Mies koittaa muuttaa pukeutumistani

ruuruu1

Elikkä meillä on ollut aikaisemminkin riitaa tästä samasta asiasta ja nyt meni mies vähän liian pitkälle. Eli siis olin kaupoilla ja ostin valkoisen paidan(omistan muutaman muunkin valkoisen paidan) ja kotona kun miehelle näytin niin sit alkoi keskustelu siittä, onko valkoinen paita ja alla valkoiset/puuterin väriset rintsikat siellä alla sovelias asu.
Omasta mielestäni on ihan perus taviksen näköinen jos on esim farkut ja valkoinen t-paita. Puolisoni mielestä taas se että ne rintsikat sieltä vähän näkyy on liian paljastavaa ja lutkamaista.
Tästä saatanan aiheesta on keskusteltu aikasemminkin ja varsinkin nytkun on kesä ja tuolla noita puolialastomia ihmisiä menee.
Nyt tosiaan koitin sanoa miehelleni että eioo lutkamaista ja että hänen käsitys lutkasta on täysin vääristynyt ja jos kysyttäis ihmisiltä asiasta niin ne pitäis sitä ihan pösilönä ja niimpä nyt sit kysyn että onko lutka jos on valkoinen paita ja valkoiset/puuterin väriset rintsikat alla ja ne rintsikat vähän saattaa näkyä ??
Kun miehelleni tosiaan sanoin että mua kylästyttää sen puuttumiset ja valitukset mun pukeutumisesta kun en omasta enkä muiden mielestä pukeudu kun lutka, niin asiasta ei enään keskustella niin herra sitten totesi huutaen että jos ei kelpaa nii etti si semmonen mies jota ei haittaa lutkamainen pukeutuminen.. Poistuin vaan hiljaa paikalta ja ei olla sen jälkeen puhuttu. Ajattelin nyt odottaa että mies tajuaa sanoneensa pahasti ja pyytää anteeksi. Vai olisiko teillä jotain ehdotusta tn riidan sopimiseen ?

11

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ding-dong!!!

      No totta mooses!!
      Lutka mikä lutka!!! Ja pahimmasta päästä!!!!


      Tarkistuttakaa korvienvälinne, molemmat!

    • terryme

      No onpa hirveetä jos vaikka olkain näkyy. En tajua tuollaista miestä.

      Olisikohan se tyytyväinen jos ostaisit burkhan, ja pukisit sen, ei kukaan näkisi sua :)

      • RuuRuu1

        Ding-dong: miksi ihmeessä täytyy kommentoida jos ei osaa kommentoida kypsästi ?

        Ja juu sellaitteesta se mies varmaan ois tyytyväinen :D

        Jos joku vielä kommentoi,niin pyydän asiallisia kommentteja


    • 4 + 19

      Se, onko jokin lutkamaista pukeutumista, on tässä toissijainen asia.

      Isoin ongelma on se, ettet näytä hyväksyvän, että mies on asiasta eri mieltä. Haluat täältä vain hyväksyntää omalle näkemyksellesi.

      Learn to discuss, agree to disagree and move on.

      • Ruuruu1

        Niinhän tossa kirjoituksessani laitoinkin että kysyn muiden mielipiteitä asiasta?


    • 11 + 6

      Niin, mutta kysyt myös:

      "Vai olisiko teillä jotain ehdotusta tn riidan sopimiseen ? "

      Ehdotukseni onkin, että opettelet(te molemmat) keskustelemaan rakentavasti. Harvinaisen huono tapa riidellä on pakottaa toinen hyväksymään oma näkökulma hakemalla nettipalstalta tukea asiaan.

      Jos ette pysty keskustelemaan eriävistä mielipiteistä koskien _vaatteita_, ei se tulevaisuus kovin ruusuiselta näytä joka tapauksessa. Ja keskusteleminen ei siis tarkoita sitä, että yrittää saada toisen ajattelemaan samalla tavalla.

      Ja loppuun totean vielä siitä lutkamaisuudesta: ei omasta mielestäni ole.

    • 6+13

      Jollain on tyylitajua ja jollain ei. Kannattaisi kuunnella sellaisia joilla on.

      • lee-ane

        Minun mielestä vaatteet on ihan oma asia. Eikä minusta nuo vaatteet kuulosta kovin lutkamaisilta. Hän saa tietenkin olla sitä mieltä että ne ovat, mutta ei se asia kuulu lainkaan hänelle. Siinäpä valittakoon, ei sinun tarvitse kiinnittää mitään huomiota siihen. Jos ei lopeta niin ukolle voi toki sanoa että aikuisena ihmisenä päätät itse vaatteistasikin.


    • höpölöpöö

      No ei oo lutkamaista, ellei se paita oo täynnä reikiä tms.

    • Popolino

      Mitä ihmeellisiä kommentteja sä olet oikein saanut täällä? :p

      Joka tapauksessa pointti tai ongelman ydin ei nyt ole siinä, onko lutkamaista pitää pelkkiä rintsikoita valkoisen paidan alla, vaan miehen mustasukkaisuudessa. Munkin miestä vitutti mun minihameet siinä määrin, että ulos ei lähdetty ennen kuin olin sulloutunut pitkiin housuihin. Kesä ja helteet, ja nuoren naisen sääret = siis mikä horahtava yhdistelmä. Se ei kuitenkaan ollut mikään ongelma, että reilusti ylipainoiset mimmit saivat hänen kaveripiirissään vedellä ympäri rantoja pikkuisissa patalapuissa. "Se on eri asia.."

      Älä muuta pukeutumistasi, älä yritä muuttaa miestäsi, mutta älä myöskään anna periksi. Se joka syyttää suuttuu, lahjatta leppyy. Tuu toki kertomaan, miten tää riita sai loppunsa.

      • Ruuruu1

        Kiitos kovasti kommenteista :) eli riita on sovittu, mutta ei nyt välttämättä kumminkaan asia ole ihan loppuunkäsitelty ja aivan varmasti tästä puhutaan vielä :D mutta kumminkin siis puolisoni pyysi anteeks sitä että sai mut ymmärtään että se ois mua lutkaks haukkunut ja selvensi ettei tarkoittanut sitä niin.
        Edelleenkin hänen mielestään jos rintsikat näkyy paidan alta niin se on halventavaa ja mun mielestä ei(riippuen paidasta ja rintsikoista).

        Selvensin että mun pukeutuminen on mun oma asia ja hän saa mielipiteensä sanoa ja joko vaihdan vaatteet tai sitten en.
        Ja määkun en pukeudu lutkamaisesti eli siis en ylipäätään tykkää näytellä tissejä ja persettä jne. Että kyllä mä ymmärrän
        Jos oon laittamasta kireetä mekkoa joka just yltää yli vesirajan ja tissit tursuaa ulos, niin että puolisoni pyytää vaihtamaan.
        En itsekkään tykkäis jos se vetelis ilman paitaa muuallakun rannalla.

        Itse en nyt pääse yli siittä että joku voi pitää lutkamaisena jos on farkut ja valkoinen t-paita jonka alla valkoisetrintsikat, mutta en mää voi toisen käsitystä muuttaa asiasta, eikä hänkään voi mun käsitystä muuttaa asiasta,joten saa nähdä mitä tapahtuu kun seuraavan kerran haluan pukea valkoisen paidan josta vähän näkyy. Jos vaan sinne alle sopii niin voin kyllä topin laittaa, mielummin kun alan asiasta tappelemaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe