Mitä haluaisit sinulle sanottavan?

ei pelkoa

Olisin kiinnostunut kuulemaan asioita joita ihmiset haluaisivat kuulla juuri nyt joltakin.
Mitä haluaisit kuulla ja keneltä?

Itse haluaisin, että joku läheinen ihminen, tai vaikka joku muukin, tulisi sanomaan, että mun ei tarvi pelätä ja että musta pidetään huolta.

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä Ei pelolle

Ei sun tarvi pelätä,ei mitään hätää pikkunen,kaiki ok,ole huoleti,susta pidetään huolta.
      Jeesus rakastaa sua.

• Pyyteetön rakkaus

Että olen riittävä, ihana, kaunis, oikeamielinen ja rakastettava sellaisena kuin todella olen, eikä minun tarvitse koko ajan kilpailla toisten ihmisten kanssa tai yrittää miellyttää heitä tai yrittää parantaa "markkina-arvoani" työ- ja parisuhdemarkkinoilla ollakseni jonkin arvoinen. Että ihminen saa myös epäonnistua, valita väärin tms. ja hän saa silti anteeksi, uuden mahdollisuuden ja voi aloittaa rauhallisin mielin puhtaalta pöydältä. Että muut ihmiset ovat kilttejä , tasa-arvoisia ja oikeudenmukaisia minulle virheistäni ja puutteistani huolimatta etenkin kun olen koko ajan yrittänyt vain kehittyä, kypsyä ja tehdä oikein ja haluavat aidosti ymmärtää minua ja antaa minulle kaipaamiani vastauksia, eikä aina vain toisinpäin. Että minulla on myös oikeus välillä pysähtyä, levätä, lakata murehtimista ja muuttuakin.

"And I'm ashamed I ever tried to be higher than the rest
      But brother I am not alone
      We've all tried to be on top of the world somehow
      'Cause we have all been losers

I don't wanna be laid down
      No I don't wanna die knowing
      That I spent so much time when I was young
      Just trying to be the winner"

(Robbie Williams: Losers)

• kiva kysymys

"Olipa kiva nähdä, milloin tavataan uudestaan?"

"Kiitos avusta, se tuli tarpeeseen" / "Saako tulla auttamaan?"

"Moi, olemme uusia naapureitasi, muutimme paikkakunnalta xx, oletteko asuneet täällä jo kauan?"

Tavallisesti joutuu seuraamaan ihmisen ilmeitä ja äänensävyjä onko kiitos tai kysymys sellainen asia joka on opetettu sanomaan jollakin kurssilla, vaiko aitoa ja luonnollista kanssakäymistä.

• se yksi

Annan sinulle anteeksi. Haluaisin kuulla sen eräältä vanhalta ystävältä. Toivon myös että voitaisiin senjälkeen olla tekemisissä toistemmen kanssa.

• Toivoisin vaan yksinkertaisesti menetettyjä ihmisiä takaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe