Miksi te valitatte?
Entä jos saisitte paljon naisia, tai naiset miehiä, vaikka huomisesta eteenpäin, olisitteko onnellisia? Vai olisiko mahdollista että jäisitte kaipaamaan aikaa kun olitte sinkkuja mutta ette nauttineet siitä?
Useimmat tietävät että väkisin parisuhdetta etsivät eivät sellaista helpolla saa. Pakolla saa harvoin mitään. Epätoivo ei myöskään näytä toisten silmissä hyvältä, oli toinen sitten mies taikka nainen. Valittaminenkaan ei ole koskaan auttanut ketään saati saanut ketään näyttämään houkuttelevammalta.
Mikä sitten saa ihmisestä kiinnostavamman?
Se että ihminen hyväksyy tilanteensa, sinkkuuden tai seurustelun. Tilanne on se mikä se on. Jos olet sinkku, miksi et ottaisi kaikkea siitä irti? Uudet harrastukset ja kiinnostuksen kohteet muiden elämänmuutosten kanssa tekevät usein hyvää. Niin teille itsellenne kuin sille millaisen vaikutelman annatte itsestänne. Miksi ette menisi vaikka onkimaan, ostaisi uusia kirjoja, aloittaisi pyöräily- tai juoksuharrastuksen, tutustuisi kotiseutunne historiaan, lähtisi tutkimaan uusia paikkoja lähelle tai kauemmas? Tai vaikka vain kävelylle?
Ihminen viettää itsensä kanssa suurimman osa elämästään, itsensä kanssa on siis hyvä tulla toimeen. Hyvä on myös viihtyä yksin.
Kaikkea voi tehdä toisen kanssa mutta myös itsekseen. Monesti jopa toisen kanssa tekeminen saattaa huonontaa tunnelmaa. Itsenäisyydestä nauttiminen on täysin normaalia.
Samat neuvot sopivat suhteellisille ja ilman suhteita oleville. Suhteet toki ovat tärkeitä ja ihmisen on niitä luonnollista kaivata, samoin kuin läheisyyttä mutta ennemmin tai myöhemmin on hyvä olla vähän aikaa myös yksin.
Sanon tämän kaiken seurusteluista ja suhteista tarpeeksi saaneena.
Miksi sinkut valittavat sinkkuuttaan?
25
401
Vastaukset
- atm.
Olisin onnellinen jos olisi joku läheinen joka minusta tykkäisi. En kaipaisi sinkkuutta ja yksinoloa tosiaan.
- Tyytyväinen sinkku
Tykkäätkö itse itsestäsi?
- delphinium
Oikein, oikein.
Ihmisen on hyvä olla yksin. Valitettavsti sosiaalinen paine ajaa nykyään ihmisiä yhteen. Rationaalista olisi pysyä yksin, koska ihminen on lopulta kuitenkin yksin. Yksin synnytään ja yksin kuollaan.
Jos epätoivoisesti hakee parisuhdetta vuosikausia ilman vastakaikua, niin eiköhän olisi jo aika luovuttaa ja mennä eteenpäin. Myöntää itselleen, että vastakkainen sukupuoli on täysin mahdoton ja yhteistyökyvytön. Lopulta, kun oikein miettii, niin ihmiset ovat ihan perseestä. Tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Hyvä elämä ja onnellisuus lähtee sisältäpäin, ei ulkopuolisesta vaikutuksesta. Minusta on ihan mahtavaa, kun on aikaa itselleni, niin paljon kuin suinkin vaan haluan. En ole vapaa-aikanani riippuvainen kenestäkään. Luonto on upea ja siinä on jos missä on arvo, mitä vaalia. No, sitä haluaa, mitä ei voi saada.
