Nyt riitti

Joko nyt

Elikkäs oon viel koulussa. Pituutta on n. 155cm ja painoo jopa 82.2kg... Koulussa kaikki tuijottaa ja arvostelee. Ja nyt olis tarkotus heti ku saan skootterin nii lähtee mahdollisimman usein käymään kuntosalilla ja sen sellasta. En oo viä kertonu tästä kellekää ettei ne oota liikoja tältä. Mun painoo arvostelee jo iha äitiki.. Aattelin ruveta tänne päivittelee miten on edistyny ja sillai. Mut en siis aio kertoo tästä kellekää ja toivon et saan näytettyä kaikille kuinka vahva oon.. :D

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renkosil

      Riippuu kuinka vanha olet että pääsetkö edes salille vielä..
      Toiseksi mikset muka voisi alkaa käymään lenkillä tai polkea pyörällä salille ennen kuin saat skootterin tai mopon.Äläkä unohda että sinun on muutettava ruokavaliotasi aika radikaalisti että laihtuisit.Sinulla on kyllä aika iso urakka edessäsi ja siinä menee aikas kauan aikaa,Sinuna pudottaisin painoa aluksi kävelemällä 6xvk n.5-8km ja sellaista 7km tuntivauhtia että rasva palaa.Itse olen 154,3cm ja painoo on noin 49,6kg pudottanut vähän yli 4kg ja katson kuinka alas paino laskee terveellisesti,veikkaisin n.49kg mutta 45kg alle en painoani päästä.
      Painonpudotuksesi tullaan ihan varmasti huomaamaan ennemmin tai myöhemmin joten salaa laihduttaminen ei noin vain onnistukkaan..

      • Joko nyt

        Pääsen salille. Pyöräillä en voi koska pyörä on rikki. Kävely vaikuttaa hyvältä idealta joten kiitos siitä:) ja tuo ruokailu juttu olikin jo tiedossa.


    • Disappear2

      Onnea yritykseen :)!
      Mä oon ite 152/71-72kg... mäki tahdon näyttää kuinka vahva oon lopuksi vaikka aina heikko oon ollukki ^^'

      renkosil on oikeessa ei laihduttaa pysty salaa ennen pitkää sen huomaa joku ite laihduttanu 20kg niin kaverit/amiskaverit/mumma yms on jo huomannu että oon laihduttanu :) mutta juu älä vaan kerro tuleepa mukava yllätys heille! ;D

    • diktaattor1

      renkosil opettelee lukee fucktard. "sitten kun saan skootterin" eli silloinhan se on 15vee. ja asutko jossain ruotsis jos salilla on ikärajat, typerä dumbo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe