moi vaan,
aina välillä näkyy viestejä ettei aikuinen nainen "saa" käyttää valkoisia saappaita. itse niistä tykkään ja ulkomailla näkyy paljon tyylikkäitä (valkoisia) saappaita. olen normaali Suomalainen 40v nainen ja tykkään saappaista, niiden kanssa legginssit tai sukkikset ja hame, tai ihan vaan farkut. mielipiteitä?
valkoiset saappaat
34
1722
Vastaukset
- Jovain..
Ehdottomasti oikein! Jatka samaan malliin vain, mikään ei ole nautinnollisempaa katseltavaa naisen jaloissa, kuin kauniit saappaat :)
- Bergklack
Hei. Valkoiset saappaat naisen jalassa on toki ilo silmälle. Valitettavasti maamme ilmasto (kura-ja sadekelit) ei niitä suosi. Katukuvussa näkee muutenkin turhan usein korkokenkiä joista käyttäjät eivät ole vaivautuneet puhdistamaan lika ja kuratahroja. Skarppausta - arvon naiset.
- Riippumaton 1
Moi ! kyllä kehtaa valkoisia saappaita pitää, mutta ei taida paljonkaan olla myynnissä? Jos legginssit niin .....pidäppä tunikapusero tms. joka peittää takapuolen.Meinaa vaan kun se jo 40v. alkaa olla liian esillä.
Ja hamekin voisi olla säädyllisen pitkä. Ehkä hieman polven yläpuolelle jos on
hyvät polvet tai polven alapuolelle.
Itse olen 55 v. minusta en voi enään pitää liian lyhyitä hameita, koska polvista se
ikä paistaa ja rumuus.Olen kyllä hoikkavartaloinen...jne. mutta ikä vaan tuo asioita
esille kropassasi. Ei millään pahalla. Hyvää jatkoa sulle.- Bergklack
Hyviä ohjeita Riippumattomalta. Toivottavasti moni ottaa vinkkinä.
- Berglack
Sellainenkin tuli mieleen että miksi nykyään ei enää näy korkeakorkoisia kumisaappaita? Olivat. 60-70-luvulla hyvinkin yleisiä ja varsin seksikkäitäkin
- Tyyliplus
Kuka muka sanoo, ettei aikuinen nainen saisi käyttää valkoisia saappaita? Itse kannustan pitämään juuri sellaisia saappaita, kuin itse haluaa. Jos omasta mielestä se on ihan ok näköistä. Tuo muu asuyhdistelmä kuulostaa hyvältä. Farkut tietenkin tiukat ja lahkeet saappaiden sisällä. Löysät farkut ja lahkeet saappaiden päällä ei oikein päästä oikeuksiinsa kauniita saappaita. Menee saappaat niinsanotusti aivan hukkaan.
Tässä loistoesimerkki miten aivopesu ja manipulaatio isojen massojen kohdalla toimii. Kysytään lupaa jostain kasvottomasta lähteestä mitä saan ja en saa tehdä????!?!?!?!?
Olisiko aika kasvaa aikuiseksi ja päättää ihan aikuisten oikeasti ITSE omista asioista. Mitä VITTUA se kenellekään kuuluu mitä kukin ylleen laittaa jos itse kerran tykkäät?
Valkoiset saappaat ovat kauniita btw - varsinkin tässä maassa jossa 90% ihmisiä pukeutuu ei-pahennusta aiheuttaviin tarjoustalon mustiin ja harmaisiin ecco kengillä höystettynä.
Grow up!!! Ja lopeta välittämästä mitä muut ajattelevat - et sitä pysty hallitsemaan koskaan eikä muuten ole tarkoituskaan.- Bcaaaa
jos veloitat tekemisistäsi..
- minä itte
Kysy itseltäsi: "Haluanko elää oman mieleni mukaan ja tyydyttää omia tarpeitani vai haluanko elää toisten mielen mukaan?"
Pieni pulma: noita muita ihmisiä on pilvin pimein ja et koskaan pysty tyydyttämään kaikkia, joiden mielipiteitä voit yrittää fantasioida.
Suomalaisten mielikysymys onkin: "Saanko?" Miksi näin? Oletko jonkun holhouksen alla? Muista että elämme vapaassa maassa. Tosin Keskieuroopassa yleisesti kysytäänkin vain, että "mitä tykkäät".
Lupaa ei siellä muilta haeta, jos on täysi-ikäinen eikä asia ole laissa kielletty. - nk001
Valkoiset saappaat ovat lähes poikkeuksetta tyylittömät kenenikäisen jaloissa tahansa. Erityisesti tekonahkaiset saappaat ovat mauttomia. Jos tyyliä haet, jätä kaappiin.
- White is beautiful
Tässä tätä suvaitsevuutta taas kerrakseen. Kun nk001 ei tykkää valkosista saappaista niin ei ole suotavaa että kukaan käyttää moisia. Hieno tuollainen ykstotinen ja yhdestä puusta veistetty maailmankuva...
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
PS. Kaapistani löytyy tällä hetkellä 3 paria valkoisia saappaita. Olen saanut erittäin paljon kehuja niistä ja muutama kaveri on yllättäen 'jäänyt kiinni' jonkinsortin plagioinnista kun ovat yllättäen eksyneet saman mallin ostamaan...
Valkoisten saappaiden pito on näköjään on suurikin rohkeudenteko tässä ahdasmielisten maailmassa....huoh...ja zzzz.... - nk001
White is beautiful kirjoitti:
Tässä tätä suvaitsevuutta taas kerrakseen. Kun nk001 ei tykkää valkosista saappaista niin ei ole suotavaa että kukaan käyttää moisia. Hieno tuollainen ykstotinen ja yhdestä puusta veistetty maailmankuva...
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
PS. Kaapistani löytyy tällä hetkellä 3 paria valkoisia saappaita. Olen saanut erittäin paljon kehuja niistä ja muutama kaveri on yllättäen 'jäänyt kiinni' jonkinsortin plagioinnista kun ovat yllättäen eksyneet saman mallin ostamaan...
Valkoisten saappaiden pito on näköjään on suurikin rohkeudenteko tässä ahdasmielisten maailmassa....huoh...ja zzzz....Miksi hermostut noin paljon eriävästä mielipiteestäni?Mielipiteitähän tässä haettiin. Enkä ole kyllä kieltänyt valkoista käyttämästä, totesin vain ettei se ole useinkaan tyylikästä.
Ja mitä valkoisten saappaidesi ihannointiin tulee - ihailu ei todennäköisesti ole tapahtunut Helsingissä tai edes pk-seudulla... - maikkölkorrss
mikäs mikaelkors sä oot sanomaan kuka saa pitää ja mitä, eikös se oo ihka oma asja...
- kuuleppas 4
älä höpötä---
valkoiset saappaat komeat ovat
Miksi 4o tai 40 olisi ikä, ettei saisi saappaiden kanssa perse näkyä? Eivätkö ole juuri puolet nuorempia kenellä sitä laardia on perseeseen ja sen tienoille kertynyt enemmän kuin Tarja ja muut T-A-S-A-AR-V-O- donnatkaan suvaisevat.....
Anna mennä vaan ja jos jollain on jotain mussuttamusta ni omapahan on häpeänsä :) like!
- Nainen.
Saa käyttää myös,ihan minkä värisiä alushousuja haluaa, sama oikeus koskee myös miehiä. Huvittavinta koko jutussa oli se, että aikuinen ihminen kysyy netissä lupaa, saako tietyn väristä saapasta käyttää?
- mies81
Todella ilo silmälle, näitä tennari-tanttoja ja croksi-maijoja näkee niin paljon että ei vois vähempää kiinnostaa sellaiset.
- jdhjdjdj
VÄLTÄ
- kirkkaanpunaista väriä
- verkkosukkahousuja
- reisisaappaita
- minihameita
- syväuurteista kaula-aukkoa
VALITSE
- valkoiset tai ruskeat saappaat
- max. 8 cm korko (mielellään matalampi ettei jalat kärsi)
- polvipituinen hame (voi olla hieman polvien ylä- tai alapuolella) - iästä riippumatta
Se nyt ihan sama minkä ikäinen, naurettavaa tollanen "ei sovi tämän ja tämän ikäiselle" puhe. Tietty mennään sen mukaan mikään muuten sopii, läskille ei trikoot sovi jne. järkikäyttöön ohjetta iästä riippumatta. Pattipolville ei lyhyt hame sovi eikä appelssiiniperseelle tiukat shortsit.. niin se vaan on vaikka olis teini-ikäinen.
- toki pidät niitä
Saappaasi ovat varmaan kivat
Mullakin valkoiset saappaat ,ikäni 58v
Kenelle se kuuluu minkä värisiä saappaita pitää.
Hyviä patikointeja saappaillasi :o)) - Neitsyet vain
Ei missään tapuksessa, koska neitsyitä ei enää ole. Sama koskee avioliittoon menoa ja vihkipukua. Se ei saa olla valkoinen jos on antanut pesää usealle ja hankkinut tuvan lapsia.
Hyi hävetkää Te syntiset. Mitähän minitseritkin ovat asiasta mieltä saati Kirkon väki? - Highills
Pidä vaan kiva kun naiset pukeutuu kauniisti.
- saasaasaasaa
Tottakai saa. Lisäksi nelikymppinen on nuori ja kaunis.
- tyylikäs
valkoiset saappaat ovat todella "tyylittömät" Suomalainen tyylitietoinen keskiikäinen nainen tietää miten pukeutuu.....valkoiset saappaat ja suttuinen olemus...hyi hyi!!!!
- Les Bottes
Valkoiset saappaat näyttää meidän miesten mielestä hyviltä vielä silloinkin, kun ne eivät ole enää täysin valkoiset. Käytön merkit vain lisäävät saappaiden viehätysvoimaa. Onneksi osa naisista tämän tietääkin.
- eenusko
mitäh?? miten muka kulahtaneet kengät voi lisätä viehätysvoimaa? :O hyh !
- Tiedän tämän
eenusko kirjoitti:
mitäh?? miten muka kulahtaneet kengät voi lisätä viehätysvoimaa? :O hyh !
Makuja on monia.
Usko pois. - efshsds
Tiedän tämän kirjoitti:
Makuja on monia.
Usko pois.mut mitä ne kuluneet kengät viestii? tässä menee likanen lortto?
- Ihan miten vain
efshsds kirjoitti:
mut mitä ne kuluneet kengät viestii? tässä menee likanen lortto?
Jotakin ihan muuta ja täysin päinvastaista, mutta jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä eri asioista.
- fsdasdfdfsd
Tällä palstalla tylytetäään lyttyyn asiasta kuin asiasta. Täällä on kommentoida, kun ei tarvitse perustella omaa mielipidetään mitenkään.
Laita ihmeessä jalkaasi sellaiset saappaat joista pidät. Me olemme erilaisia ja aina löytyy joku joka ei voi sietää toisen asustetta, mutta siitä ei kannata välittää.- freespirit__
mitä sä sekoilet? kyllähän lähes jokainen tänkin ketjun mielipiteist on perusteltu.
mä oon sitä mielt et ihan sama miten muut pukeutuu, eli käytä vaan. mut silti on ihan ok olla eri mieltä ja näyttää se..
- .......
Valkoiset menettelevät näön puolesta ovat vain epäkäytännölliset.
Kirkkaan punaiset saapikkaat 40-vuotiaalla ovat lapsekkaat.
Kyllä hiukan ikä vaatii arvokkuutta. Riippuu tietysti ihmisestä, sirolla henkilöllä ei kiinnitä huomiota.
Ehkä se on vain oma ajatus, tehköön kukin niinkuin tykkää, tuntisin itseni korniksi jos pukeutuisin kuin 20-vuotias. - Oma mielipide
Miksi kysellä muilta? Aikuinen nainen tekee, niinkuin itseä huvittaa ja laittaa päällensä juuri sitä mitä huvittaa ja mikä omasta mielestä näyttää tarpeeksi hyvältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099