Mitä haluaisit sinulle sanottavan?

ei pelkoa

Olisin kiinnostunut kuulemaan asioita joita ihmiset haluaisivat kuulla juuri nyt joltakin.
Mitä haluaisit kuulla ja keneltä?

Itse haluaisin, että joku läheinen ihminen, tai vaikka joku muukin, tulisi sanomaan, että mun ei tarvi pelätä ja että musta pidetään huolta.

5

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä Ei pelolle

      Ei sun tarvi pelätä,ei mitään hätää pikkunen,kaiki ok,ole huoleti,susta pidetään huolta.
      Jeesus rakastaa sua.

    • Pyyteetön rakkaus

      Että olen riittävä, ihana, kaunis, oikeamielinen ja rakastettava sellaisena kuin todella olen, eikä minun tarvitse koko ajan kilpailla toisten ihmisten kanssa tai yrittää miellyttää heitä tai yrittää parantaa "markkina-arvoani" työ- ja parisuhdemarkkinoilla ollakseni jonkin arvoinen. Että ihminen saa myös epäonnistua, valita väärin tms. ja hän saa silti anteeksi, uuden mahdollisuuden ja voi aloittaa rauhallisin mielin puhtaalta pöydältä. Että muut ihmiset ovat kilttejä , tasa-arvoisia ja oikeudenmukaisia minulle virheistäni ja puutteistani huolimatta etenkin kun olen koko ajan yrittänyt vain kehittyä, kypsyä ja tehdä oikein ja haluavat aidosti ymmärtää minua ja antaa minulle kaipaamiani vastauksia, eikä aina vain toisinpäin. Että minulla on myös oikeus välillä pysähtyä, levätä, lakata murehtimista ja muuttuakin.

      "And I'm ashamed I ever tried to be higher than the rest
      But brother I am not alone
      We've all tried to be on top of the world somehow
      'Cause we have all been losers

      I don't wanna be laid down
      No I don't wanna die knowing
      That I spent so much time when I was young
      Just trying to be the winner"

      (Robbie Williams: Losers)

    • kiva kysymys

      "Olipa kiva nähdä, milloin tavataan uudestaan?"

      "Kiitos avusta, se tuli tarpeeseen" / "Saako tulla auttamaan?"

      "Moi, olemme uusia naapureitasi, muutimme paikkakunnalta xx, oletteko asuneet täällä jo kauan?"

      Tavallisesti joutuu seuraamaan ihmisen ilmeitä ja äänensävyjä onko kiitos tai kysymys sellainen asia joka on opetettu sanomaan jollakin kurssilla, vaiko aitoa ja luonnollista kanssakäymistä.

    • se yksi

      Annan sinulle anteeksi. Haluaisin kuulla sen eräältä vanhalta ystävältä. Toivon myös että voitaisiin senjälkeen olla tekemisissä toistemmen kanssa.

    • Toivoisin vaan yksinkertaisesti menetettyjä ihmisiä takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe