Joo eli aattelin kertoo teille nyt mun suunnitelmista koska mä oon jopa 15 kg yli painoinen siis painan 65kg ja oon 148cm pitkä ni ajattelin vähän tällaisia suunnitelmi... Alan syömään vain kasviksia ja ainankin yhden kerran päivässä 3km kävelylenkin ja siis oon koittanu pitää itteeni kunnossa mut en vaan pysty ja jos teillä on jotain mulle sopivia apukeinoja
tässä vähän apua
1
166
Vastaukset
- ryhtiliike!
Ja ikää 12-v?
Menehän käymään terveydenhoitajan jutulla kun koulut alkaa. Pyydä sitä tekemään sulle selkeä ohje mitä syöt.
3 km kävelylenkki on toki parempi kuin ei mikään, mutta se ei laihduta. 45 min - tunti reipasta hengästyttävää ja hikoiluttavaa liikuntaa päivässä. Vaikka sitten kävelet niin reippasti että vauhtia on 6-7 km tunnissa. Tee paljon kotitöitä, siivoa ja käy kaupassa. Sellainen touhuaminen kuluttaa hyvin.
Unohda toi "vain kasviksia" -linja. Ei toimi. Tarvitset ravitsevaa kunnollista ruokaa. Pelkästään mässyt jättämällä ja annoskoon asiallisena pitämällä laihdut varmasti.
Älä missään tapauksessa ala sahaamaan mitään kitukuureja. Ne vain lihottavat. Sorrut syömään ja lihot. Selkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159