Moikka!
Olen 21-vuotias reipas ja tunnollinen ison perheen keskimmäinen tyttö. Minulla on paljon kokemusta lastenhoidosta pienestä pitäen. Olen hoitanut mm. omia sisaruksia ja sukulaisten sekä tuttavien lapsia. Lasten- ja kodinhoito käy minulta luontevasti. Harrastan mm. lepomista sekä ruuanlaittoa. En käytä tupakkaa, alkoholia tai muita huumaavia aineita ollenkaan.
Osaan jokun verran englantia ja lasten hoidon ohessa haluaisin oppia kieltä lisää. Minulla on mahdollisuus aloittaa syyskuussa 2013 ja olla joulukuuhun 2013, koska tammikuussa 2014 jatkan opintojani liiketalouden ammattikorkeakoulussa.
Ota yhtettä sähköpostilla osoitteeseen [email protected], niin kerron lisää.
Au pair paikka hakusessa 2-4 kk:ksi
Au-pairiksi
2
220
Vastaukset
- Au-pairiksi
Toki olen valmis tulemaan myös täysin suomenkieliseen perheeseenkin.
- annariitta2000
Katso ilmoitus: Haetaan lastenhoitajaa USA:an itärannikolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802