Eli mun tarttis osata siltakaato eteenpäin, että pääsisin syksyllä kisakokoonpanoon (joukkuevoimistelu). Koko muu porukka osaa, mä en, miten harjotella, uskallus ei riitä? Eikä sitten näitä "joku pitämään selästä kiinni" sillä sitä yli vuoden ajan, auttaispa jotain... helppa mej
APUA!!
4
169
Vastaukset
- anonyymi8
Et oikein voi tehä muuta ku harjotella ja harjotella, sun pitää saada ensin sun jalat tosi venyviks ni voit tehä sen tosi siististi, mutta se idea on että kun sun kädet on maassa ni sun toisen jalan pitää olla puolessa välissä ilmaa ja sitten sen ilmassa olevan jalan pitää työntää se toinen jalka ylös toisen jalan avulla. :d
Sun pitää vaan ottaa hyvä vauhti ja hankkia hyvä selkä voima niin että pystyt nousemaan niin että se menee siististi.- Fjkkkde
Kiitos anonyymille. Eilen oikeastaan oppisin, mutta vielä se uskallus tehdä puulattialla...
- Näin
Mul oli sama juttu eka mä vaan silleen ihan suorana patjalle ja sit vähän aja pääst siltaa ja sit nurtsil ja sit ASVALTILLAA
- emily240
Mis joukkuees sä oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2837868Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582409Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272083Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17702012- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421264- 1591179