oletteko tutustuneet tän miehen tuotantoon?
Tää hänen musa myös mielletään collegerockiksi tai psykedeelinen, tumman puhuva rock jossa jopa okkultisia vaikutteita.
Kaukon tuotanto on sekä tummaa että myös kevyttä.
Siinä mielessä mielenkiintoista.
Tässä mm Kaukon tosi hyviä biisejä;
Helvetti(raskaat lyriikat, osin raskas kuunnella)
Ennen olin kokonaan toinen( "sankaripop-rockia psykedeeliseen tyyliin)
Sinä olet tähti(oikeeta pop-rockia)
Tuo pensas liikkuu(rokimpaa puolta)
Tyttöjen ystävä(kaunis biisi)
Jos
Joo joo joo(aliarvostettu rock biisi)
Mutta mutta(goottisävyinen svengaava rock-pop biisi)
Huutoa puistosta(psykedeelinen biisi)
Mieluummin vanha kuin aikuinen(psykedeelistä)
16.3
Korsikalainen
Malagalainen
Majavalakki
Voi ei
300markkaa
60 000
Ruosteinen kuu
Talo meren rannalla
Kovat pojat
Tien päällä
Sama vanha juttu
Talvella
Edgar Allan Joe
Kolme asetelmaa
Chirico
Steppaillen
Nivelet
Onnellisten laiva
Rakkauden valtakunta
Kanavaan hukkunut
Terveisiä kalojen valtakunnasta
Älkää menkö ilman meitä(okkultismia biisin rakenteissa)
Kevät
Onni
Silvia(paljon satanistista rtyyliä tässä)
Hospodar jouluna(joululaulutyylinen rock biisi)
Mies jolla on maine
Lauralle
Anniina
Pähkinäpuu
Se ihana soul-levy
Metsä
Kauko Röyhkä-Älykkörockia vai onko?
Juhafriikkikauhee
1
133
Vastaukset
Kyllähän Röyhkää on kuunneltua tullut ja jopa keikoillakin vierailtua :) Jos haluaa varhaisempaa Röyhkää kuunnella, niin kokoelmalla "Menneisyyden taikaa etsimässä 1980–1990" on hyvä aloittaa. Eikä pidä unhtaa Kaukon kirjallista tuotantoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808