Onko jotain vinkkiä, kuinka huomauttaa naiselle kohteliaasti häiritsevästä karvoituksesta kasvoissa. Hänen itsetuntonsa ei ole muutenkaan paras mahdollinen, joten haluaisin olla asian kanssa mahdollisimman hienotunteinen.
Käsittääkseni kyse on täysin perinnöllisestä jutusta, koska hän on hyvinkin karvaton kaikkialta muualta. Ylähuulessa ja leuassa ohutta vaaleata karvoitusta, jota puolisoni on kerännyt jo useamman vuoden kestäneen yhdessäolon aikana kasvoihinsa tekemättä asialle mitään.
Asia on alkanut häiritsemään minua suhteettoman paljon. En itsekään ole mitenkään täydellinen, enkä haluaisi käydä häneltä mitään tällaista vaatimaan.. Mutta esim. suuteleminen jää vähälle, kun itseäni asia tässäkin yhteydessä häiritä, kun tämä tabu palaa aina mieleeni. Hänkin kärsii tilanteesta tältä osin.
Olen yrittänyt päästä asiasta itse yli, mutta aina se vaan pilaa omat fiilikset.. Asialle kuitenkin käsittääkseni olisi kohtuullisella vaivalla tehtävissä jotain?
Vaalea karvoitus naisen kasvoissa
6
619
Vastaukset
- Huomaivaisuus kunniaan!
Osoita naisellisia huomaivaisuutta ja osta sekä lahjakortti kosmetologille että myös gynelle. Yllättävä kasvankasvu viittaa hormonihäiriöön ja se pitää tutkia perinpohjaisesti.
- Riippuu karvoista
Jos siis kysymyksessä on sellainen ohut vaalea karvoitus, joka näkyy vain tietyssä valossa, niin se on kyllä ihan normaalia. Jos sellainen karvoitus häiritsee, on ongelma kyllä enempi sinun päässäsi.
Jos taas kysymyksessä on selkeästi erottuva viikset/parta, niin sitten voisi käydä gynen juttusilla tarkistuttamassa, ettei mitään ole vialla. - feed her
Jos naisella on laihuus-syömishäiriö, hän voi olla tuollakin tavoin karvainen. Laihuuskarvaa voi kasvaa missä hyvänsä vartalon alueella.
- love me tender, love
Miekkonen: Anoreksiaan ei raakkaaminen auta. Jätä omakin partasi ajelematta, niin vaimon pulisongit voivat olla kuin Elviksellä ;)
- VITUN ILKEE
SÄ KYL OOT: "MITEN VOISIN KOHTELIAASTI HAUKKUA NAISTANI KARVANAAMAKSI"
Yhtä hyvin voisin kysyä sulta: ONKO SULLA NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN PIENI, ETTÄ SAAT ORGASMIS NAISESI PILKKAAMISESTA?! - kyllikki5
on vinkki....vilkase peiliin ennenkun alat huomautella......ettet ylläty sitten mitä kaikkee vaimolla on hampaankolossa sun ulkonäöstä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379