juhlimassa eilen. Ensin niitä oli 4 mutta siihen tuli sitten tän lesbon tyttöystävä jostain ja sit tän yhden naisen sisko. Kyllä minä yritin ja yritin flirttailla ja kehua tätä yhtä naista kehen olin joskus ihastunut mut ei se nyttenkään lämmennyt.
Oltiin jossain terassilla ja sit mentiin siitä baariin ja sit tän lesbon mahaa alkoi koskemaan joten jouduttin soittaa ambulanssi ja nää kaks lesboo lähti ambulanssin matkaan. Kyllä ne siitä ihan avoimesti suutelivat pariin kertaan ja meikä kateellisena vieressä.
'
Tais muuten tää toinen lesbo olla raskaana ja siitä juttelinkin sen kanssa jossain vaiheessa. En tiedä keneltä se munaa oli saanut mut nää kaks lesboo on ollut yhdessä jo vuosia.
Sit jossain vaihees mentiin toiseen terassille tän yhden kauniin ja sen paksukais kaverin kanssa joka sitten lähtikin pian kotiin joten jäin kahdestaan tän kauniin naisen kanssa joka raahasi mut vielä toiseen baariin. ihan avoimesti mä siinä sitä yritin ja se jopa pyysi mut sen luokse nukkumaan mutta sanoin et sille et en minä sen luokse nukkumaan tule mutta pimppiä se ei luvannut.
Sanoi et ollaan vaan kavereita ja lopulta meninkin omaan kotiini nukkumaan. Mut oli ihan hauska ilta kun sain olla naisten seurassa monta tuntia ja kyllä minä yritin ja yritin mut ei minusta tullut ytm miestä.
Olin 6 naisen kanssa
11
141
Vastaukset
Ota tuosta nyt selvää.
Siis kuka yritti ja ketä? Nainen pyysi sinut luokseen nukkumaan ja sinä kieltäydyit ja mariset nyt siitä?
Nukuppas nyt vielä vähän ja kirjoita sitten uudestaan, mieluiten jonkun tolkun kanssa.- ykhdtk
Niin? Nainen pyysi luokseen NUKKUMAAN ja kerran ei olisi piparia ollut tarjolla niin kyllä minäkin olisin mieluummin mennyt himaan maate.
ykhdtk kirjoitti:
Niin? Nainen pyysi luokseen NUKKUMAAN ja kerran ei olisi piparia ollut tarjolla niin kyllä minäkin olisin mieluummin mennyt himaan maate.
No ai niin, anteeksi typeryyteni.
Mielenkiintoisen miehen nähdessään naisen pitää tietysti esittää kysymys "LÄHETKÖ MUN LUOKSE PANEMAAN? riittävän selkeästi artikuloiden ja kuuluvalla äänellä.
Mitään muuta mies ei katso aloitteeksi naisen puolelta.- habla.
ykhdtk kirjoitti:
He he he. Voi taivahan jumala miten typerä sitä ihminen voi olla... Kun nainen pyytää luokseen nukkumaan, niin se on suomeksi panemaan. Ja vaikka se ei sitä aluksi tarkoittaisikaan, niin siihen se nyt kuitenkin vain loppujen lopuks menee, niin halutessasi. Nainen harvemmin käyttää suoria ilmauksia kyseisestä asiasta.
- Sinä olet varmasti
ykhdtk kirjoitti:
Suomen typerin ihminen tai sitten ihan asperger, kun et tajunnut että nainen olisi antanut sulle!
- teit oikein
Aina pitää vonkata pil.lua. Jos et saa niin ei kannata nukkua edes naisen kanssa.
- Toinen atm
No minkä helvetin me ätmit sille voidaan että naisen on sanottava ihan suoraan rautalangasta vääntäen että nyt lähdetään panemaan tai ei me muuten mitään tajuta. Silloin jos nainen sanoo että mennään nukkumaan niin se jää niin paljon arvailujen varaan että tuleekohan sitä piparia vai ei että lienee viisainta mennä kotiinsa. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? Itse kannatan suoraa puhetta.
- atm.
Kyllä se teki selväksi et en pääse pukille. Minä kannatan suoraa puhetta jota itse harrastan. Ei tarvii niin epämääräisesti selittää
- Mies32
Aivan sama mitä sanoi, sinulla olisi hänen luonaan ollut ainakin sata kertaa paremmat mahdollisuudet kuin kotonasi.
- seikkinsoikkin
Mies32 kirjoitti:
Aivan sama mitä sanoi, sinulla olisi hänen luonaan ollut ainakin sata kertaa paremmat mahdollisuudet kuin kotonasi.
Mutta kotona on turvallista ja mukavaa :)
- selviteään tämä
Mut kuka jyystäri karju on pannut sen lesbon raskaaksi? maksoikohan se jollekkin ytm miehelle et sai spermats isäänsä.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896