palautettua ja aloin ymmärtää että suhteessa ei tarvitse ihan kaikkea sietää.
      Aika pian tapaamisemme jälkeen uskalsin lähteä selvittämään eroasioita ja vuoden verran jouduin asumaan expuolison kanssa ennekuin sain riuhtaistua itseni irti vanhasta kodista.
      Eroprosessi oli helvetillistä aikaa, enkä olisi siitä ikinä yksin selvinnyt...koska kaverisuhteet oli jääneet historiaan exän mustasukkaisen käytöksen vuoksi.
      Eroni jälkeen suhteemme päättyi yhteisestä sopimuksesta...hän oli varattu eikä alunperinkään lupaillut mitään...

      Nyt olen vajaan vuoden seurustellut ja kaikenlaisia suunnitelmia tulevaisuuden varalle...
      silti edelleen vaivaa se pettäminen...vaikka olen perustellut että itselläni siihen oli muka "hyvä syy"...poden myös huonoa omaatuntoa kakkosen roolistani, edelleen hävettää se että miehellä oli vaimo ja silti suostuin seksiin ja yhteiseen ajanviettoon...
      mutta toisaalta pakko vaan ajatella että jokainen tekee omat ratkaisunsa jostain syystä...mikä minä olen muita arvostelemaan?!

      • amour_amour_alle_vollen

        Hyvä, että pääsit hullusta miehestäsi eroon! Älä tunne YHTÄÄN huonoa omaatuntoa uskottomuudestasi. Ei tosiaan ole sen väärtti. Paljon pahempaa on väkivalta. Sinut on kasvatettu liian kiltiksi. Opettele tietämään omat rajasi, puolusta niitä, äläkä ikinä enää kenenkään anna pahoinpidellä sinua.


      • huomasitkos

        pahasti... sulla näppis.... jumissa....


      • SSSNA1
        amour_amour_alle_vollen kirjoitti:

        Hyvä, että pääsit hullusta miehestäsi eroon! Älä tunne YHTÄÄN huonoa omaatuntoa uskottomuudestasi. Ei tosiaan ole sen väärtti. Paljon pahempaa on väkivalta. Sinut on kasvatettu liian kiltiksi. Opettele tietämään omat rajasi, puolusta niitä, äläkä ikinä enää kenenkään anna pahoinpidellä sinua.

        Väkivalta on ok mutta epärehellisyys ei! Tottakai oikea mies pieksää huoraavan ja pettävän akkansa! Sitte itketään


      • Sssna_1_lle

        "Väkivalta on ok mutta epärehellisyys ei! Tottakai oikea mies pieksää huoraavan ja pettävän akkansa! Sitte itketään"... niin - ja sama toisin päin. Pettävän miehen saa hakata (keinoja on). Sitten itketään! Rikoslaki ei koske sinua. Tai sitten olet muslimi. Niin sen täytyy olla. Matu!


      • Sssna
        Sssna_1_lle kirjoitti:

        "Väkivalta on ok mutta epärehellisyys ei! Tottakai oikea mies pieksää huoraavan ja pettävän akkansa! Sitte itketään"... niin - ja sama toisin päin. Pettävän miehen saa hakata (keinoja on). Sitten itketään! Rikoslaki ei koske sinua. Tai sitten olet muslimi. Niin sen täytyy olla. Matu!

        Ihan suomalainen. Ei tietenkään se koske minua. Minulla on omat lakini.


    • amour_amour_alle_vollen

      Vastaan tuohon, että nainen pettää monista eri syistä. Aivan kuten mieskin. Ainoa ero on, että nainen jää harvemmin kiinni. Nainen myös eroaa miehestään hyvin usein oltuaan pitkään uskoton.

    • pettänyt

      Petin nykyistä miestäni, koska en ole saanut siltä seksiä koko seurusteluaikanamme vaikka vasta vajaa 2kk ollaankin seurusteltu. Joka kerta lopettaa kesken ja kertoo jonkun syyn liittyen mun exään yms... itseäni halutti paljon ja en jaksanu odottaa...

      • SSSNA1

        Ei se oikeuta epärehellisyyteen. Munankipeillä huorilla vakio selitys tuo "en saanut seksiä". Mitä sitten? Ei se kaikkia kiinnosta! Jos jotakuta ei haluta niin se on hyväksyttävä. Piste.


      • SSSNA1
        SSSNA1 kirjoitti:

        Ei se oikeuta epärehellisyyteen. Munankipeillä huorilla vakio selitys tuo "en saanut seksiä". Mitä sitten? Ei se kaikkia kiinnosta! Jos jotakuta ei haluta niin se on hyväksyttävä. Piste.

        Ja niin lyhyen ajankin takia.. kertoo kaiken oleellisen... sinusta siis! Olet kelvoton, epärehellinen ja huono "ihminen"!


    • vittu eihän tuo kalja ukko juopii vai eikä pysty edes naimaan!!!

      • SSSNA1

        Tai sitä ei kiinnosta sanna sinun haiseva emättimesi. Kyllä minäkin viinaa joisin mieluummin.


    • uydhfhjd

      minä olen pirullinen mies kahella munalla petän vaimoa viiden naisen kanssa

    • ItsSoLogical

      Luin jostain että kaunis nainen pettää useammin kuin normaali nainen johtuen siitä että sitä jahtaa enemmän miehiä hormoonit. Niin monesta lähteestä on tämä tieto tullut. Eli uskollisuus on näköjään kauneudesta kiinni. Kaunis nainen on uskoton siis. Normaalilla naisella ei ole mahdollisuutta leikkiä miesten kanssa kun sillä ei ole ketään jahtaamassa. Loogista.

      • SSSNA1

        Totta. Ns. "Kauniit" naiset onkin huoria ihan kaikki. No se "kauneushan" voidaan poistaa. Menetelmiä on.


    • sellaisetsyyt

      Pitkällisen huonon kohtelun tulos. Koin olevani epähaluttu omassa liitossani, pelkkä kodinkone. Paljon henkistä väkivaltaa ja pienten lasten takia ja taloudellisten asioiden takia myös ei voinut erota. Kun eihän mikään oikeasti ollut vikana.. ei seksiä liki 15 vuoteen, jonka selitin itsellensi sillä, että olin fyysisesti ruma yms. epäkelpo. Kunnes avasin silmät ja vientiä olisi ollut siitä huolimatta että olen varattu. Otin rakastajan, kun puoliso viis piittaa minusta. Jonain päivänä otan sen eronkin. Syyni siis itsekkäät.

      • kutakin_aikansa

        Minäkin korjasin seksittömän suhteeni vakipanolla joka kyllä haluaa seuraani muutenkin kuin seksin saralla.


    • lkfjglhdhhh

      Petin sen jälkeen, kun puolisoni oli yli viiden vuoden ajan kieltäytynyt seksistä täysin, ei suostunut keskustelemaan asiasta lainkaan ja uhkasi tappaa itsensä, jos eroamme. Olin päättänyt, etten silti petä, mutta kerran kaikki osui niin kohdilleen, että luonto teki tehtävänsä.

      Erosimme muutamia vuosia myöhemmin, kun eksäni ihastui toiseen naiseen ja unohti vallan itsemurha-aikeensa ja sen, että häntä ei seksi yhtään kiinnosta. Voitte kuvitella, että siinä vaiheessa tuo vuosien pakkoselibaatti otti aika rankasti aivoon...

    • Yksikokemus

      Petin avomiestäni koska yksinkertaisesti hänen ulkomuotonsa alkoi rapistua eikä välittänyt siitä p vertaa. Sanoin hänelle monen monta kertaa kun yritti vongata että "et ole pessyt edes hampaita taas milloin viimeksi"…ja se oli se pääsyy. Sitten omatunto ei enää kestänyt ja lopetin sen touhun, eli sanoin vaki rakastajalle sorot noo. Menetin avopuolisoni myöhemmin ihan muista syistä.

    • SeksilläTyydytettyVaimo

      Minun ei tarvitse pettää eikä miehenikään
      Mieheni haluaa että minulla on muita miehiä mieheni kanssa kimpassa naimassa ja miehiä on 1-2 viikonloppua kuukaudessa joskus useammin yleisin ryhmä on 1N 2M ja 1N 3M jotka on toimivimmat ryhmät
      Joskus on ollut jopa 6 miestä kerralla
      Yksi on nuollut pillua ja yksi nainut takaapäin ja
      Kaksi imenyt tissejä yksi
      Yksi on saanut suuseksiä
      Yksi on kädessäni käsittelyssä laukeamisen jälkeen miehet vaihtavat paikkaa lähemmäksi pillua joka on jokaisen tähtäimessä
      Pillu pitää pestä joka kierroksen jälkeen kun alkaa olemaan melkoista liisteriä
      Saan myös suuseksiä joka pesun jälkeen melkein jokainen haluaa nuolla pilluani pesun jälkeen
      Joskus tyttökaverini haluavat mukaan niin mieheni saa kanssa maistaa vierasta pillua
      Vaikka mies sanookin kiihoittuvansa ķun minua naidaan porukalla 2-4M
      Olen onnellinen vaimo hienoa seksielämää omaava nainen
      Yksi mies taitaa olla ihastunut eritoten hän käy meillä pari kertaa viikossa nyt noin kahden kuukauden aikana
      On hienoa kun jalkojen välissä on usein myös vieraampi mies

      • SSSNA1

        Olet likainen huora


    • elämäjatkuu73

      Olessani avoliitossa 6 vuotta kaipasin jotain uutta, oma suhde tuntui puuduttavalta. Tapasin miehen baarissa, juteltiin, pusuteltiin jne. Nemerot vaihtui ja yhteyttä pidettiin ja viikonloppuisin nähtiin. Salasuhde kesti kolmisen kuukautta. Kivaa oli mutta tiesin kuitenkin että mies oli naimisissa ja kertoi mulle eikä mullakaan mitään eroa ollut mielessä. Suhde loppui mun toiveesta ja mieskin sanoi että parempi niin kun kummallakin oma perhe. Tein rumasti eikä mies ole vieläkään toipunut vaikka tapauksesta jo yli 10 vuotta enkä odottanutkaan että unohtuu tai saisin anteeksi. Sitten kerran baarissa ollessani eksyin vielä yhden miehen kanssa petiin. En tiedä onko mies pettänyt ja jos on ei voi syyttää kun on itsekin sortunut samaan.

    • Syitäseurauksiakin

      Ihan samalla syyllä kuin miehetkin seksintakia. Onko sitten oikein tai väärin en tiedä mutta yhtä pettureita ne on oli sitten kyseessä nainen tai mies. Kostonakin jotkut tekevät.

    • kärsijä

      Sen kun joku kertois, vaimoke petti aikoinaan suhteemme olessa vieä nuorehko, ei ilmeisesti seksin vähyyden tai huonouden takia, nauttivanhan tuo tuntui ja sai halutessaan. Syytä en koskaan kuullut vain olankohautus vastauksena. Näitä sitten pitäis vielä uskoa suhteen jatkuessa, eikä tuo uskottavuus palautunut ole.

      • luotto123

        Ilman luottoa ei ole mitään.


    • jotenkinpervoa

      Oma mies siellä kotona ei riitä, pitää saada useammasta kokemus. Vähän jännitystä niin pillukin taas kostuu. Jos se oma mies ei riitä miks mennä parisuhteeseen vai harmittaako yksin olo, voi sitten kavereillekin näyttää että onhan mullakin mies mut käyn silti vieraissa. Kuulin tämän yhden naisen suusta, avautui kun osasin vähän lypsää. Jos aikuinen perheellinen nainen ajattelee näin ei ole penaalin terävin kynä.

      • Viallinen.geeniperimä

        Toiset kantaa lutkageeniä.


      • tajuatrolli

        Ahas, ja mikäs tämä geeni on? ja missä lokuksessa se sijaitsee?
        Kaikki on on vain geeneistä kiinni natsahtaville junteille, ympäristöllä ei ole mitään merkitystä.

        mutta jooh, Trollihan tämä idari on.

        Pettämistä ilmeiesti tapahtuu kun ei vain asiat natsaa kotona.
        Itse teen selväksi että pettämisestä seuraa ero, en aijo katsella sellaista kun en itsekkään niin tee. Parisuhteessa kun olen niin sitten olen sen yhden kanssa, jos ei kiinnosta olla niin sitten on puhuttava yhdessä asiat selväksi ja erottava jos ei muu auta jonka jälkeen voi sitten mennä ihan puhtaalla omallatunnolla tuusailemaan mitä lystää. se ihmetyttää miten joillakin pettäminen on niin helppoa ettei omatunto edes soimaa siitä että kertoisi. hyi saasta minkälaista olisi oma elämä jos pettäisin enkä kertoisi. Kuolisin ahdistukseen, jotkut ihmiset ei vain tajua.


    • Sanelmanen

      Siksi, koska hän on vaan juntti, joka ei arvosta minua tai asioita, joista pidän. Ei huomioi mitenkään ja on muutenkin tyhmä. Hänelle on tärkeintä omat jutut ja ne on ainoita oikeita kunnon juttuja, joista kaikkien tulisi pitää, kuten esim. Traktorivetokilpailut tms....huoh, ei vois vähempää kiinnostaa.

      Että miksikö menin yhteen? No ei hän aina ole ollut tuollainen, vaan on elämässä muuttunut sellaiseksi ja sille en voi mitään.

      PS. Ero vireillä.

    • Bettieh

      Olen pari kertaa pettänyt silkasta kokeilunhalusta, en ennen miestäni ollut ollut kuin exäni kanssa. Pettäminen tapahtui joka kerralla kännissä, jälkikäteen harmitti ja oli tosi likainen olo. Mieheni ei edelleenkään tiedä ja meillä on ollut hyvä parisuhde tapahtuneen jälkeen.
      Toisaalta tällä hetkellä meillä on ollut jo pidempään ns. "suvantovaihe", seksiä on viimeisen 6kk aikana ollut varmaan max 10 kertaa. Mieheni ei vaan enää kiihota minua samalla tavalla kuin ennen. Surullista, mutta odotan, että tilanne parantuisi, ennen kuin alan puhumaan erosta. Olen kyllä maininnut tästä asiasta jo miehelle, jotta tietää missä mennään ja mitkä fiilikset minulla on.

      Toki myös se asia, että tapasin jonkin aikaa sitten erään miehen, johon tavallaan ihastuin ja olen ajatellut tätä hlöä jo liikaakin. Olen todella itsekäs, mutta tiedän, että jos saisin mahdollisuuden, varmaan pettäisin taas, tällä kertaa tämän hlön kanssa. Tiedostan, että teen väärin jopa ajatuksen tasolla, mutten halua erota, sillä pelkään että myöhemmin katuisin.
      Mieheni on myös pettänyt minua ja vaikka silloin meinasinkin kostaa, en pystynyt. En tiedä, onko suhteemme vain päässyt väljähtymään, kun muut ihmiset alkaa kiinnostamaan, mutta en ole vielä valmis heittämään pyyhettä kehään.

    • HumisevaHarju

      Henkinen pettäminen voi olla julmempaa kuin fyysinen

    • naisia-vain

      naitattaa...tai osa uskoo niin. nainen hakee aina uutta elukkaa kutemaan,osin syysta,osin hillittömista himoista ja kuvitelmista paasta "taivaisiin" pysyvasti. yleensa syy kotona tai korvien valissa..."tuottavuus" huono aikaa myöten....ruttuaika odottaa...

    • Leija77

      Petin koska olin toisella paikkakunnalla vaativassa työssä ja todella yksinäinen, myös kotona.2 läheistä ihmistä oli kuollut peräkkäin ja olin ollut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana.Törmäsin tanssilattialla mieheen, jolla samanlainen hirveä hellyydenkipeys kuin itselläni. Olin todella naiivi ja tyhmä ,sillä luulin että meistä olisi tullut vain tanssi ystäviä, mutta tulikin paljon enemmän.Lopulta sairaus ajoi miehen pois ja olinkin hänelle vain pelkkä pano.

    • enkyltajuu

      Tuntuu kyllä niin uskomattomalta että nainen pettää. Naiset on muutenkin mitä itse tunnen niin tunneköyhiä pettämiselle että en pysty ees kuvittelemaan sellaista. Vai onko se vaan kiinni siitä jos sattuu pelimies kohdalle niin varattuakin naista viedään.. Pettämisestä kun ei ole kuitenkaan kyse mistään suuremmasta yleensä kuin seksikaverista. Ja naisia ei pelkkä seksi tunnu viehättävän.

    • Expetetty

      Olen jäänyt leskeksi tuosta miehestä jo useita vuosia sitten. Hän petti minua ja jäi kiinni siitä. Maailmani romahti silloin. Kului muutamia vuosia, kun minulle tuli tilaisuus kostaa. Jälkeen päin olin tyytyväinen, sillä toinen vaihtoehto olisi ollut avioero. Koskaan en kertonut että minä olin häntä pettänyt. Se oli osa suloista kostoa. "Hän ei tiedä" Olen uudelleen avioitunut. Ja on ihanaa kun kumpikin meistä tietää ettei pettäisi toistansa. Elämä hymyilee.

    • silmätauki5

      Niin te kiltit "perhekeskeiset" naiset miksi hame nousee tai pikkuhousut ei jalassa pysy. Onko jännitys tai seikkailunhalu mielessä, sekö kostuttaa pillun. Näitä sekoiluja on työ paikan saunailoissa nähty. Siellä pyritään seksillä kohentamaan etenemis mahdollisuuksia. Siellä ne äidit/vaimot nussii pomojensa kanssa ja kun arki koittaa ollaan kuin mitään ei olisi tapahtanut ja kuitenkin moni tietää. Sanoisin että säälittävää ja välillä hupaisaa varsinkin kun jutut alkaa kiertämään siinä on naisilla tukalat paikat vielä kun mies saa kuulla, tuollainen nainen ei mielestäni edes ansaitse omaa perhettä. Misten ja lasten puolesta harmittaa kun kuulee juttuja että perheenäiti on lutka.

    • pannukuumasoidj

      Joka suhteessa petetty. ei tässä itsetunto kovin kohollaan ole. Kyllä sitä seksiä kehutaan ja halutaan, mutta silti pitää lähteä lutkailemaan. Ottaa pannuun.

      • UskotonVaimo

        En koe edes pettäneeni, vaikka minulla on ollut avioliiton ulkopuolista seksiä. Mies on haluton. Se on johtanut siihen, etten arvosta nmiestä enää pätkääkään ja olen ollut parissa suhteessa avioliiton aikana. Olen ehdottanut eroa, mutta mies ei halua sitäkään, joten näillä mennään toistaiseksi.


      • SSSNA1

        Tottakai olet pettänyt! Olet kylmä, tunteeton ja epärehellinen paska ämmä! Toivottavasti miehesi pieksää sinut. Ei ihme ole ettei miehesi halua tuommosta. Ja ei se seksi kaikkia kiinnosta, se on hyväksyttävä vain sitten jos yhessä ollaan. Ei mikään ole syy epärehellisyydelle eli tässätapauksessa huoraamisellesi.


      • SSSNA1
        SSSNA1 kirjoitti:

        Tottakai olet pettänyt! Olet kylmä, tunteeton ja epärehellinen paska ämmä! Toivottavasti miehesi pieksää sinut. Ei ihme ole ettei miehesi halua tuommosta. Ja ei se seksi kaikkia kiinnosta, se on hyväksyttävä vain sitten jos yhessä ollaan. Ei mikään ole syy epärehellisyydelle eli tässätapauksessa huoraamisellesi.

        Ja vähästäpä on arvostamisesi kiinni! Sinua ei pitäisi arvostaa!


      • oletsairas
        SSSNA1 kirjoitti:

        Tottakai olet pettänyt! Olet kylmä, tunteeton ja epärehellinen paska ämmä! Toivottavasti miehesi pieksää sinut. Ei ihme ole ettei miehesi halua tuommosta. Ja ei se seksi kaikkia kiinnosta, se on hyväksyttävä vain sitten jos yhessä ollaan. Ei mikään ole syy epärehellisyydelle eli tässätapauksessa huoraamisellesi.

        Hanki lääkkeet ja käy lekurilla jospa helpottaisi.


      • SSSNA1
        oletsairas kirjoitti:

        Hanki lääkkeet ja käy lekurilla jospa helpottaisi.

        En todellakaan ole mikään sairas. Elän todella terveellisesti. En hyväksy pettäjiä/ epärehellisyyttä ja nykyajan "seksi seksi seksi"-keskeisyyttä. Mielipiteeni saan sanoa. Vedä itse lääkkeesi saatanan dorka!


      • oletsairas
        SSSNA1 kirjoitti:

        En todellakaan ole mikään sairas. Elän todella terveellisesti. En hyväksy pettäjiä/ epärehellisyyttä ja nykyajan "seksi seksi seksi"-keskeisyyttä. Mielipiteeni saan sanoa. Vedä itse lääkkeesi saatanan dorka!

        Ei sun tartte hyväksyä mutta älä hauku ja arvostelu muita, anna ihmisten olla jos on järki päässä, ei sunkaan touhuja kukaan hauku.


    • SSSNA1

      Kyllä tuommosia pettureita saakin haukkua!

    • ketuttaakai

      Minä kaipasin seikkailua elämääni, totta kai tein väärin miestäni kohtaan mutta turha sitä enää selitellä, asiat on käyty läpi kotona eikä se suhdetta lopettanut mutta ei tullut mieleeni että mies voi tehdä saman kostoksi ja niinhän siinä kävi vuosia myöhemmin, huomasin kyllä miehen ilmeestä, käytösestä ja olemuksesta että on käynyt vieraissa ja ja taisi naisen hajuvesikin tuokua miehen iholla...kun meinasin alkaa torumaan, haukkumaan ja uhkailemaan ehkä vielä erolla tuli omat mokat mieleen ja sättimiset jäi. Piti vain niellä totuus että mies teki mulle saman minkä minä hänelle. Tässä sitä on sitten totuttu olemaan ja elämään yhdessa vaikka ei ole aina helppoa ollut...seksielämä nykyään ihan kuollutta mutta muuten arki sentää toimii joten ei ole viitsinyt erotakkaan.

      • Anonyymi

        Meillä vain yksi elämä..eletään se onnellisena,nautitaan,erotaan jos parempi löytyy,onnea täytyy etsiä ellei sitä kotoa saa.Näin se vaan menee.


    • tanttavihreä

      Miksi yleensä mennä naimisiin,jos ei kerran pysty pitämään lupauksiaan.
      Jos nainisiin menon jälkeen jättää ulkoilut pois ja vain elää perhelleen
      uskon vahvasti kiusauksien olevan vähäisiä/elämän kiusaukset ja kaveripiiri
      luo pettäjiä,30 vuotta aviossa perheelleni eläneenä ei ole kertaakaan tullu tilannetta
      että pitäisi pettää aviomiestä,On hämmästyttäävä että naiset jotka pettävät,pettävät myös
      lapsensa ja pilaavat heidän tulevaisuutensa kasvattajina.Lapsista kasvaa samanlaisia
      pettäjiä ,kierre on valmis.Miksi nainen pettää?Siksi kun hänen on jo kasvatettu siihen.

      • muut_korjaa

        Kun kiima on päällä, siinä ei mikään, ei sitten niin MIKÄÄN auta, perhe hajotetaan korskeana ja surutta, kumppania syytellen.


      • yököttää

        Jos perheen äiti on pettäjä ja lutka todennäköisesti tyttärestä tai tyttäristä tulee samanlaisia koska roolimallin saa kotona, miestä voi pettää kun haluaa, ikävä mutta todeksi todettu.


      • Kyselenpävaan
        yököttää kirjoitti:

        Jos perheen äiti on pettäjä ja lutka todennäköisesti tyttärestä tai tyttäristä tulee samanlaisia koska roolimallin saa kotona, miestä voi pettää kun haluaa, ikävä mutta todeksi todettu.

        Jos vaimo pettää ja hän on siksi huora, niin ovatko petturimiehet sitten mìeshuoria?
        Ja tuleeko mieshuoran pojista myös isona itseään jakavia mieshuoria?


      • IIkkiikkiik
        Kyselenpävaan kirjoitti:

        Jos vaimo pettää ja hän on siksi huora, niin ovatko petturimiehet sitten mìeshuoria?
        Ja tuleeko mieshuoran pojista myös isona itseään jakavia mieshuoria?

        No nyt hokasinkin että väistit alkuperäisen kysymyksen,mutta yleensä seura
        tekee kaltaisiaan,suuntaan kuin suuntaan.


      • Anonyymi

        Avioliittolupauksiin ei käsittääkseni kuulu selibaatti. Kun mennään avioon, niin kyllä siihen seksin pitäisi myös kuulua. Jos ei kuulu, niin silloin sitä pitää hakea muualta.


    • Pettänytmyös

      Sama tilanne kuin pettäjämyö...
      Olin liki 20v naimisissa, miehen kanssa, joka kontrolloi minua voimakkaasti ja harrasti henkistä väkivaltaa. Olin alussa liian nuori ja kiltti, en pitänyt sitä epänormaalina. Sain mieheltä täyden huomion.
      Emme koskaan tuon 20v aikana käyneet yhdessä festareilla, ei keikoilla tai missään, missä tarjottiin viinaa, ei lomamatkalla ja myöhemmin emme ylipäätään missään. Olin seuraihminen, mieheni ei. Lopuksi en saanut enää kotiimmekaan kutsua ketään. Onneksi miehellä oli reissutyö, ettei minun kokonaan tarvinnut erota muista ihmisistä. Mies oli agressiivinen ka väkivaltainen, mutta ei koskaan minua kohtaan. Minä pienipalkkainen pätkätyöläinen, mies varakas ja mahdollisti meille haaveilemani hienon omakotitalon. Mies ei halunnut lapsia, enkä minäkään, niin uskoin silloin.
      Olin hyvin uskollinen sen 20v ja uskoisin miehenkin olleen.
      Mutta sitten tadam, ihastuin toiseen. Hän edusti kaikkea mistä olin jäänyt paitsi, vapaa ja villi ja hän osasi halata! Mitään seksiä en kaivannut! Sainhan kotona olla ihan tarpeeksi panopuuna, vailla tunnetta. Minulle riitti huomio, halaukset ja yhdessäolo, hänestä tuli päivieni valo.
      Uusi mies avasi silmäni kuinka tukahtunutta elämää olin elänyt. Ilman laastaria, en olisi ikinä kyennyt eroon, en olisi saanut riuhtaistua itseäni irti. Ero oli vaikea, tarvittiin virkavalraakin apuun. Myöhemmin ex on jonkin verran häirinnyt elämääni. Onneksi ei ollut niitä lapsia, vaikka nyt en taida niitä enää saadakaan...
      Nyt elän onnellisena uudessa liitossa, en ole ylpeä pettämisrstä , vaikka yllättävän helposti se kävi.

      • Kärtty

        Hyvin kävi sinulla.
        Jos avioliitto on huono, tuķahduttava, ilman muuta on oikeus siitä lähteä. Ja voimaa saa uudesta suhteesta . Jos joku on sìtä mìeltä että liitossa täytyy pysyä vaikka se on huono, niin sellainen ihminen on sadisti.


      • Anonyymi

        Kuin minun kirjoittamani teksti..


    • wegaa

      Saanko kertoa toisen naisen kokemuksen?

      Hän kertoi, että petti koska ei ollut valmis eroamaan miehestään. Hän halusi tietää että pääsee suoraan toiseen suhteeseen. Hän ei kokenut että voisi koskaan olla uskoton, joten jätti oman miehensä mielestään "jäähylle" (tälle kertomatta). Oma mies ei enää kiinnostanut, mutta lasten kannalta oli järkevää että koti on turvattu.

      Uskon että yksi tärkeä syy pettämiseen on se, että ei uskalleta päästää irti aikaisemmasta suhteesta ennenkuin uusi odottaa. Eli ei kerrota miehelle että nyt on uusi kiikarissa, koska halutaan taata katto pään päälle.

      Tämä oli mieheni toinen nainen joka näin minulle kertoi. Hänen yrityksensä meni pieleen, mieheni etsi vain jännitystä eikä uuden kodin rakentamista.

    • Eisiinämuuta

      Täällä joku kirjoitti miesten biologisesta tarpeesta haluta vierasta. Olisiko sitten niin että nainen on naaras joka haluaa olla haluttu.

    • Eisiinämuuta

      Eli mies haluaa mutta nainen haluaa olla haluttu.

      • wegoihi

        Ei voi ihan näin yleistää. Meidän tapauksessa ainakin toinen nainen osoitti haluaan ja halukkuuttaan ja mies nautti siitä että sai olla haluttu. Kunnes sitten tuo nainen alkoi käydä kiinni, silloin tuli tukalat paikat.

        Toinen nainen suoraan myönsi että oli kuiva aika omassa parisuhteessa ja mies myönsi että hiveli itsetuntoa kun toinen niin posket rusottaen toi itseään tykö. Nainen oli jo suunnitellut tulevaisuuden valmiiksi, mies halusi vain flirttailua. Naisella kotona jo oma parisuhde jäissä, miehellä kotona lempi leiskui vaimon kanssa sitä voimakkaammin kun miehinen ego sai joka päivä voitelua.


    • Fakta_pettäjistä

      Ihmiset pettävät nykyään koska ovat itsekkäitä. Pettäjä kokee itsensä ja omat tarpeensa tärkeämmiksi kuin muut. Hän ei huomioi puolisoaan ja käyttää tätä hyväkseen. Jokaisessa pettäjässä esiintyy narsistisia piirteitä. Nämä kylmät ja laskelmoivat ihmiset eivät osaa enää tuntea myötätuntoa muita kohtaan, vaan esittävät lämmintä ja välittävää ihmistä niille, joilta tietävät manipuloimalla saavansa jotain itselleen.

      • Kenensilmilläkatsoo

        Vai pettäjä kokee itsensä ja tarpeensa tärkeämmiksi! Mites on?
        Entäs sitten pihtaavat osapuolet?
        Pakotetaan toinen luopumaan läheisyydestä ja seksistä joka tuo yhteen kuuluvuutta suhteessa ja tämä kaikki sen varjolla että itseä ei vain satu kiinnostamaan seksi.
        Itse en ainakaan parisuhteeseen alkeassani suostunut luopumaan itsestäni ja omasta seksuaalisuudestani! Minut vain pakotetaan siihen toisen itsekkyyden vuoksi!
        Minua on petetty edellisessä suhteessa vaikka olin aina valmis seksiin ja tiedän kuinka paljon se sattuu ja repii sisältä!
        Mutta niin sattuu tämä jatkuvasti torjutuksi tuleminenkin en kestä tunnetta etten kelpaa miehelleni enkä saa mitään läheisyyttä!
        Minut on hylätty suhteessa ja olen yksinäisempi kuin ikinä ennen elämässäni, kaipaan kosketusta ja tunnetta että hän edes välittäisi minusta mutta rakkautta tämä ei ole. Ei näin voi tehdä ihmiselle jota rakastaa.
        Vielä en ole pettänyt, mutta tiedän että kynnys siihen madaltuu joka ikinen päivä.


    • Huhuu

      Kysykää Hellulta Mikkolasta

    • yksiriittää

      En petä miestäni. Ei tulisi mieleenkään. Ei oma pää kestäisi sellaista, ja enkä kyllä oikein osaisikaan. Mies on omien epävarmuuksiensa takia epäillyt minua, ja se tuntui oudolta, kun en pidä pettämistä mitenkään mahdollisena toimintana itselleni. Yhdessä miehessä on ihan tarpeeksi, ihan puistattaakin ajatus, että olisi useampi.

    • Toiveunta

      Huorahtavia kirjoituksia pitävätkö paikkaansa tuskin.

    • olennainenaina

      ma kautta aikainko miesten ollut?itse olen 50luvul syntynyt.60-70 luku VAPAUTTI naisen!ja elän sitä vapautta!ei tulis mieleen Itseäni loukata!et jos sopii "herrat"turpakiinni.OlenNainen.IHMINEN.

    • Oiskonäinkin

      Nainen pettää kun mies on pettänyt. Kokee ettei kelpaa enään.

      • Anonyymi

        kostin vaimolle kun petti montakin kertaa.. että näin alkoi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kostin vaimolle kun petti montakin kertaa.. että näin alkoi .

        Teitkö mitään sille miehelle, joka koski sun naiseen? Tyyliin "Jumala armahtaa, minä en"?


    • Anonyymi

      Olen mies ja pettänyt kaikki naiset joita minulla ollut elämäni aikana enkä todellakaa voi sanoa olevani ylpeä ,Yhteiskunta on muutunut sellaiseksi ettei oikein mikään oli enää paheksuttavaa ! Yksi erikoisimmista jutuista oli kun ex tyttöystäväni iso-sisko alkoi vokotella minua vaikka olen hänen miehensä kaveri ,En lähtenyt mukaa juttuun koska kuitenkin moraali se on itselläkin mutta avasi silmiäni siitä kuinka sairas voi olla ihmisen mieli ja nämä ihmiset joista kirjoitin ovat vielä uskovaisia :) ja minä oon roisto ! eli Roistollakin parempi moraali joissain asioissa!

