jos kulmakarvat sheivaa tavallisella höylällä,niin kasvaako ne takasin vai ei?mulle toi pinseteillä nyppiminen on kuolemaa.(:
kulmien sheivaus.
10
5527
Vastaukset
Mulla kasvaa ainakin ihan normaalisti takaisin. Sheivaan kulmakarvat, kun en jaksa nyppiä.
- vaneri
ei hyvä ihminen kulmakarvoja sheivata helvetti. ootko nähny noita 13 vuotiaita huarii kadulla, aivan kuin viisvuotiaan piirtämät kulmat, ja sitten ku meikit menee pois ni minne kulmat hävis? sheivaavat ne. HYVÄ VTUN IHMINEN ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ SILMÄNYMPÄRYSIHO ON H-E-R-K-K-Ä !! ONKO KIVAA SITTEN KUN SAAT VIILTOJA JA SULLE ALKAA KASVAA PAKSUJA MUSTIA KARVOJA SINNE TÄNNE? mieti nyt vähäsen, puhutaan silmänympärysihosta eikä mistään sääristä. ja aika kömpelöö sen käyttäminenkin olis. ihan vaan mun mielipide
- mun miälipide tää
Sheivaan yläpuolelta minä!
Mulla on miesten paras gillette käytössä, eikä mitään naarmuja tule. Eikä viiltoja.
Sinne kasvaa paljon vaaleita. Alapuolelta nypin.
Vanerilla huono päivä, huono kielenkäyttö ja asenne.- Tällä tyylillä
Kyllä yläpuoleltakin saa nyppiä vaikka sanotaan ettei saisi. Olen aina nyppinyt niin alhaalta kuin ylhäältäkin jotta olen saanut hajakarvat pois ja kulmiin oikean muodon.
- vaneri
sori äiti, yritin vaan ilmasta mielipiteeni.
- Aikkutomppa<3
Sheivasin joskus kulmia mutta tuli niin hirveetä jälkeä että olen sen jälkeen nyppinyt...
- ndsefvs
No tottakai ne kasvaa takaisin. Mutta jos kulmakarvasi ovat tummat, varaudu ajamaan karvat joka päivä, sänki on aika ruma katsella.
- onnistuu kyllä
Kiristä ihoa kohtuullisesti, niin nyppiminen ei satu.
- nolostunutämmä
älå ikinä tee...juuri testasin siis ei ei ei en tiiä vittinkö menee julkiselle paikalle enää kuukauteen
- Anonyymi
jos kulmakarvat alkavat kasvamaan kovasti ja nyppimine ei kiinnosta ota käyttöön esim essencen shape & shave trio! on tehokas mutta jos vahingossa vetää kulman päältä, ei käy mitään kun kuitenkin täytyy useampaan otteeseen sheivata että varppina lähtee! maksaa n 3€ tokmannilla, on siis sheiverin tapanen mut paljon pienempi eikä tee minkäänlaisia jälkiä vaikka kui yrittää! muistakaa käyttää nyppimisen/ sheivaamisen jälkeen teidän kulmiin jotain kulmakylmäystä ns niin ei näytä kamalan punaiselle nyppimisen jälkeen, eikä läheskään satu niin paljoa jos sitä pistää ennen nyppimistä! tuotteen nimi on siis essencen after shape brow roller cooling & calming ;) löytääpi molemmat tuotteet kärkkäiseltä tai just tokmannilta! ❤️ vanha keskustelu mutta jospa tästä olisi apua muillekkin! ps sheiverissä kaks harjaa mukana sekä 3 shevausvehettä! t: opiskeleva täti kauneudenalalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195