no moro moro kaikille jotka lukevat tätä.
jäin miettimään yhtä asiaa, pitäisikö salilla oikeasti treenata yksinkertaisilla laitteilla? esimerkiksi: penkki (rinta), jalkaprässi(jalkoihin) käsipainoilla/tanko (kädet , hartiat ja selkä) ja vatsa painolla tai ilman?
aina kun katsoin saliohjelmia niin siinä on miljoona erilaitetta yhdelle lihakselle, hauikselle esim: smith, talja ja käsipaino jokaista 3x15 samanapäivänä
idea siis itselläni on vaikka 2jakoinen tässä on eka päivä
tiistai päivä
eka kierros
penkki 3x 8-13
selkä vapailla painoilla 3x 8-13
prässi 4x 8-13
tauko 5 min
toka kierros toinen kierros
prässi 4x 8-13
selkä vapailla painoilla 3x 8-13 o
penkki 3x 8-13
tauko 5min
kolmas kierros kolmas kierros
penkki 3x 20sek
selkä vapailla painoilla 3-20sek
prässi 4x 20sek
tiistai olis siis 3 lihastax 3 liikettäx 3 laitetta
ja sit kotiin suihkuun =)
kysymys edelleen
vastauksia1
1
76
Vastaukset
- erhh
perusliikkeet pohjalle ja "vitkutukset" päälle / lihasryhmä. TS. esimerkiksi joku jalkakyykky tai prässi kun alaraajat vuorossa ja siihen lisäksi muita jalkaliikkeitä. Penkki rintapäivänä pohjalle, ylätalja tai leuanveto selkäpäivänä jne käsien ojentajat / koukistajat voi mielestäni vaikka tehdä jokakerta selkä/rintapäivänä.(kunhan n. 48 h edellisestä treenistä. Jalat vaativat tehokkaan treenin jälkeen enemmän palautusta. Vatsat mielestäni hyvä tehdä joka kerralla. Näin meillä (45 v ja sixpack näkyy vielä..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355