    • Anonyymi

      Ei kaikki petä. Pitää olla sen verran älliä päässä, ettei sellaista tee. Oma mieheni on Täys ääliö välillä, mutta ei tulisi mieleenkään pettää häntä

    • Anonyymi

      Pettäminen on sukupuolesta riippumatonta. Vastauksia ette saa täältä. Ainakaan älykkäitä. Lukekaa uutisartikkekeita. KVG

    • Anonyymi

      Kun omalta puolisolta ei minkäänlaista läheisyyttä, ei halausta, ei mitään kosketusta. Eikä tietenkään seksiä. Kyllä sitä alkanut miettiä, että haetaan sitä sitten muualta. Ei tällaisessa avioliitossa ole mitään järkeä, naisille suurin tarve yleensä on se läheisyys, halaukset jne. Ja erokin alkanut olla mielessä. Jos kinuamisen jälkeen saa joskus vaivaisen halauksen, jossa siis toinen käsi vaivoin roikkuu olalla, niin ei sitten. Alkaa olemaan mitta täynnä.

    • Anonyymi

      Mulla oli semmonen syy kun moni sanoi mulle että saan paremman

      Ja kunnes hoksasin sen itse että minulla on mahdollisuus parempoon

      Mies oli huonon itsetunnon omaava nilkki

      Niin kai semmoisen haluaa jättää

    • Anonyymi

      En ole pettänyt vielä, mutta alan olla aika valmis siihen, jos asiat etenevät erään henkilön suhteen. Syynä läheisyyden totaalinen puuttuminen omassa suhteessa. Toinen syy äärimmäisen huono itsetuntoni. Haluaisin "todisteen", että joku mies voisi vielä pitää minua haluttavana ja kauniina. (Oma mies ei pidä). Tuohon ei kuitenkaan kelpaa kuka tahansa mies, vaan erityinen mies. Jos tilanne on se, että en enää kiinnosta miehiä seksuaalisesti ja romanttisesti, niin mitä järkeä tällaisessa elämässä enää on? Usein haluaisin vain kuolla. Seksuaalisuus ja läheisyydentarve on niin iso osa ihmisen elämää kuitenkin. En kuitenkaan niin vanha vielä ole, että haluaisin elää jo nyt eläkeläisten tavoin. Normaaleilla ikäisilläni on suurella osalla vielä seksielämää.

      En tiedä rakastaako oma mieheni minua, itseasiassa se, rakastaako mieheni minua vai ei, ei edes kiinnosta minua. Sen tiedän, että hän ei pidä minua kauniina ainakaan. Tässä tilanteessa minulle olisi tärkeämpää kuulla olevani haluttava ja kaunis. ja saada rakkautta sitä kautta. Kuulostaa varmaan aika häiriintyneeltä, mutta tilanne nyt vaan on tämä. Miten kukaan voisi edes rakastaa rumaa ihmistä? Naisen arvo rakkaudessa tulee ulkonäön kautta. Miksi muuten keski-ikäiset miehet vaihtavat rupsahtaneen vaimon kauniimpaan ja nuorempaan.

      Nämä ulkonäköön liittyvät itsetunto-ongelmani ovat alkaneet jo nuorena, mistään uudesta asiasta siinä ei ole kyse. Ikääntyminen vain pahentaa tilannetta. En koe voivani olla haluamani kaltaisen rakkauden arvoinen, ellen ole myös viehättävä. Eikä minua kiinnosta lainkaan mikään platoninen aseksuaalinen rakkaus, haluan rakkautta, missä on romantiikkaa ja erotiikkaa mukana. Omalle miehelleni riittää platoninen rakkaus, mutta se ei riitä minulle.

      • Anonyymi

        Ja vielä oma kommentti. Olen usein masentunut ja tunnen oloni täysin tyhjäksi (tätä jatkunut vuosikymmeniä, lääkkeet ja terapia eivät ole auttaneet). Ihastuminen, rakastuminen ja erotiikka ja seksi on ainoa asia, jolloin todella kykenen tuntemaan jotain ja todella tunnen eläväni. Mieheni ei vastaa tarpeisiini, hänestä ei ole mitään apua masennukseeni ja tyhjyyteeni. Alussa koin hänen kanssaan kiintymyksen tunteita, mutta nyt nekin ovat kaikki kadonneet.
        t.sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä oma kommentti. Olen usein masentunut ja tunnen oloni täysin tyhjäksi (tätä jatkunut vuosikymmeniä, lääkkeet ja terapia eivät ole auttaneet). Ihastuminen, rakastuminen ja erotiikka ja seksi on ainoa asia, jolloin todella kykenen tuntemaan jotain ja todella tunnen eläväni. Mieheni ei vastaa tarpeisiini, hänestä ei ole mitään apua masennukseeni ja tyhjyyteeni. Alussa koin hänen kanssaan kiintymyksen tunteita, mutta nyt nekin ovat kaikki kadonneet.
        t.sama

        Vielä itsereflektiota. En kykene tuntemaan rakkautta miehiin/miehiltä ilman fyysistä läheisyyttä, himoa jne. Vaikka mieheni rakastaisi minua, en kykene tuntemaan sitä, kun hän ei edes halaa koskaan. Siitä tässä kai on kyse. Ja ahdistaa, tätäkö on loppuelämä? Elämää ilman rakkautta vielä vuosikymmeniä? Usein toivon että vaan kuolisin. T.Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä oma kommentti. Olen usein masentunut ja tunnen oloni täysin tyhjäksi (tätä jatkunut vuosikymmeniä, lääkkeet ja terapia eivät ole auttaneet). Ihastuminen, rakastuminen ja erotiikka ja seksi on ainoa asia, jolloin todella kykenen tuntemaan jotain ja todella tunnen eläväni. Mieheni ei vastaa tarpeisiini, hänestä ei ole mitään apua masennukseeni ja tyhjyyteeni. Alussa koin hänen kanssaan kiintymyksen tunteita, mutta nyt nekin ovat kaikki kadonneet.
        t.sama

        "Mieheni ei vastaa tarpeisiini, hänestä ei ole mitään apua masennukseeni ja tyhjyyteeni."

        Nämä ovat sinun käsissäsi olevia asioita. Miehesi ei ole vastuussa masennuksestasi tai tunteistasi vaan voi vain tukea sinua kun käsittelet asiaa.

        Hän ei myöskään varmasti toivo, että olisit masentunut ja tyhjä.


    • Anonyymi

      Minä petin aviomiestäni kun seksi ja läheisyys loppui lapsen syntymän jälkeen. Tein päätökseni kun aviomies ilmoitti , että olen hänelle kuin äitihahmo. Lopuksi kävi vielä niin, että muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle viiden vuoden kylmien avioliitto vuosien jälkeen. Olen päätöksessäni ollut tyytyäväinen. Tapasin uuden miehen , jolle seksi ja läheisyys kanssani toimi.

      • Anonyymi

        Kuulostat sairaalta sialta. Tätähän feministit ajaa että pettävä nainen on voimaantunut mutta pettävä mies on sika.


    • Anonyymi

      Yhdyn vielä toteamukseen että miksi pitää mennä heti naimisiin, onko joku 2 vuotta tai alle joku mittari että nyt mennään naimisiin (poikkeuksiakin tietysti on)ja rakastamme toisiamme loppuun saakka. Sitten vielä lapset nopeasti alulle; joskus he tulevat "yllättäen" (niinkuin täällä voi lukea) koska ehkäisyähän ei ole olemassa.
      Lopputulos on ero, lapset vuoroin isän ja äidin luona jne.
      Miettikää. Ei pahalla.

    • Anonyymi

      En itse henk. kohtaisesti hyväksy seksiä vieraan kanssa, voi kuitekin yrittää ymmärtää siihen johtaneen syyn. Itse en harrastaisi seksiä vieraan miehen kanssa mutta olen tapaillut kahta miestä nuorena ja toiseen ihastuinkin jollain lailla mutta seksistä kieltäydyin koska olin avoliitossa ja olen edelleen kun mies antoi asian olla. Sen jälkeen olen ollut uskollinen ja myönsin mokanneeni. Nyt 48v, silloin olin noin 25-26v.

    • Anonyymi

      Mies ei anna oraaliseksiä. Siksi.

    • Anonyymi

      Olemme kaukosuhteessa ja aluksi meni ihan hyvin mutta jossain vaiheessa en myötäillytkään naista joka asiassa enää,johtui kai siitä kun aiemmissa suhteissa en halunnut suututtaa toista. Tästäkös nainen päätteli sitten että en ole tosisssni kun en hyppääkkään enää hänen pillin mukaan,mutta ei puhunut mitään asiasta. Lähti sitten ulkopaikkakunnalle ja sattumalta omien sanojensa mukaan tapasi miehen jonka kanssa harrasti seksiä,tiesin jo samana iltana kun oli miehen tykönä että nyt on jokin juttu menossa,puhelinkäyttäytyminen muuttui sinä iltana täysin,ei lukenut viestiä kun vasta seuraavana päivänä. Päivän vielä piilotteli asiaa kunnes puhelimessa sanoi sitten,minun mailmani romahti ja en järjellä pystynyt enää asiaa käsittelemään. Kokeiltiin vaihtelevalla menestyksellä olla yhdessä mutta suhde muuttui kyllä,minulta meni luotto,aloin mustistelemaan ja nainen pelkäsi minun kostopanoja. Eniten minua vitutti se kun oli yhteydessä vielä jonkun aikaa siihen mieheen. Itsekkin aloin miettimään että miksipä ei kun kerran muutkin panee ja niin hommasin panon jota on nyt jatkunut aika kauan,jäin kiikkiin pelkkään panemiseen. Tunnetta ei ole panoja kohtaan,pelkkää seksiä,ollaan edelleen yhdessä pettäjänaisen kanssa vaan jossain vaiheessa tämä loppuu,tiedän sen sisimmässäni,en tule luottamaan häneen ikinä ja itseä vituttaa oma toimintani. Mutta yhteneväinen tekijä on tosiaan naisen huomiohakuisuus ja huono itsetunto,joku vähän kehuu niin oooo heti ottaa todesta.

    • Anonyymi

      Itse olen näitä tarpeeksi kohdanneena tullut jo siihen tulokseen ettei nainen varsinaisesti voi pettää vaan se vaan kuuluu asiaan että tietyissä tianteissa naiset menee vieraisiin. Voitte sanoa että olen yksinkertaisesti jo luovuttanut mutta helpottaa kun ajattelee että toisella on oikeus tehdä salassa mitä haluaa jos kerran himottaa. Omaan käytökseeni voin vaikuttaa joten en petä. Naisen ei tarvitse olla yhtä puritaaninen käytökseltään jos ei siihen pysty. Ja jos haukutte tuhkamunaksi niin panen kyllä joka päivä.

    • Anonyymi

      Eihän mulla oo ollu miestä ....

      Niin vanha harppu jo pienestä pitäen että kyllä siinä koulupojat jiä toiseks.

    • Anonyymi

      Miehenä mua on aina huvittanut tuo stereotypia että miehet pettää ja naiset on uskollisia. Aivan selkeästi jo biologisista syistä miehet kyllä levittäisivät siementään jos pystyisivät mutta aina ne tarvitsevat naisen siihen hommaan. Jätetään nyt saman sukupuolen sisäiset jutut ulkopuolelle.

      Tietysti jos ottaa moraalisen position että 2 nainen ei petä jos on sinkku niin voisi jotain argumentointia tehdä mutta mahtavatko ne pettävät miehet vain sinkkuja hoidella? Minusta aika heppoinen peruste tosin koska naiset kyllä surutta pettävät sisariaan jos mies nähdään riittävän alphaksi usein se jopa lisää miehen kiinnostavuutta naisille.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe