Kunnon ystävät puuttuvat

amanda......

Minulla on kavereita, harrastuksia ja työ. Normaali päiväni on sellainen että menen töihin, käyn jumpassa, olen koneella ja menen nukkumaan. Välillä käyn muutaman kaverin kanssa harrastamassa liikuntaa pari tuntia, kerran tai pari kertaa kuussa kahvilla ja joskus juhlimassa yhden järjestön kautta jonka jäsen olen. Minulta kuitenkin puuttuu ystävät joiden kanssa vaan olla ja hengata ilman sen kummempaa aikataulua. Kaikilla on oma elämänsä. Ahdistaa tämä. Olen kyllä ehdottanut silloin tällöin tapaamisia ja ajanviettoa useammin, mutta kaikilla on vaan kiireitä ja muuta tekemistä. Poikaystävän löytyminen toki olisi hyvä juttu, mutta entä jos tulee ero ja minulla ei ole ketään kenen kanssa viettää kunnolla aikaa? Pelottaa. Mitenköhän saisin syvennettyä ystävyyssuhteita, en kuitenkaan kehtaa ylsipuolisesti kerjätä aina seuraa kun kaikilla on niin paljon muita kiireitä...

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Itsekkin etsiskelen seuraa vaikkapa ulkoiluun tai elokuviin kaikki käy

Itse olen 22v mies ja ollut ylä asteen lopusta yksin tosin nykyään itelläkin on pari kaveria joiden kanssa käydään joskus lenkillä mutta sekin on harvenemaan päin

Toivoisin että tekisit suomi24 profiilin ja laittaisit yksityisviestiä niin voidaan tutustua

TV
      Juha

• Tai sitten tietenkin voit kommentoida tännekkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      2328
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1520
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1369
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1192
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1180
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1109
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      72
      1051
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      132
      1039
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1020
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe