Eli,mulle on käynyt aika tyypillisesti... Viimeinen vuosi menny masennellessa,sitä sitten "lääkinnyt" alkoholilla ja pikaruualla...
Painoa kertynyt yli 15kg,ja nyt niistä kiloista täytyis päästä eroon,ja nopeasti! Olen kuukauden syönyt kevyemmin,jättänyt pois alkoholin ja turhat mässäämiset. Paino pudonnut vain kilon... En polta,lopetin jo pari vuotta sitten ja uudestaan en aloita. Mutta en paljon liikukaan,hyötyliikuntaa saan töissä,ja koiraa lenkitän 3 kertaa päivässä,sohvaperunakaan en siis ihan ole.
Pituutta mulla on 171 ja painoa 76!!! Normaalisti painan -60. Itsekuria on kyllä,ja kärsimättömänä haluaisin 15-20 kiloa pois. Kauanko pitäis olla vesipaastolla,että pääsisin lähellekään tavoitettani,sitä n.60kg??? Aion myös lukea kirjoja paastosta,ilman tietoa en aloita. Kysymys oli siis että kauanko paastolla,että kilot lähtevät? Ja vaikuttaako paniikki-/ahdistushäiriööni käyttämäni diapam 5mg 2xvrk jotenkin? Sitä en voi lopettaa,muuten kiipeilen pitkin seiniä ja ulos kämpästä turha yrittääkään. Melkoinen hätä päällä ja jälkiviisauskin,ykskään kalja ja hampurilainen ei ollut tämän arvoista... Veriarvoni mittautin juuri,kaikki niinkuin pitää,vain verenpaine vähän korkealla (n.140/90). Perusterve siis olen,mutta lihonut tyhmyyttäni,kaljaan hukuttanut murheitani,kunnes sen sitten lopetin ja täysin raittiina elänyt juhannuksesta asti.
Neuvoja sekä onnistuneita paastokokemuksia toivoisin,kiitos! :)
Kysymyksiä paastossaan onnistuneille!
Kukka-Maria 76
0
94
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201304Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331221- 641210
- 1081175
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94947Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182913- 80821
- 43814
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66781Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58643
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087598- 52554
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r112547- 60544