Millainen on täydellinen yhden yön juttu?

Ihana yhden yön?

Hei! Millainen on täydellinen yhden yön juttu naisista? Mitä kaikkea pitää sisällään nautinnollinen ja äärettömän ihana sekä täydellinen yhden yön juttu miesten kanssa?

17

1408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1815

      ei,en tarte yyj vaikka olisi ihanaaaaa

    • Tarja 26w

      Harvemmin seksi on yhden yön jutuis mitään ihan priimaa, et kunhan orgasmin saa, niin se jo riittää :)

    • Ihana yhden yön?

      Okeyh:).

    • seikkailu z

      Kun mies on rauhallinen ja hyvin puketunut.Ei juo liikaa ja pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. :) Jos sänkyyn päädytään-mies on mies ja ottaa homman haltuunsa kunnolla.Ei silti tarkoita että koko yötä jyystää-vaan vie naisen huipulle vaikka 5min..Jos osaa-mitä aikailla.. :O

      • bvfrcdsxaz<

        -Kun mies on rauhallinen ja hyvin puketunut.Ei juo liikaa ja pitää naista kuin kukkaa kämmene

        Oliks toi vitsi? Just tollasia miehiä yhen yön suhteita etsivät naiset inhoavat.


    • lumottunainen1

      Täydellinen, noh koin sellaisen tossa etelä-suomessa la-su... ihana herrasmies. Ah, osaa ottaa naisen hellästi ja hartaasti ja tietää mitä naisella tehdään. Suutelee tajun pois, pitää kiinni. Toki tässä jouduin harrastamaan tätäkin seksiä monta monta kertaa koska tuntui ettei saanut tarpeeksi vaikka sain..jäin koukkuun seksiin.

      Seuraava päiväkin meni hänen ja kavereiden seurassa, ihana päivä..pussailua ja halailua...Mutta se oli yksi onnellinen päivä elämääni, jota voi aina silloin tällöin muistella :)
      Hänet ottaisin uusiksi jos se olisi mahdollista.

      • Saitko herpeksen?

        Sie oot pannu Timon kanssa.


    • hjkgjkkölkk

      Sellainen, jossa mies huolehtii naisen orgasmista ja nautinnosta.
      Ja tajuaa lähteä sitten yöllä tai heti aamulla suoraan omaan kotiinsa eikä jää paikalle roikkumaan. Ehkä laittaa tekstarin jos oli kivaa ja molemmat haluavat uusia kokemuksen.

    • anette3

      Toisen huomioimista ja kunnioittamista. Ei liiallista humalatilaa - sorry miehet, se erektio on kyllä aika oleellinen ja humalassa tuntuu olevan vaikeuksia sen saavuttamisessa. Seksissä hieman idearikkautta eli ei heti pyritä pukille, lämmitellään ensin ja asennoissa muutakin kuin lähetyssaarnaajassa jyystämistä. Kestävyyttä hieman enemmän kuin minuutti kaksi ja jos vielä aamulla uusinta niin olen tyytyväinen.

    • nautintaa

      Saavuttamaton käytännössä, haaveissa sen voi mielikuviin muodostaa.
      Elän nyt hyvässä suhteessa vaikka joskus noita hyviä kokemuksia etsinkin, mutta en yhdenyön jutuissa täydellisyyttä löytänyt, oli vain huonoja ja hieman parempia, hyvätkin jäi kokemati

    • Minun paras yhden yön suhde on ollut kun baarista iskin naisen. Istuttiin baarissa ja puristeli jo siellä mun etumusta. Otettiin aika äkkiä taksi ja minun luo. Nuolin eukon kaulaa ja näykin korvaa samalla kun sormetin pimppaa ja kokeilin myös että antaako peppua ja eihän Se vastaan laittanu kun sormen sinne työnsin. Naikkonen otti suihin vähän aikaa ja sitten pääsin pukille. Anto panna peppuun ja ei menny varmaan kun minuutti kun meinasin laueta, lopetin ja työnsin munan naisen suuhun. Panin sitä suuhun noin minuutin ja laukesin hänen suuhun ja naamalle. Se on minun paras pano varmaan ikinä.

      • too short & too tin

        ..ja naiselle oli varmaan kamalin XD


    • Tamma tahtoo oriin

      Täydellinen yhden yön juttu: Mies rakastuu muhun korviaan myöten, pyytää jonkun ajan kuluttua seurustelemaan, menee myöhemmin kihloihin ja sen jälkeen naimisiin kanssani ja vietämme upean loppuelämän yhdessä. Kiitos.

      Mistä löytyy edellä mainittu täydellinen mies? Tänne mulle HETI, pannaan vaikka heti kättelyssä, kunhan mielessäsi on yhteinen tulevaisuus sen ekan yön jälkeen kiitos. En jaksa ravata enää.

      • vddfvb

        Me emme harrasta yhdenillanjuttuja. Eikä olla kiinnostuneita naisista jotka niitä harrastaa.


      • Reissumiestä
        vddfvb kirjoitti:

        Me emme harrasta yhdenillanjuttuja. Eikä olla kiinnostuneita naisista jotka niitä harrastaa.

        Tamma ei haluukaan yhdenyönjuttua kuten tosta huomaa, vaan tulevaisuuden sen miehen kans jonka tapaa baarissa tai jossain. Eihän se silloin yhdenillanjuttu ole jos monta kertaa naijaa ja naimisiin mennään! Jotkut sanoo että suhde alkoi yhdenyönjutusta, jossain lehdessäkin oli kerran oikein semmonen otsikko. Ei se yhdenyönjutulta kuulosta jos on pitkään oltu kuitenki yhdessä ;)


    • benchpress90

      ^^ hyvin kirjoitettu! täällä juuri tuollainen mies. ei vaan tunnu noista yhdenyönseteistä löytyvän sitä vaimomatskua..

    • ghlill

      Paras yhdenyön juttu olis sellanen että tilanne syntys selvinpäin eikä missään baarissa.Vaikka rappukäytävässä törmäis siihen naapurin naiseen ja siitä sitten vaan menoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe