Söisitkö sammakon

kyselijä.

jos palkintona olisi 18 vuotias teini nainen yhdeksi yöksi.

21

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä kiinnostais

      Ei kiinnostaisi. Oli rippikoulussa sutinaa enempikin kuin yksi yö, eikä toi ikä merkinny mitään.

    • koittanut...

      No en. 18-vuotias ei juuri muuta vielä osaa kun pissalle haista.

    • koittanut...

      No en. Ensinnäkin, 18 vuotias ei ole vielä nainen. Ja toiseksi, eipä 18 vuotias osaa vielä juuri muuta kun pissalle haista :D

    • koittanut.....

      No en. Ensinnäkin, 18 vuotias ei ole vielä nainen. Ja toiseksi, eipä 18 vuotias osaa vielä juuri muuta kun pissalle haista :D

    • mies32

      No.. ei minua ainakaan sammakon syöminen pelota. Ainakaan jos sen saa paistaa.

      Riippuu sitten siitä teininaisesta, että kuinka haluttava olisi ja miten synkkaisi kanssani? Sammako ei kuitenkaan väliimme tulisi tai ainakaan siinä pysyisi ehjin nahoin pitkään.

      • mies32

        Kun nyt ikiluotettavan Googlen kuvahaun tein kauniista 18-vuotiaista:
        https://www.google.fi/search?safe=off&q=18 year old beautiful&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49784469,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.MpiVkF51mpA.O&biw=1125&bih=932&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5tL2Ue-jCKOM4ATC4oDIBg

        , niin ovathan nuo melkein kaikki liian nuoren näköisiä.


      • mies32
        mies32 kirjoitti:

        Kun nyt ikiluotettavan Googlen kuvahaun tein kauniista 18-vuotiaista:
        https://www.google.fi/search?safe=off&q=18 year old beautiful&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49784469,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.MpiVkF51mpA.O&biw=1125&bih=932&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5tL2Ue-jCKOM4ATC4oDIBg

        , niin ovathan nuo melkein kaikki liian nuoren näköisiä.

        Häkellyttävää muuten kuinka paljon puskee pornoa esiin sinänsä viattomilla hakusanoilla.


      • ;))
        mies32 kirjoitti:

        Häkellyttävää muuten kuinka paljon puskee pornoa esiin sinänsä viattomilla hakusanoilla.

        Paljon poikkeuksetta pienileukaisia naisia.. Se leukako noissa nyt mättää? Miksi poistit sen leukaketjun?


      • mies32
        ;)) kirjoitti:

        Paljon poikkeuksetta pienileukaisia naisia.. Se leukako noissa nyt mättää? Miksi poistit sen leukaketjun?

        Olet narsismin huipentuma.

        Perusleuat noilla on keskimäärin, joillain isohkot, toisilla pienehköt. Poikkeuksellisen suuria tai pieniä ei näy.

        Millainenkohan hevosen turpa sinulla muuten on, jos nuo ovat mielestäsi poikkeuksetta pienileukaisia?


      • ;))
        mies32 kirjoitti:

        Olet narsismin huipentuma.

        Perusleuat noilla on keskimäärin, joillain isohkot, toisilla pienehköt. Poikkeuksellisen suuria tai pieniä ei näy.

        Millainenkohan hevosen turpa sinulla muuten on, jos nuo ovat mielestäsi poikkeuksetta pienileukaisia?

        Buhahaha.... Leukaleukaleuka... Narskuksi tässä tulee, kun olet niin pakkomielteinen tietämään miltä näytän...


      • mies32
        ;)) kirjoitti:

        Buhahaha.... Leukaleukaleuka... Narskuksi tässä tulee, kun olet niin pakkomielteinen tietämään miltä näytän...

        Sinähän se olet pakkomielteinen ajattelemaan minua ja leukoja. Joka ketjussa pitää alkaa noista leuoista länkyttämään jotain ihmeellistä. Ja tietysti Minä olen poistanut aiemmat leukaketjut, kun olet viillellyt veitsenterävällä älylläsi minut riekaleiksi.. Kuinkas nyt muutenkaan?


      • ;))
        mies32 kirjoitti:

        Sinähän se olet pakkomielteinen ajattelemaan minua ja leukoja. Joka ketjussa pitää alkaa noista leuoista länkyttämään jotain ihmeellistä. Ja tietysti Minä olen poistanut aiemmat leukaketjut, kun olet viillellyt veitsenterävällä älylläsi minut riekaleiksi.. Kuinkas nyt muutenkaan?

        Etten vaan olisi leukaillut????!


      • NUS NUS NUS!
        ;)) kirjoitti:

        Etten vaan olisi leukaillut????!

        NUSSIKAA!


    • efgebeg

      Ei pelkkä 18-vuosen ikä mitään tarkoita. Onko hän myös kaunis? Onko hän neitsyt? Siinä tapauksessa se sammakon syöminen alkaisi vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta.

    • POKS sanoo pimppi!

      Onko se neitsyt? Suostun vaikka nuolemaan pillua jos pääsen korkkaamaan.

    • 436436436436

      http://www.youtube.com/watch?v=hhLgR1Injl4

      Tuolle käärmeelle oli varmaan luvattu 18-kesänen misu yhdeksi yöksi. Loppujen lopuksi ei saanut sammakkoa syötyä, joten taisi jäädä käärmeeltä teinimisu saamatta :(

    • Olen syönyt Ranskassa

      sammakon reisiä. Oikein hyviä olivat.

    • 6+11

      rohkea rotan syö.

    • Söisin, en palkinnon takia vaan, koska sammakonreidet ovat herkullisia :D

    • kyselijä.

      Kyllä tarkoitin kaunista naista mutta ei se välttämättä neitsyt olisi. Itse ainakin söisin sammakon.

    • En todellakaan

      En.

      En vahingoita eläimiä saadakseni jotain itselleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe