Minulla on 155cm tytär, pelaa D-tytöissä. Hän tarvitsisi mailan, räpylän ja kypärän. Mailoissa vaikutti olevan valinnanvaraa jonkin verran, mutta tyttö ilmoitti haluavansa Goldhammerin, joka on ilmeisesti Karhun laadukkain maila. Minkä pituinen hänelle kävisi? Tyttö ei voimiltaan ole hääppöinen, keskitasoa ikäisekseen. Ja entäpä räpylä? Aiemmin pelaillut J-Pesiksen harrasteräpylällä, nyt pitäisi ostaa kilparäpylä, Karhun GH-mallia senkin pitäisi kai olla :D Olisiko se koko 1,5, 1,8 vai mikä?
Ja vielä kypärä: Karhulta näyttää olevan kypärää kahta mallia, sellaista juniorimallia ja siromman näköistä seniorimallia, molemmissa on saatavilla tuo koko 51-58. Kumpihan olisi järkevämpi vaihtoehto?
Kiitos jo etukäteen :)
Helppiä tyttären pesisvarusteiden hankintaan!
ihan ulkona
1
246
Vastaukset 1
- pesiskoutsi
Goldhammer 95cm, muista ostaa myös grippiä ja kitkateippiä! Räpylä 1,5 ja kypärä se Karhun uudempi malli, ei se juniori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483