jos kulmakarvat sheivaa tavallisella höylällä,niin kasvaako ne takasin vai ei?mulle toi pinseteillä nyppiminen on kuolemaa.(:
kulmien sheivaus.
10
5618
Vastaukset
Mulla kasvaa ainakin ihan normaalisti takaisin. Sheivaan kulmakarvat, kun en jaksa nyppiä.
- vaneri
ei hyvä ihminen kulmakarvoja sheivata helvetti. ootko nähny noita 13 vuotiaita huarii kadulla, aivan kuin viisvuotiaan piirtämät kulmat, ja sitten ku meikit menee pois ni minne kulmat hävis? sheivaavat ne. HYVÄ VTUN IHMINEN ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ SILMÄNYMPÄRYSIHO ON H-E-R-K-K-Ä !! ONKO KIVAA SITTEN KUN SAAT VIILTOJA JA SULLE ALKAA KASVAA PAKSUJA MUSTIA KARVOJA SINNE TÄNNE? mieti nyt vähäsen, puhutaan silmänympärysihosta eikä mistään sääristä. ja aika kömpelöö sen käyttäminenkin olis. ihan vaan mun mielipide
- mun miälipide tää
Sheivaan yläpuolelta minä!
Mulla on miesten paras gillette käytössä, eikä mitään naarmuja tule. Eikä viiltoja.
Sinne kasvaa paljon vaaleita. Alapuolelta nypin.
Vanerilla huono päivä, huono kielenkäyttö ja asenne.- Tällä tyylillä
Kyllä yläpuoleltakin saa nyppiä vaikka sanotaan ettei saisi. Olen aina nyppinyt niin alhaalta kuin ylhäältäkin jotta olen saanut hajakarvat pois ja kulmiin oikean muodon.
- vaneri
sori äiti, yritin vaan ilmasta mielipiteeni.
- Aikkutomppa<3
Sheivasin joskus kulmia mutta tuli niin hirveetä jälkeä että olen sen jälkeen nyppinyt...
- ndsefvs
No tottakai ne kasvaa takaisin. Mutta jos kulmakarvasi ovat tummat, varaudu ajamaan karvat joka päivä, sänki on aika ruma katsella.
- onnistuu kyllä
Kiristä ihoa kohtuullisesti, niin nyppiminen ei satu.
- nolostunutämmä
älå ikinä tee...juuri testasin siis ei ei ei en tiiä vittinkö menee julkiselle paikalle enää kuukauteen
- Anonyymi
jos kulmakarvat alkavat kasvamaan kovasti ja nyppimine ei kiinnosta ota käyttöön esim essencen shape & shave trio! on tehokas mutta jos vahingossa vetää kulman päältä, ei käy mitään kun kuitenkin täytyy useampaan otteeseen sheivata että varppina lähtee! maksaa n 3€ tokmannilla, on siis sheiverin tapanen mut paljon pienempi eikä tee minkäänlaisia jälkiä vaikka kui yrittää! muistakaa käyttää nyppimisen/ sheivaamisen jälkeen teidän kulmiin jotain kulmakylmäystä ns niin ei näytä kamalan punaiselle nyppimisen jälkeen, eikä läheskään satu niin paljoa jos sitä pistää ennen nyppimistä! tuotteen nimi on siis essencen after shape brow roller cooling & calming ;) löytääpi molemmat tuotteet kärkkäiseltä tai just tokmannilta! ❤️ vanha keskustelu mutta jospa tästä olisi apua muillekkin! ps sheiverissä kaks harjaa mukana sekä 3 shevausvehettä! t: opiskeleva täti kauneudenalalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061