Mua ärsyttää, kun mun naispuolisten ystävien kanssa ei oikein voi puhuu mistään seksiin liittyvästä. Ne esittää aina olevansa niin mielettömän siveellisiä, vaikka tuskinpa ovat kuitenkaan mitään siveyden sipuleita. Tai siis tiedän että eivät ovat.
Jos tällä palstalla on joskus joku sinkkujen seksielämään liittyvä keskustelu se ilmiannetaan heti asiattomaksi. Ilmiantajat ovat eittämättä näitä kavereideni kaltaisia tekosiveitä ihmisiä, jotka halauvat antaa sellaisen vaikutelman, että seksi ei kuulu sinkkujen elämään.
Naiset esittävät olevansa siveellisempi kuin ovat
51
650
Vastaukset
- kamumies28v
Sama juttu. Mun pari pitkäaiakaisinta ja parasta ystävääni on naisia ja ne ei IKINÄ puhu mulle mitään seksiasioista. Sitten kuitenkin kuulen, kuinka ne on mun ex-tyttäystävälle kertonu kaikki persepanot ja alastonkuvien ottamiset. Perkele. Mä vielä rakastan sitä toista tyttöä ihan saamaristi ja hakkaisin vaikka toisen käteni irti, että pääsisin naimaan siltä aivot pihalle, mutta kun ei, niin ei...
- On todella
harvinaista, että kamumiehellä on ex-tyttöystävä. Yleensä kamumies on ihan tyylipuhdas pullea ATM.
- ....
Kaikki naiset ei oo samanlaisia horoja kuin sinä. Jotkut on oikeesti siveellisiä.
- suomi-kurppa-suomi
siveellisiä = vihaa seksiä
- Kuinka monen
miehen käyttämä itse olet? Onko tavarasi kovin löysä?
- lottamari<3
Seksiä ja siveettömyyttä tihkuu joka tuutista ja ravosta, että siihenkin kyllästyy. Mitä puhumista yleensä voi vielä tuollaisesta aiheesta olla? Naisen ja miehen rakastelussa mitään kommentoimista ole...yksinkertainen asia, joka halutaan pitää yksityisasiana, mutta josta halutaan julkisesti saada tietoa toisilta miten seksi muilla sujuu..
- nöösi_poika
Joskus siveyttä ei piilotella
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013071717274179_uu.shtml
vaan annetaan palaa vaikka julkisella paikalla keskellä päivää!- Roskaväen
touhuja. En kadehtis
- Roskaväkeä tai ei
Roskaväen kirjoitti:
touhuja. En kadehtis
mutta tuo mies sai pillua, minä en. Täysi syy olla kateellinen
- Intiimin ystävä
Minun mielestäni seksi on yksityisasia. Puhukoot muut siitä, kunhan minun ei tarvitse kuunnella.
- Näkökulmia
Perinteisesti naiset vähättelevät ja miehet liioittelevat seksielämänsä ja kumppanien määrää.
Tosin nykyään ollaan avoimempia tässäkin suhteessa. Ihme yleistystä taas. Mistä ihmeesttä ootte saaneet päähänne että sinkkunaiset ovat jotain seksihurjastelijoita?
Jos minulla olisi mies, jonka kanssa sekä voisin että haluaisin harrastaa seksiä, niin en kyllä mielestäni olisi sinkku.- Nömme Kalju
Naisilla on omat seksihalunsa, ja toisaalta naiset eivät siedä asiasta kritiikkiä eikä kiusottelua. Ratkaisu on aika luonteva siis: ei puhuta asiasta. Niin minäkin naisena tekisin.
- keski-ikäinen mies
Oikeesti!
Tarviiko olla siveellinen! Eiks se riitä, että ihmiset luottaa toisiinsa ja sitten on sellainen kahden ihmisen välinen asia.
Kaikki ihmiset on tehny samoja asioita aina, nykyään vaan on uusia tapoja tehdä asioita ja laajemmat piirit.
Ja siveellisyys ja netti. Kyllä nainenkin on aloitteellinen näissä asioissa, mitkä ei kestä päivävaloa. Ainakin minulle monet sikkunaiset esittävät siveellisempää kuin ovatkaan. Kun heille tulee selväksi, että en ole heistä parisuhdemielessä kiinnostunut, niin sivellisen leikkiminen käy tarpeettomaksi ja totuus paljastuu.
En tosin ymmärrä miksi naiset esittävät siveellistä vannoutuneelle sinkkumiehelle, jolla on pahan pojan katse ;)- Kympin Nainen
Ehkä ne esittää kun huomaavat että sun "pahan pojan katse" on esitystä?
- hankkikaa oma elämä
Miksi seksiasioitaan pitäisi levitellä muille? Minä en puhu seksiasioistani KENENKÄÄN kanssa, koska en todellakaan koe minkään sortin tarvetta avautua asiasta. En ole puhunut seksiasioista silloin kun olin parisuhteessa enkä silloin kun olen ollut sinkkuna. Toki seurustellessa miehen kanssa tuli tietenkin juteltua siitä, että mitä haluaa ja mistä tykkää, mutta tuntuisi tosi oudolta esimerkiksi ystäväpariskuntien kesken alkaa retostella sitä, miten mahtavaa kyytiä sai omalta mieheltään viime yönä tai että miten haikeana muistelee sitä eksää, jolla oli niin iso tms.
Ihmisissä on valtava tirkistelynhalu. Ilmeisesti sellaiset ihmiset seuraa BigBrotheria, kyylää naapureita ym.
Minulla on hyviä ystäviä, mutta ei tosiaankaan kiinnosta heidän kuukautiskiertonsa, alapääkarvoituksensa, seksielämän frekvenssi, aviomiehen letkun pituus tai mikään muukaan sellainen. Eivätkö he kerro edes siitä, jos ovat menneet jonkun miehen luokse yöksi tai kutsuneet jonkun miehen luokseen yöksi? Mitä miespuolisia kavereita heillä on ja onko pääteltävissä, että jonkun kanssa olisi läheisempääkin tekemistä?
- lottamari<3
Yleensä nuo alapääjutut kuuluu sellaisille ihmisille, joiden sivistystaso ja tietämys muista asioista on heikkoa, ovat koulujakäymättömiä, sosiaalisesti baarissa asuvia, naisten ulkomuotoa ja seksuaalisuutta arvostelevia kaljamahaisia ällötyksiä.
Jos käy tankkaamassa esmes autonsa sellaisella huoltoasemalla, jossa maksu pitää kassan kautta käydä toimittamassa sisällä, niin heti on kymmenen miehen silmäpari nauliutunut arvioimaan sinua päästä jalkoihin ja voi melkein tuntea, kun seison siinä alasti noiden ukkojen edessä, jotka mittaavat kuinka pantava tai ei pantava olen.- Ihan normaalia
määritellä naiselle pantavuusarvo. Itse teen sen kouluarvosanoilla 4-10.
- Miehet ovat
Ihan normaalia kirjoitti:
määritellä naiselle pantavuusarvo. Itse teen sen kouluarvosanoilla 4-10.
kiimaisia sikoja, jotka eivät osaa rakastaa
- Mies32
Miehet ovat kirjoitti:
kiimaisia sikoja, jotka eivät osaa rakastaa
Hetikö sitä tankkauksen maksavaa pimpukkaa pitäisi oikein koko porukalla rakastaa?
- lottamari<3
Mies32 kirjoitti:
Hetikö sitä tankkauksen maksavaa pimpukkaa pitäisi oikein koko porukalla rakastaa?
Tai sen pimpukan olla heti antamassa sulle oikein urakalla edestä ja takaa.
- mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Tai sen pimpukan olla heti antamassa sulle oikein urakalla edestä ja takaa.
Joo, mielellään. Mutta ei niille yhdeksälle muulle, kuin korkeintaan jälkeenpäin.
- lottamari<3
mies32 kirjoitti:
Joo, mielellään. Mutta ei niille yhdeksälle muulle, kuin korkeintaan jälkeenpäin.
No, luultavasti se pimpukkakin laittaa teidät jonoon ja pisteyttää sinutkin, että voit joutua odottamaan vuoroasi viimeisenä.
- mies32
lottamari<3 kirjoitti:
No, luultavasti se pimpukkakin laittaa teidät jonoon ja pisteyttää sinutkin, että voit joutua odottamaan vuoroasi viimeisenä.
No on sekin tietysti tyhjää parempi. Mutta eiköhän pimpukka tykkää minusta eniten. Minne se jono muodostetaan? Vessaan vai auton takakontille?
- lottamari<3
mies32 kirjoitti:
No on sekin tietysti tyhjää parempi. Mutta eiköhän pimpukka tykkää minusta eniten. Minne se jono muodostetaan? Vessaan vai auton takakontille?
Ai niin kuin aloittaisi purkamaan sieltä häntäpäästä ensin, kun olet se ujoin ja hiljaisin, etkä yhtään itsevarma ja itsekäs ja jättäisi ne komistukset viimeiseksi, joilla on pulleat tatuoidut hauikset ja musta kihara tukka -Ö-? Olet lukenut liikaa juttujani, jossa vain minä pidän ujoista miehistä, mutta suurin osa naisista katsoo kyllä ensin sitä hauis kokoa.
Harmi vaan, että minä en saisi aikaan edes sitä yhden ujon epätoivoisenkaan miehen jonoa vessan tai auton takakontille tai minnekään muualle, koska avuni menevät alle tuon 4-10 pisteytysarvion. - mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Ai niin kuin aloittaisi purkamaan sieltä häntäpäästä ensin, kun olet se ujoin ja hiljaisin, etkä yhtään itsevarma ja itsekäs ja jättäisi ne komistukset viimeiseksi, joilla on pulleat tatuoidut hauikset ja musta kihara tukka -Ö-? Olet lukenut liikaa juttujani, jossa vain minä pidän ujoista miehistä, mutta suurin osa naisista katsoo kyllä ensin sitä hauis kokoa.
Harmi vaan, että minä en saisi aikaan edes sitä yhden ujon epätoivoisenkaan miehen jonoa vessan tai auton takakontille tai minnekään muualle, koska avuni menevät alle tuon 4-10 pisteytysarvion.Voihan ujollakin olla hauis..
Eiköhän jokainen tyttö saa pienen jonon aikaan. Ja jos naamasi ei riitä, niin liimaa eteen palstajuttusi, joissa olet oikein mehukas. - lottamari<3
mies32 kirjoitti:
Voihan ujollakin olla hauis..
Eiköhän jokainen tyttö saa pienen jonon aikaan. Ja jos naamasi ei riitä, niin liimaa eteen palstajuttusi, joissa olet oikein mehukas.Ehkä tänne jonkunlaisen jonon voisi näillä avuilla saada, mutta palstajutuilla ei tankkauspaikalla ole mitään arvoa, siellä pelaa kylmä puhdas ulkonäkö,-mahtava peräsin ja pulleat purjeet, pitkät ripset, suppusuu ja kaikki naisellinen brosyyri.
Satakiloinen, tihrusilmäinen, muodoton tynnyri tuskin saisi kuin murahduksia, kun tukkisi käytävän hikisellä olemuksellaan. - mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Ehkä tänne jonkunlaisen jonon voisi näillä avuilla saada, mutta palstajutuilla ei tankkauspaikalla ole mitään arvoa, siellä pelaa kylmä puhdas ulkonäkö,-mahtava peräsin ja pulleat purjeet, pitkät ripset, suppusuu ja kaikki naisellinen brosyyri.
Satakiloinen, tihrusilmäinen, muodoton tynnyri tuskin saisi kuin murahduksia, kun tukkisi käytävän hikisellä olemuksellaan.Oletpa lihonut viime näkemästä!
- Niinniinniinniin
mies32 kirjoitti:
Oletpa lihonut viime näkemästä!
Kuka on lihonut? Ehkä joku muu niin kuin toinen. Olen yhtä hoikka ja jopa hoikempi kuin ennen ja urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Mutta ei se mitään, olen hyvä treenaaja. Minun opastuksella kuka tahansa pysyy hoikkana. Tarjoan yksityistunteja. 3 kuukautta kovaa työtä ja hyvä kunto tulee taas takaisin. 5 kertaa viikossa, 3 tuntia päivässä.
- mies32
Niinniinniinniin kirjoitti:
Kuka on lihonut? Ehkä joku muu niin kuin toinen. Olen yhtä hoikka ja jopa hoikempi kuin ennen ja urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Mutta ei se mitään, olen hyvä treenaaja. Minun opastuksella kuka tahansa pysyy hoikkana. Tarjoan yksityistunteja. 3 kuukautta kovaa työtä ja hyvä kunto tulee taas takaisin. 5 kertaa viikossa, 3 tuntia päivässä.
Milloin treenit alkavat?
- Niinniinniinniin
mies32 kirjoitti:
Milloin treenit alkavat?
Vaikka huomenna jo. Hyvä kunto on kultaa kalliimpi. Pitää kävellä joka päivä alusta noin 7 km. Oikeaa ruokaa. Ei olutta. Hyvä uni. Paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia. Vähän leipää ja vähän sokeria. Näin! Oletko valmis muutoksiin???
- Mies32
Vaikka huomenna jo. Hyvä kunto on kultaa kalliimpi. Pitää kävellä joka päivä alusta noin 7 km. Oikeaa ruokaa. Ei olutta. Hyvä uni. Paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia. Vähän leipää ja vähän sokeria. Näin! Oletko valmis muutoksiin???
Mutta oluellahan tulee hyvä uni.. eikö voisi tehdä jotain muuta kuin kävellä? Se on tylsää.
- Niinniinniinniin
Mies32 kirjoitti:
Mutta oluellahan tulee hyvä uni.. eikö voisi tehdä jotain muuta kuin kävellä? Se on tylsää.
Juu voi. Yksin käveleminen on tylsää mutta kaksin ei ole tylsää. Sinun on pakko. Koska jostakin pitää aloittaa. Juokse sitten 1-2 km. Keksimme muutakin mutta et voi juoda enää olutta. Juo vihreää teetä! Kahvia, vettä, vähän mehua tai viiniä. Voit mennä myös uimaan. Ja ole noin 3-4 tuntia ulkona. :)
- mies32
Juu voi. Yksin käveleminen on tylsää mutta kaksin ei ole tylsää. Sinun on pakko. Koska jostakin pitää aloittaa. Juokse sitten 1-2 km. Keksimme muutakin mutta et voi juoda enää olutta. Juo vihreää teetä! Kahvia, vettä, vähän mehua tai viiniä. Voit mennä myös uimaan. Ja ole noin 3-4 tuntia ulkona. :)
Kyllä minä olutta juon, vaikka kävelisinkin :(
Siis en välttämättä juuri kävellessä.. mutta kävelyn keskivälillä tai kävelyn ja saunan jälkeen. Tai ehkä vasta seuraavana päivänä, mutta kuitenkin joskus. Tietysti juon myös kahvia päivittäin ja joskus viiniäkin.
Kaksi on ihan kiva kävellä uusissa maisemissa, mutta uusia maisemia varten täytyy melkein muuttaa.. tai hankkia koira ja alkaa samoilla entistä pidemmälle kotoa. Mutta yleensä kodin läheltä kaikki on jo liiankin tuttua. - Niinniinniinniin
mies32 kirjoitti:
Kyllä minä olutta juon, vaikka kävelisinkin :(
Siis en välttämättä juuri kävellessä.. mutta kävelyn keskivälillä tai kävelyn ja saunan jälkeen. Tai ehkä vasta seuraavana päivänä, mutta kuitenkin joskus. Tietysti juon myös kahvia päivittäin ja joskus viiniäkin.
Kaksi on ihan kiva kävellä uusissa maisemissa, mutta uusia maisemia varten täytyy melkein muuttaa.. tai hankkia koira ja alkaa samoilla entistä pidemmälle kotoa. Mutta yleensä kodin läheltä kaikki on jo liiankin tuttua.Eli tarvitset leikkikaverin jonkin kanssa on hyvä leikkiä vesisotaa :) sitten kaikenlaista -palloa, esim. Ilmapalloa ja lentopalloa :)
- mies32
Eli tarvitset leikkikaverin jonkin kanssa on hyvä leikkiä vesisotaa :) sitten kaikenlaista -palloa, esim. Ilmapalloa ja lentopalloa :)
Joo! Onko sulla vesiilmapalloja?
- Niinniinniinniin
mies32 kirjoitti:
Joo! Onko sulla vesiilmapalloja?
Juuuu on!!! Milloin aloitamme???? :)
- keski-ikäinen mies
Se, että on siveellinen on aika käsite.
Ei se, että nyt tekee jonkun asian jonkun tai joidenkin kanssa, nii tee naisesta siveetöntä. Se vaatii luottamusta ja molemmin puiolemista antamista ja luottamusta.
Jos nyt puhutaan yksistään naisen siveydestä, niin se on sitä, että oppii tuntemaan itsensä ja sen toisen, ja pitää tietyt asiat itsessään kunnossa ja sitten tekee sen asian.
Ei se, että nainen antautuu tekemään asioita miehelle, jja on ehdot ja taustat kunnossa, nin tee naisesta huonoa. Jos joku asia menee pieleen, niin se pitää luvata kuimminkin puolin, että se ei vaikuta kahden ihmisen kaveruuteen. Jos kaveruus menee pieleen, niin se menee muusta syystä.
Ja naisellakin on oikeus pyytää - 12+16
No, en minäkään kaikista panoistani ole toitottamassa. Tällä hetkellä on yksi melkoisessa hijaisuudessa syntynyt seksisuhde yhden kaverinkaverin kanssa - aiotaan pitääkin se salaisena koska kumpikaan ei halua sitä draamaa ja myllerrystä tai kaveripiirin uteluita mitä paljastumisesta seuraisi. Vaikka ollaan molemmat sinkkuja.
Kaikki sinkut ei harrasta yhdenyö juttuja tai kaveripanoja, joten ei seksi välttänättä kuulu sinkkujen elämään.
Itse en halua harrastaa mitään yhdenyönjuttuja tai kaveripanoja, sillä en koe niitä omaksi jutukseni.- keski-ikänen
ei se, että harrastaa seksiä tarpeensa mukaan vaihtelevan kumppanin kanssa turvallisesti, niin tee ihmisestä epäsiveellistä. Se määritelmä onjotain muuta.
ap. jo sanoi, että ihmiset liioittelevat siveellisyyttä. Mutta voisko joku määritellä mitä siveellisyys ja epäsiveellisyys on.No minun käyttämäni ja tarkoittamani määritelmä siveellisyydelle kyllä on juuri tuo, että ei harrasteta seksiä muualla kuin suhteessa. Miksi tuota "tarpeen mukaan panemista" sitten sinusta tulisi kutsua, jos ei epäsiveydeksi? Kun on ymmärrettävät suomen kielen termit jo olemassa, niin miksi pitäisi väkisin keksiä uusia?
En tarkoita sitä, että tuon määritelmän mukainen epäsiveys sinänsä tekisi ihmisestä mielestäni täyspaskan, se on vain eräs ominaisuus muiden joukossa. Saattaisin ihan hyvin kelpuuttaa epäsiveää sinkkuelämää viettäneen miehen parisuhteeseenkin kanssani, kunhan ei sitten suhteessa enää pettäisi.- Siveellisyys on sitä
että pannaan vaan parisuhteessa
- minnihiiri3
Älä välitä, he ovat sisäänpäin kääntyneitä ja ehkä kateellisia etteivät itse pysty puhumaan. Puhu vain niille kavereille jotka myös avautuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672