Olisin kiinnostunut kuulemaan asioita joita ihmiset haluaisivat kuulla juuri nyt joltakin.
Mitä haluaisit kuulla ja keneltä?
Itse haluaisin, että joku läheinen ihminen, tai vaikka joku muukin, tulisi sanomaan, että mun ei tarvi pelätä ja että musta pidetään huolta.
Mitä haluaisit sinulle sanottavan?
5
145
Vastaukset
- Tämä Ei pelolle
Ei sun tarvi pelätä,ei mitään hätää pikkunen,kaiki ok,ole huoleti,susta pidetään huolta.
Jeesus rakastaa sua. - Pyyteetön rakkaus
Että olen riittävä, ihana, kaunis, oikeamielinen ja rakastettava sellaisena kuin todella olen, eikä minun tarvitse koko ajan kilpailla toisten ihmisten kanssa tai yrittää miellyttää heitä tai yrittää parantaa "markkina-arvoani" työ- ja parisuhdemarkkinoilla ollakseni jonkin arvoinen. Että ihminen saa myös epäonnistua, valita väärin tms. ja hän saa silti anteeksi, uuden mahdollisuuden ja voi aloittaa rauhallisin mielin puhtaalta pöydältä. Että muut ihmiset ovat kilttejä , tasa-arvoisia ja oikeudenmukaisia minulle virheistäni ja puutteistani huolimatta etenkin kun olen koko ajan yrittänyt vain kehittyä, kypsyä ja tehdä oikein ja haluavat aidosti ymmärtää minua ja antaa minulle kaipaamiani vastauksia, eikä aina vain toisinpäin. Että minulla on myös oikeus välillä pysähtyä, levätä, lakata murehtimista ja muuttuakin.
"And I'm ashamed I ever tried to be higher than the rest
But brother I am not alone
We've all tried to be on top of the world somehow
'Cause we have all been losers
I don't wanna be laid down
No I don't wanna die knowing
That I spent so much time when I was young
Just trying to be the winner"
(Robbie Williams: Losers) - kiva kysymys
"Olipa kiva nähdä, milloin tavataan uudestaan?"
"Kiitos avusta, se tuli tarpeeseen" / "Saako tulla auttamaan?"
"Moi, olemme uusia naapureitasi, muutimme paikkakunnalta xx, oletteko asuneet täällä jo kauan?"
Tavallisesti joutuu seuraamaan ihmisen ilmeitä ja äänensävyjä onko kiitos tai kysymys sellainen asia joka on opetettu sanomaan jollakin kurssilla, vaiko aitoa ja luonnollista kanssakäymistä. - se yksi
Annan sinulle anteeksi. Haluaisin kuulla sen eräältä vanhalta ystävältä. Toivon myös että voitaisiin senjälkeen olla tekemisissä toistemmen kanssa.
Toivoisin vaan yksinkertaisesti menetettyjä ihmisiä takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394