Joo eli aattelin kertoo teille nyt mun suunnitelmista koska mä oon jopa 15 kg yli painoinen siis painan 65kg ja oon 148cm pitkä ni ajattelin vähän tällaisia suunnitelmi... Alan syömään vain kasviksia ja ainankin yhden kerran päivässä 3km kävelylenkin ja siis oon koittanu pitää itteeni kunnossa mut en vaan pysty ja jos teillä on jotain mulle sopivia apukeinoja
tässä vähän apua
1
91
Vastaukset
- ryhtiliike!
Ja ikää 12-v?
Menehän käymään terveydenhoitajan jutulla kun koulut alkaa. Pyydä sitä tekemään sulle selkeä ohje mitä syöt.
3 km kävelylenkki on toki parempi kuin ei mikään, mutta se ei laihduta. 45 min - tunti reipasta hengästyttävää ja hikoiluttavaa liikuntaa päivässä. Vaikka sitten kävelet niin reippasti että vauhtia on 6-7 km tunnissa. Tee paljon kotitöitä, siivoa ja käy kaupassa. Sellainen touhuaminen kuluttaa hyvin.
Unohda toi "vain kasviksia" -linja. Ei toimi. Tarvitset ravitsevaa kunnollista ruokaa. Pelkästään mässyt jättämällä ja annoskoon asiallisena pitämällä laihdut varmasti.
Älä missään tapauksessa ala sahaamaan mitään kitukuureja. Ne vain lihottavat. Sorrut syömään ja lihot. Selkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172