Mistä perinteinen mies

perinneprinsessa

Mistä ihmeestä löytäisi miehen joka ei ole vain seksin perässä vaan kiinnostunut minusta sellaisena kuin olen? Sellainen mies joka ymmärtää kuinka paljon nauttisin esimerkiksi käynnistä elokuvateatterissa tai hyvästä illallisesta. Olisi hienoa löytää sellainen mies joka tarjoaa naiselleen arjesta poikkeavia yllätyksiä eikä laskisi joka euroa. Haluaisi esimerkiksi viedä joskus ostoksille omaan laskuunsa tai tarjoaisi terassilla yhden tai kaksi...

Ja nyt en tarkoita että olisin siipeilijä. Totta kai yllättäisin miehen joskus vastaavilla tavoilla ja pitäisin muutenkin hyvänä, saattaisin vaikka yllättää uudella alusasulla. Ehkä olen sillä tavalla vanhanaikainen että nautin siitä että mies tarjoaa. Tuskin sellaisia miehiä liikkuu ainakaan tällä palstalla...

36

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • object1

Niimpä, romatiikka on kyllä kaukana miehistä nykyään. Kaikki käyvät käsiksi ja ehdottelevat pervoja. Normaalia keskustelua on todella vaikea saada aikaan...

• etyjdj

dojojojoing!! DOJOING!! kyrpä suoristu välittömästi noista viesteistä.

• aloittajalta

Aloituksellani tarkoitin myös sitä, että tuntuu etteivät miehet jaksa nykyään nähdä vaivaa ollakseen romanttisia ja toteuttaakseen naisen toiveita. Viime aikoina olen törmännyt miehiin jotka eivät oikeasti näe vaivaa naisen hyvän mielen eteen ja ovat pihejä. Sen sijaan rivoja ehdotuksia tulee vastaan sitäkin enemmän. Aivan kuin miehet olisivat nykyään vain seksin perässä ja ovat juuri niin ystävällisiä että saattaisivat päästä sänkyyn ja sitten voikin taas jatkaa matkaa. Arvostan korkeammalle nekin miehet jotka ovat vain seksin perässä mutta vievät naisen edes treffeille ensin. Sen sijaan sellainen mies joka ei edes suunnittele mitään yllättääkseen naisen vaan ehdottaa seksiä saman tien on mielestäni vastenmielinen.

• Moog1

Turha valittaa. Itse te naiset halusitte tasa-arvon.

• perinneprinssinakki

Sovittu!

Vastaavasti oletan naisen hoitavan oman perinteisen roolinsa, eli miehekkäänä perinteisenä miehenä en vauvan vaippoja vaihda tai vellejä keitä. Odotan perinteiseltä naiselta myös perinteisen siveää sukupuolihistoriaa. Saa sinulla muutama aikaisempikin seksipartneri olla, koska neitsyyden vaatiminen nykymaailmassa lienee toivotonta, mutta tietynlainen siveys silti kuuluu tähän perinteiseen diiliin.

• kyllikki, naimaton

No miksiköhän luulet että ne juntit, pihit ja laiskat on vapaana? Ja jatkuvassa puutteessa?

Luonnonvalinta tekee tehtäväänsä ettei ne vaan pääse lisääntymään.

• mieskokelas

Aloittajalta kysyisin, minkäikäinen olet?

Ja kuinka vanhaa miestä etsiskelet...

• mieskokelaalle

olen hieman päälle parikymppinen, minkähän ikäinen mahdat itse olla...

• mieskokelas

Olen hieman yli 30.

Minkä ikäluokan edustajasta haet kumppanikokelasta?

• Yksi kymysys

Mistä tuo pihiys tähän nyt ilmestyi? Sen ymmärrän, ettei laiska tai ruma kelpaa, mutta miksi pihi mies on paha mies? Jos mies säästää rahaa, hän saattaa olla hyvinkin varakas ja miettii tarkoin, miten rahat käytetään. Säästää luontoa ja varmistelee tulevaisuuttanne... Yllätyksiä ja romantiikkaa voi järjestää myös ilman tuhlailua ja törsäämistä.

• Aatu18

Siitä että Kyllikki on ilmiselvästi lyhytnäköinen ja tyhmä kuin saapas.

• ssici

Siksi pihi on paha, että kokemus on osoittanut, että hetken tullen pihi ei kykenekään luopumaan rahastaan. Hän tosiaan miettii niin tarkoin, mihin rahat käytetään, ettei käytäkään niitä.

Semmoisen kanssa ei voi elää.

• aloittajalta

Säästäminen on eri asia kuin olla pihi... pihi mies on sellainen joka ei pysty tuhlaamaan senttiäkään yllätyksiin ja romanttiikkaan- jotka kyllä saattavat vaatia myös rahallista panostamista naisen mieltymysten mukaan. Itselleni sana pihi tarkoittaa jo melkoista fanaattisuutta rahan käytön suhteen.. tai oikeastaan siis sen suhteen että rahaa käytetään niin vähän kuin mahdollista. Mielestäni on asioita joiden suhteen ei aina pidä miettiä montako euroa tähänkin nyt meni...

• sinkkumies.

Olen vienut naisen leffaan monia kertoja, olen tarjonnut baarisssa paljon drinkkejä, olen ostanut kukkasia ja korvakoruja, olen vienyt risteilylle ja huvipuistoon, olen vaihtanut renkaan ja nainen palkitsi minua pettämällä toisen kanssa.

Mistä löytyy nainen joka arvostaa tätä kaikkea antamista eikä petä kun selän kääntää?

• ssici

No, yrititkö ostaa hänet lahjoin?

On kahdenlaista antamista ja kaikella kunnioituksella, jotkut miehet antavat saadakseen jotain, eivät antamisen ilosta.

• aloittajalta

Veikkaan että uskollisia naisia on vielä monia, itsekin kuulun näihin naisiin jos vain löytyisi sellainen mies että pidempikin suhde olisi mahdollinen :)

• ytm.

Naiset ei edes tiedä mitä suhde tarkoittaa.

• niin-

"saattaisin vaikka yllättää uudella alusasulla. "

Eli kun mies on ostanut sulle kaiken haluamasi ja vienyt ravintoloihin niin ostat sille kalsarit? olet tyypillinen nainen joka haluaa vaan et mies maksaa.

• lottamari<3

Perinneprinsessalle suosittelen 70 ikäpalstaa, siellä on vielä muutama perinteitä kunnioittava prinssinakki. Itsekin otin sieltä 75 vuotiaan herrasmiehen, jonka kanssa istun nyt terassilla juomassa pitkistä laseista skumppaa. Dipataan ja pyöritellään yhteistä kirsikkaa välillä toinen toistemme laseihin. Käydään teatterissa, museossa ja mies lausuu perinnerunoja minulle iltasella sängyssä.

Harrastamme perinneseksiä perinteiseen tapaan perinteisestä asennosta.

• aloittajalta

uusi alusasu ei tarkoittanunut välttämättä miehelle boksereita (elleivät ne sitten ole toivomulistassa) vaan jotain mitä pukisin itse päälleni miehen yllättääkseni :) ja kuten aloituksessani luki en oleta että mies maksaa kaiken ja olen myös itse valmis olemaan välillä maksumiehenä...

• ssici

Älä lähde noiden pihien suomipoikain vänkäykseen. Ei niille tarvi vastata mitään.

Suuntaa ulkomaille. Maailmassa on satoja miljoonia miehiä, jotka arvostavat koulutettua vaaleaa pohjoismaista naista (olet vaalea, vaikka olisit Suomen asteikolla tumma). Britit ja amerikkalaiset, jopa ruotsalaiset ovat kohteliaita ja anteliaita ja kykenevät puhumaan tunteistaan.

• Täh?! Siis siitä hyvästä että mies, joka voi olla vaikka pitkäaikaistyötön tai muuten vaan huonolla palkalla juuri ja juuri pärjäävä, ostelee sinulle kaikenlaisia ylellisyyksiä, sinä palkitset hänet ostamalla ITSELLESI vielä törkyhintaisen alusasun. Ootko ihan varma, että mies on ihan onnesta soikeena?

No joo, sori ylilyönti. Mää vaan repesin tässä kohti. :D :D

Katsos kun musta ylipäätään tuontyyppiset elokuvista tutut kliseiset kohteliaisuudet tuntuu vähän ulkokultaisilta. Eikö se molemminpuolinen tunne nyt kuitenkin ole se tärkein juttu? Mielestäni sitä voi osoittaa muutenkin kuin krääsää ostelemalla.

• aloittajajalta
        stellaria81 kirjoitti:

Täh?! Siis siitä hyvästä että mies, joka voi olla vaikka pitkäaikaistyötön tai muuten vaan huonolla palkalla juuri ja juuri pärjäävä, ostelee sinulle kaikenlaisia ylellisyyksiä, sinä palkitset hänet ostamalla ITSELLESI vielä törkyhintaisen alusasun. Ootko ihan varma, että mies on ihan onnesta soikeena?

No joo, sori ylilyönti. Mää vaan repesin tässä kohti. :D :D

Katsos kun musta ylipäätään tuontyyppiset elokuvista tutut kliseiset kohteliaisuudet tuntuu vähän ulkokultaisilta. Eikö se molemminpuolinen tunne nyt kuitenkin ole se tärkein juttu? Mielestäni sitä voi osoittaa muutenkin kuin krääsää ostelemalla.

joo totta kai tunne on tärkein mutta ainakin mun mielestä on kiva välillä yllättää toinen, jos ei sitten sillä seksikkäällä alusasulla niin hankkia vaikka miehelle jotain mistä tämä on haaveillut :) oli se sitten materiaa tai ei. tuntuu vain ettei miehillä ole nykyään enää mielikuvitusta tai tunneälyä enää sellaiseen että yllättää kumppanin...

• Nojoopajoo...

Muistan, kun olin kerran treffeillä yhden melko kauniin naisen kanssa. Illan päätteeksi sain tylyt pakit, vaikka olin käyttäytynyt siististi ja maksanut kaikki viulut. Neiti ei edes kiittänyt.

Ei minusta tullut vieläkään pihiä, mutta anteliasta lompakkoa ei välttämättä palkita.

• Sehän tietysti riippuu siitä, mitä sinulla on tarjota seksin lisäksi. Suhteen pitää perustua vastavuoroisuuteen ja jos sinä haluat tiettyjä asioita, niin sinun pitää pystyä myös tarjoamaan jotain takaisin.

• romantic.

hmm.... no minä vien aloittajan terassille, rentoudutaan parin lasillisen edestä ja keskustellaan päivän tapahtumista. Sen jälkeen lämmin kesäiltapäivä jatkuisi sisävesiristeilyllä tyyntä järvenpintaa hiljalleen seilaten. Laivassa syödään hyvin, kuunnellaan paikallista musiikkia ja juodaan hyvää viiniä :) Laivalta puolenyön jälkeen hiippaillaan minun luokseni, saat sitten palkita tulevan miehesi, jos koet sen tarpeelliseksi. Tärkein oli kuitenkin jo tapahtunut ;)

Kelpaako? Eipä varmaan, teen tämän jollekin toiselle tytölle sitte.

t, reilusti alle 30v mies.

• perseelleen meni

Maksoin naisen ajokortista 2/3 osaa ja nainen jätti mut heti. Pienen uhkailun jälkeen nainen suostui maksamaan rahat takas. huijareita naiset on ja ajattelevat vain miehen rahoja.

• aloittajalta

koskas lähdetään? :D mutta sitä en lupaa että jatkot olisi sun luona...

• romantic.
        aloittajalta kirjoitti:

koskas lähdetään? :D mutta sitä en lupaa että jatkot olisi sun luona...

Mulle käy ensviikolla, oon lomalla. Sä voit ihan rauhassa päättää niistä jatkoista, löytyy sitä halvemmallakin seuraa kotiin jos haluan. En oo niitä miehiä ;)

Ottasin treffit ilman jatkojakin kokemuksena. No okei, riippuen seurasta tottakai.

• Näkökulmia

Toisaalta jotkut naiset eivät halua ottaa mitään lahjoja vastaan ja jos mennään ravintolaan, nainen haluaa maksaa oman osuutensa laskusta. Tämä ilmeisesti siksi, että nainen kokee jäävänsä kiitollisuuden velkaan. Jos ei ole kiitollisuuden velkaa, on kai helpompi tarvittaessa antaa pakit miehelle.

• ssici

Se on totta, että ei ole kiva varsinkaan ensitreffeillä antaa miehen maksaa, jos tietää jo ettei halua jatkaa tutustumista. Yleensäkin tarjoudun maksamaan osuuteni, mutta suurin osa miehistä ei sitä salli. Toisaalta sitten taas jos joku antaakin mun maksaa osuuteni ja muuten olisin ollut kiinnostunut näkemään uudestaan, tulee siitäkin olo, että kannattaakohan kun tyyppi ei osoittanut miehekkyyttä laskun tullen ;) Niin tai näin, hyvin usein menee syteen.

• kyselijä.

monenko nussima ap on? jos yli viiden niin se kertoo jo sitä et miehet on kyllästyneet kun olet vain rahan takia niiden kanssa?

• huoh1

sulla vissiin huono sisälukutaito eipä noissa viesteissä ole missään kohti tullut ilmi että aloittaja olisi miesten kanssa rahan takia... etsii vain perinteistä miestä joka osaa yllättää naisen ja jolle sitten tehdä vastapalvelus...

• Irmeli Kirpeä

''monenko nussima ap on? jos yli viiden niin se kertoo jo sitä et miehet on kyllästyneet kun olet vain rahan takia niiden kanssa? '

Monenkos nussima sinä olet, kyselijä?

Poikuus haisee ja pahasti...

• ei uskota.

Joopa joo. Kyllä naisten metkut tiedetään.

• zdhorp

Miehenä sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, että jos seksiä haluaa niin se on tehtävä kertaheitolla selväksi eikä alkaa löpistä mitään mukavia tai se on automaattinen friendzone ja muijat alkavat muuten vain käyttää jonain "laina"automaattina. Laina lainausmerkeissä koska takaisinmaksu meinaa unohtua joka helevetin kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6670
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5211
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4387
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe