Harrastusgallup

hobbykysely

1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan?
2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet?
3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä?
4. harrastusvinkkisi palstalaisille?

12

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja palstailee

      1. raudan heilutus ....ei jaksa enää se on niiiiiiiin tylsää. Liikunta muuten on ok.
      2. jaa, a.....teen sitä parhaillaan. Eli teen kuvia. Kehystys on pien ongelma.
      3. Kirjoitan lisää.
      4. Pyöräily kesäisin. Jotain luovaa sen lisäksi, esim nikkarointia, kuvaa, tekstiä, puhumista, liikuntaa. Harrastauksia voi olla useampia ja niitä voi vaihdella voimien ja fiilisten mukaan. Tutustuu eri aiheisiin.

    • hggjhm

      1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan? polkuautolla ajelu
      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet? vitun nualeminen
      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä? rollaattorirallia
      4. harrastusvinkkisi palstalaisille? älä koskaan homostele

    • 1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan?
      - ei löydy (juokseminen liian rankkaa ja pyöräilen edelleen)

      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet?
      - ei löydy,

      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä?
      - ensin on päästävä eläkkeelle

      4. harrastusvinkkisi palstalaisille?
      - sohvasurffailu

    • 1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan?
      Tennis. Kävin muksuna jonkun kurssin, innostuin, mutta pitkien välimatkojen takia harrastus jäi. Vasta aikuisena aloitettua ratsastustakin olisi tarkoitus jatkaa jossain vaiheessa. Sitten on tuo nukkuva taiteellinen puoli, jota en ole päästänyt valloilleen viime vuosina juurikaan. Olisi hauskaa kokeilla saisiko enää mitään raapustettua paperille

      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet?
      Niitä on monia. Haluaisin kokeilla mm. miekkailua, kiipeilyä, koskimelontaa (ollut vain kyytiläisenä)... Esim kiipeily pelottaa niin julmetusti, kämmenet hikoaa pelkästä ajatuksesta, mutta silti haluaisin kokeilla

      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä? En ole miettinyt niin pitkälle, mutta se tuskin tulee olemaan golf

      4. harrastusvinkkisi palstalaisille?
      Ei oikein muuta kuin, että harrastakaa juuri sitä, mistä tulee itselle hyvä olo. Muotivillityksillä ei ole väliä.

    • tyly meno

      En harrasta. Olen ammattilainen.

    • an ex

      1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan? - metsästysammunta
      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet? - urheilu
      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä? - politiikkaa
      4. harrastusvinkkisi palstalaisille? - lukeminen kannattaa aina :)

    • Late.

      1. Luisteleminen/jääkiekko
      2. Olisi kiva oppia tanssimaan lattareita: salsaa, sambaa ja cha-chaata
      3. Tanssimista, lavatanssit
      4. Tanssiminen: hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin. Siinä pääsee lähelle toista ihmistä (naista ;))).

    • Kyöstix

      1. Jalkapallo
      2. vesihiihdon
      3. pelaan petankia
      4. mölkky

    • 1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan?
      -Kamppailulajit ja voimannosto. Tosin kumpaakin jatkaunut tähän päivään asti ja nykyään ihan työksenikin. =)

      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet?
      -Eipä oikeastaan ole sellaista..

      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä?
      -Katso kohta 1.

      4. harrastusvinkkisi palstalaisille?
      -Kaikki liikunta on hyväksi...sekä henkisesti, että fyysisesti. =)

    • 1. Ei mul oomitään sellaista.

      2. Autojen kanssa olla kiva pelata enemmän.

      3. Ks. Vastaus kohtaan kaks.

      4. Tee sitä mistä tykkäät.

    • ......

      1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan? - Tanssiminen, vaan ei ole aikaa.
      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet? - Matkustelu, vaan ei ole aikaa eikä rahaa siihenkään.
      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä? - Toivottavasti löhöilen etelän auringon alla tekemättä mitään tärkeää.
      4. harrastusvinkkisi palstalaisille? - Ite sen tietää mistä pitää.

    • 1. nuoruuden harrastus, jonka voisit aloittaa uudestaan?Nuorena en tainnut niin harrastella, mutta kymmenisen vuotta sitten harrastin joogaa, minkä uudelleen aloittaminen on välillä käynyt mielessä.
      2. harrastus, jonka aloittamisesta haaveilet? Kuvataidejutut, mm.erilaiset grafiikat kiinnostaa, samoin valokuvaus.. Myös haitarin soitto on yks.
      3. mitä harrastat kun olet eläkeiässä? Toivottavasti joku ihan uusi mieltä avartava harrastus tai sitten joku tai kaikki noista mainituista
      4. harrastusvinkkisi palstalaisille? Joku, mistä saa uusia ajatuksia/joka piristää ja avartaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe