Olen 18 vuotias tyttö, n.165 cm ja 64 kg. Ongelmanahan on nyt se, että haluaisin todella mun kroppaa paremman näköiseksi. Mielestäni olen ihan suht normaali, mutta reisissä on ylimäräistä sekä alavatsan kohdalla pieni pömppö.
Tiedän kyllä itsekkin että rasvaa ei voi paikallisesti polttaa. Elikkä miten mun pitäis liikkua/syödä ? Oon nytten alottanut reippaat kävelylenkit noin kolme kertaa viikossa ja 40 minuuttia lenkin kesto. Teen myös kotona kyykkyjä,vatsalihasliikkeitä ym. Herkut oon nytten jättänyt pois ja syön paljon salaattia ja terveellistä perusruokaa normaali kokoisia määriä.
Olisin todella kiitollinen vastauksista. Niin ja jos joku tietää hyviä pilates ohjeita mitä voisi kotona tehdä niin nekin tulisi tarpeeseen.
Miten saan kroppani parempaan kuntoon
5
167
Vastaukset 5
- jfgilglofiho
Niin ja myös peppuun kaipaisin kiinteytystä.
- Toihan toimii
Ihan järkevältä kuulostaa. Kyllä tuolla jo laihtuu. Jos haluat vauhtia, pienennä ruoka-annoksia. Ns. normaalikoko on suurimmalle osalle liian suuri. Kävelyt voit venyttää tuntiin.
Jos sulla on mahdollista, niin kuntosaliharjoittelua tuohon vielä 3 kertaa viikossa niin on hyvä paketti. Alkuun voit toki tehdä noita kotiharjoituksiakin, mutta niistä loppuu alun jälkeen helposti vääntö.
Peppuun toimii syväkyykyt ja askelkyykyt.
Älä retkahda mihinkään kitukuuriin ja aloita liikunta rauhassa. Niin saat pysyvimmät tulokset. - Kilotpoisnopeasti
Tee joka ilta sillain, että jalka on ihan tavallisesti maassa (istut lattialla jalat suorana) sitten nosta ylös ja alas ja ylös ja alas, tämän teet joka ilta 10 kertaa ja jos tuntuu helpolta niin voit tehdä aina enemmän, tee tämä molemmilla jaloilla vuorotellen. Sitten jos haluat vatsaa pois, tee vatsoja joka ilta vaikka noitten jalkojen jälkeen, 10 riittää joka ilta, tee enemmän jos ei pahalta tunnu, muista selätkin ettei selkään tule liika rasitusta! :)
- jfgilglofiho
Kiitos paljon vastauksista ja neuvoista :) Kattelin tuolta youtubesta noita Cassey Ho:n videoita. Ainakin on paljon kehuttu noita ja eilen koitin niin käy kyllä ihan mukavasti jalkoihin. Tuntuu vaan että sorrun aina johonkin herkutteluun, lähinnä nyt makeaan. Sen kun sais jätettyä pois tai vaikka niin että kerran viikossa pitäis ''karkkipäivän'' niin ois jo parempi. Muuten motivaatio tosi korkeella ja teen kyllä kaikkeni että saan kroppani sellaseen kuntoon että oon tyytyväinen :) Mitenköhän nopeasti noita tuloksia voisi odottaa ? Jos sillä mennään että 3x viikossa lenkki ja siihen päälle 2x tai enemmän lihaskuntoharjoittelua ? Oon aatellut myös ruveta käymään erilaisissa jumpissa, mutta kuntosalille en mielellään menisi, että ihan kotona harjoittaisin noita lihaksia sitten.
- jfgilglofiho
Ainiin ja unohdin mainita että jalkalihakset mulla on jo melko vahvat, oon niitä tykännyt aina tehdä, mutta lähinnä noissa sisäreisissä on sitä ylimääräistä aika paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771826Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 55608
- 35561
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398