Aion ostaa nokia lumia 520 129€
Miten sais rahaa mulla on jo 20€
kesä töitä 11 vuotiaille
9
210
Vastaukset
- pihiläinen
Säästä muutama euro jokaisesta viikkorahasta ja puhelimen hinta voi vielä laskea.
- lumionlollipop
En saa viikkorahaa
- 1432ewdsfwrefsd
Mene jakamaan mainoksia. Sillä saat parissa kuukaudessa tuon kokoon.
- ahkera tienaa aina
Kiertämällä naapuruston. Käy pyytämässä tyhjät pullot ja tölkit vietäväksi, tarjoa ruohonleikkuuta ja koiran ulkoilutusta. Saat tuon kuukaudessa tai kahdessa, riippuen naapurustosi koosta.
- rosvo roope
Juoksukaljat (ei omasta lähikaupasta!!!!) ja myyntiin.
- 14+2V
Ei oikeata kesätyöpaikkaa saa ennen kuin täyttää 14. Mutta onhan tuossa jo hyviä vastauksia.
- 65496874561
Se on 15v...
- Nauran.
Mihin tää maailma on mennyt?
- Jeess
Myy vanhoja tavaroitasi esim huuto.netissä, postimerkkejä saa Postista ja isommat paketit voit viedä postitoimistoon ja he laittavat sen toimitukseen. Helppoa rahaa jos on jotain mitä myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536