Suutelun ja kosketuksen mukaan tuleminen

natsu3

Kävin joskus paljonkin treffeillä, mutta jutut eivät moneen vuoteen edenneet ikinä seurusteluksi tai edes suuteluksi. Yksi syy oli se, etten tehnyt aloitetta tai edes näyttänyt halukkaalta suuteluun tai pieneen ystävälliseen koskemiseen. Tässä muutamia blogipostauksia, joiden vinkit auttoivat itseäni, ehkä näistä on sinullekin apua:

http://jaanmurtajat.blogspot.fi/2011/12/case-suuteleminen-ja-koskettaminen.html

http://jaanmurtajat.blogspot.fi/2012/04/koskettele-kivasti-vahingossa.html

http://jaanmurtajat.blogspot.fi/2013/06/kaverizone-tuo-ankeuden-megazone.html

16

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4nn4

      Itselläni myös kesti. Melkein sanoisin vinkiksi, että aluksi kannattaa pitää kriteerit alhaalla niin pääsee mukaan koko touhuun. Kun ainakin minä jännitin sitä niin paljon. Tuo katsekontakti ja kiinnostuksen näyttäminen on tärkeää.

    • pusuttelija2

      Jotenkin sitä ennen oletti, että suutelu on tosi iso juttu ja jotenkin vaikeaakin. Ei huolta, ei ole :)

    • Intoa-liikaa

      Tuli tässä mieleen, että minulla on joskus tilannetaju pettänyt ja olen vain suudella moiskauttanut naista suoraan suulle, vaikka se on tullut täysin yllätys naiselle. Nolojuttu, mutta ei siihen kuole.

      Sanoin vain: " sorry, mä vähän innostuin." Ei tempulla nyt pisteitä kerätty, mutta tilanne muuttui kuitenkin vähemmän jäykäksi :)

    • eivakavaa

      Intoa-liikaa: On tosi hyödyllistä huomata, että ei tohon tosiaan kuole :D Ainakin on muuri koskettamiseen poistettu. Ja vaikka jonkun kanssa juttu loppuisi tuohon, niin aina tulee uusia tyyppejä ja mahdollisuuksia.

    • pu5u

      Suutelu on sellainen juttu, jota tuli hirveästi mietittyä ennen kuin sitä harrasti, mutta kun pari kertaa kokeilee niin aika selvä homma se on =)

    • pusuttelija

      Vinkki miehille: Sellainen veltto ja limainen pusu on kaikista pahin... Harvoin niitä tulee vastaan, mutta joskus kuitenkin. Joko aktiivinen kielipusu tai sitten sellainen rauhallinen ilman kauheaa velttoa kieltä :)

    • zinto

      Eräs inhottava suutelutapa, jota kannattaa välttää: Yksi exä tykkäsi aina vetäytyä pususta pois ennen toista, kun "se on niin kivaa kun toinen jää siihen vielä haluamaan jatkoa". Se tuntui pidemmän päälle kamalalta pikkuhylkäykseltä ja teki koko suutelusta epämukavaa. :(

    • tsimane

      Kielestä: sitä voi käyttää rohkeasti, kunhan se tyyli ei ole "kuollut limainen lahna" vaan sellanen sopivan aktiivinen ja ei koko kieli toisen kurkussa. Tuntuu, että miehet pelkää kielen käyttöä pusuissa, kun on kuullu naisilta jotain kauhutarinoita.

      • ghjklrtgyu

        Kielisuudelma on taito ja sitä ei nyt kannata käyttää ennenkuin tunnetaan jo paremmin. Kaikki eivät opi koskaan suutelemaan hyvin johtuen esim. liian isosta suusta tai kuolaamisesta; liiallisesta syljen erityksestä.


    • vanhis

      Halaus on jo paljon. Ei kukaan halaa sellaista ihmistä jota kohtaan ei ole mitään.

      Itsellä oli kerran sellainen tilanne, jossa olin iltakahvilla erään naisen luona. Juteltiin aika herkistä asioista ja sitten tuli lähhdön hetki, niin tämä tyttö halasi. Halin aikana sitten itse annoin tälle pusun otsalle, ja hän halusi suudella.

      Siitä kun tutustuin tähän ihmiseeen ja asiat eteni tähän saakka kesti vain viisi päivää.

    • kaijade

      Viime treffeillä olisin halunnut pussailla, ja sitten mies halasi, kun olin pussaamassa :D Laittoi vielä viestin: "Mietin olisiko pitänyt halata vai kätellä". No ensi kerralla sitten pussailua ;)

    • trues

      Mulla ennen oli tavoitteena päästä mahdollisimman nopeasti pussailemaan. Nykyään maltan odottaa, niin tuntuu sitten enemmän. Ei tarvitse enää yrittää nopettaa, kun tietää, ettei se halutessa vaikeaa ole :)

    • Gnau

      Pääsispä taas pian suutelemaan... Liian pitkä aika viime kerrasta :E

    • pettymyksiin

      Suutelu ihanan ihmisen kanssa, mikä onkaan sen parempaa. Vielä kun toimisi ne kaikki muut jutut. Aina joku elämäntilanne, aktiivisuuserot tms. lopettaa jutun...

    • ksser

      Joo löytyispä niitä innokkaita suutelukumppaneita :D Ovat tainneet sellaset pariutua jo nuorempana. Vaikka itse olisin millaisessa kuumeessa tai väsynyt, niin kyllä mieluisan tyypin kanssa voisi pussailla tunteja.

    • kesänainen_

      Onneksi on kesä, juhlien ja pusujen aikaa... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe