Mustaa vain päälle...

Aamutuimaan....

Mitä enemmän kiloja kertyy, näin vanh,emmiten, sitä enemmän laitan mustaa päälle. Kokonaan mustassa en kuitenkaan koskaan kulje, sillä tunnen silloin itseni liian synkäksi. Koko syys-talvi-kevät kauden käytän mustia trikoita alla ja sitten mustien leggarien päälle jotain, joskus repäisevääkin. Vaatteita pyydystän nykyään kirppareilta, esim. KappAhlin alennusmyynneistä tai Elloksen post.imyynnistä. Kiloja oli noin 100, mutta nyt olen laihtunut muutaman kilon. Kesällä sitten helteillä on aika käyttää niitä mekkoja!

8

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

minulta ne vaan on karissu.

• Opiskelijatyttönen

Oletko kokeillut valkoisia leggareita tai farkkuja? Minulla painoa on reilusti yli 100, mutta olen silti yrittänyt pitää mahdollisimman normaaleja vaatteita. Farkuissa esim. joustovyötäröiset mallit ja stretchjegginsit menevät mukavasti. Ellos ja Halens:lta löytyy runsaasti 50 koon malleja.

• On testattu

Painoni on pikkuisen päälle 100 enkä käytä mustia vaatteita kuin enintään ala-osassa. Värianalyysissa todettiin etten voi käyttää mustia vaatteita kasvojen lähellä koska ne tekee kalvakkaaksi ja sairaan näköiseksi. Käytän värikkäitä vaatteita ja olen tyytyväinen tyyliini.

• Aamutuimaan....

Itseasiassa olen kyllä käyttänyt valkoisia leggareita ja farkkuja (leggareiden päällä talvella). Musta tai yleensä tummat värit vaan tuntuvat vievän huomion pois kiloista???

• Opiskelijatyttönen

Leggarit on ihan hyvä vaatetus, ja vaaleat farkut myös. Vaikka on yli 100kg ei tarkoita sitä etteikö voisi olla muodokas. Mulla on kilot kertyneet pääasiassa takapuolen ja lantion seudulle (päärynä). Valkosten leggareiden kanssa tunikaa ja vaaleiden joustofarkkujen kanssa lyhyempääkin paitaa, niin että housut ovat korkeavyötäröiset. Joustofarkkujen ongelmana tulee päärynällä ja omenalla se, että jos kumartuu tai menee istumaan, housut valahtava ja niitä saa jatkuvasti nostella. Housujen nostelusta huolimatta, suosittelen joustofarkkuja. Jos pidät t-paitaa korkeavyötäröisten kanssa, pidä huoli että alusvaatteet ovat sopivat valkoisen vaatetuksen kanssa.

• 3+12

Legginsit näyttävät ihan karmeilta lihavan päällä! Itse olen 105kg ja käytän leggareita HAMEEN kanssa, enkä missään nimessä käytä niitä trikoolegginsejä ollenkaan. Tiesittekö, että legginsit on kauniimpi muoto sanalle KALSARIT? Monesti on tehnyt mieli mennä sanomaan ihmisille hiljaa kaupungilla, että "älä nyt säikähdä, mutta olet unohtanut hameen kotiin".

Kokeilkaapa isokokoiset naiset kunnon istuvia bootcut-farkkuja, kylläpä näyttääkin paremmalta kuin ihonmyötäiset legginssit!

• Kirjoitit OT

Onneksi olet ymmärtänyt ettei sinulle sovi leggingsit ison takamuksesi ja paksujen reisiesi vuoksi. Olet mieltänyt tyylisi oikein kun käytät bootcut-farkkuja, ne sopivat sinulle paremmin.

Mutta kaikki eivät ole ylipainoisia ja "ylimuotoisia" ja voivat mainiosti käyttää leggingsejä päällyshousuina kun vartalo on sopusuhtainen.

Leggingsejä jotka on valmistettu kuin sukkahousut, voidaan pitää "kalsareina" mutta paksummasta materiaalista tehdyt ovat aivan samanveroiset päällyshousut kuin esimerkiksi pillifarkut.

• ...
        Kirjoitit OT kirjoitti:

Onneksi olet ymmärtänyt ettei sinulle sovi leggingsit ison takamuksesi ja paksujen reisiesi vuoksi. Olet mieltänyt tyylisi oikein kun käytät bootcut-farkkuja, ne sopivat sinulle paremmin.

Mutta kaikki eivät ole ylipainoisia ja "ylimuotoisia" ja voivat mainiosti käyttää leggingsejä päällyshousuina kun vartalo on sopusuhtainen.

Leggingsejä jotka on valmistettu kuin sukkahousut, voidaan pitää "kalsareina" mutta paksummasta materiaalista tehdyt ovat aivan samanveroiset päällyshousut kuin esimerkiksi pillifarkut.

Unohtui vielä jatkokommentti.

Minä käytän hameen kanssa sukkahousuja tai stay-up -sukkia, leggarit eivät ole kovinkaan kaunis näky normaalin hameen kanssa muuten kuin pitkävartisten saapikkaiden kanssa. Kaikkein törkeimmän näköiset on vajaamittaiset leggingsit hameen kanssa (sääret "katkeaa" tyylillisesti kahteen kertaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe