kulmien sheivaus.

eulaalia

jos kulmakarvat sheivaa tavallisella höylällä,niin kasvaako ne takasin vai ei?mulle toi pinseteillä nyppiminen on kuolemaa.(:

10

6124

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla kasvaa ainakin ihan normaalisti takaisin. Sheivaan kulmakarvat, kun en jaksa nyppiä.

• vaneri

ei hyvä ihminen kulmakarvoja sheivata helvetti. ootko nähny noita 13 vuotiaita huarii kadulla, aivan kuin viisvuotiaan piirtämät kulmat, ja sitten ku meikit menee pois ni minne kulmat hävis? sheivaavat ne. HYVÄ VTUN IHMINEN ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ SILMÄNYMPÄRYSIHO ON H-E-R-K-K-Ä !! ONKO KIVAA SITTEN KUN SAAT VIILTOJA JA SULLE ALKAA KASVAA PAKSUJA MUSTIA KARVOJA SINNE TÄNNE? mieti nyt vähäsen, puhutaan silmänympärysihosta eikä mistään sääristä. ja aika kömpelöö sen käyttäminenkin olis. ihan vaan mun mielipide

• mun miälipide tää

Sheivaan yläpuolelta minä!
      Mulla on miesten paras gillette käytössä, eikä mitään naarmuja tule. Eikä viiltoja.
      Sinne kasvaa paljon vaaleita. Alapuolelta nypin.
      Vanerilla huono päivä, huono kielenkäyttö ja asenne.

• Tällä tyylillä

Kyllä yläpuoleltakin saa nyppiä vaikka sanotaan ettei saisi. Olen aina nyppinyt niin alhaalta kuin ylhäältäkin jotta olen saanut hajakarvat pois ja kulmiin oikean muodon.

• vaneri

sori äiti, yritin vaan ilmasta mielipiteeni.

• Aikkutomppa<3

Sheivasin joskus kulmia mutta tuli niin hirveetä jälkeä että olen sen jälkeen nyppinyt...

• ndsefvs

No tottakai ne kasvaa takaisin. Mutta jos kulmakarvasi ovat tummat, varaudu ajamaan karvat joka päivä, sänki on aika ruma katsella.

• onnistuu kyllä

Kiristä ihoa kohtuullisesti, niin nyppiminen ei satu.

• nolostunutämmä

älå ikinä tee...juuri testasin siis ei ei ei en tiiä vittinkö menee julkiselle paikalle enää kuukauteen

• Anonyymi

jos kulmakarvat alkavat kasvamaan kovasti ja nyppimine ei kiinnosta ota käyttöön esim essencen shape & shave trio! on tehokas mutta jos vahingossa vetää kulman päältä, ei käy mitään kun kuitenkin täytyy useampaan otteeseen sheivata että varppina lähtee! maksaa n 3€ tokmannilla, on siis sheiverin tapanen mut paljon pienempi eikä tee minkäänlaisia jälkiä vaikka kui yrittää! muistakaa käyttää nyppimisen/ sheivaamisen jälkeen teidän kulmiin jotain kulmakylmäystä ns niin ei näytä kamalan punaiselle nyppimisen jälkeen, eikä läheskään satu niin paljoa jos sitä pistää ennen nyppimistä! tuotteen nimi on siis essencen after shape brow roller cooling & calming ;) löytääpi molemmat tuotteet kärkkäiseltä tai just tokmannilta! ❤️ vanha keskustelu mutta jospa tästä olisi apua muillekkin! ps sheiverissä kaks harjaa mukana sekä 3 shevausvehettä! t: opiskeleva täti kauneudenalalle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1573
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      767
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe