oon ollut 3 viikkoa ilman venlafaxinia. Lopetin 75mg kokonaan. Sähköiskun tapaisia tuntemuksia yms. hermostollisia oli reilu viikko. Mulla on yksi oire päällä ja se on helvetillinen agressiivisuus... Hermostun mitä pienimmistäkin asioista, vittuilen vaimolleni. Miten pitkään toi aggressiivisuus oikeen kestää? Vaimo ei jaksa joka päiväistä vittuilua ja mun hyvin hyvin lyhyttä pinnaa. Loppuis nää.. :(
Muuten olen luonteeltani hyvin rauhallinen ja hyvin pitkä pinna. Otin eilen iltasella 75mg kun vaimo valitti miten vaikeaa hänellä on ollut mun pahantuulisuuden vuoksi, ettei hän jaksa sitä.
Parempi aloittaa lääkkeen syöminen vai jatkaa tuosta kovasta vihaisuudesta huolimatta? Hävis ku seinään toi aggressiivisuus kun otin ton tabun illalla. Olisi kiva tietää jos muilla on ollut vastaavaa ja miten pitkää tätä aggressiivisuutta jatkuu?
Venlafaxin lopetus - jatkuva aggressiivisuus??
ängeröinen.
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on tämä. Tää on ihan hirveää. Olen ihan outo ja kilahtelen koko ajan kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337