Elikkäs oon viel koulussa. Pituutta on n. 155cm ja painoo jopa 82.2kg... Koulussa kaikki tuijottaa ja arvostelee. Ja nyt olis tarkotus heti ku saan skootterin nii lähtee mahdollisimman usein käymään kuntosalilla ja sen sellasta. En oo viä kertonu tästä kellekää ettei ne oota liikoja tältä. Mun painoo arvostelee jo iha äitiki.. Aattelin ruveta tänne päivittelee miten on edistyny ja sillai. Mut en siis aio kertoo tästä kellekää ja toivon et saan näytettyä kaikille kuinka vahva oon.. :D
Nyt riitti
4
91
Vastaukset
- renkosil
Riippuu kuinka vanha olet että pääsetkö edes salille vielä..
Toiseksi mikset muka voisi alkaa käymään lenkillä tai polkea pyörällä salille ennen kuin saat skootterin tai mopon.Äläkä unohda että sinun on muutettava ruokavaliotasi aika radikaalisti että laihtuisit.Sinulla on kyllä aika iso urakka edessäsi ja siinä menee aikas kauan aikaa,Sinuna pudottaisin painoa aluksi kävelemällä 6xvk n.5-8km ja sellaista 7km tuntivauhtia että rasva palaa.Itse olen 154,3cm ja painoo on noin 49,6kg pudottanut vähän yli 4kg ja katson kuinka alas paino laskee terveellisesti,veikkaisin n.49kg mutta 45kg alle en painoani päästä.
Painonpudotuksesi tullaan ihan varmasti huomaamaan ennemmin tai myöhemmin joten salaa laihduttaminen ei noin vain onnistukkaan..- Joko nyt
Pääsen salille. Pyöräillä en voi koska pyörä on rikki. Kävely vaikuttaa hyvältä idealta joten kiitos siitä:) ja tuo ruokailu juttu olikin jo tiedossa.
- Disappear2
Onnea yritykseen :)!
Mä oon ite 152/71-72kg... mäki tahdon näyttää kuinka vahva oon lopuksi vaikka aina heikko oon ollukki ^^'
renkosil on oikeessa ei laihduttaa pysty salaa ennen pitkää sen huomaa joku ite laihduttanu 20kg niin kaverit/amiskaverit/mumma yms on jo huomannu että oon laihduttanu :) mutta juu älä vaan kerro tuleepa mukava yllätys heille! ;D - diktaattor1
renkosil opettelee lukee fucktard. "sitten kun saan skootterin" eli silloinhan se on 15vee. ja asutko jossain ruotsis jos salilla on ikärajat, typerä dumbo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637