Nyt on pakko myöntää että teillä on ehkä maailman huonoin asiakaspalvelu. Ostin reilu kuukausi sitten Samsung Galaxy s 2 puhelimen, jonka näyttö meni rikki kuukauden käytön jälkeen. Miten se tapahtui. Puhelin oli taskussani (ei en käytä kireitä vaatteita) ja näyttö oli mennyt rikki.. otin yhteyttä samsungiin jossa minua pyöriteltiin aspasta reklamaatio- osastolle. Puhelin maksoi n450€ ja korjaus-arvio oli n 50% puhelimen kauppahinnasta. samsungin takuuehdoissa lukee selvästi mitkä osat ja mitä takuu kattaa. Sain vastauksen Samsungin reklamaatio- osastolta että puhelin on mennyt mekaanisessa kulutuksessa rikki??? Siis mitä, onko se mekaanista kulutusta että puhelin menee normaalissa käytössä rikki? Kuitenkin Samsung mainostaa Galaxy S2 puhelimen näyttöä lähes rikkoontumattomaksi???? tein asiasta uuden reklamaation jossa vaadin pikaista yhteydenottoa, sillä en todellakaan aio itse maksaa ko puhelimen korjausta. Tähän viestiin Samsung ei ole vastannut minulle MITÄÄN!. Mihin loppui se niin hyvä asiakaspalvelu, jossa asiakaspalvelija mainitsi minulle että varmasti pääsemme sopuratkaisuun. Itse asiakaspalvelu-alalla työskentelevänä en helvetti sentään ymmärrä teidän tapaanne toimia. Muistutuksena teille arvoisat Samsungilaiset. Aion jatkaa asian reklamoimista kunnes tarjoatte sitä "Sopuratkaisua"
Tiedätte puhelinnumeroni ja sähköpostiosoitteeni, olkaa hyvät ja ottakaa minuun yhteyttä välittömästi.
Terveisin Tuomas (Inbound markkinoinnin kylmä ja laskelmoiva guru)
Kiven alla töissä samsung
vinosilmä
1
227
Vastaukset
- Miten sait yhteyttä
samsungiin kun ei niillä edes ole asiakaspalvelua, myyjä liikkeetkään eivät saa edustajiin yhteyttä kun ovat kesälomalla samsungissa 13kk/per vuosi, ja tukevassa kännissä.
Älkää ostako samsungin vehkeitä kun niistä ei voi reklamoida, asiakaspalvelua ei ole, on vain tuki.
Missä nördet käskee päivittämään.
Mutta palautetta et voi antaa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126