Miten saan kroppani parempaan kuntoon

jfgilglofiho

Olen 18 vuotias tyttö, n.165 cm ja 64 kg. Ongelmanahan on nyt se, että haluaisin todella mun kroppaa paremman näköiseksi. Mielestäni olen ihan suht normaali, mutta reisissä on ylimäräistä sekä alavatsan kohdalla pieni pömppö.
Tiedän kyllä itsekkin että rasvaa ei voi paikallisesti polttaa. Elikkä miten mun pitäis liikkua/syödä ? Oon nytten alottanut reippaat kävelylenkit noin kolme kertaa viikossa ja 40 minuuttia lenkin kesto. Teen myös kotona kyykkyjä,vatsalihasliikkeitä ym. Herkut oon nytten jättänyt pois ja syön paljon salaattia ja terveellistä perusruokaa normaali kokoisia määriä.
Olisin todella kiitollinen vastauksista. Niin ja jos joku tietää hyviä pilates ohjeita mitä voisi kotona tehdä niin nekin tulisi tarpeeseen.

5

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfgilglofiho

      Niin ja myös peppuun kaipaisin kiinteytystä.

    • Toihan toimii

      Ihan järkevältä kuulostaa. Kyllä tuolla jo laihtuu. Jos haluat vauhtia, pienennä ruoka-annoksia. Ns. normaalikoko on suurimmalle osalle liian suuri. Kävelyt voit venyttää tuntiin.

      Jos sulla on mahdollista, niin kuntosaliharjoittelua tuohon vielä 3 kertaa viikossa niin on hyvä paketti. Alkuun voit toki tehdä noita kotiharjoituksiakin, mutta niistä loppuu alun jälkeen helposti vääntö.

      Peppuun toimii syväkyykyt ja askelkyykyt.

      Älä retkahda mihinkään kitukuuriin ja aloita liikunta rauhassa. Niin saat pysyvimmät tulokset.

    • Kilotpoisnopeasti

      Tee joka ilta sillain, että jalka on ihan tavallisesti maassa (istut lattialla jalat suorana) sitten nosta ylös ja alas ja ylös ja alas, tämän teet joka ilta 10 kertaa ja jos tuntuu helpolta niin voit tehdä aina enemmän, tee tämä molemmilla jaloilla vuorotellen. Sitten jos haluat vatsaa pois, tee vatsoja joka ilta vaikka noitten jalkojen jälkeen, 10 riittää joka ilta, tee enemmän jos ei pahalta tunnu, muista selätkin ettei selkään tule liika rasitusta! :)

    • jfgilglofiho

      Kiitos paljon vastauksista ja neuvoista :) Kattelin tuolta youtubesta noita Cassey Ho:n videoita. Ainakin on paljon kehuttu noita ja eilen koitin niin käy kyllä ihan mukavasti jalkoihin. Tuntuu vaan että sorrun aina johonkin herkutteluun, lähinnä nyt makeaan. Sen kun sais jätettyä pois tai vaikka niin että kerran viikossa pitäis ''karkkipäivän'' niin ois jo parempi. Muuten motivaatio tosi korkeella ja teen kyllä kaikkeni että saan kroppani sellaseen kuntoon että oon tyytyväinen :) Mitenköhän nopeasti noita tuloksia voisi odottaa ? Jos sillä mennään että 3x viikossa lenkki ja siihen päälle 2x tai enemmän lihaskuntoharjoittelua ? Oon aatellut myös ruveta käymään erilaisissa jumpissa, mutta kuntosalille en mielellään menisi, että ihan kotona harjoittaisin noita lihaksia sitten.

      • jfgilglofiho

        Ainiin ja unohdin mainita että jalkalihakset mulla on jo melko vahvat, oon niitä tykännyt aina tehdä, mutta lähinnä noissa sisäreisissä on sitä ylimääräistä aika paljonkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe