Walking In The Air/ The Snowman... onko kellään suomalaisia sanoja kyseiseen kappaleeseen??
Jos on ... laitatko tänne...niin minä kiitän ja suutelen jalkojasi!
T: aaaa
Walking In The Air sanat suomeksi
24
23878
Vastaukset
- BessieMae
Kannattais ehkä kokeilla jostain A.Aallon rytmiorkesterin sivuilta, ne on ainakin tehneet ko.biisin suomeks, tais olla nimeltään "sun nimesi on maa".
- Tappaja
Käys kattoo noilta sivuilta: http://www.nightwish.com/forum/index.php?act=ST&f=2&t=642&s=3a3b94aff56432721836abf2e4aa880f
Nightwish on levyttänyt myös kyseisen kappaleen joten tuolla vois olla sen suomennokset - aaaa
luin jostain sellaisesta versiosta....että Tarja Merivirta laulaisi kyseisen kappaleen suomeksi...nimellä Avaruus.
Ootteko kuullu? ja ovatko samoilla sanoilla kuin toi A.Aallon versio?
aaaa - Tappaja
Ja kumpää tarkotat, tarkkaa suomennosta vai sillä sävelellä tehtyä suomenkielistä kappaletta
- aaaa
että onko sillä sävelellä tehty toinenkin suomenkielinen versio...jonka nimi olisi se Avaruus???....eli en puhu tarkkasta käännetystä suomennoksesta.
- Ihaa
aaaa kirjoitti:
että onko sillä sävelellä tehty toinenkin suomenkielinen versio...jonka nimi olisi se Avaruus???....eli en puhu tarkkasta käännetystä suomennoksesta.
On allain avaruus ja tähtipolku kauas vie.
On toinen maailma, on hämäräinen tie.
On tähtiaika uus ja taivaansini määränpää,
kun pilven portaisiin vain kevyt jälki jää.
Niin kovin kaukainen on pieni kylä päällä maan,
sen tiet ja talot, puut, on lumipuvussaan.
Joku jää katsomaan kuka lentää noin.
itsekin hämmästyn kun lentää voin.
On jäätä avaruus ja selkääni mä siivet sain.
On kuu niin sininen mun lentomatkallain.
Kuutamoon liukenee portaat pilvien.
Liukenen itsekin ja leijailen.
On aikaa avaruus ja tuhat vuotta hetkinen.
On tähdet kotimaa ja mä saan nähdä sen.
Suom. Tarleena Sammalkorpi
- aaaa
...kaikille Kiitos....tässä on jo mulle niin paljon evästä, että pääsen rakentamaan tota kappaletta esityskuntoon.
Koska ja missä suutelen Ihaan kaviot?
T: aaaa- Ihaa
Ihaa rämpii "elämän suossa"... joten se kavioiden suuteloiminen kannattaa unohtaa :)
Oli kiva, jos saatoin olla avuksi ja tuoda iloa jonkun päivään...
- MaraG
Laulettiin koulussa sitä suomeksi! Ihanat sanat ja kappale!
- Sr
Tässäpä ne walking in the air laulun suomenkieliset sanat:
On allain avaruus ja tähtipolku kauas vie
On toinen maailma on hämäräinen tie
On tähtiaika uus ja taivaansini määränpää
kun pilven portaisiin vain kevyt jälki jää
Niin kovin kaukainen on pieni kylä päällä
maan
Sen tiet ja talot puut on lumipuvussaan
Joku jää katsomaan, kuka lentää noin
Itsekin hämmästyn kun lentää voin
On jäätä avaruus ja selkääni mä siivet sain
On kuu niin sininen mun lentomatkallain
Kuutamoon liukenee portaat pilvien
Liukenen itsekin ja leijailen
On aikaa avaruus ja tuhat vuotta hetkinen
On tähdet kotimaa ja nähdä saan mä sen - moi♥ =)
Se on hyvä biisi ja kuuntelen sit joka päivä tuhat kertaa ^_^ =D
- Joulutonttu
Juu, ollaan myös laulettu koulussa tuota laulua :)
- Norppatipu
Me myös
äänitän tuon kyseisen kpl tänään ja oon tammönen pikku tyttö 11v. tulkaahan sitten illalla kuuntelemaan tai yöllä tai aamulla tai.......
- ...
mäki aion esittää ton mulleki oli tosta tosipaljon apuu!!
- Julia Vlog
Soitin äsken tota pianoll ja teen YouTubeen piano coverin tos lähiaikoina ;)
- Anonyymi
Lievästi matkittu esim. Lumikenttien kutsu ym ym
- Anonyymi
Kannattaa kattoo googlesta
- Anonyymi
Onko se tämä mikä on tänään pavijongissa haluaisin ritva hyyryläinen nimellä liput sinne
- Anonyymi
Jee löysin sanat
- Anonyymi
Hyvä juttu🙂
- Anonyymi
Hyvä .🖕🖕💋💋❤👍
- Anonyymi
Siinä on kahdenlaiset suomenkieliset sanat. "Käy ohitsein, jää taakse kulman.." Ja toiset, jotka on kirjoitanut salanimellä (ei Saukki) Sauvo Puhtila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992