Kyllä varmasti nautit sinkkuudestasi jonkin aikaa, mikäli et ole sitä koskaan/pitkään aikaan saanut kokea. Sinkkuudesta valittajat edustanevat sitä toista ääripäätä, eli jo liian kauan yksin olleita.- 1-0
Niin, joskus kolmekymppisenä tuntuu välillä aika ankealta tulla tyhjään kämppään. Tuossa iässä tajuaa jo elämän rajallisuuden ja en halua kuolla yksinäisenä vanhana poikana. Ei parisuhdekaan ole tietysti aina herkkua mutta mitä olen pareja seurannut ainakin nämä vaikuttavat olevan suurimman osan aikaa onnellisia.
- hymh?!?
Älä yleistä. Kirjoitusote missä esitetään esioletus, että jokainen tekstisi lukeva olisi muka sellainen luuseri, joka olisi täällä katkeruuttaan kirjoittelemassa tai lukemassa näitä palstoja, on täysin väärä, vaikka tekstisi sisältö harvinaisen fiksu nimettömän kirjoittajan tekstiksi muuten onkin. Ymmärrän toki, että kun se varmasti _on_ fakta, että esimerkiksi tänne tähän Suomi24:n Sinkut -palstoille ei juuri monikaan täysjärkinen kirjoita ja että jos olet paljonkin lukenut näitä keskusteluja, että sä sitten olettelet, mutta ei kannattaisi.
Luulen, että miehille naisettomuus on kovempi pala, kuin naisille ja ihan arkielämän kokemusten perusteella sanon, väittämättä mitään. Jos on mies, jolla ei ole naista, niin se asia ja "osattomuuden" kokemus varmaan kai todellakin voi syöstä monet; etenkin nuoret miehet, jopa epätoivoon jos miehen itsetunto perustuu ulkoisiiin asioihin, mutta se että he sitten; nuoret pari-, kolmi ja nelikymppiset miehet, haukkuvat ja mollaavat sovinistis- yleistävästi näillä Suomi24-palstoilla naisia, niin se on alentavaa niiden tekstien kirjoittajille korkeintaan itselleen, jos heillä mitään itsetiedostuksen kykyä ylipäätään on, jotka näillä palstoilla tarkoituksellista törkyä suoltaa ja systemaattista sukupuolivihaa...
Tiedättekö, että se on peräisin Amerikasta sekin bisnes ( ja kaikki paskaiset nettideittisaitit ja muu huuhaa!!), missä ihmisten suhdeasioistakin on tehty kauppatavaraa bisnesmaakareiden tarpeisiin? Moni sinkku nyky- Suomessakaan tuskin "kärsisi" sinkkuudestaan yhtään, jos ei olisi niin, että "sosiaalisen kyvykkyyden" käsitettä on lähes natsistisesti alettu yhdistää siihen asiaan, että _onko_ ihminen parisuhteessa ja vielä lisäksi siihen, että jos on parisuhteessa, että miten muita miellytetään...
Ei tarvitse kuin katsoa vaikkapa Liv-tv- kanavaa, niin siellä raukkaparat on amerikkalaisperäisissä formaateissa raahattu johonkin studioon, missä niistä sitten ihan taviksesti kauniista ihmisistä tehdään kauneusleikkauksilla muka "parempia ihmisiä"... Taannoin melkein yrjösin, kun joku eukko (voin arvata että ohjelma oli juuri sellainen, missä pääosin usalais-sosiaalitapaukset hakee kupongeilla "muuttumisleikkeihin" tai sitten umpirikkaat narsistit, jotka haluaa naamansa telkkariin...) suorastaan itki onnesta, kun sen ihan tavallinen nenä oli muutettu sellaseksi friikki-nyky- Nicole Kidman- alien- töpönokaksi ja kun sille oli laitetttu uudet hampaat. Ja on monta pullanpyöritysohjelmaa ja tosi-teevee-p*skaa muutenkin liikaa. Että niinku ihan kuin ketään kiinnostaisi oikeasti katsoa, että kuinka vaikka Tauski korjaa ruohonleikkurin tai että kuinka Kike- bodari keittää makkarasoppaa...
Yleisradio on tasokkain ja ainoa tasokas tosi-tv:n tuottaja Suomessakin.:)
Mulla on ainakin sen verran hyviä ystäviä, että en mä koskaan ole ajatellut olevani ihan niinku yksin, yksin, vaikka olenkin sinkku. Ja olen aikonut sinkkuna pysyäkin. Nettiin en ikinä tulisi hakemaan seuraa.:) - -M-
Jotkut ihmiset edelleen haluaisivat vakaan, pysyvän parisuhteen ja mahdollisesti myös oman perheen. Sinkkuelämä nyt vaan on vähän ristiriidassa tämän toiveen kanssa.
- 10 v
Juurikin 10 v vuosipäivä sinkkuna enkä valita! Jos tuntuu että pitää valittaa niin muistelee karmivat kokemukset ex:n kanssa niin ei valita ollenkaan.
Nautin elämästä, omastani! - Iknowwutimdoing
5 vuotta kokeilin parisuhde ihanuutta tavis siideri plösö naisen kanssa, ei kiitos enää. Tosin empä tainut edes koskaan ollut rakastunut häneen, mutta nyt sinkkuna ja kivaa on!
- ¨'¨'¨'¨'
Se on surullista että jotkut pitävät parisuhteen saamista ihan "suurimpana toiveena" mutta ongelmahan on siinä että se on asia jota sinä et voi päättä löydätkö sellaista ihmistä johon rakastut ja perustat perheen jne, vaan 100% kyse on tuurista (kohtalosta) ! kaikki ihmiset jotka ovat naimisissa tai seurustelevat heillä on vain ollu se onni että ovat päätyneet yhteen ovat löytäneet toisensa ,kaikki on tuurista kiinni löydätkö sellaista ihmistä kenen kanssa synkkää.
joten on ihan idioottimaista (LOL) väittää että ihmisen jotkut tietyt työkalut luonteen piirteet ammatti tai mikä tahansa muka päättää sen löydätkö sitä ihmistä joskus keneen rakastun
jos olet 60 etkä ole tavannu koskaan ketään tai seurustellu sinun ei kannata ajatella että syy sinkkuuteen on sinussa vaan kyse on huonosta tuurista
tiedän itsekkin ihmisiä jotka ovat kauniita\komeita fiksuja,hyvässä ammatissa ja elämä kaikinpuolin kunnossa mutta he eivät vain ole tavanneet ketään... - 15+14
Kun ei ole koskaan kokenut parisuhteessa olemista ja sitä että joku nainen rakastais niin silloin tulee valitettua sinkkuudesta. En edes voi tietää olisiko minusta seurustelemaan kun on koko ikänsä ollut sinkkuna mutta kurjalta tämä jokatapauksessa tuntuu. Parisuhteeseen en todellakaan kelpuuttaisi ketä tahansa naista niin tuskin tällä menolla tulen koskaan parisuhteessa olemaankaan. Sinkkuna kun ei saa edes seksiä joten ei tästä sinkkuudesta voi ottaa edes iloa irti. Varmaan jotkut saa mutta itse en kuulu niihin onnekkaisiin.
- ilivemylifenow
No, ite oon ollu aina sinkku, eikä mulla ole valittamista. Olis tietysti mukava ainakin kokeilla parisuhdetta joskus, mutta ei mulla ole valittamista. Saa mennä ja tulla mielensä mukaan, eikä kukaan tule sanomaan tekemisistäni. Vielä, kun mulla on noita moottoreihin liittyviä harrastuksia, niin saapi rauhassa harrastella, eikä joudu miettimään pitäiskö tää viikonloppu olla kotona vai lähteä kelkkailemaan, kun talvella käytännössä, joka viikonloppu ainakin toisena päivänä oon kelkan selässä.
- Avoin suhteelle
Olen ollut tyytyväinen sinkkuuteeni, mutta kyllä tämän kesän kokemusten perusteella kivalla kesäheilallakin on puolensa. Sattuu pitämään samoista asioista kuin minäkin.
Samat fiilikset, sinkkuna on helppo olla, mutta kesäheilankin kanssa oli kivaa. Olisi vaan pitänyt ymmärtää laittaa kesäheilasuhteelle päättymispäivä heti alussa.
- lol8
Jos sinkkuus ei vaivaa aloittajaa mitenkään, niin mitä helvettiä hän tekee sinkut-palstalla?
- delphinium
"Kaikkien sinkkujen oma palsta." Jos et ymmärrä lausetta laita viestiä, niin mietitään yhdessä.
vinkki 1. Missään ei määritellä onko kyse vapaaehtoisesta sinkkuudesta vai ei. - Sinkku=nussimaton
delphinium kirjoitti:
"Kaikkien sinkkujen oma palsta." Jos et ymmärrä lausetta laita viestiä, niin mietitään yhdessä.
vinkki 1. Missään ei määritellä onko kyse vapaaehtoisesta sinkkuudesta vai ei.Ja se nussimattomuus kyllä muuten vaivaa niin perkeleesti!
- Tyytyväinen sinkku
Mitäkö teen?
Yritän jeesata edes yhtä ihmistä ajattelemaan jollain muulla tavalla kuin niin että "olen paska, kukaan ei halua minua".
Ja, olen sinkku.
Sitä helvettiä täällä teen;-) - 202
Tämä on siis Sinkut-palsta, ei Ruikutuspalsta. Vaikka siltä näyttääkin. Opettele lukemaan.
- 1817
Ehkä hän on sinkku?????
- fdgdfh
Jos sinkkuna ollut useamman vuoden niin turha silloin mistään parisuhteista haaveilla, ainakaan pitkäikäisistä. Tuossa pisteessä ollaan jo niin syvällä siellä sinkkuilun urissa ja omissa tavoissa ettei siihen ketään toista enää saa mahtumaan. Mielessä on toki ne hienot ajatukset oman kullan kanssa käsikkäin olosta ja paneskelusta yms. mutta nää on vaan niitä pumpuliunelmia ja unohdetaan täysin arkijutut kuten ylösjääneet pytynreunukset yms. vakavat asiat joista seuraa aina verisiä riitoja.
- kiltti mies.
Sinkkuus on per.seestä eikä lainkaan oma valinta. En mitenkään voi olla onnellinen koska olen yksin ollut kauan ja jos en saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin niin valitan niin kauan kunnes kuolen.
- fvsfbv
"Entä jos saisitte paljon naisia, tai naiset miehiä, vaikka huomisesta eteenpäin, olisitteko onnellisia?"
Jep! Olen nytkin onnellinen, mutta sitten olisin paaaaaaaljon onnellisempi.
"Vai olisiko mahdollista että jäisitte kaipaamaan aikaa kun olitte sinkkuja mutta ette nauttineet siitä?"
En jäisi kaipaamaan sitä. Otan siitä kyllä kaiken hauskan irti mitä siitä saa, mutta ei se nyt kovin hauskaa lopulta ole, verrattuna parisuhteessa olemiseen.
"Epätoivo ei myöskään näytä toisten silmissä hyvältä, oli toinen sitten mies taikka nainen."
Enpä tiedä! tse olen kyllä kaikkein kiinnostunein epätoivoisista naisista, koska se osoittaa että hän oikeasti haluaa parisuhteeseen, eikä ole vain sillä kirotulla kattelaan asenteella liikkellä, joka ei oikeasti koskaan johda mihinkään.
"Miksi ette menisi vaikka onkimaan, ostaisi uusia kirjoja, aloittaisi pyöräily- tai juoksuharrastuksen, tutustuisi kotiseutunne historiaan, lähtisi tutkimaan uusia paikkoja lähelle tai kauemmas? Tai vaikka vain kävelylle?"
Suurimman osan noista olen tehnytkin, monta kertaa. Mutta se olisi paljon hauskempaa rakkaan kumppanin kanssa.
"Ihminen viettää itsensä kanssa suurimman osa elämästään, itsensä kanssa on siis hyvä tulla toimeen. Hyvä on myös viihtyä yksin."
Tulen todella hyvin itseni kanssa toimeen. Silti paljon hauskempaa olisi hyvän kumppanin kanssa.
"Kaikkea voi tehdä toisen kanssa mutta myös itsekseen."
Miten muka pussaillaan itsekseen?
"Sanon tämän kaiken seurusteluista ja suhteista tarpeeksi saaneena."
Suhteet ja seurustelu on parasta maailmassa. Vika on siinä että olet joko valinnut huonon kumppanin, tai sitten et itse osaa olla hyvä kumppani. - Joku vaan
"Uudet harrastukset ja kiinnostuksen kohteet muiden elämänmuutosten kanssa tekevät usein hyvää."
Näinhän se menee. Itsellä ikää 25 vuotta, eikä yhtäkään kokemusta naisista. Siis seurustelun eikä seksin muodossa.
Harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita löytyy vaikka muille jakaa. Käyn salilla 3 kertaa viikossa, pelaan ja valmennan jalkapalloa, lenkkeilen silloin tällöin ja lumilautailen talvisin silloin tällöin. Salibandyä pelailen joskus huvikseni. Kitaraakin tulee soitettua paljon ja runoja kirjoiteltua silloin tällöin.
Lueskelen paljon erilaisia oppikirjoja ja päivän lehdet luen aina. Käyn ravintoloissa joka viikonloppu sekä erilaisilla rokkikeikoilla ja rokkifestareilla.
Olen toiminut mm. yläkoululla opettajana, olen käynyt armeijan, olen opiskellut paljon, jne. Ostan ja käytän paljon tyylikkäitä vaatteita, kuten t-paitoja, neuleita, farkkuja, kauluspaitoja, jne.
Mutta ei se kuitenkaan ihan niin yksinkertaista ole. Ei sitä niin vain edelleenkään oikein tahdo hyväksyä, ettei ole kelvannut. En mitään näistä jutuista tee sen takia, että saisin naisia, vaan että oikeasti ne kiinnostavat minua ja olen kiinnostunut tekemään noita kaikkia juttuja.
"Useimmat tietävät että väkisin parisuhdetta etsivät eivät sellaista helpolla saa. Pakolla saa harvoin mitään."
Totta, nimenomaan näin. Itse en ole ikinä tehnyt yhtään aloitetta naisille, enkä pyytänyt/käynyt treffeillä. Ravintoloissa käyn kyllä tanssilattialla, mutta en mene kylläkään juttelemaan kenellekkään naiselle. Kyllä siinä vaiheessa naiset kyllä tajuaisivat, mitä haen takaa sillä juttelemaan menemisellä.
Joku voi sanoa, että sen takia en ole naisia saanut, kun olen niin passiivinen. Totuus kuitenkin on se, että ei yksikään kiinnostava nainen tai ylipäätään nainen katsele minua sillä silmällä yhtään missään. Ei yksikään kiinnostava nainen tai nainen ylipäätään tule edes juttelemaan minulle missään. Kyllä naiset tulevat tekemään miehelle aloitteita, jos mies vain on TARPEEKSI viehättävä ja kiinnostava. Lukuisia kertoja olen nähnyt, kuinka naiset tekevät miehille aloitteita, mutta eivät he kenelle tahansa miehelle niitä aloitteita tee, vaan niille kaikista kiinnostavimmille.
Olen ollut naivaltaisilla työpaikoilla töissä (koulut ovat nykypäivänä kaikki naisvaltaisia) ja vaikka siellä on lukuisia naispuolisia nuoria opettajia ja ohjaajia ja avustajia, niin ei siellä ole kukaan ikinä ollut millään lailla kiinnostunut.
Ravintolaankin kun menee, niin olen aivan ilmaa. Ei kukaan nainen katsele sillä silmällä ikinä, vaikka sitten kun joku OIKEASTI KOMEA mies tulee paikalle, niin kyllä silloin ne naiset katselevat. Salilla eivät naiset osoita minkäänlaista kiinnostusta, futispeleissä ei yhtäkään naista kiinnosta, miten pelaan, kuinka paljon teen maaleja, jne.
Vaikka kuinka sanotaan, että naiset pitävät lumilautailevista pojista ja snoukkaajista, niin ei se ainakaan minun kohdallani pidä lainkaan paikkaansa. Ei minua kohtaan ole ikinä missään laskettelukeskuksissa kukaan nainen tai tyttö osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei ravintolan tanssilattialla yksikään nainen osoita minkäänlaista kiinnostusta. Ei yksikään nainen kiinnostu, vaikka tietävät, että soitan kitaraa ja kirjoitan runoja. - Joku vaan
Eräs nainen kysyi minua kerran kahville, mutta eipä ollut kyllä millään muotoa mikään kaunis tai seksikäs tai fiksu. Jos joku nainen yrittää edes jonkunnäköistä keskustelua minun kanssani virittää, niin on aina ylipainoinen, aivoton, jne. En minä sellaisista ole kiinnostunut. Missä ne kaikki todella kauniit ja seksikkäät naiset ovat? Miksi ne eivät minun ympärilläni pyöri? Miksi minä en heitä kiinnosta?
Moni kaverini jaksaa aina ihmetellä, että miksi minulla ei ole ollut yhtään seurustelusuhdetta tai seksikertaa takana? Mitäs ihmeellistä siinä on? Jos yksikään kiinnostava nainen ei ole ollut halukas parisuhteeseen kanssani, niin miten minulla voisikaan olla seurustelusuhteita takana? Jos yksikään kiinnostava nainen ei ole halukas minun kanssani seksiin, niin miten minulla voisikaan olla mitään seksijuttuja takana? Minä vain ihmettelen. Ei se riitä, että minä olen kiinnostunut, vaan myös niiden naisten täytyy olla kiinnostuneita minusta.
Fakta kuitenkin on se, että jos mies on ihan oikeasti naisten silmissä kiinnostava, niin miehellä riittää kiinnostuneita kauniita ja seksikkäitä naisia vaikka millä mitalla. Jos mies vain on oikeasti kiinnostava, niin sillä miehellä riittää niitä kiinnostuneita naisia ihan jo luonnostaan. Ravintolaan menee, niin jo pelkkä ulkonäkö tekee vaikutuksen. Miksi sitten minä en ole sellainen ulkonäöltäni tai persoonaltani? Totta on, että naamani karsii REILUSTI kiinnostavia naisia, eikä pituuttakaan ole paljoa.
Vaikka sanotaan, että se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, niin kyllä se vain niitä naisia karsii pois todella tehokkaasti. Jos on pahoja puutteita ulkonäössä, niin ei auta, vaikka olisi minkälainen muuten, se vain karsii niitä naisia reilusti pois. Luonteella ja persoonalla voi yrittää paikata sitä ulkonäköä, mutta ei sekään mitään ihmeitä tee. Sen verran sillä ulkonäöllä on kuitenkin vaikutusta.
Eli kuten sanottua, vaikka kuinka olenkin joten kuten sinut sen asian kanssa, että mitään kiinnostusta minulla ei naismarkkinoilla ole, niin ei sitä kuitenkaan helppoa ole hyväksyä. Ei se kuitenkaan ole helppoa hyväksyä sitä, että ei kelpaa, vaikka kuinka haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453