Otin noin kolme vuotta sitten kulmiini kestopigmentoinnit, koska omat kulmakarvani ovat olleet aina todella vaaleat ja harvat. Nypin aluksi kulmakarvat kestopigmentointia mukaileviksi rumiksi viivoiksi. Noin vuoden ajan olen yrittänyt kasvattaa kulmakarvojani luonnollisempaan suuntaan, mutta eihän ne karvat kasvakaan enää juuri ollenkaan siihen kohtaan, johon kestopigmentointi on tehty. Onkohan mun kestopigmentoinnit tehty liian ylhäälle vai voiko kestopigmentointi jotenkin tuhota karvatupet?
Syön nykyään biotiinia sekä olen yrittänyt rasvata mahdollisimman paljon kulmakarvojen aluetta, mutta karvoja kasvaa vain hajanaisesti ja vääriin kohtiin. Ostinkin nyt Rogainea (lääke hiustenlähtöön) ja viikon verran sitä olen laittanut kerran päivässä kulmiini, mutta en ole huomannut siitä mitään apua, lähinnä kyseinen valmiste vain kuivattaa kulmien ja silmien seudun ihoa. Onkohan olemassa joitakin muita keinoja kulmakarvojen kasvattamiseen kuin nuo edellä mainitut?
V*tuttaa suunnattomasti jos tuo kestopigmentointi on pilannut kulmakarvojeni karvatupet. Ennen kuitenkin mulla kasvoi jonkin verran kulmakarvoja, mutta tuntuu että tuon kestopigmentoinnin jälkeen karvojen kasvu on heikentynyt entisestään. :(
Voiko kestopigmentointi tuhota kulmakarvojen kasvun?
Lähes kulmakarvaton
1
316
Vastaukset
- Liekö syy?
Periaatteessa karvankasvu voi loppua sellaisella karvalla jossa pigmentointineula on osunut karvatuppeen tai aivan sen lähelle jolloin karvatuppi on vaurioitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki752852Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752358Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752208Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä112129Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51554Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831247
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191044