Ihastusrobleemi ja nettideittailu

Huoh..

Onkohan väärin nettideittailla ja tavata netin kautta naisia kun olen (olin?) tulisesti ihastunut työpaikalla yhteen naiseen? Se on semmoista aaltoilevaa tunnetta, joskus menee hyvinkin pitkään etten juuri ajattele tätä naista, sitten välillä tulee kuin ikävä ja kaihoisa tunne sydämmeeni, kun tämä nainen pyörii mielessäni? Riippuu hyvin pitkälti kohtaanko tätä naista töissäni ja minkälaisia kohtaamiset ovat, onko katsekontaktia, hymyä? Olen ollut ihastunut tähän naiseen ehkä vajaat 1,5 vuotta.

Taustaa: Kun tulin töihin uuteen paikkaan siellä oli tämä nainen. Hän hymyili minulle jo heti alussa ja katseet kohtasi usein käytävällä. Semmoista syvää katsetta/hymyä ja se sai perhoset mylläämään vatsassa. Tämmöistä tunnetta en ole koskaan tuntenut netin kautta tapaamieni naisten kohdalla. No, meni melkein vuosi ja oloni kävi jo niin tukalaksi, valvoin öitä, että minun oli pakko lähestyä tätä naista ja kyselin sähköpostilla että onko hän varattu? Kiinnostunut mahdollisesti kun hymyilee ja katsoo minua? Ja haluaisiko tavata töiden ulkopuolella? Meni kolme päivää hänen vastausta odotellessa, hän oli imarreltu mutta sanoi olevansa varattu.

Silti koen edelleen että jotain "sähköä" on ilmassa jos kohdataan. En tiedä onko se yksipuolista, elekieli vaihtelee silti myös naisella, joskus hänellä on jopa surullinen ilme kohdatessa. Mutta en yritä enää häntä lähetysä koska hän on varattu ja yritän itsekin kaikin tavoin räpistellä irti tästä "jutusta".

Ongelma tässä on että enhän minä voi tässä räpiköidä ja turhia haaveilla tämän naisen suhteen, sitä en saa. Olen yrittänyt nettideittien kautta tavata naisia, olisi kiva jos löytyi uusi ihastus! Mutta kun ei ne sytytä yhtään sillä tavalla. Jotenkin alitajuisesti vertaan aina netin kautta tapaamiani naisia tähän ihastukseeni ja yritän löytää samaa tunnetta?

Jos naisella ei ole kuvaa nettiprofiilissa, mutta kuvauksena on esim: Vaaleat hiukset, siniset silmät, hoikka/normaali ja kehuu vielä itseään kauniiksi -> mieleeni juolahtaa heti tämä ihastukseni kuvatus. Mutta eihän se voi olla kuin hän.

Sitäkin olen miettinyt että jos netin kautta löytyykin nainen jonka kanssa synkkaa, Murphyn laki toteutuu ja tämä ihastukseni tunnustaakin että tunteita on ollut, silloin meikellä kyllä sekoaa pää. Ihastuksen tunne on ollut joskus niin voimakas että voisin melkein tehdä mitä vain jos ihastukseni vain jotain ehdottaa?

Näin ihastukseni viimeksi keskiviikkona, pitkästä aikaan ja taas se on pyörinyt mielessä :(

6

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa kokenut

Miksi olisi väärin katsella muita, kun ette ole suhteessa?!

Nainen on varattu, joten kylmetä tunteesi ja ala elää elämääsi ajattelematta häntä. Anna uuden ihastuksen tulla, niin vanhakin jää vain hämäräksi muistoksi. Vaikka naisella olisikin lämpimiä tunteita sinua kohtaan, hän on silti jo suhteessa, joten asialla ei ole väliä. Naisen luonne ja tavatkin voivat olla sellaiset, ettette sovi yhteen, joten unelmointi on kaikella tavalla turhaa. Tosiasiat on vaan kohdattava ja hyvä on antaa pettymyksen tunteen tulla. Ohi sekin tunne menee aikanaan..

Varmasti eteesi tulee muita naisia, joista ainakin yksi saa tunteesi syttymään.

• Huoh..

Mutta tämmöistä asiaa ei varmaan kannata kertoilla deitattaville. Yhdesti mainihin tästä asiasta ja että se on mennyt onneksi ohi. Deittinainen meni ihan että eeeih, tästä ei tule mitään että kumminkin hän on aina siellä työpaikassa olemassa ja tilanne, että alatte kumminkin seurustelemaan on olemassa? Se oli siitä.

Sitä kyllä toivon tosissaan nettä kohtaan naisen joka sytyttäisi samalla tavalla ja mielellään enemmän? Tuntuu vain ettei tästä tyäpaikan ihastuksesta pääse millään yli, pirun vaikeeta se on kun tulee niitä kohtaamisia. Onneksi nykyään kohdataan harvemmin johtuen työpaikan uusista järjestelyistä. Vuosi sitten kohdattiin päivittäin, nykyisin ehkä 5 kertaa kuussa, no en ole laskenut? Mutta välttelen tietoisestikkin tätä ihastustani, jos kuulen hänen äänen niin yritän pysyä pois näköyhteydestä.

• ....................
        Huoh.. kirjoitti:

Mutta tämmöistä asiaa ei varmaan kannata kertoilla deitattaville. Yhdesti mainihin tästä asiasta ja että se on mennyt onneksi ohi. Deittinainen meni ihan että eeeih, tästä ei tule mitään että kumminkin hän on aina siellä työpaikassa olemassa ja tilanne, että alatte kumminkin seurustelemaan on olemassa? Se oli siitä.

Sitä kyllä toivon tosissaan nettä kohtaan naisen joka sytyttäisi samalla tavalla ja mielellään enemmän? Tuntuu vain ettei tästä tyäpaikan ihastuksesta pääse millään yli, pirun vaikeeta se on kun tulee niitä kohtaamisia. Onneksi nykyään kohdataan harvemmin johtuen työpaikan uusista järjestelyistä. Vuosi sitten kohdattiin päivittäin, nykyisin ehkä 5 kertaa kuussa, no en ole laskenut? Mutta välttelen tietoisestikkin tätä ihastustani, jos kuulen hänen äänen niin yritän pysyä pois näköyhteydestä.

Ei todellakaan kannata deiteillä alkaa tarinoimaan jostain toisesta naisesta jota ei saanut tai jonka menetti. Olen jälkikäteen ollut aika pahalla mielellä kun muistelen kuinka monta kertaa tavatessani jonkin uuden miehen sain luennon siitä miten ihana ja ihmeellinen joku toinen nainen onkaan ollut. Tätä tapahtui kun olin alle 30-vuotias sinkku, nyt varttuneemmalla iällä miehet ovat jo oppineet pitämään suunsa noista asioista kiinni. Yhtälailla he tietenkin toteavat että kukaan muu ei heille kelpaa kuin joku mennyt ihannenainen, mutta kelpaamattomuus tuodaan esille sillä että tapaamisen jälkeen ei enää oteta yhteyttä tavattuun naiseen, eli siis minuun. Eihän se kivalta tunnu tietysti sekään, mutta ainakaan ei tarvitse kuulla niitä stooreja siitä miten joku nainen on niiiiiiiiiin ihana (ja minä ilmeisesti en?)

Sitä haluaisin tietää että mikä saa ihmisen roikkumaan vuosia kiinni mielessään jossain toisessa ihmisessä? Kyllä minäkin fantasoin nuorena muutamasta miehestä ja herätys todellisuuteen oli karu. Yhdestä selvisi että hänellä on vaimo, toinen lopulta suostui paljastamaan että ulkonäköni ei häntä miellytä, kolmanteen kyllästyin itse kun ihastukseni ei johtanut mihinkään syvempään koska hän ei halunnut seurustella (seksi kyllä kelpasi).

Mikään ei ole niin tympeää kuin se että saat kokea kerta toisensa jälkeen että juuri sinä et ole se ketä kaivataan, vaan joku muu.

Ehkä sinullekin olisi olemassa monta monta naista jotka oikeasti voisivat sinusta kiinnostua, mutta jos kohtaiset heidät, ajattelisit kokoajan heistä ynseästi että ei tämä, ei tämä, vain se yksi ainoa... Onko niin että saavuttamaton rakkaus on ainoa hyvä rakkaus? Jos menisit yhteen ihastuksesi kanssa, saattaisit joutua pettymään kun saisit nähdä että hänkin on vain pierevä, paskova ihminen jolla on omat oikkunsa ja raivostuttavat tapansa.

• Huoh..

"Sitä haluaisin tietää että mikä saa ihmisen roikkumaan vuosia kiinni mielessään jossain toisessa ihmisessä?"

No se että näkee toista töissä ja ne "reaktiot" sytyttävät aina toiveenkipinän tai pohdinnan miksi joku reaktio oli semmoinen kuin oli? Tilanteesta on hankala päästä pois.

Tilanteita jotka vaivasi ja vaivaa mieltäni

- kerran aulassa oltiin "jätkien kanssa" kaffeeta ottamassa, tämä nainen käveli ohi ja hän loi hymyilevän katseensa vain minulle, miksi?

- uusi kaveri tuli töihin ja esittäytyi tälle naiselle, nainen sanoi sille vain "moi moi" tyyliin. Ihan eri tavalla minulle hymyili ja esittäytyi aikoinaan ja kun valittelin näppäimistöstä, hän haki minulle jopa uuden näppäimistön.

- kuntoilutapahtumassa tämä nainen huusi nimeni ja kannusti minua, tilanne missä oli vain minä ja hän, ohi kiitävä hetki.

Toisaalta sitten jos ympärillä on paljon muitakin työntekijöitä (etenkin isokihoja), palaveria tai pikkujoulu olen tälle naiselle täysin ilmaa, ei hymyjä, ei katseita, istuu minua kohdin selin, ettei vain ilettävä juttu paljastuisi?

On töissä muitakin naisia ja ei niiden kanssa ole ollenkaan tämmöisiä fiiliksiä, he ovat vain työkavereita vaikka ovatkin naisia, moikkailen kuin miespuolisia työkavereita.

Älytöntä vuoristorataa menee välillä, mutta onneksi on olemassa rauhallisiakin hetkiä missä melkein olen jo unohtanut koko ihmisen.

Sen kyllä tosiaan opin, ettei tämmösistä asioista kannata nettideiteille kertoa.

• samaa kokenut

Vaikuttaa siltä, että nainen leikkii tunteillasi. Saa siitä itsetunnon nostoa, kun tietää sinun ihailevan häntä. Törkeä nainen, kun varattuna kiusaa flirttailullaan, että itse saa siitä jotain kiksejä.

Jos nyt leikitään ajatuksella, että olisitte yhdessä, niin tykkäisitkö, että hän flirttailisi työpaikalla muiden miesten kanssa? Sellaisenko ihmisen kanssa haaveilet suhteesta?!

Minkä ikäisiä olette?

• Ei se ihastuksesta irti päästäminen aina niin helppoa ole. Itsellänikin on paha tapa jäädä vuosikausiksi haaveilemaan jostakin, josta tiedän, ettei koskaan mitään voi tulla. Jotkut ihmiset vain ovat tällaisia, vähän liiankin uskollisia..

Vaikea mennä varmuudella sanomaan, mitä naisen päässä liikkuu. Jos on taipumusta ajatella pahaa toisista ihmisistä, niin silloin voi tulkita, että hän on huomannut ihastumisesi, ja hakee siitä vain itsetunnon kohotusta ilman että olisi oikeasti kiinnostunut. Mutta itse en kyllä suostu uskomaan, että kaikki ihmiset olisivat läpeensä pahoja. Luulen, että nainen on sinusta aidosti kiinnostunut, mutta ei halua pettää/jättää miestään. Eli hän ei halua sinun kärsivän, mutta ei toisaalta pysty peittämäänkään kiinnostustaan.

No, joka tapauksessa neuvo on sama, eli kannattaa hiljalleen haudata toiveet yhteisestä tulevaisuudesta. Aikaa siinä voi mennä, mutta kyllä siitä joskus yli pääsee, ja vasta silloin kykenee aidosti ihastumaan myös muihin naisiin.

Ainakin tiedät, että kykenet vetämään puoleesi juuri sinua itseäsi kiinnostavia naisia, mikä onkin loistojuttu tulevaisuuden kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe