Miksi varattu mies ? Miksi ei vapaata ?

Kauheastikysymyksiä

Ihmettelen kovasti miksi joku vapaa nainen alkaa sähläämään varatun miehen kanssa kun vapaalla naisella olisi kai varaa valita vapaakin? Eikö kuitenkin varatun kanssa ole enemmän riskejä kuin vapaan kanssa olemisessa? Kuka haluaa tieten tahtoen sotkea itsensä jonkun avioliittoongelmiin mukaan ja olla jopa osana sitä?
Onko hienoa elää jännityksessä koska ukko kärähtää ja koska vaimo seisoo lekan kanssa oven takana ja koska miehen lapset saa kuulla isän tyttöystävästä? Extremeelämää?
Eikö vapaat miehet samalla tavoin halua vain seksisihdetta kuin monet miehet yleensä? Onko vaikeaa sopia vapaan kanssa rajoista jos ei kerran halua miestä arkeensa? Minä uskon että monille vapaille miehille sopii vallan hyvin suhde missä ei tarvitse jakaa yhteistä arkea eikä sitoutua.
Jotenkin ihmettelen myös sitä mitä ihmeen vetovoimaa on vaimoaan pettävässä ukkomiehessä ? Sehän on täysin kyvytön hoitaa omia asioitaan niinkuin miehen pitäisi. Osaako semmoinen edes rakastella kun sen ajatusmaailmassa ei naisen hyvinvointi voi olla kovin tärkeällä sijalla?

109

14381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä sialle

      Viisaita kirjoitat ja kysyt. itse olen tehnyt elämässäni yhden kerran sen virheen, että olen ukkomieheen sekaantunut. Siis olin niin sinisilmäinen, että uskoin tätä sittemmin patologiseksi valehtelijaksi osoittautunutta miestä. Hän kertoi olevansa eronnut, vaikka oli naimisissa. Kuulostaa varmaan uskomattomalta, että tällaiseen ansaan voi edes joutua, mutta ihmisillä on niin erikoisia elämän- ja asumisjärjestelyjä, että niiden puitteissa huijarit pystyvät hyvinkin toimimaan.

      Vapaan naisen ei todellakaan kannata alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mutta koko ajan tätä kuitenkin tapahtuu. Taustalla on siis suuri joukko varattuja miehiä, jotka etsivät sivusuhdetta itselleen. Sivusuhdetta etsivä mies on jo lähtökohtaisesti epärehellinen ihminen. Hän toimii omien mielihalujensa mukaan välittämättä kanssaihmistensä onnesta tai elämästä. Tällaisen mielenlaadun omaava ihminen käyttää hyvinkin häikäilemättömiä keinoja saadakseen seuraa, seksiä tms. Hän osaa kietoa naisen itseensä. Hän lupailee kaikenlaista, puhuu toimimattomasta avioliitostaan jne. Jos mies on puoleensavetävä, nainen saattaa hyvinkin ihastua ja rakastua. Ja sitten se on menoa.

      En usko, että naiset haluavat varatun kanssa suhteeseen. Tunne vie mennessään ja varattu mies taatusti tekee voitavansa, jotta nainen kiintyisi häneen.

      Eli kiitos aivokemian kärsimme näistä ukkomiesten hairahduksista. Jos lääkäriltä voisi saada reseptin, jolla muuttaa dopamiinin, serotoniinin, oksitosiinin ja vasopressiinin tuontantomääriä, niin ongelma olisi paljon pienempi ;)

      Sitten ukkomiehen aivot. On mielenkiintoista miettiä, mitä niissä tapahtuu. Ukkomies on jostain syystä lähtenyt etsimään toista naista. Hän saattaa olla onneton avioliitossaan. Hän saattaa olla aika onnellinenkin ja haluaa vain vaihtelua. Jos ukkomies etsii vain panoseuraa, hän ei luultavasti ole kovinkaan valikoiva. Siten hän ei välttämättä ihastu, rakastu panokaveriinsa lainkaan. Eli ei tapahdu mitään dopamiinimyrskyä tai serotoniinitason huomattavaa laskua jne. Ukkomies voi myös rakastua ja silloin hänen aivokemiansa alkaa toimia niin, että siitä seuraa suorastaan riippuvuutta toisesta naisesta. Luultavasti tapailu jatkuu ja saattaa johtaa jopa syvempiin tunteisiin ja kiintymyshormonit alkavat jyllätä. Tuossa tapauksessa veikkaisin, että avioerokin kakkosen hyväksi saattaa tapahtua.

      • Tääonolevinaanpeukutus

        Mä halusin peukuttaa tätä kommenttia mutta en omista tunnuksia. Ku noi tollaset ukkomiehet oikeesti tahtoo kokoajan vaan leikkiä


    • ++++697+++

      "Minä uskon että monille vapaille miehille sopii vallan hyvin suhde missä ei tarvitse jakaa yhteistä arkea eikä sitoutua."
      No kokeilepas piruuttasi... Kas kun itse haluaisin sellaisen suhteen, että vaikkei nyhjätä koko aikaa kylki kyljessä, niin mies ei myöskään käyttäisi erillään oloaikaa kuksimalla muita naisia pitkin kylää. Kun ollaan ylitetty 40 v, vaikuttaa siltä, että vapaita miehiä on kahta lajia: epätoivoisia takertujia ("ihanaa, kun mullakin on joku") tai kukasta kukkaan lenteleviä pukkeja ("tavataan ilman sitoumuksia"). Ei nappaa tapailla miestä, joka "arvostaa" itsensä niin korkealle, että haluaa jakaa "antejaan" ympäriinsä. Kun muutenkaan kiidä "seuraelämässä" aktiivisesti, missä tapaisin edes varteenotettavan kanditaatin? Älä sano, että netistä niitä löytyy - lähipiirin sinkkunaisilla on riittämiin kokemusta kaiken maailman käytöshäiriöisistä kus'päistä.

      • Lisääkysymyksiä

        Sua ei haittaa vaikka se kuksii vaimoa välillä ja sua välillä? Jos mies haluaa samaa naiselta niin silloinhan mies ottaa myös varatun naisen? Jos olet vapaa niin ukkomiehesi joutuu elämään tuon saman ajatuksen kanssa että sinä mahdollisesti jaat itseäsi ja antejasi muuallekkin eikö? Käsiittäkseni suhteen kuin suhteen pitäisi perustua luottamukselle ja suhteessa kuin suhteessa pyritään sopimaan yhteisistä rajoista? Miten voit edes olla varma että mies joka pettää vaimoaan sinun kanssasi ei pettäisi sen lisäksi vaimoaan jonkun toisen tai kolmannenkin kanssa? Onko pettävä ukkomies luotettavampi kuin vapaa mies?


      • ++++697+++
        Lisääkysymyksiä kirjoitti:

        Sua ei haittaa vaikka se kuksii vaimoa välillä ja sua välillä? Jos mies haluaa samaa naiselta niin silloinhan mies ottaa myös varatun naisen? Jos olet vapaa niin ukkomiehesi joutuu elämään tuon saman ajatuksen kanssa että sinä mahdollisesti jaat itseäsi ja antejasi muuallekkin eikö? Käsiittäkseni suhteen kuin suhteen pitäisi perustua luottamukselle ja suhteessa kuin suhteessa pyritään sopimaan yhteisistä rajoista? Miten voit edes olla varma että mies joka pettää vaimoaan sinun kanssasi ei pettäisi sen lisäksi vaimoaan jonkun toisen tai kolmannenkin kanssa? Onko pettävä ukkomies luotettavampi kuin vapaa mies?

        Aniharvoin tulen miettineeksi, mitä salarakas tekee kotioloissa, sillä eihän se minulle mitään kuulu. Niitä asioita sivutaan hyvin harvoin, no rivien välistä olen ymmärtänyt, että perhe-elämä on laadultaan ihan ok. En ole mustasukkainen enkä niin sinisilmäinen, ettenkö ymmärtäisi miehen vaimonsa kanssakin seksiä harrastavan. Mies tietää, ettei minulla ole muita miehiä pyörityksessä ja minä tiedän, ettei hänellä ole lisää salarakkaita.

        Eikös olekin merkillistä, että koen miehen luotettavaksi - osaltaan johtuen siitä, että olen tuntenut hänet alun alkaen jo lähes 20 vuotta. Hän ei anna katteettomia lupauksia, vaan pitää sen, mitä sanoo ja tiedän, missä mennään. Samaa en voinut sanoa aiemman seurustelukumppanin kanssa, jolla paljastui olleen kaksi muutakin naista "työn alla" samaan aikaan minun kanssani.


      • Kolmoiskierre

        Eli haluat eksklusiivisen säätösuhteen, ts. et mahdollista yhteistä arkea mutta haluat kontrolloida miehen vapaa-aikaa? Ok, saahan sitä haluta, mutta on ihan ymmärretävää ettei kukaan mies ole tarpeeksi tyhmä/puutteessa tuohon alistuessaan.


      • alistumista????
        Kolmoiskierre kirjoitti:

        Eli haluat eksklusiivisen säätösuhteen, ts. et mahdollista yhteistä arkea mutta haluat kontrolloida miehen vapaa-aikaa? Ok, saahan sitä haluta, mutta on ihan ymmärretävää ettei kukaan mies ole tarpeeksi tyhmä/puutteessa tuohon alistuessaan.

        Onko sun mielestä alistumista tuollainen suhde? Mikä siitä tekee säätösuhteen? Jos luottamus pelaa (ja senhän pitää pelata molemminpuolin), niin ei silloin kumpikaan kontrolloi toisen vapaa-aikaa. Todistit juuri sen, mitä olen epäillyt; miehistä ei ole suhteeseen, jossa ei asuta saman katon alla.
        Ja sitten vielä ihmettelette, miksi varatun kanssa joku seksiä harrastaa ja nauttii pelkästään mukavasta seurasta hänen kanssaan. Ihan tuon takia, kun vapaat miehet haluaa hallita naisensa elämää. Surullista.


      • Kolmoiskierre
        alistumista???? kirjoitti:

        Onko sun mielestä alistumista tuollainen suhde? Mikä siitä tekee säätösuhteen? Jos luottamus pelaa (ja senhän pitää pelata molemminpuolin), niin ei silloin kumpikaan kontrolloi toisen vapaa-aikaa. Todistit juuri sen, mitä olen epäillyt; miehistä ei ole suhteeseen, jossa ei asuta saman katon alla.
        Ja sitten vielä ihmettelette, miksi varatun kanssa joku seksiä harrastaa ja nauttii pelkästään mukavasta seurasta hänen kanssaan. Ihan tuon takia, kun vapaat miehet haluaa hallita naisensa elämää. Surullista.

        Määrittelet ilmeisesti "suhteen" vain ekskluksiiviseksi suhteeksi. Miksi sinulle on niin kamalan tärkeää mitä mies tekee kun ei ole sinun kanssasi jos teillä ei ole edes yhteistä arkea? Nimenomaan asetat tässä merkittävän kiellon miehen elämälle. Jostain syystä eksklusiivisuusvaatimus ei tosin pädekään naimisissa olevaan syrjähyppijään.

        Toki saa aina vaatia vaikka mitä ehtoja, toivotan onnea toiveesi täyttävän miehen löytämiseen. Lisäksi toivon ettet syyllistä miehiä, jotka eivät halua noudattaa (nähdäkseni mielivaltaisia) vaatimuksiasi.


    • kauheastikysymyksiä

      Ymmärrän sähläämisen kyllä jos nainen vilpittömästi uskoo miehen olevan vapaa kuitenkin niin moni alkaa suhteeseen tietoisena olemassaolevasta vaimosta ja monessa tapauksessa jopa lapsista. Itse kuvittelisin että tilanne jossa mies kertoo olevansa onneton avioliitossaan tai eron partaalla aiheuttaisi minussa enemmän "pakene paikalta" kuin "annan lohtupimppaa" reaktion. Eihän onneton mies voi edes oikeasti rakastua tai ihastua minuun vaan onnetonhan haluaa vain lohdutusta enkä minä koe olevani oikea siihen hommaan enkä halua olla. Mies lähtiessään hakemaan sivusuhteesta onnellisuutta syyllistää niin tekemällä vaimonsa onnettomuudestaan eikä näe omaa osuttaan ollenkaan omaan onnettomuuteensa. Sitten hän siirtää vastuun onnellisuudestaan kakkosnaiselle?
      Ihan kuin onnellisuus lähtisi jostakin toisesta ihmisestä? Hakisi sitten sellainen perheellinen mies onnellisuutta vaikka omista lapsistaan ennenkuin toisesta naisesta. Sen ajan minkä käyttää kakkosen kanssa nyhväämiseen voisi käyttää vaikka lastensa kanssa leikkimiseen jos ei vaimo enään kiinnosta? Uskon että mies itse saisi kyllä siitä leikkimisestä loppupeleissä sata kertaa enemmän onnellisuushormonia kuin satunnaisesta hässimisestä hotellihuoneessa. Ihmettelen että naiset itse ei näissä tilanteissa oikeasti passita miestä toiseen suuntaan vaan avosylin tarjoavat itseään käytettäviksi? Jos mies ei itse tajua luulisi naisten tajuavan?

      • MINUN valinta

        Nainen joka ei osaa nauttia itse seksistä kirjoittaa että nainen TARJOAA ITSEÄÄN käytettäväksi.
        En tarjoa itseäni vaan otan mieheltä. Siinähän saa mieskin samalla mutta valinta on AINA minulla. Hotellihuoneessa ei koskaan.


      • Parasta mulle
        MINUN valinta kirjoitti:

        Nainen joka ei osaa nauttia itse seksistä kirjoittaa että nainen TARJOAA ITSEÄÄN käytettäväksi.
        En tarjoa itseäni vaan otan mieheltä. Siinähän saa mieskin samalla mutta valinta on AINA minulla. Hotellihuoneessa ei koskaan.

        Nainen joka haluaa nauttia seksistä ei ota mieheltä vaan saa mieheltä ja hyvältä sellaiselta. Nainen joka arvostaa kroppaansa vaatii seksikumppaninkin arvostavan sitä ja arvostavan myös kaikkia naisia ja naisen seksuaalisuutta. Tosimiehen ei tarvitse pettää ketään sillä tosimies ei kärsi avioliitossaan seksinpuutteesta koska osaa hommansa. Pettävä ukkomies ei voi olla niin hyvä rakastaja että nainen joka arvostaa kroppaansa harrastaisi sellaisen kanssa seksiä? Siksi näen sen itsensä antamiseksi jonkun luuserin lohdukkeeksi. Nainen joka haluaa nauttia seksistä vaatii myös aina parasta siihen vastapuolelle. Kyllähän se mies joka hakee seksiä oman suhteen ulkopuolelta osoittaa jo sillä olevansa huono rakastaja ? Eikö vapaa nainen voi arvostaa itseään sen vertaa tai ainakin olla lojaali toisille naisille että antaisi vonkaavien ukkomiesten jäädä ilman? Maailmassa on vapaita miehiä. Kummallinen valinta kun on valinnanvapaus??


      • MINUN valinta
        Parasta mulle kirjoitti:

        Nainen joka haluaa nauttia seksistä ei ota mieheltä vaan saa mieheltä ja hyvältä sellaiselta. Nainen joka arvostaa kroppaansa vaatii seksikumppaninkin arvostavan sitä ja arvostavan myös kaikkia naisia ja naisen seksuaalisuutta. Tosimiehen ei tarvitse pettää ketään sillä tosimies ei kärsi avioliitossaan seksinpuutteesta koska osaa hommansa. Pettävä ukkomies ei voi olla niin hyvä rakastaja että nainen joka arvostaa kroppaansa harrastaisi sellaisen kanssa seksiä? Siksi näen sen itsensä antamiseksi jonkun luuserin lohdukkeeksi. Nainen joka haluaa nauttia seksistä vaatii myös aina parasta siihen vastapuolelle. Kyllähän se mies joka hakee seksiä oman suhteen ulkopuolelta osoittaa jo sillä olevansa huono rakastaja ? Eikö vapaa nainen voi arvostaa itseään sen vertaa tai ainakin olla lojaali toisille naisille että antaisi vonkaavien ukkomiesten jäädä ilman? Maailmassa on vapaita miehiä. Kummallinen valinta kun on valinnanvapaus??

        Miksi nainen ei voi ottaa mieheltä? Se on osa naisen seksuaalisuutta että niinkin voi tehdä.
        En ole samaa mieltä että seksiä oman suhteen ulkopuolelta hakeva mies on aina huono rakastaja. Enhän muuten ottaisikaan tuolta mieheltä. Kuka huonoa rakastajaa haluaa....


      • pthyi!
        Parasta mulle kirjoitti:

        Nainen joka haluaa nauttia seksistä ei ota mieheltä vaan saa mieheltä ja hyvältä sellaiselta. Nainen joka arvostaa kroppaansa vaatii seksikumppaninkin arvostavan sitä ja arvostavan myös kaikkia naisia ja naisen seksuaalisuutta. Tosimiehen ei tarvitse pettää ketään sillä tosimies ei kärsi avioliitossaan seksinpuutteesta koska osaa hommansa. Pettävä ukkomies ei voi olla niin hyvä rakastaja että nainen joka arvostaa kroppaansa harrastaisi sellaisen kanssa seksiä? Siksi näen sen itsensä antamiseksi jonkun luuserin lohdukkeeksi. Nainen joka haluaa nauttia seksistä vaatii myös aina parasta siihen vastapuolelle. Kyllähän se mies joka hakee seksiä oman suhteen ulkopuolelta osoittaa jo sillä olevansa huono rakastaja ? Eikö vapaa nainen voi arvostaa itseään sen vertaa tai ainakin olla lojaali toisille naisille että antaisi vonkaavien ukkomiesten jäädä ilman? Maailmassa on vapaita miehiä. Kummallinen valinta kun on valinnanvapaus??

        Okei... Eli enemmin harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole vaimoa kotona odottamassa, mutta jolla ehkä on muutoin puolen kymmentä seksikumppania sinun lisäksesi ? Kunhan vain ei ole varattu...
        Entäs sitten ukkomies, jolla on ollut salarakkaan ja vaimon lisäksi vain pari muuta seksikumppania nuoruudessaan..? Pakostakin huono ja naisia hyväksikäyttävä mulkero, eikö vain?

        On todellakin täysin oma valinta, kenen kanssa piparinsa haluaa jakaa. Joskus se harvakseltaan vaimonsa kanssa sekstaileva ukkomies on kuitenkin turvallisempi vaihtoehto kuin itseään lahjana kaikille maailman naisille pitävä vapaa häntä-heikki....


      • se on sun asia
        MINUN valinta kirjoitti:

        Miksi nainen ei voi ottaa mieheltä? Se on osa naisen seksuaalisuutta että niinkin voi tehdä.
        En ole samaa mieltä että seksiä oman suhteen ulkopuolelta hakeva mies on aina huono rakastaja. Enhän muuten ottaisikaan tuolta mieheltä. Kuka huonoa rakastajaa haluaa....

        Mikä tekee miehestä, joka hakee seksiä avioliiton ulkopuolelta huonon rakastajan?Onko kokemusta? Mikä muu tekee miehestä sun mielestä tosi miehen kuin uskollisuus?

        Mun mielestä ukkomiehiltä kyllä saa mahtavaa seksiä! Tietävät, mistä nainen tykkää ja uskaltavat kokeilla vaikka mitä. Liekkö sitten vaimo temput opettanut, mutta minä ainakin nautin. Vapaat miehet on jotenkin varauksellisempia. Ja en itsekään ole vielä vapaaseen mieheen törmännyt, jolle sopisi -ei yhdessä 24/7 suhde. Näin 40 naisena sellaisen miehen löytäminen lienee mahdoton tehtävä?

        Mä en millään jaksa uskoa, etteikö pettävä mies saisi myös kotoa seksiä. Varmasti saa. Sitäpaitsi kuka antaa ukkomiehelle, joka valittaa, ettei vaimo anna? Tuskin kukaan. Tai joku hölmö ehkä säälistä.


      • ps.
        se on sun asia kirjoitti:

        Mikä tekee miehestä, joka hakee seksiä avioliiton ulkopuolelta huonon rakastajan?Onko kokemusta? Mikä muu tekee miehestä sun mielestä tosi miehen kuin uskollisuus?

        Mun mielestä ukkomiehiltä kyllä saa mahtavaa seksiä! Tietävät, mistä nainen tykkää ja uskaltavat kokeilla vaikka mitä. Liekkö sitten vaimo temput opettanut, mutta minä ainakin nautin. Vapaat miehet on jotenkin varauksellisempia. Ja en itsekään ole vielä vapaaseen mieheen törmännyt, jolle sopisi -ei yhdessä 24/7 suhde. Näin 40 naisena sellaisen miehen löytäminen lienee mahdoton tehtävä?

        Mä en millään jaksa uskoa, etteikö pettävä mies saisi myös kotoa seksiä. Varmasti saa. Sitäpaitsi kuka antaa ukkomiehelle, joka valittaa, ettei vaimo anna? Tuskin kukaan. Tai joku hölmö ehkä säälistä.

        Oli tarkoitettu "parasta mulle" kirjoittajalle.


      • Entäpä
        MINUN valinta kirjoitti:

        Miksi nainen ei voi ottaa mieheltä? Se on osa naisen seksuaalisuutta että niinkin voi tehdä.
        En ole samaa mieltä että seksiä oman suhteen ulkopuolelta hakeva mies on aina huono rakastaja. Enhän muuten ottaisikaan tuolta mieheltä. Kuka huonoa rakastajaa haluaa....

        Eikö sinua häiritse se,että mies rakastelee jopa intohimoisemmin,rakkaudella vaimonsa kanssa! Jonka kanssa myös tunteet mukana...


      • Elämäni paras
        ps. kirjoitti:

        Oli tarkoitettu "parasta mulle" kirjoittajalle.

        Kyllä seksi voi olla statuksesta riippumatta tajunnanräjäyttävää. Olen kerran sellaista kokenut, ukkomiehen kanssa, ja sen jälkeen mulle on turha kenenkään tulla kyseenalaistamaan sitä mahdollisuutta. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa kemiat kohtaa kuin ilotulitus, ei ole joka nurkan takana. Olen 40 vuoden elämäni aikana kohdannut tasan yhden. Sen jälkeen en ole vastaavaa kokenut. Valitettavasti tilanteemme ei antanut mahdollisuutta pitempään salasuhteeseen. Jos olisi antanut, ei mitään empimistä olisi ollut, oisin pannut kuin kani sitä miestä ja aina kun mahdollista. Aivan sama paniko vaimoansakin kotona kunhan olis antanut mulle kyytiä. Siinä teille puitavaa.


      • toden totta
        Entäpä kirjoitti:

        Eikö sinua häiritse se,että mies rakastelee jopa intohimoisemmin,rakkaudella vaimonsa kanssa! Jonka kanssa myös tunteet mukana...

        Ainoastaan häiritsee vaimon lapsellinen usko että pettävä mies rakastaisi häntä.


      • hahhhhhhhhhh
        Entäpä kirjoitti:

        Eikö sinua häiritse se,että mies rakastelee jopa intohimoisemmin,rakkaudella vaimonsa kanssa! Jonka kanssa myös tunteet mukana...

        Tunteet mukana? :D Rakkaudella? Mikä on sellainen rakkaus kun pitää hakea vierasta?


      • Vetovoimainen
        Elämäni paras kirjoitti:

        Kyllä seksi voi olla statuksesta riippumatta tajunnanräjäyttävää. Olen kerran sellaista kokenut, ukkomiehen kanssa, ja sen jälkeen mulle on turha kenenkään tulla kyseenalaistamaan sitä mahdollisuutta. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa kemiat kohtaa kuin ilotulitus, ei ole joka nurkan takana. Olen 40 vuoden elämäni aikana kohdannut tasan yhden. Sen jälkeen en ole vastaavaa kokenut. Valitettavasti tilanteemme ei antanut mahdollisuutta pitempään salasuhteeseen. Jos olisi antanut, ei mitään empimistä olisi ollut, oisin pannut kuin kani sitä miestä ja aina kun mahdollista. Aivan sama paniko vaimoansakin kotona kunhan olis antanut mulle kyytiä. Siinä teille puitavaa.

        Olipas virkistävän rehellinen kommentti. Se on juuri näin, että kun kemiat kohtaa, seksi sujuu ja siitä jää kyllä sellainen hehku, että oksat pois. Sellaistakin ihminen tarvitsee.

        Jos tälläisen ihmisen kohtaa ei kannata hukata mahdollisuutta.
        Olkoon sitten sinkku, eronnut tai karannut. On ainakin jotain mitä muistella keinutuolissa, jos ei muuta.


      • Ääliöitä onhan heitä
        pthyi! kirjoitti:

        Okei... Eli enemmin harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole vaimoa kotona odottamassa, mutta jolla ehkä on muutoin puolen kymmentä seksikumppania sinun lisäksesi ? Kunhan vain ei ole varattu...
        Entäs sitten ukkomies, jolla on ollut salarakkaan ja vaimon lisäksi vain pari muuta seksikumppania nuoruudessaan..? Pakostakin huono ja naisia hyväksikäyttävä mulkero, eikö vain?

        On todellakin täysin oma valinta, kenen kanssa piparinsa haluaa jakaa. Joskus se harvakseltaan vaimonsa kanssa sekstaileva ukkomies on kuitenkin turvallisempi vaihtoehto kuin itseään lahjana kaikille maailman naisille pitävä vapaa häntä-heikki....

        Mies, joka valehtelee vaimolleen, valehtelee taatusti myös kakkoselleen. Vain IDIOOTTI uskoo näitä vaimon lisäksi pari muuta seksikumppania nuoruudessaan-sössötyksiä saati sitten sitä että seksiä on kotona vain harvakseltaan. Voiko joku olla noin TYHMÄ?


      • no ei ehkä....
        Ääliöitä onhan heitä kirjoitti:

        Mies, joka valehtelee vaimolleen, valehtelee taatusti myös kakkoselleen. Vain IDIOOTTI uskoo näitä vaimon lisäksi pari muuta seksikumppania nuoruudessaan-sössötyksiä saati sitten sitä että seksiä on kotona vain harvakseltaan. Voiko joku olla noin TYHMÄ?

        Minäkin valehtelen silloin tällöin mutta EN valehtele KAIKILLE.


      • risainen nelkyt
        Ääliöitä onhan heitä kirjoitti:

        Mies, joka valehtelee vaimolleen, valehtelee taatusti myös kakkoselleen. Vain IDIOOTTI uskoo näitä vaimon lisäksi pari muuta seksikumppania nuoruudessaan-sössötyksiä saati sitten sitä että seksiä on kotona vain harvakseltaan. Voiko joku olla noin TYHMÄ?

        Meinaatko, ettei tuollaisia ihmisiä, joilla on vain pari aiempaa seksikumppania tai / ja joiden seksielämä kumppanin kanssa on olematonta, ei ole olemassakaan..? On varmasti sekä miehissä että naisissa "meitä".

        Minä nimittäin olen just tuollainen: nelikymppinen nainen, jolla ennen nykyistä kumppania kolme seksikumppania. Nykyään seksiä ehkä kerran parissa kuukaudessa ja mietinnän alla, miten tästä eteenpäin... Ehkä just siksi tällekin palstalle eksyin, en ole pettämässä, mutta pistää miettimään, että mitä mies toisin ajoin puuhailee.

        Ennemmin uskoisin miestä, joka ei moiti vaimoaan, vaan tyytyy toteamaan tuon "seksiä harvakseltaan" kuin miestä, joka haukkuisi vaimonsa kaikilta osin ja vonkaisi piparia päälle.


      • ...kook
        toden totta kirjoitti:

        Ainoastaan häiritsee vaimon lapsellinen usko että pettävä mies rakastaisi häntä.

        Muistakaa nyt siskot että naiset ne on niitä jotka luulevat miehen rakastavan jos harrastetaan seksiä. Mihelle seksi ja rakkaus on ihan eri asioita eikä kakkosen pidä ainakaan luulla olevansa rakastetumpi koska mies haluaa häneltä juuri sitä seksiä. Ehlä halutumpi mutta ei välttämättä rakastetumpi. Mies rakastaa sitä jonka seurassa voi olla oma kusipäinen itsensä eli todennäköisesti pelikavereitaan.


      • Kiiiperää
        MINUN valinta kirjoitti:

        Miksi nainen ei voi ottaa mieheltä? Se on osa naisen seksuaalisuutta että niinkin voi tehdä.
        En ole samaa mieltä että seksiä oman suhteen ulkopuolelta hakeva mies on aina huono rakastaja. Enhän muuten ottaisikaan tuolta mieheltä. Kuka huonoa rakastajaa haluaa....

        Miksi yhtään kenenkään pitää ottaa yhtään keneltäkään yhtään mitään? Ottaminen on itsekästä ei se millään tavoin mielestäni ole hieno asia? Ainahan niin voi tehdä mutta miksi ihmeessä? Ymmärrän vastavuoroisuuden seksissä että toinen vie ja toinen vikisee vuorotellen koska molemmat sitä ei yhtäaikaa voi tehdä mutta eiköhän se ole aina antamista toiselta puole ja saamista toiselta puolen? Ottaminen tarkoittaa sitä että otetaan vaikka toinen ei antaisi mutta näinhän siinä tuskin tehdään? Saamiseksi se ottaminen muuttuu heti kun se jolta otat antaa sun ottaa..


      • MINUN valinta
        Kiiiperää kirjoitti:

        Miksi yhtään kenenkään pitää ottaa yhtään keneltäkään yhtään mitään? Ottaminen on itsekästä ei se millään tavoin mielestäni ole hieno asia? Ainahan niin voi tehdä mutta miksi ihmeessä? Ymmärrän vastavuoroisuuden seksissä että toinen vie ja toinen vikisee vuorotellen koska molemmat sitä ei yhtäaikaa voi tehdä mutta eiköhän se ole aina antamista toiselta puole ja saamista toiselta puolen? Ottaminen tarkoittaa sitä että otetaan vaikka toinen ei antaisi mutta näinhän siinä tuskin tehdään? Saamiseksi se ottaminen muuttuu heti kun se jolta otat antaa sun ottaa..

        Ei tarvitsekaan ottaa. Täällä vaan aina jauhetaan että varattu mies ottaa hyväuskoiselta kakkoselta seksiä.
        Asetelmassa jossa on varattu mies ja kakkonen voi sanoa että myös kakkonen ottaa. Moni kakkonen ei halua mieheltä muuta kun seksiä. Oikaistaan käsitystä ottavasta miehestä...


      • Pari totuutta
        hahhhhhhhhhh kirjoitti:

        Tunteet mukana? :D Rakkaudella? Mikä on sellainen rakkaus kun pitää hakea vierasta?

        Vierasta haetaan kun panettaa ja halutaan vaihtelua vaimosta. Vaimon kanssa harrastetaan seksiä kun panettaa ja halutaan vaihtelua siitä kakkosesta. Älkää sotkeko rakkautta tai rakkaudettomuutta kumpaankaan naiseen. Voi sitä rakastaa siltikin jompaa kumpaa tai molempia tai ei kumpaakaan mutta molempia kuitenkin paneskellaan.


      • En usko että on
        MINUN valinta kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan ottaa. Täällä vaan aina jauhetaan että varattu mies ottaa hyväuskoiselta kakkoselta seksiä.
        Asetelmassa jossa on varattu mies ja kakkonen voi sanoa että myös kakkonen ottaa. Moni kakkonen ei halua mieheltä muuta kun seksiä. Oikaistaan käsitystä ottavasta miehestä...

        Miksi vain seksin takia ollaan valmiita ottamaan sellainen häiiriö omaan elämäänsä kuin ukkomiehen katkera vaimo , rikottu perhe , vihaiset ystävät ja muu veemäinen suku sekä mahdollisesti ne itkevät lapset ? Nämä riskithän on olemassa? Onko se tajunnan räjäyttävä seksi just sen varatun miehen kanssa oikeasti sen arvoista?


      • äläyritä
        pthyi! kirjoitti:

        Okei... Eli enemmin harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole vaimoa kotona odottamassa, mutta jolla ehkä on muutoin puolen kymmentä seksikumppania sinun lisäksesi ? Kunhan vain ei ole varattu...
        Entäs sitten ukkomies, jolla on ollut salarakkaan ja vaimon lisäksi vain pari muuta seksikumppania nuoruudessaan..? Pakostakin huono ja naisia hyväksikäyttävä mulkero, eikö vain?

        On todellakin täysin oma valinta, kenen kanssa piparinsa haluaa jakaa. Joskus se harvakseltaan vaimonsa kanssa sekstaileva ukkomies on kuitenkin turvallisempi vaihtoehto kuin itseään lahjana kaikille maailman naisille pitävä vapaa häntä-heikki....

        En usko ett on turvallisempi lue tuo en usko että on. Siksi. Vapaalla häntäheikillä ei ole noita häiriötekijöitä eikä riskejä kuten esim se kyrpiintynyt vaimo joka tulee vetäseen kuonoon kun näkee sut jossain. Kortsua saa käyttää toki mutta toivottavasti sen ukkomiehenkin kanssa. Seksiin mielestäni sopii paremmin häntäheikki kun perheen isä koska kysehän on just seksistä.


      • hänen valinta
        En usko että on kirjoitti:

        Miksi vain seksin takia ollaan valmiita ottamaan sellainen häiiriö omaan elämäänsä kuin ukkomiehen katkera vaimo , rikottu perhe , vihaiset ystävät ja muu veemäinen suku sekä mahdollisesti ne itkevät lapset ? Nämä riskithän on olemassa? Onko se tajunnan räjäyttävä seksi just sen varatun miehen kanssa oikeasti sen arvoista?

        Ilmeisesti pettävän ukkomiehen mielestä tajunnan räjäyttävä seksi on sen arvoista että kannattaa uhrata oma perhe ja ottaa suvun viha vastaan.


      • vielä yksi totuus
        Pari totuutta kirjoitti:

        Vierasta haetaan kun panettaa ja halutaan vaihtelua vaimosta. Vaimon kanssa harrastetaan seksiä kun panettaa ja halutaan vaihtelua siitä kakkosesta. Älkää sotkeko rakkautta tai rakkaudettomuutta kumpaankaan naiseen. Voi sitä rakastaa siltikin jompaa kumpaa tai molempia tai ei kumpaakaan mutta molempia kuitenkin paneskellaan.

        Muista kertoa vaimolle vaihtelunhalusta. Kakkonenkin tietää sen. Vain luuseri jättää kertomatta.


      • MINUN valinta
        hänen valinta kirjoitti:

        Ilmeisesti pettävän ukkomiehen mielestä tajunnan räjäyttävä seksi on sen arvoista että kannattaa uhrata oma perhe ja ottaa suvun viha vastaan.

        Jo kuusi vuotta takana eikä katkeraa vaimoa ole näkynyt. Lapsia heillä ei olekaan. Muutakaan häiriötä ei ole ilmennyt miltään taholta.
        Mikä oma perhe uhrata? Minä ainakin elän ihan itsenäistä elämää enkä uhraa mitään. Sukukaan ei kuulu tähän asiaan yhtään.


      • salainen??
        äläyritä kirjoitti:

        En usko ett on turvallisempi lue tuo en usko että on. Siksi. Vapaalla häntäheikillä ei ole noita häiriötekijöitä eikä riskejä kuten esim se kyrpiintynyt vaimo joka tulee vetäseen kuonoon kun näkee sut jossain. Kortsua saa käyttää toki mutta toivottavasti sen ukkomiehenkin kanssa. Seksiin mielestäni sopii paremmin häntäheikki kun perheen isä koska kysehän on just seksistä.

        Pitää osata elää niin ettei vaimo tunne. Mikä salasuhde sellainen on että vaimo tunnistaa vastaantullessa. Minä tunnistan kyllä vaimon mutta ei toisinpäin. :D
        Vaimo saa kulkea ihan rauhassa minun puolesta.


      • 020202020
        salainen?? kirjoitti:

        Pitää osata elää niin ettei vaimo tunne. Mikä salasuhde sellainen on että vaimo tunnistaa vastaantullessa. Minä tunnistan kyllä vaimon mutta ei toisinpäin. :D
        Vaimo saa kulkea ihan rauhassa minun puolesta.

        Niinhän se salainen pikkumussu luuli kulkevansa salassa, vaan eipä se oli niin helppoa. Ihan vieraatkin jo tiesi, että sellainen salainen.


      • salainen??
        020202020 kirjoitti:

        Niinhän se salainen pikkumussu luuli kulkevansa salassa, vaan eipä se oli niin helppoa. Ihan vieraatkin jo tiesi, että sellainen salainen.

        Tiesikö vaimokin?
        On se helppoa kun osaa. Kaikki ei osaa.


      • kysy vaikka
        se on sun asia kirjoitti:

        Mikä tekee miehestä, joka hakee seksiä avioliiton ulkopuolelta huonon rakastajan?Onko kokemusta? Mikä muu tekee miehestä sun mielestä tosi miehen kuin uskollisuus?

        Mun mielestä ukkomiehiltä kyllä saa mahtavaa seksiä! Tietävät, mistä nainen tykkää ja uskaltavat kokeilla vaikka mitä. Liekkö sitten vaimo temput opettanut, mutta minä ainakin nautin. Vapaat miehet on jotenkin varauksellisempia. Ja en itsekään ole vielä vapaaseen mieheen törmännyt, jolle sopisi -ei yhdessä 24/7 suhde. Näin 40 naisena sellaisen miehen löytäminen lienee mahdoton tehtävä?

        Mä en millään jaksa uskoa, etteikö pettävä mies saisi myös kotoa seksiä. Varmasti saa. Sitäpaitsi kuka antaa ukkomiehelle, joka valittaa, ettei vaimo anna? Tuskin kukaan. Tai joku hölmö ehkä säälistä.

        Jäävi-Tiina antaa.


      • en rakasta
        ...kook kirjoitti:

        Muistakaa nyt siskot että naiset ne on niitä jotka luulevat miehen rakastavan jos harrastetaan seksiä. Mihelle seksi ja rakkaus on ihan eri asioita eikä kakkosen pidä ainakaan luulla olevansa rakastetumpi koska mies haluaa häneltä juuri sitä seksiä. Ehlä halutumpi mutta ei välttämättä rakastetumpi. Mies rakastaa sitä jonka seurassa voi olla oma kusipäinen itsensä eli todennäköisesti pelikavereitaan.

        Ei läheskään kaikki naiset luule niin. Jotkut miehetkin luulee että nainen rakastaa jos harrastaa seksiä hänen kanssaan.


      • fatal
        Ääliöitä onhan heitä kirjoitti:

        Mies, joka valehtelee vaimolleen, valehtelee taatusti myös kakkoselleen. Vain IDIOOTTI uskoo näitä vaimon lisäksi pari muuta seksikumppania nuoruudessaan-sössötyksiä saati sitten sitä että seksiä on kotona vain harvakseltaan. Voiko joku olla noin TYHMÄ?

        Kyllä voi! Ihan normi naisilla.


      • Blowmymind_
        Entäpä kirjoitti:

        Eikö sinua häiritse se,että mies rakastelee jopa intohimoisemmin,rakkaudella vaimonsa kanssa! Jonka kanssa myös tunteet mukana...

        Ja varmasti rakastelee vielä intohimoisemmin, kun on välillä vierasta saanut.


    • veikkaan että

      Rakastuminen. Mutta mies on yleensä myös se, joka toisen naisen tuomitsee rakastumisestaan. Väärin tehty että tuomitsee.

      Hyviä miehiä voi olla niin vähän suomen piireissä, että rakastuminen vaan tapahtuu. Nainen ei usko löytävänsä muualta, eikä usein löydäkään. Vaaditaan kaksisuuntaista välittämistä nimittäin. Harva mies rakastuu naisiin noin vaan. Sitten kun oikea mies huomaa, se voi olla naiselle elintärkeää ja persoonaa koossapitävää. Elämä voi olla ilman miestä masentavaa.

      Ongelmana vaan on, että mies käyttää naista seksiin hyväksi ja jättää kylmästi. Usein näin. Ja onkin jo naimisissa, lapsia. Valehdellaan että on sinkku. Rakkaus on myös sokea, kun se oikean kohtaa, sitä ei pysty estämään. Vetovoimaa. Hollywood leffat antavat kuvan romantiikasta ja rakkaudesta naisille, vaikka miehille seksikin tuntuu joskus olevan naisia alentava suoritus, opit pornosta suoraan. Nainen ei saa mitään. Romantiikka ja huomioiminen saattaa unohtua, paitsi vaimon kanssa. Pelimies saattaa olla kylmä kuin musta kivi, imee kaiken energian ja näkee mustavalkoisena naiset.

      • Paras Teko

        Juuri sen takia ei kannata antaa näiden auervaarojen porskuttaa ja käyttää hyväkseen! Eli vielä kerran: järkevästiajateltunakin kannattavampaa etsiä se vapaa mies!!! On mahdollista rakastua omaan vapaaseen mieheen,eteenkin,kun voi jakaa tämän kanssa elämässä kaikenlaista yhdessä,piiloutumatta keneltäkään! On myös paljon kunniallisempaa,eikä omatunto soimaa...


    • floristi katolla

      Pitää heittää pari kysymystä kun on eteeni sattunut,
      -Miten saadaan ukkomiehet etsimään mieluummin vapaita naisia, tuuppaavat nimittäin varattuihin iskevän kyntensä?
      -Mitä tehdä kun ukkomies rakastuu kakkoseen joka tahollaan varattu eikä halua jättää miestään?
      Täällä kirjoitetaan aina naisen rakastuvan ja miehen vain haluavan seksiä. Asetelma on usein ihan päinvastoin.

      • huvittavaa

        No siinäkohtaa mies huomaa,että kannattaa vaan jäädä vaimon kanssa kiltisti:)


      • että näin

        Varattujen pitää tietenkin iskeä juuri niitä muita varattuja, mutta kun ukkomiehet mieluummin iskevät vapaita, koska siten ajankäyttö on helpompi hallita, ei ole naisen perhe esteenä tapailuille ja kelmi ukkomies kyllä keksii, miten aikaa kakkossuhteelle järjestyy. Yksikin ukkomies aloitti juoksuharrastuksen, joka olikin sitten hieno alibi tapailla kakkosnaista.


    • carpe diem

      No ainakin on olemassa se lähtökohtainen tunnettu ongelma, että "kaikki hyvät miehet on jo varattuja". Pariutuminen on nykyään niin vaikeaa, että kaikki tilaisuudet kannattaa melkeinpä käyttää hyödykseen. Näin etenkin, mitä kauemmin on ollut yksin eikä ole löytänyt "sitä sopivaa". Sitten kun se sopiva vihdoin osuu kohdalle, mutta onkin varattu, niin siinä on todella vaikeaa pitää näppinsä erossa, jos/kun tunne on molemminpuolinen.

      Se taas, mikä tekee varatulle miehelle tällöin helpompaa sekaantua toiseen naiseen, ovat kylmenneet kotiolot, kun puoliso kohtelee huonosti, laiminlyö tai pitää miestä itsestäänselvyytenä.

      • Blaaaaaaaaaaaaaah

        Ongelmahan on juuri se, että nämä kakkoset eivät saa niitä vapaita, hyviä miehiä ja sen takiahan heille nämä varatut miehet kelpaavat. Ukkomiesten höpinät maailman ihanimmasta naisesta uppoavat kuin sulaan voihin, ja kakkonen on koukutettu ukkomiehen salapanoksi vuosiksi eteenpäin.


      • Voi voi
        Blaaaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        Ongelmahan on juuri se, että nämä kakkoset eivät saa niitä vapaita, hyviä miehiä ja sen takiahan heille nämä varatut miehet kelpaavat. Ukkomiesten höpinät maailman ihanimmasta naisesta uppoavat kuin sulaan voihin, ja kakkonen on koukutettu ukkomiehen salapanoksi vuosiksi eteenpäin.

        Sinäpä sen sanoit!Tunnen vaimona sääliä kakkosia kohtaan! Omalle tyttärelle haluaisin opettaa moraalia ja itsekunnioitusta,ettei ikinä alennu ukkomiehen hyväksikäytettäväksi!!!


      • petetyn tytär
        Voi voi kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit!Tunnen vaimona sääliä kakkosia kohtaan! Omalle tyttärelle haluaisin opettaa moraalia ja itsekunnioitusta,ettei ikinä alennu ukkomiehen hyväksikäytettäväksi!!!

        Niin, miten erilaiset opit saakaan petetyn ja kakkosen tytär. Siinä sitä on tuleville sukupolville kasvupohjaa. Oppivatko äitiensä virheistä vai jatkavatko samaa?


      • ei ongelmaa
        Blaaaaaaaaaaaaaah kirjoitti:

        Ongelmahan on juuri se, että nämä kakkoset eivät saa niitä vapaita, hyviä miehiä ja sen takiahan heille nämä varatut miehet kelpaavat. Ukkomiesten höpinät maailman ihanimmasta naisesta uppoavat kuin sulaan voihin, ja kakkonen on koukutettu ukkomiehen salapanoksi vuosiksi eteenpäin.

        Olisin toki saanut vapaitakin miehiä mutta en ole kelpuuttanut ketään. Tässä elämänvaiheessa tärkein kriteeri on hyvä seksi. Muuta en miehestä tarvitse.
        Voin kuunnella joskus miehen höpinöitä muodon vuoksi. Ei ne silti uppoa sen kummemmin.
        Mies on minun pano siinä missä minä miehen.


      • petetyn joku
        petetyn tytär kirjoitti:

        Niin, miten erilaiset opit saakaan petetyn ja kakkosen tytär. Siinä sitä on tuleville sukupolville kasvupohjaa. Oppivatko äitiensä virheistä vai jatkavatko samaa?

        Entä millaisen mallin saa petetyn poika? Semmoisen että vaimoa saa pettää ja hänelle saa valehdella ja irtosuhteita saa olla eikä ketään tai mitään kunnioiteta.


      • voi meitä
        petetyn joku kirjoitti:

        Entä millaisen mallin saa petetyn poika? Semmoisen että vaimoa saa pettää ja hänelle saa valehdella ja irtosuhteita saa olla eikä ketään tai mitään kunnioiteta.

        Eipä saa, kun kuuluu kertovan kaikille, millainen isä hänellä on.


      • 1452
        Voi voi kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit!Tunnen vaimona sääliä kakkosia kohtaan! Omalle tyttärelle haluaisin opettaa moraalia ja itsekunnioitusta,ettei ikinä alennu ukkomiehen hyväksikäytettäväksi!!!

        Vai että opetat tyttärellesi moraalia, mitä opetat pojallesi? Naisia saa polkea muut naiset paitsi vaimo ja äiti on polkupyöriä.


    • Minä olen ottanut sen miehen, joka on ensiksi osottautunut seksisuhteeseen sopivaksi, ovat he sitten vapaita tai varattuja. Kun on näinkin paljon yli-seksuaalinen kuin mä olen, niin varatun miehen kanssa oleminen on minulle ajan kanssa turvallisempaa, koska ainakaan varattu mies ei kehuskele tutuilleen juttua siitä, että hän saa nuorelta naiselta seksiä tarpeekseen ja pääsee naimaan sinnekin, mihin omalta vaimoltaan ei saa.
      Enemmän vapailla sinkuilla on halu parisuhteeseen ja perheen perustamiseen. Harvemmat heistä joita minä olen tavannut, on halunnut puhtaasti vain seksisuhteen, sen sijaan varatut miehet, he kyllä ovat paljon enemmän kiinnostuneita vain seksisuhteista. Kyseiset miehethän voivat tulla omassa suhteessaan tosi hyvin toimeen oman naisensa kanssa kaikilta muilta osin, mutta eivät vaan saa suhteessaan tarpeeksi seksiä tai sitten sellaista seksiä kuin toivoisivat saavansa.
      Ihmettelet, että "mitä ihmeen vetovoimaa on vaimoaan pettävässä ukkomiehessä - sehän on täysin kyvytön hoitaa omia asioitaan niinkuin miehen pitäisi". Minä taas ihmettelen, että mitä ihmettä hänen vaimonsa sitten roikkuu miehessään, jos hän on sellainen kuin hän väittää? Eikö vaimoilla ole uskallusta ottaa itse eroa miehestään, vaan hänen pitää roikkua siinä miehessä? Muistetaan kuitenkin, että onhan hän kelvannut vaimolle aiemminkin parisuhteeseen, joten ei kyseinen mies ole kuin muokkaamaton aihio, kuten sinkkumies, jolla ei ole vielä hajuakaan mitä suhteissa vaaditaan ja miten niissä toimitaan. Joten todennäköisin ongelma siinä parisuhteessa on miehen vaimo. Kun varattu mies pääsee seksiin toisen naisen kanssa, miehen hyvät puolet saavat taas vallan. Voihan se samalla parantaa miehen omaakin parisuhdetta.

    • savua tulessa

      Varmaan ainakin puolet tämänkin palstan kakkosnaisista on itse naimisissa, avoliitossa tai seurustelevat ja pitävät itsekin sivusuhteita. Hyvin kelpaavan ihan kelle vaan, jopa vievän muiden miehet. Siitähän täällä älämölö on syntynyt. Vaimot nuolevat kotona näppejään ja kakkoset ottavat kenet haluavat. Pettävät naiset eivät eroa pettävistä miehistä ja totta täällä turistaan, parhaat ovat varattuja ihan vallan tuplasti.

      • Totuus kirvelee

        Kakkoset eivät todellakaan ota ketä haluavat, eihän se ukkomieskään sitä muijaansa jätä. Saati sitten, että vapaa, hyvä mies moista kiertopalkintoa ottaisi riesakseen. Noloakin se on kun kaikki kaveritkin sitä on nainut. Ne ukkomiehetkin.


      • huono valinta sinull
        Totuus kirvelee kirjoitti:

        Kakkoset eivät todellakaan ota ketä haluavat, eihän se ukkomieskään sitä muijaansa jätä. Saati sitten, että vapaa, hyvä mies moista kiertopalkintoa ottaisi riesakseen. Noloakin se on kun kaikki kaveritkin sitä on nainut. Ne ukkomiehetkin.

        Usealla kakkosella on ollut joskus puoliso. Liitto päättynyt eroon syystä tai toisesta. Ne tietää, ettei yhden maitolitran takia kannata koko lehmää ostaa! Mistä ihmeestä vaimoilla on kuvitelma, ettei kakkoset saa kenet he haluaa? Onhan ne saaneet sen sun miehesikin... vai onko hänkin vellihousu, joka lähtee naisen kuin naisen matkaan? Jos näin, niin huonosti olet miehesi valinnut.


    • tuulimariaIU

      "No ainakin on olemassa se lähtökohtainen tunnettu ongelma, että "kaikki hyvät miehet on jo varattuja"."

      Huonoin vitsi, jonka kuulee edelleen joidenkin urpojen suusta on juuri tuo, että parhaat henkilöt ovat varattuja. Taitaa enemmänkin olla niin, että varatut ovat usein vapaalla olevia sinkkuja kaikin puolin kelvottomampia sekä kumppaneiksi saati avioliittoon.

      Eiköhän tämäkin ketju kerro sen, että juuri varatut miehet (miksei naisetkin) pokailevat ravintoloissa muita naisia ja pettävät heti hyvän paikan tullen. Tosin osa haluaa aidosti vaimostaan eroon ja eroprosessin lomassa pettämisen sallii ja hyväksyy paremmin. Monet varatut ovat epäkelpoja isiä (mitä olen seurannut) ja äitejä, mutta ovat tehneet lapsensa siksi kun ne "pitää" tehdä (suurin osa ei edes olisi halunnut lapsia) viimeistään tietyssä iässä. Monet näyttävät menneen avioonkin jonkinlaisen pakon sanelemana, jolloin pitkä parisuhde on haluttu sinetöidä, avioon on menty hetken huumassa ja todettu, ettei kumppani olekaan yhtään omanlainen, syntyneen lapsen vuoksi, aivan liian nuorina tai ikäpaineen alla. Tällaisissa liitoissa ei tosiasiassa ole usein kyse edes rakkaudesta ja siitä syystä toinen tai molemmat pettävät toisiaan.

      Moni varattu mies on liian heikko jättämään toisen ja lähtemään sinkkumarkkinoille. Tuollainen heikkous miehen luonteessa ja itseluottamuksessa ei ole monenkaan naisen mieleen.Omasta kokemuksesta sanon, että itsevarmimmat, komeimmat, päämäärällisimmät ja kunnianhimoisimmat tapaamani miehet ovat oleet sinkkuja. He eivät mene suhteeseen lähimmäisriippuvuuden vuoksi ja kykenevät elämään myös yksin. Heillä on elämässään ollut tietynlaisia muitakin päämääriä kuin saada nopeasti vaimo ja lapsia. He osaavat olla itsenäisiä ja tietävät usein, mitä nainen toivoo. Tietenkin on poikkeuksia esim. peräkammarinpoikia, mutta en puhu nyt heistä. Sinkkumies on siis ensisijainen, mutta jos kohdalle sattuisi varattu mies, joka täyttää tietyt ominaisuudet, voisi hänen kanssaan pitää hetken hauskaa, mutta muuhun vakavampaan en häntä ottaisi. Siitä syystä, että pettäjällä on tapana pettää muitakin eli taatusti hän suhteessa pettäisi myös minua.

    • demonisointi

      Tavallaan aika yksipuolinen kuva siitä pettäjästä. Eihän se pettäminen välttämättä tarkoita sitä, että pokailee naisia baarista, pitää monta kierroksessa jne. vaan voihan se varattu ihminen ihan oikeasti rakastuakin toiseen ihmiseen. Ei se pettäjä sellaisessa tilanteessa välttämättä ole läpeensä paha ihminen vaan heikko kaikessa inhimillisyydessään. Näin etenkin, jos heikkouttaan on mennyt parisuhteeseen/avioon vääristä syistä. Silloinhan se on kaikista ymmärrettävintä sortua, kun ainoa yhdessä pitävä tekijä on periaate. Mihin lie sekin periaate perustuu, kun yhteiskunnassamme ei kauheasti tinkimättömiä periaatteita enää ole, joista syntyisi esim. sosiaalisia ongelmia. Ei se pettäminen tai avioero ole sellainen tabu kuin ennen vanhaan.

      Onko se sitten liian kipeä pala juuri se toiseen rakastuminen? Petetylle itselleen helpompaa demonisoida pettäjä kuin että joutuisi tunnustamaan itse olevansa jollain tavalla puutteellinen tai huonompi, kun toinen meni rakastumaan toiseen. Toki on niitäkin, jotka haluavat vain seksiä ja mahdollisimman monelta. Sellaisten ei ikinä pitäisi suhteeseen mennäkään ja varmaan nykypäivänä näin voi ollakin, kun suhteeseen ei tarvitse mennä seksiä saadakseen kuten ennen muinoin.

      • demonisointi

        Ja vielä mitä tulee siihen, että pysytään lasten takia yhdessä. Minkäköhänlaisen mallin ja esimerkin pakkoavioliitto ilman lämpöä ja rakkautta antaa lapsille? Etenkin jos riitoja riittää eikä pariskunta muutenkaan enää oikeasti viihdy yhdessä. Miten korkealta lapset oikein putoavat, kun heille selviää, että heidän elämänsä on ollut kulissia ja se perheen malli, minkä he ovat saaneet on ollut valhetta, teatteria? Sillä kyllä se joku päivä tulee esille vaikkakin sitten vasta myöhemmin aikuisiällä.

        Näistä nykyajan lapsista kasvaa lähinnä terrorisoivia narsisteja, mikäli perheen koko elämä pyörii ainoastaan heidän ympärillään, päätökset tehdään vain heitä ajatellen ja yritetään kaikin tavoin suojella heitä pettymyksiltä ja elämän kolhuilta. Jos vanhemmat/vanhempi pystyvät ylläpitämään kulisseja yhdessä olon aikana, vaikka hampaat irvessä niin mikä ettei ne lasten vuoksi pystyisi myös erotilanteessa elämään ihmisiksi ja jakamaan lasten huoltajuuden ja holhouksen keskenänsä.


      • kärsivällisyys on hyve
        demonisointi kirjoitti:

        Ja vielä mitä tulee siihen, että pysytään lasten takia yhdessä. Minkäköhänlaisen mallin ja esimerkin pakkoavioliitto ilman lämpöä ja rakkautta antaa lapsille? Etenkin jos riitoja riittää eikä pariskunta muutenkaan enää oikeasti viihdy yhdessä. Miten korkealta lapset oikein putoavat, kun heille selviää, että heidän elämänsä on ollut kulissia ja se perheen malli, minkä he ovat saaneet on ollut valhetta, teatteria? Sillä kyllä se joku päivä tulee esille vaikkakin sitten vasta myöhemmin aikuisiällä.

        Näistä nykyajan lapsista kasvaa lähinnä terrorisoivia narsisteja, mikäli perheen koko elämä pyörii ainoastaan heidän ympärillään, päätökset tehdään vain heitä ajatellen ja yritetään kaikin tavoin suojella heitä pettymyksiltä ja elämän kolhuilta. Jos vanhemmat/vanhempi pystyvät ylläpitämään kulisseja yhdessä olon aikana, vaikka hampaat irvessä niin mikä ettei ne lasten vuoksi pystyisi myös erotilanteessa elämään ihmisiksi ja jakamaan lasten huoltajuuden ja holhouksen keskenänsä.

        Mikä vimma toisilla ihmisillä on ajas perheitäkin eroamaan? Sana ei kuulu edes jokaisen perheen vaihtoehtoihin! Parempi vaihtoehto olisikin rohkaista pareja terapiaan! Se auttaisi monia ja laittaisi realiteetit kohdilleen!Mielipaha ja mahdollinen kina ovat ominaista ihmisluonteelle!: emme välttämättä ole joka päivä hyvällä tuulella! Se on luonnollista. Lasten on myös hyvä nähdä,että mielipide eroista huolimatta,vanhemmat rakastavat toisiaan! Asiat riitelevät,ei ihmiset! Hyvä lasten nähdä,että asiat voidaan sopia!Ei pidä heti luovuttaa!(poikkeuksina toki väkivalta)!Avioliitto tarkoittaa sitoutumista ja uskonnolliselta kantiltakin on väärin erota liian helposti!!!


      • åpoiuuyttre
        kärsivällisyys on hyve kirjoitti:

        Mikä vimma toisilla ihmisillä on ajas perheitäkin eroamaan? Sana ei kuulu edes jokaisen perheen vaihtoehtoihin! Parempi vaihtoehto olisikin rohkaista pareja terapiaan! Se auttaisi monia ja laittaisi realiteetit kohdilleen!Mielipaha ja mahdollinen kina ovat ominaista ihmisluonteelle!: emme välttämättä ole joka päivä hyvällä tuulella! Se on luonnollista. Lasten on myös hyvä nähdä,että mielipide eroista huolimatta,vanhemmat rakastavat toisiaan! Asiat riitelevät,ei ihmiset! Hyvä lasten nähdä,että asiat voidaan sopia!Ei pidä heti luovuttaa!(poikkeuksina toki väkivalta)!Avioliitto tarkoittaa sitoutumista ja uskonnolliselta kantiltakin on väärin erota liian helposti!!!

        Kukaan ei aja ketään yhtikään minnekään - miksi miksi väität tuollaista heti, kun joku ottaa puheeksi eronkin vaihtoehtona (palstaa kahlanneena tyylisi alkaa käydä tutuksi...) Siitä lähdetään, että jokaisella on omat aivot, joita käytetään niin parisuhdeasioissa kuin muissakin.

        Terapia on hyvä juttu - mutta ei kannettu vesi kaivossa pysy ja niin terapiakin on yhtä tyhjän kanssa, jos ihminen ei halua tulla autetuksi. Ei ammattiauttajakaan mikään ihmeiden tekijä ole, vaan hän antaa autettaville työkalut, joita käyttämällä ongelmat EHKÄ saadaan ratkaistua. Hyvä terapeutti osaa myös osoittaa ihmisille sen, jos tilanne ei terapiasta tokene.

        Mikä on liian helpolla eroamista? Sanopa se!
        Sinä et voi tietää, mitä ihmisten parisuhteissa ja kodin seinien sisäpuolella tapahtuu. Kukaan muu ei tiedä kuin asianomaiset itse. Jos vuodesta ja jopa toiseen ESITETÄÄN onnellista ja hyvin toimeentulevaa perhettä sitä olematta, on helppo jostain naapurustosta alkaa erouutisten tullen huudella, että no nekin nyt eroavat JA IHAN TURHAAN.


      • Mutta...
        kärsivällisyys on hyve kirjoitti:

        Mikä vimma toisilla ihmisillä on ajas perheitäkin eroamaan? Sana ei kuulu edes jokaisen perheen vaihtoehtoihin! Parempi vaihtoehto olisikin rohkaista pareja terapiaan! Se auttaisi monia ja laittaisi realiteetit kohdilleen!Mielipaha ja mahdollinen kina ovat ominaista ihmisluonteelle!: emme välttämättä ole joka päivä hyvällä tuulella! Se on luonnollista. Lasten on myös hyvä nähdä,että mielipide eroista huolimatta,vanhemmat rakastavat toisiaan! Asiat riitelevät,ei ihmiset! Hyvä lasten nähdä,että asiat voidaan sopia!Ei pidä heti luovuttaa!(poikkeuksina toki väkivalta)!Avioliitto tarkoittaa sitoutumista ja uskonnolliselta kantiltakin on väärin erota liian helposti!!!

        Valitettavasti terapia-sessiotkaan eivät voi uudelleensytyttää jo sammunutta rakkautta, jos se on ongelmana. Kuten hyvin usein on, pitkissä suhteissa.


    • vaimon tuska

      Kolme viikkoa sitten vietettiin meidän häitä. Tänään sain tietää, että miehelläni on toinen.. Ystävät varoitteli, mutta en uskonut. Mikä nainen alkaa vehtaamaan juuri naimisiin menneen miehen kanssa. Onko se jotenkin kiihottavaa rikkoa toisten onni? Haluaisin vastauksen tältä naiselta...

      • ystävät tietää

        Älähän laita sen toisen naisen syyksi miehesi pettämistä. Ei hän mitään rikkonut. Mä uskon, ettei miehesi ole kertonut naiselle mitään sinusta. Mä sinuna ihmettelisin ainoastaan että millainen mies pettää heti häiden jälkeen. Täysi sikahan sun mies on. Joskus kannattaa kuunnella ystäviään...


      • ???????????
        ystävät tietää kirjoitti:

        Älähän laita sen toisen naisen syyksi miehesi pettämistä. Ei hän mitään rikkonut. Mä uskon, ettei miehesi ole kertonut naiselle mitään sinusta. Mä sinuna ihmettelisin ainoastaan että millainen mies pettää heti häiden jälkeen. Täysi sikahan sun mies on. Joskus kannattaa kuunnella ystäviään...

        Mikähän siinäkin on, että naiset on toistensa selkään puukottajia näissä uskottomuusjutuissa, mutta miehet keskenään suojelee hyvävelityyliin kaveriaan?


      • eka kysy mieheltäsi

        Myöhäistä sun on nyt itkeä kaatunutta maitoa. Olisit uskonut ystäviäsi. Vai luulitko, että miehestä sun rinnalla tulee uskollinen ja että ystävät puhuvat pelkkää peetä ihan kateuksissaan? Niin sitä kuvittelee, että rakkaus voittaa kaiken ja saa toisen muuttumaan ihan erilaiseksi. Ihminen ei muutu, ellei itse ole siihen valmis ja halukas. Ei kenenkään muun takia, pelkästään itsensä takia.
        Kysy ensi mieheltäsi, mikä toisessa naisessa kiehtoo. Sitten kysy toiselta naiselta, mitä mies on hänelle kertonut. Saatat yllättyä.


      • vaimon tuska
        eka kysy mieheltäsi kirjoitti:

        Myöhäistä sun on nyt itkeä kaatunutta maitoa. Olisit uskonut ystäviäsi. Vai luulitko, että miehestä sun rinnalla tulee uskollinen ja että ystävät puhuvat pelkkää peetä ihan kateuksissaan? Niin sitä kuvittelee, että rakkaus voittaa kaiken ja saa toisen muuttumaan ihan erilaiseksi. Ihminen ei muutu, ellei itse ole siihen valmis ja halukas. Ei kenenkään muun takia, pelkästään itsensä takia.
        Kysy ensi mieheltäsi, mikä toisessa naisessa kiehtoo. Sitten kysy toiselta naiselta, mitä mies on hänelle kertonut. Saatat yllättyä.

        joo joo.. no tosiaan luulin että mieheni olisi muuttunut mies kun olin itse sokaistunut rakkauden, häiden ja perheen perustamisen huumassa. Miehelle liikaa muutoksia ja panikoi..ja kun sitten tulee joku ruma lehmä oikein tyrkylle niin mies haksahtaa.

        Tiedän että miehelleni tuo on vaan merkityksetön irtopano, mutta tuolle naiselle jotain muuta.. että pääsee heti rikkomaan meidän liiton.


      • eka kysy mieheltäsi
        vaimon tuska kirjoitti:

        joo joo.. no tosiaan luulin että mieheni olisi muuttunut mies kun olin itse sokaistunut rakkauden, häiden ja perheen perustamisen huumassa. Miehelle liikaa muutoksia ja panikoi..ja kun sitten tulee joku ruma lehmä oikein tyrkylle niin mies haksahtaa.

        Tiedän että miehelleni tuo on vaan merkityksetön irtopano, mutta tuolle naiselle jotain muuta.. että pääsee heti rikkomaan meidän liiton.

        Voi hyvänen aika! Että miehes joutuikin niin paniikkiin elämän muutosten edessä, että pakosti joutui ruman lehmän sänkyyn, väkisin viedyksi suorastaan? Luehan näitä juttuja tältä palstalta, niin alat ymmärtämään, että pettäjä kertoo just ne tarinat, jotka tietää petetyn haluavan kuulla.

        Et sä nyt oikein tajua: vieras nainen ei teidän väliin väkisin tunkenut vaan mies itse vapaaehtoisesti, ihan omasta päätöksestään päätti panna vierasta naista. Luuletko tuon naisen olleen hänen ainoa irtopano? Tuskin, jos ystäväsikin niistä tietää. Edelleen sun miehes on sika ja sä syytät ihan väärää puuta.

        Mutta onnea vaan liiton jatkolle. Sitä tulet tarvitsemaan monet kerrat. Toivottavasti sun rakkautes on niin vahva, että se suorastaan tekee ihmeitä.


      • ei taida tietää tytt
        vaimon tuska kirjoitti:

        joo joo.. no tosiaan luulin että mieheni olisi muuttunut mies kun olin itse sokaistunut rakkauden, häiden ja perheen perustamisen huumassa. Miehelle liikaa muutoksia ja panikoi..ja kun sitten tulee joku ruma lehmä oikein tyrkylle niin mies haksahtaa.

        Tiedän että miehelleni tuo on vaan merkityksetön irtopano, mutta tuolle naiselle jotain muuta.. että pääsee heti rikkomaan meidän liiton.

        Ei taida tietää tyttö vielä mitä elämä pettävän miehen rinnalla tulee olemaan. Ikäähän sulla on nippanappa sen verran, että vihille pääsit?


      • vaimon tuska
        eka kysy mieheltäsi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! Että miehes joutuikin niin paniikkiin elämän muutosten edessä, että pakosti joutui ruman lehmän sänkyyn, väkisin viedyksi suorastaan? Luehan näitä juttuja tältä palstalta, niin alat ymmärtämään, että pettäjä kertoo just ne tarinat, jotka tietää petetyn haluavan kuulla.

        Et sä nyt oikein tajua: vieras nainen ei teidän väliin väkisin tunkenut vaan mies itse vapaaehtoisesti, ihan omasta päätöksestään päätti panna vierasta naista. Luuletko tuon naisen olleen hänen ainoa irtopano? Tuskin, jos ystäväsikin niistä tietää. Edelleen sun miehes on sika ja sä syytät ihan väärää puuta.

        Mutta onnea vaan liiton jatkolle. Sitä tulet tarvitsemaan monet kerrat. Toivottavasti sun rakkautes on niin vahva, että se suorastaan tekee ihmeitä.

        ^en väittänytkään että nainen vei väkisin, mutta miehet tunnen sen verran hyvin, että panevat kun nainen tulee oikein tyrkylle. Se on miehen luonto. Ja tässä tapauksessa toinen nainen on keski-ikäinen ruma akka jolla ei ole elämässä mitään. Naisen toiminta on kuitenkin aina enemmän suunniteltua kun miehen..tämäkin oikeen varmisti että sain selville pettämisestä. Sen takia naisen toimintaa on vaikeampi ymmärtää. Mieheni ei edes vielä tiedä, että tiedän jutusta.


    • vanha ja viisas

      Elämässä on tullut tehtyä paljon virheitä mutta pettävää miestä en ole onneksi ottanut riesakseni. Se olisi kerrasta poikki jos joku pettäisi enkä ikimaailmassa toista naista syyttäisi tai miehen valheita "rumasta horosta joka vei väkisin" uskoisi.
      Teit pahan mokan naidessasi rakkauden sokaisemana tapapettäjän. Sinuna korjaisin virheeni ja ottaisin eron.

    • Hohhoijaa

      No ei se se tytsikään nyt ihan puhdas pulmunen ole.Sinä joka sanot siellä koko ajan,että haukutte väärää puuta!!!!???????

      • näinsiinävoikäydä

        Viimeistään nelikymppisenä tippuu ne vaaleanpunaiset lasit keittiön pöydälle miestä kotiin odotellessa. Seurasin pitkään sellaista pariskuntaa jossa mies juoksi vieraissa kunnes eräänä päivänä vaimo tajusi ettei mies mitään muuta tehnyt kuin juoksi vieraissa. Nyt tämä entinen vaimo on niin katkera niin katkera että se estää normielämisen esim. Ystävien tapaamisen. Kun eivät jaksa kuunnella mies teki sitä ja tätä ja erosta on jo kulunu kauan..


    • Pikku vaimo

      Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo neljätoista vuotta.On ollut ylä ja ala mäkeä.Ongelmat on ratkottu puhumalla.Pettämistä meidän liitossa ei ole ollut.Ainakaan tietääkseni ja toivon mukaan ei ole ollut.Itse en ole pettänyt miestäni koskaan koska rakastan häntä todella paljon.Mieheni on kyllä luonteeltaan sellainen,että jos hän minua pettäisi,niin hän ei pystyisi sitä salaamaan.Todennäköisesti tunnustaisi heti.Olen joskus ajatellut,että pystyisinköhän pettämisen antamaan anteeksi.Mitä mieltä olette te kanssa-ihmiset pystyisittekö te antamaan anteeksi jos toinen sen rehellisesti tunnustaisi.Ihmisluonne on heikko ja hairahduksia voi sattua.Meidän suhde oli alussa aika tulinen ja on edelleen.Saatetaan sanoa suutuksissaan pahastikkin toisillemme,mutta sovinto on sitäkin ihanampi,jos tiedätte mitä tarkoitan... Mustasukkaisuutta on ollut molemmin puolin.Mielestäni seksisuhdetta on hyvä pitää vireänä koko ajan vaikka ollaan oltu pitkään yhdessä.Käyttäkää vaikka vähän mielikuvitusta.Meillä on kaksi ihanaa lasta.Jotkut ovat väittäneet,että lapsen teon jälkeen seksielämä lopahtaa,mut ei ainakaan meillä.Onneksi meillä on kaksikerroksinen talo,et voi illan hämärissä paeta ylä-kertaan,kun lapset on saatu nukkumaan.SIt vielä näistä pettäjä miehistä ja kakkosista mitä olette kirjoitelleet tässä ketjussa.Olen sitä mieltä,et kyl pettäjämiehet voivat olla ihan kilttejä perheenisiä ja jotka edelleen rakastavat vaimojaankin,mutta niin yksinkertaista kun se on niin miehet voivat sortua houkutuksen alla,mut suuremmaksi osaksi pettäjämiehistä isoin prosentti on kuitenkin näitä sovinistisiä limanuljaskaita jotka vaan haluavat PANNA! Valitettavasti.

      • voihjaoih

        Itse ole ikinä antanut anteeksi pettämistä ja jos löydän uuden parisuhteen en anna silloinkaan. Minua silloin kunnioiteta saati arvosteta pätkääkään. Tunteilleni siinä silloin on annettu piut paut... ehkä luonteeni on ehdoton Ei. mutta ei ole kyllä tehtty sossuille ls ilmoitusta että lapsellanne on löydetty satiaisia mistä ovat tulleet? Vaimoltakin tietenkin myös.Sellainenkin tapaus on ollut ystävä piirissä. Se on sitä Kun pettäjät eivät ajattele kokonaisuutta


    • ihmettelen vaan

      Pettäjä tekee aina valinnan pettää! Ei se ketä on vapaa! Olkoon sit mies tai nainen kumpi pettää! Eikö tämä ole selvä asia kelleen??
      Turha tässä on ketään muita syyllistää?!?!

    • syypääsyrjähyppyyn?

      Älkää vinkuko toisten tekemisiä, vaan pitäkää huoli omasta elämästänne ja tehkää se sen näköiseksi kuin haluatte. Se joka pettää onko aina hän syypää kaikkiin ongelmiin? Pettämisen motiivit voivat olla hyvin moninaiset ja syvällä. En kannata ketään pettämiseen,mutten heitä tuomitsekaan, se on jokaisen oma valinta viiime kädessä.
      Pakko sanoa ,että varatut miehet kiinnostaa aika montaa naista,sinkkuja ja varattuja. (On omakohtaista kokemusta). Oli sitten mies tai nainen varattu ja kohdalle sattuu HÄN, jonka kanssa kemiat räjähtää saman tien on se sitten siinä. Mulle kävi juurikin näin,eikä edes kaduta. Kuitenkin yksin tänne synnytään(useimmiten), yksin kuollaan ja kukaan ei voi toista omistaa.

      • pettääkökukajamiten

        Varattua on ihana hoidella ja vielä tietäen. Kertoo paljon kyllä miten elämääsi elät. Eiköhän pitäisi osata olla haarojaan olla aukaisematta ennenkuin eron ottanut. Pitää malttaa vaikka kuinka kolahtsisi. Järki pitää olla päässä olit sinkku tai varattu. Onko pakko loukata petettyä jolle nyt unohdettiin kertoa teidän suhteesta. Ja sinä kun taas näet ja koettavaa vain oman hyvänolon tilanteesta muista välittämättä. Narsisti olet silloin. Ikävä näin sanoa mutta tuollaiset pettävät ovat narsisteja. Nauti olostasi.


    • ElämäOikeestiSyvempää

      Seurannut tässä vuosia yksinhuoltaja-äitiä, joka edelleen 40-50 v. haluaa rikkoa avioliittoja. Suhteet kestää 2-3 vuotta, jona aikana mies eroaa virallisestikin perheestään, ja saman tien suhde loppuu. Paras on ihan viimeinen mies, myi asuntonsa, jätti perheensä, mutta ei saanut muuttaa rakastajattarensa omakotitaloon, vaan osti oman lähistöltä. Voin vain kuvitella, miten ohuita tällaiset suhteet on. Saaristokaupungin iloja seurata😂😂😂😂😂

      • sitäsaamitätilaakin

        Taitaa olla sama johon mekin törmättiin. Ero tuli ja kumma ei muuttanut sen kotiin vaikka remonttiakin teki sille jotta saa myytyä. Ei ole vieläkään saanut. No nyt uusi mies (varattu) kuvioissa kai se jatkaa remonttia nyt. Ja mun mies mongumassa oveni takana yrittäen päästä takaisin. Ihanaa elämää täytyy myöntää. Onhan yh hankalaa kun on veloissa ja pitää rahaa saada. Varstuilla löytyy kun omaisuus myydään. Mikähän niillekin tuli? Huomasiko se että sillä velkoja on enempi kuin omaisuutta. Toki se antoi minulle "korvauksena enempi jotta pääsi uuden rakkaan tykö.


    • eiarmoa

      Jos ukkoni jäisi salasuhteesta kiinni ottaisin oitis eron ja veisin kaiken minkä irti saan ja passittaisin sinne salarakkansa luo. Siinäpä sitten ihmettelisivät miten sitä luottamusta rakentaa ja "perhe-elämää"jatkaa.

    • vittuilu?

    • salaaonnistuipitkään

      Niin ketä saa tuomita pettämisestä? Itse petturia toki entä tuota kakkosta? Toki koska jos tietäen varattua nussii on myös silloin hyväksyttävä sen petetyn mielipide asiasta. Ei se kumpi oli suurempi syyllinen nussimiseen ole merkitystä. Minäkin kun ukko jäi kiinni pettämisestä ja todella nolosti. Annoin mahdollisuuden tuolle kakkoselle kertoa omat perustelut miksi tietäen rupesi miestäni nussimaan. Ei halunnut vaan vaati saada olla rauhassa. Toki jätin mutta silloin tuo kakkonen ottaa riskin mitä pettäjä kertoo kotona siitä. Kuinka minullekin kertoi sairaasta yh joka kusipäästä eronnut ja ihan kaverina kävi auttamassa joka johti suhteeseen. Rahallisesti myös hyötyi mutta kun ilmoitin saaneeni tietää niistä ei pettäjä vieläkään kertonut sille totuutta. Kun otin suoraan yhteyttä ei sekään suostunut puhumaan. Toki en koko tarinaa usko ja taitaa keksiä osan. Jotta omat kasvot edes säilyisi. Kun eroa mietittiin perusteli omat syynsä erittäin hyvin. Anteeksi pyyteli ja oli opiksi ottanut. Kun erosimme laitoin ehdon kertoo kaikki sille kakkoselle ja pyytää anteeksi myös siltä. En tiedä mitä oli kertonut. Kun palasimme yhteen on jättänyt rauhaan. Ja mies joutui ikävä kyllä muuttamaan elämäänsä ja paljon. Jopa niin että saan käydä katsomassa puhelimen historiat että fase book viestit. Koska en pysty luottamaan sen sano.iseen enään. Itse sen hyväksyi ja palasi. Ei muutoin olisi onnistunut takaisin tulon ja ymmärtää että itse on syyllinen tapahtuneeseen. En tiedä mitä kertoi tuolle kakkoselle. Mutta todella noloja juttuja oli tehnyt mitä häpeää. Kun oli kertonut kaiken jopa ne ikävät kun jutut niin sai palata korjaamaan suhteemme. Mutta kuten hänen omin sanoin "käytti tilaisuutta hyväkseen" oli se syy mihin uskoin. Sitä en vain käsitä että tuo kakkonen tiesi alusta lähtien kun yhteyttä otti mieheeni sen olevan varattu. Millähän perusteella hänkin alkoi suhteeseen? Olisin sen halunnut kuulla.

    • perheellinen_mies

      Olen kuulut jujun olevan siinä että "ukkomies" ei jää riesaksi eikä lojumaan nurkkiin kun on saatu taas hommat hoidettua. Jäähän sitä puhtia sinku naiselle kun vaimo ei enää väitä tai halua intiimi puolta mutta on kyllä heti arvostelemassa jos pettää ja jää kiinni.

    • Eräsaviovaimo

      Itse olen ajatellut,että etsin itselleni rakastajan, kun en enää kelpaa pettävälle ukolleni.
      Nähtäväksi jää tuleeko mun ja rakastajani välille sitten parisuhde. Omani jätän heti kun paremman löydän.

    • niinmikseinäinkin

      Jospa vapaat luokitellaan huonommiksi koska kukaan nainen ei ole heitä huolinut. Minä olen ollut avoliitossa yli 20 vuotta ja monesti olen ollut iskiyrityksen kohteena. Sitkeitä naisa on liikeellä, yleensä ovat vain kiinnostuneita seksistä mutta ompa jokunen ehdotellut että eroa ja ala olee mun kanssa.

    • tähänpäädyinminä

      Onhan se turvallista nykyään kun varattu kelpaa jo jollekin niin ei se kovin sairas voi olla. Eiköhän juuri tämä ole monen naisen uskalias päätös suhteen alkamiseen varatun kanssa. Mitä komeampi auto ja kuinka leveästi ostelee lahjoja ym. onhan se mahtavaa kun kokeilee varattua joka harmaassa liitossa ollut ja näkeekin tilaisuuden kun on niin "suosittu" sitten kun tullaan siihen että pitää erota ei se mies uskallakkaan erota kun kotona unohtui kertoa kuinka jännää on saada uutta pillua. Kun varattu ei suostu kertomaan alkaa käräyttäminen. Ja mikä soppa siitä syntyykään. Ikävää se on kun toinen hakikin pelkkää seksiä ja toinen olisi halunnut ihan muuta. Ja kotona olevalle ei kerrota vasta kun kiinni jää. Niin kun mietitään miksi se varattu kiinnostaa ja alkaa suhteeseen sen kanssa vaikka uskoisin ne vrdätyksen kuinka on eroamassa jne. Toki kerroin sen totuuden mistä tiedon sain ja mitä mies teki. Eihän tuo kakkonen sitä uskonut. Kun minä olen se sairas taakka josta mies ei pääse helpolla eroon. Kun laitoin kopion kakkoselle eropaperin allekirjoitukseta ei reakoi nuo mitenkään. Kun mies ei taas suostunut lähtemään olimme tilanteessa jossa minä jäin odottamaan että suostuu maksamaan kuten pyysin. Nyt kumpikaan ei suostu puhumaan. Minä en ole se joka eroa hakee vaan mies kuten pettäjän kuuluisi tehdä. Kertokoot itse lapsille ne syyt seuraukset. Mutta sen rahan haluan ja jos ei sitä maksa konttailkoot nurkissa nolona kuten nyt on tehnytkin. Se kuka on syyllinen tähän senhän tietää. Mutta syyllinen en ole Perkele siihen että mies ei suostu eroon ja rahaan. Kun ilmoitin kakkoselle ettei suostu maksamaan ja aikoo jäädä "kotiin ei siihenkään reakoinut. Nyt minä kuljen kuten haluan ja nautin elämästä kuten haluan piittaamatta tuosta tossuta joka jäi saman katon alle. Kun viimein suostuu maksamaan niin saa eron hetimiten. Siinäkö tuomitsette mulle ihan sama. Mutta rahoista pidän kiinni.

    • Ltd

      Ketään ei ilmeisesti kiinnosta lapset ja se hirvittävä määrä tuhoa, mitä huonosti hoidetut ihmissuhteet jättävät jälkeensä. Jokaisella olisi mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ja jokainen vastaa omista rajoistaan sekä onnestaan. Pettäminen on epäkypsä tapa ratkaista omia identiteettikriisejään, eikä kerro tekijöistään muuta kuin että hän on epäkypsä.
      Rakastaminen ja sitoutuminen vaatii munaa jota ei ilmeisesti kovinkaan paljon löydy...

    • kannattaaharkita

      Tiedän monta tapausta jossa vapaa nainen kulkee varatun miehen.
      Nainen pilaa maineensa häntä aletaan pitämään huonona naisena.
      Nämä varatut miehet kertoo kavereilleen , kohta sen tietää kaikki.
      Tälläiselle naiselle riittää kyllä miehiä, mutta kukaan ei ota häntä vakavasti.

    • harmittaa

      Mikä ihmeen "varattu", tavaroita voi varata ennen ostopäätöstä joskus ei ihmistä. Eikä ketään voi omistaa, ihme potaskaa katkeroituneilta ihmisiltä. Olen parisuhteessa mutta en varattu, ei sellaista sanaa olekkaan parisuhteissa. Nainen jonka kanssa olen on samaa mieltä kun yksi hänen kaverinsa kutsui häntä varatuksi, naiskumppani ihmetteli että mikäs käsite se sellainen on. Jospa otettaisiin oikeat käsitteet, jos suhteessa olevia miehiä yritetään iskeä se on jokaisen henk. kohtainen päätös eikä kuulu ulkopuolisille, hotakaa vain oma elämänne kuntoon.

    • taiasuuyhdessä

      Jos vapaa nainen kulkee miehen kanssa joka on naimisissa ja tällä miehellä on lapsia, tämä varattu varmaan tarkoittaa sitä.

      • nainenminäkin

        Mielummin kutsuisin miestä normaalisti perheelliseksi.


    • tyydytetty

      En jaksanut lukea kuin alkupään tästä viestiketjusta, mutta sanonpa sanasen minäkin tähän aiheeseen. N. 7 vuotta kestänyt seksisuhde naimisissa olevaan mieheen. Alusta asti sovittiin, että kyseessä on vain seksi ja sitä se on todellakin ollut. Mies on ilmeisen tyytyväinen avioelämäänsä, minä sinkkuelämääni. Saamme toisiltamme juuri sitä mitä haluamme, ei enempää eikä vähempää. Säännöllistä ja huippyhyvää seksiä. Minulla ei ole muita seksikumppaneita, ei ole tarvis.

      • sairausvamma

        Eikö hänen vaimo voi harrastaa seksiä, kun tälläinen järjestely.


      • Tyydytetty

        Seksiä kuulemma on, mutta harvoin eikä kovin kummoista. Ei kuulemma vaan natsaa. Ilmeisesti tarpeet eivät kohtaa.


      • jotkutuskookaiken
        sairausvamma kirjoitti:

        Eikö hänen vaimo voi harrastaa seksiä, kun tälläinen järjestely.

        Todellakin, tuo voi olla se todellinen syy, mutta eihän sitä sovitulle seksikaverille kerro. Kuka nainen nyt haluaisi paneskella ukkomiehen kanssa, jolla on sairas vaimo. Siitä sairaudesta ei panokaverille tosiaan hiiskuta, muuten jää pesää saamatta. Sehän on hiukan sama tilanne kuin tanssisi toisen haudalla.


      • sinustatiedetäänkyllä

        Kai te olette kysyneet siltä vaimoltakin että sopii käydä patjaa hoitele massa? Minä en haluaisi sitä koska vaikka sinä ja tuo ukko ette välitä muiden naurusta tai jutuista kylillä minä vaimona välitän. En suostuisi tuollaiseen en mitenkään. Ja se mitä opetat nuoremmille on sekin mietittävä. En haluaisi omille lapsille tälläistä. Jotuisivat kiusaamisen kohteeksi vain sinun seksi halujen takia. Narsisti olet täysin. Muista se kun seuraavan kerran ystäviäsi tapaat. Toivottavasti sun omat läheiset ymmärtää sinua. Ja toivotaan että sun tulevat lapset kokevat saman kohtelun.


      • huhhuhjoopajoo

        Mistä sä nyt keuhkoat!? Mistä nauruista ja jutuista kylillä??? Emme ole maaseudulla, missä naapurit kyttäävät toistensa tekemisiä. Ja mistä lapsista on kyse??? Tässä tilanteessa ei ole eikä tule yhtään lasta, ihan aikuisia ollaan.


    • bnmbnmbnm

      Siksi, kun eräiden naisten miestä on ilmeisen kiva harrastaa pientä kisaa vaimon kanssa ja katsoa kuinka pitkälle ukkomies on valmis menemään. Usein kyseessä on useasti eronnut nainen, joka ikäänkuin haluaa syyttömille kostaa oman epäonnistumisen omissa parisuhteissa. Se kieroutunut ajattelutapa, että kun minäkään en onnistunut, niin et onnistu sinäkään.

    • tyydytetty

      Höpö höpö. Vaimo ei ole sairas enkä harrasta mitään kisailua vaimon kanssa. En halua mitään muuta kuin seksiä ja sitä olen häneltä saanut. Tämä on puhuttu heti alussa selväksi. Olisin voinut näiden vuosien aikana narauttaa miehen, mutta miksi niin tekisin kun menettäisin rakastajani. Itse asiassa luulen heidän parisuhteensa kestävän paremmin kun minä olen kuvioissa. Miehen tarpeet on tyydytetty, ei tarvitse erota sen takia.

      • yyyggft

        Mut mut se vaimo ja lapset elää kuitenkin täydellisessä valheessa, sellaista satu elämää. Sääli kun vaimo ei tiedä mitä mies tekee. Vaimollakin olisi sitten mahdollisuus valita haluaako elää omaa oikeaa elämää vai jatkaa äijän kanssa feikkileikkiä.


      • elämääntyytyväinen

        Oletpa nyt miten tyydytetty tahansa, niin en arvosta valehtelua ja valheellista elämää. Ilmeisesti sinun arvoasteikossasi rehellisyys on alinta, ja valehtelu ylintä. Mutta sitä saa mitä tilaa, niinhän se elämässä menee, joten ei kannata itkeä sitten jos jossain kohtaa kopsahtaa omaan nilkkaan. Hartaasti toivon, ettei sinulla ole lapsia, jotka kyllä mallioppivat kaiken asenteista arvoihin, vaikka kuin salaisit heiltä suhteesi.


    • Tyydytetty

      Saattaahan se olla, että vaimo tietääkin ja on tyytyväinen että saa olla rauhassa. Minä en elä valheessa, kaikki on puolestani täysin rehellistä. Olen vapaa tekemään mitä tahdon enkä ole kenellekään tilivelvollinen.

      • tyytyytyyyy

        Avaa ihmeessä sitten vaikka haarakonttori keskelle toria, kun täällä pitää kehuskella olevansa niin rehellinen. Se on nimittäin niin, että rehellinen ihminen ei ole päivääkään pettäjän kelkassa, vaan rehellisesti ja avoimesti julkisuhteessa.


      • tyydytetty

        Ei mun tarvii mennä torille. Yksi hyvä riittää :)) Enkä mä ole mitään kehuskellut, kerroin vain olevani rehellinen kun joku epäili mun arvoasteikossa valehtelun olevan ylinnä. Kenellekään en ole joutunut enkä joudu valehtelemaan tämän seksisuhteen takia. Miksiköhän tää käy nyt jonkun tunteisiin noin pahasti? Jos jotakuta harmittaa tyytyväisyyteni niin voi voi :D


    • lerlius

      Minä hairahduin varattuun mieheen, joka oli "täydellinen". Sanoi minun olevan elämänsä nainen. Sitten sain tarpeekseni kakkosena olosta ja lopetin suhteen. Herra pisti minulle viestin: "Jos meidän suhteemme nyt loppuu, kehittymässä voi olla jo uusi salasuhde".
      Mistä näitä auervaaroja oikein sikiää?

    • montarooliatahtomattaan

      Lukaisin tässä koko ketjun lävitse ja kirjoitan nyt oman tarinani.

      Tapasin yli 20 vuotta sitten erään miehen, jonka kanssa kemiat kolahti välittömästi. Asuimme kaukana toisistamme, joten emme tavanneet kuin muutaman kerran. Sitäkin enemmän pidimme yhteyttä puhelimitse ja kirjeitse. Molemmilla perhe ja pienet lapset. Vuoden yhteydenpidon jälkeen päätimme, että keskitymme parisuhteisiimme ja lastenkasvatukseen, koska kummallakin oli sinänsä ok liitot. Ei ollut helppo lopettaa suhdetta.

      Aika kului. Välillä kyselimme kuulumisia, mutta ei muuta. Itse erosin 8 vuotta sitten, josta en tälle toiselle miehelle kertonut mitään. Meidän liitossa mies halusi erota - oli löytänyt toisen. Koska liittomme oli tuossa vaiheessa hiipunut lähinnä kämppistasolle ja lapsetkin aikuisia, en pyristellyt vastaan. Olimme ennen toista naista keskustelleet avioliitostamme, mutta kumpikaan ei tehnyt mitään tilanteen parantamiseksi. Todennäköisesti kertoi siitä, että kumpaakaan ei liiton jatkaminen pohjimmiltaan kiinnostanut. Eromme oli sopuisa ja olemme edelleen väleissä.

      Pari vuotta sitten tapasimme tämän toisen miehen kanssa pitkästä pitkästä aikaa, kun miehelle tuli asiaa paikkakunnalle, jossa asun. Mietin pitkään, haluanko häntä tavata nenätysten, mutta ajattelin, että aika on tunteille tehnyt tehtävänsä. Miten väärässä olinkaan.

      Nyt olemme pari vuotta tapailleet. Miehellä eroprosessi käynnissä. Hänen vaimolleen nostan hattua. Suhtautunut eroon harvinaisen ok. Asumme edelleen eri osoitteissa, mutta näemme kuukausittain niin paljon kuin mahdollista. Välimatka 800 km ja kotimaat erit.

      Kaiken tämän jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että ihminen voi tuntea vahvoja tunteita kahteen samanaikaisesti (me molemmat 20 vuotta sitten). Eri henkilöissä on osittain eri asiat, jotka vetävät puoleensa. Mikäli meillä molemmilla tai toisella olisi silloin 20 vuotta sitten avioliitto ollut "vain tapa" tai ei rakastelua tai jotain muuta ongelmaa, olisin sata varmasti eronnut jo tuolloin. Uskoisin, että hänkin. Omalta osaltani voin kertoa, ettei minulla liittoni aikana muita miehiä ollut. Näin kertoo myös nykyinen miesystäväni. Vaikka aikanaan menimme rakkaudesta ex-mieheni kanssa naimisiin, yli 20-vuotisen liittomme aikana "kulutimme" toisemme loppuun ja se jokin katosi. Ehkä voin käyttää sanontaa "kasvoimme erillemme". Tänä päivänä olemme molemmat tahoillamme onnellisia.

      Eli olen se petetty, mutta myös pettäjä sekä kaupanpäälliseksi toinen nainen. En tunne silti itseäni huonoksi ihmiseksi. En olisi nuorena tyttönä uskonut itseäni noissa rooleissa koskaan näkeväni, mutta aina elämä ei mene suunnitelmien mukaan.

    • sinkkunainen

      Itse olen ihastunut vahvasti erääseen mieheen joka on naimisissa. Olen ollut jo 2017 alku vuodesta saakka. Olemme ystäviä. Tiedän, että mieskin tuntee jotain enemmän minua kohtaan. Minä en vain koskaan voisi sekoittaa miehen elämää. Onhan hän naimisissa ja hänellä on lapsia. Välitän hänestä niin paljon, että en halua sotkea hänen elämää.

    • Nanonen

      Itse jos äijä kävis vieraissa niin rompposta perseelle. Miten yleensä voitte antaa anteeksi ja sitten loppu elämän tressaatte mitä se nyt tekee. En tiedä kumpi on tyhmempi? Tuskin on pidettävän arvoinen mies enää sen jälkeen. Eronkin vois ottaa ennen kuin tarvii sitä vaimo kultaa pettää..munaton mies sellasta tekee. Kasvakaa aikuiseksi kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe