Onko peniksen koolla väliä

mr big

Minulla on 20-senttinen penis. Paranevatko tsäänssit jos kerron tämän faktan deitti-ilmoituksessani?

101

5490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee.

      Ei parane mahdollisuudet yhtään, sillä ei naiset penistä etsi, vaan miestä!

      • Anonyymi

        Totta.Mä etin miestä.


    • tiedän tämän

      Älä kerro, ei parane sun tsäänssit. Päinvastoin: tollanen pesäpallomailahan SATTUU, se ei tunnu hyvälle.

      • Anonyymi

        Niinpä.Saattaa sattuu kun vuosiin en oo penistä saanut.


    • jaahas4

      Periaatteessa koolla on väliä, ja tsäänssit joidenkin isoista pitävien naisten kohdalla siis paranee.
      Mutta, se taas ei paranna tsäässejä että kertoo oman kullinsa koon ja on mitannut sen valmiiksi.
      Nainen haluaa mieluummin yllättyä iloisesti. Jos mies on muuten mukava, niin iso penis toki parantaa tsäänssejä suhteen jatkumiselle. Sen kertominen etukäteen niin riippuu tietenkin ihan onko seksiseuran palsta vai tositarkoituksella etsiville.

      • Anonyymi

        Totta on tuo sun juttu mitä kirjoitat.


    • ei mikään pappi

      Voihan sitä kertoa "riittävä varustus", parempi olisi "kohtalaiset sänkykamaritaidot" tai runollisemmin "avain taivaan porteille". Yhtä kaikki mitä mielikuvituksellisemman ilmaisun keksit, sen parempi

      • miten olisi ÄO

        Riippuu kyllä ihan millaista naisseuraa olet etsimässä. Veikkaan että useimmat naiset eivät lukisi ilmoitusta sen pitemmälle ja leimaisivat sinut totaaliseksi ääliöksi, mutta jos sinulle kelpaa ne jäljelle jäävät (onko heitä?), niin mikäs siinä. Naisia kun kiinnostaa usein se yläpään toiminta enemmän. Kuten huomaat, naiset eivät juuri edes vaivaudu kommentoimaan kysymystäsi.


      • pervopusikossa

        Ei millään pahalla, mutta kuulostaa vielä pervommalle kuin pelkkä senttimäärän ilmoittaminen.


      • mr big
        miten olisi ÄO kirjoitti:

        Riippuu kyllä ihan millaista naisseuraa olet etsimässä. Veikkaan että useimmat naiset eivät lukisi ilmoitusta sen pitemmälle ja leimaisivat sinut totaaliseksi ääliöksi, mutta jos sinulle kelpaa ne jäljelle jäävät (onko heitä?), niin mikäs siinä. Naisia kun kiinnostaa usein se yläpään toiminta enemmän. Kuten huomaat, naiset eivät juuri edes vaivaudu kommentoimaan kysymystäsi.

        Tässä on vaan semmoinen ongelma että ÄO:ta ei ole koskaan mitattu, mutta peniksen pituuden mittaan vähintään kerran päivässä.


      • Anonyymi
        mr big kirjoitti:

        Tässä on vaan semmoinen ongelma että ÄO:ta ei ole koskaan mitattu, mutta peniksen pituuden mittaan vähintään kerran päivässä.

        Vaiettu salaisuushan on että tuo ruumiinosa jatkaa kasvuaan kuolemaan asti, kaikki miehethän tuon tietää mutta naiset ei. Eli yli 50v ukkoja ei kannata deittailla paitsi kun on synnyttänyt vähintään 6 mukeloa, silloin alkaa tuo tunteitten tulkki olla siedettävää kaliberia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaiettu salaisuushan on että tuo ruumiinosa jatkaa kasvuaan kuolemaan asti, kaikki miehethän tuon tietää mutta naiset ei. Eli yli 50v ukkoja ei kannata deittailla paitsi kun on synnyttänyt vähintään 6 mukeloa, silloin alkaa tuo tunteitten tulkki olla siedettävää kaliberia.

        😂 tää ei todellakaan pidä paikkaansa. Munas pienenee ja pehmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 tää ei todellakaan pidä paikkaansa. Munas pienenee ja pehmenee.

        Noo, kunhan nyt yritin tehdä tarusta totuutta ihmeelisempää, vaikka ei tuo sun kakkoslausekaan ihan paikkaansa pidä 😁


      • Anonyymi

        Joo.Niinpä.


    • tappi3

      on sillä. sen voi todistaa käänteisesti et jos sanoo et on alle 20 niin silloin ei ainakaan heru

    • pervopusikossa

      Riippuu mitä etsit. Minusta ei ole asiallista eritellä elimensä kokoa ilmoituksessa, joten siirryn automaattisesti seuraavaan.

    • Mitä ikinä hakee..

      Hmm.. Kyllä mullekkin iso kelpais, mutta jos lukisin siitä jossain deitti-ilmoitukses, niin jättäisin väliin.. Ainakaan mun ihanne mies ei ekana kerro senttejänsä.. Ellen hakis vaan seksi seuraa..

    • kokomolo

      Keskimääräinen koko niillä, jotka vihjaavat 20-senttisestä on noin 15 senttiä. Eli sama kuin kaikilla muillakin. Jos etsit tyhmää naista, niin mahdollisuutesi saattavat parantua.

      • ethetheyjj

        Ei keskimääräinen oo ees 15:tä senttiä...


      • kokomolo
        ethetheyjj kirjoitti:

        Ei keskimääräinen oo ees 15:tä senttiä...

        Viiden sentin tarkkuus on riittävä näin merkittävässä asiassa.


      • Tutkittu juttu
        ethetheyjj kirjoitti:

        Ei keskimääräinen oo ees 15:tä senttiä...

        Suomalaiste on 13.77cm


      • Anonyymi
        kokomolo kirjoitti:

        Viiden sentin tarkkuus on riittävä näin merkittävässä asiassa.

        Niin on


    • vain 18cm

      Riippuu deitistä, ja siitä mitä etsit/ ilmoituksen lukeva nainen etsii. Sanoisin, että 98%:n varmuudella S24 deitissä mahkut vain huononee, mut on myös deittejä, joissa se voisi olla valttisi :)

    • huhhuhhuu

      Voi ei, aina kun profiilissa on jotain alapää juttuja, niin se saa inhon
      väreet niskavilloihin.

      Tajutkaa nyt jo, että ei kiinnosta mitkään munan pituudet.. Iskurissa
      ja muissa seksi palstoilla voi kikkailla mitoillaan. Sitä paitsi onko
      20cm nyt joku pyydys olevinaan. Tässä oli tv:ssä mies varustettu 34cm
      ja paksuus oli tuo 20cm joten ehkä tällöin voisi varoittaa isosta kul'lista,
      jotta em. neitsyet tietää millainen sauva on odotettavissa..

    • _Lady_

      älä kerro. Me naiset pidämme tautivapaista, mutta kooltaan positiivisista yllätyksistä, sekä sinkut että varatut

      • Anonyymi

        Tuo on totta.Oon sinkku ja tauteja en haluu.Mut jos varattu mies haluu myös mua ni mikäs siinä.kun ite unelmissain haluun naida taloyhtiön mies työntekijää.,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta.Oon sinkku ja tauteja en haluu.Mut jos varattu mies haluu myös mua ni mikäs siinä.kun ite unelmissain haluun naida taloyhtiön mies työntekijää.,.

        Juttelin pitkästä aikaa talon yhtiön työntekijän kanssa kun olin pyykkituvalle.ois tehny mieli suudella.ehkä se joskus tapahtuu.


    • miesvm1967

      Tuskin koska tuo kuulostaa idioottimaiselta :D Ja siitä seuraa sekin ongelma ettet voi tietää haluaako nainen mahdollisesti sinut kokonaisena miehenä vai onko vaan joku horo seksin perässä, sellaisiakin kun on valitettavasti olemassa (tästä tulee miinusta heh). Tosin jos itsekin haet vain seksiä niin sittenhän se ei ole ongelma mutta älä sitten myöskään ruksi sitä "tositarkoituksella" kohtaa ;)

      • miesvm1967

        Vai oliko se "elämänkumppani" no mut anyway..


    • 5+8

      Mun mielestä treffi-ilmoitukseen kannattaa aina liittää kuva peniksestä.. Ainakin siis jos on jotain näytettävää

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Vilwa

      Ei ole sattunut kohdalle koskaan liian pientä, mutta liian suuri pelottaisi :(

      • Anonyymi

        Tulee sieltä ulos isompaakin .


      • Anonyymi

        Iso sais olla,mut muutkin kelpaa.


      • Anonyymi

        Mitä sitä etukäteen penistä pelkäämään.Se on sit naiselle yllätys.


    • Anonyymi

      Älä sitä nyt siellä mainitse ja ole niin tyhmä. Tietenkin on apua. Pieni ei tunnu missään ja miehen saa viskata pellolle seuraavana päivänä. Keskikokoisesta ylöspäin niin olen tyytyväinen, en kuvittelisi parisuhdetta pienim*naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Vedä se pilis veeseepöntöstä alas. Shaissit paranee kun kezkityt aivan muuhun.

    • Anonyymi

      Ei 20cm nyt kuitenkaan niin iso ole ja isompiakin on. Jos nainen haluaa oikeasti isoa, niin puhutaan 25-30cm kikestä. Jos olet komea, niin saat paremmin.

      • Anonyymi

        En oo noin iso penistä tavannut 25-30 senttiin...ois kiva ehkä kokea miltä tuntuu...


      • Anonyymi

        On tuo totta.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan parane. Korostaisit egoasi seksin kautta. Naisilla on toisenlaiset arvot ja peniksen mitan kertominen ei kuulu niihin.

      • Anonyymi

        Oot oikeessa.


    • Anonyymi

      Jos sulla on tuolla jalkojen välissä nii pieni väline ettei nainen tunne mitään nii asia on voi voi. Niinku moni nainen on tämän itse mulle sanonut se keppi on vaan apuväline siinä hommassa, naiset haluavat seksissä enemmän kiusoittelua koskettelua ja sen sellaista. Sanon näin vaan jokaiselle miehelle että pituus eikä paksuus ratkaise siinä touhussa ku joku 10% ja loput 90% jää tekniikalle. Naiselta kannattaa myös kysyä vaikka onkin kiusallinen aihe siinä mielessä että mitä hän haluisi seksiltä. Haluaako rajuja otteita vai hellää heilumista.

      • Anonyymi

        Hellää ekana ja sit rajua.Tutustutaan rauhassa.missä oot viimeeksi rakastellut?


    • Anonyymi

      Naisen emätin ei ole suurimalla osalla syvyydeltänsä edes 17cm joten kun lähet sillä sun 20cm kepukallas jotai tökkimään nii muista että jollai tulee se ns seinä vastaan jo 10cm kohalla joillain taas 24cm kohalla. Ihmiset ovat yksilöllisiä ja paksuudella on enemmän kylläkin väliä. Mutta jos sun kyrpäs on paksuudeltaan kaljapullon kokonen nii älä unta näe et ykskään muija siitä vempeleestä pitää.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä totta.Iso penis voi sattuu.Mä etin miesseuraa sillai et en tiiä peniksen kokoa.Sen näkee sitten kun eka muuten tutustuu toiseen.


    • Anonyymi

      Opiskele naisen anatomiaa, niin on parempaa tekemistä. Tuollaisesta pituudesta ei ole muuta, kuin haittaa. Typeriä ja lapsellisa tällaiset avaukset vielä 2020 luvulla.

    • Anonyymi

      Riippuu pitkälti naisesta. Kyllä mä sellaisiakin naisia tunnen, joille m.lkku on ainoa asia miehessään, joka heitä kiinnostaa. Muiltaosin ukko saisi kuulemma painua vaikka hevon kuuseen. Mä en tollasta parisuhdetta tajua, mutta jos tykkää.

    • Anonyymi

      Heh, eikös peniksen koolla ole "jotain" merkitystä erktion aikana? Ei sitä muuten kukaan katsele.

      • Anonyymi

        Niinpä.On isoja ja pikku peniksisiä miehiä.Helliä ja rajuja,oon saanut kokea molempia mut vaki suhteessa.


      • Anonyymi

        Juu,kyllä on.Peniksen pittää normisti toimia ja esileikkiä ekaksi,ni se auttaa.Se antaa varmuutta rakastelulle.🥰Hellää ja rajua.😋


    • Anonyymi

      Ilman muuta paranevat, jos aloittaja hakee pelkkää seksiseuraa. Mutta parisuhteessa enemmän merkkaa se, miten sitä penistään käyttää. Ja ainakin allekirjoittaneelle se, millaisessa miehessä se on kiinni.

    • Anonyymi

      Eräällä miehellä oli 17,1 cm. Se oli naurun paikka.

    • Anonyymi

      Omani on 24.5 cm.
      Kulkee aina jommassa kummassa puntissa.

      Uimahousujen kanssa on ongelmia esim uimarannalla.

      • Anonyymi

        Ois kiva tavata sun penis ja tutkia sitä.Ei se mulle tuottaisi ongelmaa kun pidän siis isoista peniksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva tavata sun penis ja tutkia sitä.Ei se mulle tuottaisi ongelmaa kun pidän siis isoista peniksestä.

        Mut joo.Pitäs eka tavata ihmistä ja sitten jos juttu muistaisi vois muukin luistaa.oli penis pieni,keskikokoinen tai iso.Ja järki päässä ja tunteet sitten.Mut iso on parasta.😋


    • Anonyymi

      Maailman pisin penis löytyy Mexicosta ja on 48 cm.

      • Anonyymi

        Käyttökelvoton kuulema... luin äijän haastattelun.
        Ei mahdu mihinkään.


    • Anonyymi

      Voit mennä vaikka Tinderiin kertomaan ominaisuuksistasi siellä voi käydä flaksi nopeasti ei tää ole treffipalsta seuranhakusivusto täällä pidetään ikävää.

    • Anonyymi

      Koska tämä juttu on nettideittailu osassa, niin moitin ja tunnustan. Ihmeitten mitä tuo munan mittailu oikeen on. Onko se tervettä retostella munan koolla jotain.

      Olen minäkin nettijutuissa joskus laittanut kuvan ja saanut naiselta vastaavan. Mutta ihmisen pitää kasvaa aikuiseksi ja lopettaa.

      Tuo mittalu on typerää kun kaikki tietää että naisen pillu, suu ja käsi on paras mitta ja naisen mielipide perustuu myös muuhun. Ja sanon miehenä suoraa ettei nainen ja mies voi olla kavereita sillä aina on ketun häntä lähellä.

      • Anonyymi

        Joo.Samaa mieltä et pitää kasvaa aikuiseksi.En mäkään vaginaa kehu mut voin kertoo et se on tiukka ja kaipaa hellyyttä ja rajua rakastakaa.Kaipaan itse luotettavaa,rehellistä,huumorintajuista miestä.isolla ämmällä.Sellanen on Kikka on yksi lempinimi.Kaipaan miestä kulkemaan rinnallani arkea kulkemaan.


    • Anonyymi

      Kokeilla voi mutta tuo tuskin toimii esim treffit24llä vaan aikaisemmin kännykkä deittien kulta aikaan oli 2 euron noin160 MERKIN viestiin pakko 180 85 20 mukaan pari ympäri pyöreää sanaa mielummin paikkakunta tietoja auto on ym Numerothan ei todista mies kuntoa laatua onko kovaa vai pehmeetä.

      • Anonyymi

        Parikymmen senttinen eloton norsunkärsällä, nainen ei ole paljon autettu.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään periaatteessa tai ehkä tai ei ole. KOOLLA TODELLAKIN ON VÄLIÄ. Millä tavalla sillä on väliä riippuu toisesta. Liian pieni ei tunnu ja liian iso satuttaa joten Avarage on about paras.

      Ja aika moni tykkää et mahtuu kokonaan sisälle. Toiselle 10 cm toiselle 15 cm mut harvalle kaiketi 25 cm

      • Anonyymi

        Mä tykkään et penis mahtuu sisälle.TEHTÄIS KAIKKEE KIVAA YHDESSÄ.


    • Anonyymi

      300mm Senegalin miehen kaliiberi. Tumma osaa ja jaksaa myös käyttää kaluaan. Lyhyt ja paksu on parhaan tuntuinen pillussa. Perseeseen saa laittaa koko varren sisään.

      • Anonyymi

        Aah.Tumma penis.Millanekohan se olisi....


    • Anonyymi

      Mulle ois sopiva penis.

      • Anonyymi

        Ai on vai.Nyt herätät kiinnostusta mut ei koolla oo väliä.Mulla on sulle jotain sit.Mut eka pitäs nähdä kun menis pidemmälle.


    • Anonyymi

      Mulle just sopivan kokoinen,ison sen pitää olla.😋

    • Anonyymi

      Mulle sun penis ois just sopiva.Ison kokoisen sen pitää ollakkin...😋

    • Anonyymi

      Pitäis koko toisaalta pitää salassa ja nainen yllättää,kun tavataan.😋

    • Anonyymi

      Mut millaisen naisen sä haluut.Sellasen miehen mä haluun kellä on millainen penis tahansa.

    • Anonyymi

      Pikkupojat taas kirjoittelee. Tuolla pituudella vain vahingoitetaan naista. Opiskelkaa ja ymmärtäkää ihmisen anatomiaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.Mulla ei oo nyt miestä mut osaan tyydyttää itseni jos haluun ja se tuntuu hyvältä kun saa ihanan orgasmin.😋Onko muilla tälläsiä juttuja jos ei oo miestä saatavilla.Ootan yhtä miestä käymään mut ei oo näkynyt mut on tulossa kun eilen kysyin .. saa nähdä mitä tapahtuu.Kahvit keitän kyllä...mut jatkosta en tiiä.on entinen työkalu nääs.. 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.Mulla ei oo nyt miestä mut osaan tyydyttää itseni jos haluun ja se tuntuu hyvältä kun saa ihanan orgasmin.😋Onko muilla tälläsiä juttuja jos ei oo miestä saatavilla.Ootan yhtä miestä käymään mut ei oo näkynyt mut on tulossa kun eilen kysyin .. saa nähdä mitä tapahtuu.Kahvit keitän kyllä...mut jatkosta en tiiä.on entinen työkalu nääs.. 😋

        Siis työkaveri.Tää kone muuttaa sanoja.Mut kyllä me töissäni juteltiin ruoka ja kahvitauoilla.Siinä ois kunnollinen mies.


    • Anonyymi

      Haetko sä pano seuraa vai tosissaan naista jota tapailisit?Millainen seksi sua tai muita kiinnostaa?Minusta seksin pitää olla hellä,rajua,kokeilun haluista.😋

    • Anonyymi

      Jaa, jotkut väittävät että ei ole pieniä peniksiä, on vain löysiä vaginoita, huoh!

      • Anonyymi

        Mulla on tiukka vagina.Orgasmia pitää huokutella pitkään hellästi ja rajusti.Kun ofgasmin saan se on ihanaa.Kyllä rupee panettaa...sellainen on mun vagina.


    • Anonyymi

      Kun meen nukkuu ni sitä ennen haluan ihanan orgasmin,omin avuin.😋Viikonloppu aikaa nauttia...suihkussa,makkarissa.Oishan se mukavaa jos kunnoll8nen mies löytyis.On takana pari pidempää suhdetta ja kyllä molemmilta miehiltä sain hyvää kyytiä...Aah aah...

    • Anonyymi

      Panettaa...Niin hitosti.. Onko muilla sama ongelma.Naapurissa asuu Komee mies koiran kans.Jutellaan kun nähdään ohimennen...

    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelen, kuinka lapsellisia ihmisiä vielä 2020 luvulla ?

      • Anonyymi

        Ei toisaalta ole järkevää kehuskella peniksen koosta,mut mä kerroin totuuden vaginastani.Joo.


    • Anonyymi

      Nyt kysynkin miehiltä millainen vagina on paras,kun niitä voi olla monenlaisia...💗

    • Anonyymi

      Minulla on 11 senttinen mutta paksu ja naisia on ollut paljon. En tiedä olisinko saanut tuollaisella mailalla kuin sinulla enemmän mutta kovasti tuntuvat tykkäävän tästäkin ei voi valittaa.

      • Anonyymi

        Joo,kuulostaa hyvältä.Ei peniksen tarvii iso olla kunhan molemmat on tyytyväisiä rakastelun aikana ja sen jälkeenkin tietty.😋


      • Anonyymi

        Taidan tässä hyväillä itseäni,jos sais sen ihanan orgasmin.,.


      • Anonyymi

        Ois kiva tutustuu.Suhun miehenä millainen oot.ja sun penikseen.nyt itsestään orgasmia täällä saan.


    • Anonyymi

      Koiralla on iso myös se panee rynkyttämäll emäntä halkeaa

      • Anonyymi

        Ei oo kokemusta tollasesta.


      • Anonyymi

        Saa nähdä tollanen.onko sulla kokemusta koiran kans olemisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä tollanen.onko sulla kokemusta koiran kans olemisesta?

        Äsken tos hyväili itteeni ja tuntu hyvältä.Ihan orgasmeja sain.Aah aah...Mukavaa päivää. Jutellaan lisää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken tos hyväili itteeni ja tuntu hyvältä.Ihan orgasmeja sain.Aah aah...Mukavaa päivää. Jutellaan lisää...

        Päivän askareet tehty ja nyt vähän sitä aikaa vaan hyväillä itselle orgasmi mut ois kiva tuntee oikee penis sisällä.


    • Anonyymi

      Kysymyksesi kertoo jo kaiken olennaisen - ei jatkoon, sillä jos kuvittelet tuon olevan se kriteeri niin vähänpä tiedät. Etkö näe itsessäsi mitään muuta mainitsemisen arvoista?

      Mielenkiintoista kuinka "miehet" kuvittelevat tuon nostavan omaa markkina-arvoaan. Monesti ne ovat muut asiat jotka auttavat mahdollista ja potentiaalista kumppania etsiessä, eikä mitat.....

      • Anonyymi

        Kyllä suhteessa pitää olla luottamusta,rehellisyyttä,omia harrastuksia,yhteisiä harrastuksia,ystävyyttä...Rakkautta,kiitollisuutta,seksiä,hellyyttä.Yhteinen arki.Koti. Seurustelua ekana siitä se luottamus syntyy.Sellasta.Elämää eletään päivä kerrallaan tulevaa suunnitellen järki päässä.🥰💖🐦🧸🤗🦉☕🌺


    • Anonyymi

      Se voisi eka vähän sattuu mut ehkä se ois mukavaa...

    • Anonyymi

      No,ehkä on ja ehkä ei

    • Anonyymi

      Ehkä ei tai kyllä paranee...

      • Anonyymi

        On mielessä vaan ollut se talon yhtiön työntekiä.Ei näkynyt tänään.Jos joskus nähtäis kahden vaikka pyykkituvalla...en tiiä mitä sit tapahtuu...💗


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe