Mustaa vain päälle...

Aamutuimaan....

Mitä enemmän kiloja kertyy, näin vanh,emmiten, sitä enemmän laitan mustaa päälle. Kokonaan mustassa en kuitenkaan koskaan kulje, sillä tunnen silloin itseni liian synkäksi. Koko syys-talvi-kevät kauden käytän mustia trikoita alla ja sitten mustien leggarien päälle jotain, joskus repäisevääkin. Vaatteita pyydystän nykyään kirppareilta, esim. KappAhlin alennusmyynneistä tai Elloksen post.imyynnistä. Kiloja oli noin 100, mutta nyt olen laihtunut muutaman kilon. Kesällä sitten helteillä on aika käyttää niitä mekkoja!

8

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      minulta ne vaan on karissu.

    • Opiskelijatyttönen

      Oletko kokeillut valkoisia leggareita tai farkkuja? Minulla painoa on reilusti yli 100, mutta olen silti yrittänyt pitää mahdollisimman normaaleja vaatteita. Farkuissa esim. joustovyötäröiset mallit ja stretchjegginsit menevät mukavasti. Ellos ja Halens:lta löytyy runsaasti 50 koon malleja.

    • On testattu

      Painoni on pikkuisen päälle 100 enkä käytä mustia vaatteita kuin enintään ala-osassa. Värianalyysissa todettiin etten voi käyttää mustia vaatteita kasvojen lähellä koska ne tekee kalvakkaaksi ja sairaan näköiseksi. Käytän värikkäitä vaatteita ja olen tyytyväinen tyyliini.

    • Aamutuimaan....

      Itseasiassa olen kyllä käyttänyt valkoisia leggareita ja farkkuja (leggareiden päällä talvella). Musta tai yleensä tummat värit vaan tuntuvat vievän huomion pois kiloista???

    • Opiskelijatyttönen

      Leggarit on ihan hyvä vaatetus, ja vaaleat farkut myös. Vaikka on yli 100kg ei tarkoita sitä etteikö voisi olla muodokas. Mulla on kilot kertyneet pääasiassa takapuolen ja lantion seudulle (päärynä). Valkosten leggareiden kanssa tunikaa ja vaaleiden joustofarkkujen kanssa lyhyempääkin paitaa, niin että housut ovat korkeavyötäröiset. Joustofarkkujen ongelmana tulee päärynällä ja omenalla se, että jos kumartuu tai menee istumaan, housut valahtava ja niitä saa jatkuvasti nostella. Housujen nostelusta huolimatta, suosittelen joustofarkkuja. Jos pidät t-paitaa korkeavyötäröisten kanssa, pidä huoli että alusvaatteet ovat sopivat valkoisen vaatetuksen kanssa.

    • 3+12

      Legginsit näyttävät ihan karmeilta lihavan päällä! Itse olen 105kg ja käytän leggareita HAMEEN kanssa, enkä missään nimessä käytä niitä trikoolegginsejä ollenkaan. Tiesittekö, että legginsit on kauniimpi muoto sanalle KALSARIT? Monesti on tehnyt mieli mennä sanomaan ihmisille hiljaa kaupungilla, että "älä nyt säikähdä, mutta olet unohtanut hameen kotiin".

      Kokeilkaapa isokokoiset naiset kunnon istuvia bootcut-farkkuja, kylläpä näyttääkin paremmalta kuin ihonmyötäiset legginssit!

      • Kirjoitit OT

        Onneksi olet ymmärtänyt ettei sinulle sovi leggingsit ison takamuksesi ja paksujen reisiesi vuoksi. Olet mieltänyt tyylisi oikein kun käytät bootcut-farkkuja, ne sopivat sinulle paremmin.

        Mutta kaikki eivät ole ylipainoisia ja "ylimuotoisia" ja voivat mainiosti käyttää leggingsejä päällyshousuina kun vartalo on sopusuhtainen.

        Leggingsejä jotka on valmistettu kuin sukkahousut, voidaan pitää "kalsareina" mutta paksummasta materiaalista tehdyt ovat aivan samanveroiset päällyshousut kuin esimerkiksi pillifarkut.


      • ...
        Kirjoitit OT kirjoitti:

        Onneksi olet ymmärtänyt ettei sinulle sovi leggingsit ison takamuksesi ja paksujen reisiesi vuoksi. Olet mieltänyt tyylisi oikein kun käytät bootcut-farkkuja, ne sopivat sinulle paremmin.

        Mutta kaikki eivät ole ylipainoisia ja "ylimuotoisia" ja voivat mainiosti käyttää leggingsejä päällyshousuina kun vartalo on sopusuhtainen.

        Leggingsejä jotka on valmistettu kuin sukkahousut, voidaan pitää "kalsareina" mutta paksummasta materiaalista tehdyt ovat aivan samanveroiset päällyshousut kuin esimerkiksi pillifarkut.

        Unohtui vielä jatkokommentti.

        Minä käytän hameen kanssa sukkahousuja tai stay-up -sukkia, leggarit eivät ole kovinkaan kaunis näky normaalin hameen kanssa muuten kuin pitkävartisten saapikkaiden kanssa. Kaikkein törkeimmän näköiset on vajaamittaiset leggingsit hameen kanssa (sääret "katkeaa" tyylillisesti kahteen kertaan).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe