MISTÄ KIELIKORU/OULU

kokematon:D

eli oisin ottamas kielikorua, oulussa kävisin laittaa. Nii sitä vaa mietin että missä halvinta. Kertokaa pliis joku :D

17

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöhnäpeikko

      Ei halvimman perässä kannata juosta!

      Igor'sista olen minä saanut hyvän palvelun.

    • yolottaja

      Pitbullin aki !!!!

      • pilkunviilaaja /

        Ei osaa


    • tyytyväinen

      Otin Igor'sissa kuukausi sitte kielikorun ja oon tyytyväinen lävistäjään ja palveluun. Pitbullissa ei oikkee osaa se lävistäjä hommiaan ku kaverilki pisti ilman hanskoja labretin ja sen ois pitäny tulla alas keskelle mutta ei oo kyllä keskellä vaan enemmänkin vasemmalla puolella. Ja tulehtu vielä laiton jälkeen vaikka hoiti sitä hyvin, oiskoha ollu likaset kädet tuolla akilla.

      Ja mun kaveri kans otti joskus keväällä nenälävistyksen tuolla Igors'sissa. Parantu hyvin ja näyttää hyvältä.

      • heppa tyty

        Juuri luin toiselta sivustolta että aki ottanut korut suoraa laatikosta... eli ei millään taval puhtai. Toine mitä siel oli ni lävistykset menee miten sattuu ja koruina ihan muutaku pitäs olla xD


    • tyttö

      otin napakorun oulun igorsissa parisen kuukautta sitte ja on parantunu hyvin. suosittelen sitä liikettä. olis tarkotus käydä ottaa vielä madonna ja bridge siellä. :-----) lävistäjä on tosi mukava ja rento ja liike on viihtyisä. ei haittaa vaikka hetken joutuin oottelemaan siinä ku oli tatuointilehtiä mitä pysty selailla.
      äitinki mielestä oli siisti liike ja lävistäjä oli huolellinen hygienian suhteen ja lävisti hyvin.

    • nenäkorutyttö

      otin igorsissa nenäkorun keväällä ja on parantunu hyvin ja on tosi nätti ja äiti ja iskäkin tykkää tästä. tässä on nyt normaali pallo mutta aion vaihtaa siihen ehkä semmosen pallon missä on timantti =) ei sattunut kauheesti vaikka jännitin paljon
      äitikin aikoo ottaa nenäkorun tuolla igorsissa heti kun vaan uskaltaa

    • emma 91

      Aki laittoi aikoinaan kaverini niskalävistykseen barbellin koruksi. Eikö siinä pitäis olla surfacekoru?

      Itte oon käyny tuolla igorsissa ottamassa tatuoinnin ja lävistäjä vaikutti asiantuntevalta ja mukavalta. Sillon ku joni oli siellä lävistämässä niin otin sillä huulikorun mut työnantaja ei sitä hyväksy niin piti ottaa pois. Iha hyvin joni sen lävisti. =)

      • Reikätyynyt

        Juu, akihan käyttää barbelleja ja curved barbelleja. Löytyy häneltä kuvakin kun on tehnyt jollekkin naiselle käteen useampia surface lävistyksiä ja niissä on tämä curved. Korujen välitkin menevät mitä sattuu kun katsoo kuvaa jossa on merkkaukset niin hänen on ollut tarkoitus jättää niihin n.2mm väliä mutta taisi olla että vain yhdessä välissä tämä oli toteutunut.


    • annaaaaaaw

      paljonko toul RED & WHITE INK:is? :D jaja tehäänkö siel ees enääxd?

      • kielikorujee

        KIELIKORU pitbullissa kannattaa ottaa , aki on hyvä lävistäjä itse otatin siellä maksoi 35 e


      • ella_94

        Ainaki fbsivuilta löytyy hinnastot. Toi lävistäjä (olikoha joni tai joku semmone) oli ainaki kerran iha aineissa ku olin ottaas sillä lävistystä. Menin sitte pitbullii mut sain vinon lävistyksen joka tulehtui pahasti (lävistäjä ei käyttäny kumihanskoja??)... Igorsia suosittelen minäkin (:


      • Jonired&white
        ella_94 kirjoitti:

        Ainaki fbsivuilta löytyy hinnastot. Toi lävistäjä (olikoha joni tai joku semmone) oli ainaki kerran iha aineissa ku olin ottaas sillä lävistystä. Menin sitte pitbullii mut sain vinon lävistyksen joka tulehtui pahasti (lävistäjä ei käyttäny kumihanskoja??)... Igorsia suosittelen minäkin (:

        Sellaiset terveiset Ellalle, että huumeita en ole käyttänyt koskaan, enkä aio aloittaakkaan ;)
        -Joni Red & White Ink


    • t(o_o)t

      t(o_o)t

    • ........

      Suosittelen Igorssia. Olen ottanut siellä molemmat tragukseni. Siellä on todella mukava ja komea lävistäjäkin :)

    • .,.,.

      Pitbullissa laitatin traguksen pari vuotta sitten ja vaikka pyysin sitä keskellä korvan nipukkaa, niin vinosti alareunaan se laitettiin :( Ei tulehtunut tai mitään, mutta huono kuva jäi kun lävistys ei vastannut pyytämääni!

    • Anonyymi

      Ite otin vuos sitte nenäkoru red and white inkissä ja oli tosi hyvä palvelu, jäi positiivinen kuva paikasta ja oli ammattitaitosta työskentelyä, nenäkoru parantu nopeasti ilman ongelmia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe