Uskoni naisiin palautui
6
159
Vastaukset
Ja minun uskoni miehiin meni lopullisesti.
Siinä taas vittu autoilija kaatokännissä ja ilman ajokorttia . Aaaaaargh!!
Kannattiko tuon takia nyt naisen oikeasti henkeään vaarantaa...?- .....
Naisen epäitsekkyys on aina uutiskynnyksen ylittävä tapaus.
- luepa uudestaan
niin koska miehen hengen pelastamisessa ei ole mitään uutisoitavaa....
- Ikisinkku M
Luultavasti sankarinainen aiheutti järjettömällä toiminnallaan yhteiskunnalle mittavat kulut joita me kaikki sitten maksamme. Muistaakseni joskus luin jostain että jossain kulttuurissa jos pelastaa ihmisen hengen on tästä kyseisestä yksilöstä sitten vastuussa loppuikänsä, minusta tässä tapauksessa pitäisi soveltaa tuota pykälää. Koska tuo raitelle sammunut p..säkki tuskin koskaan tulee mitään korvaamaan pitäisi rokottaa kyllä sitten naista vastuuttomasta toiminnastaan. Joku humanisti ehkä on sitä mieltä että jokainen yksilö on arvokas mutta lähempänä totuutta lienee se että useimmat meistä eivät ole kovinkaan arvokkaita ja jotkut suoranaisia taakkoja läheisilleen ja yhteiskunnalle.
- -Atm-
Silti aika ikävästi sanottu vaikka olen minäkin monet kerrat ajatellut tekeväni itsemurhan.
- 11+5
Taas se nähtiin miten naiset pilaavat kaiken. Tyyppihän selvästi yritti tehdä itsemurhaa kun ei ole töitä, naista eikä ajokorttiakaan, mutta maanpäällisestä helvetistä vapautumisen sijaan tulikin putkareissu, helvetin isot laskut ja varmaan vielä linnaakin. Ihan vaan siksi että joku akka ei voinut huolehtia vain omista asioistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896