Moi! Ostin muutama vuosi sitten jostain urheilukaupasta (Suomesta) snorkkelin ja sukelluslasit. Kokeilin niitä ihan mielenkiinnosta ja sehän alkoi heti olla mukavaa. Lasit olivat kuitenkin aika huonot. Sitten siitä puolen vuoden päästä lähdettiin mallorcalle ja löysin sieltä edulliset, mutta todella hyvät sukellus lasit ja snorkkelin! Hinta oli 30-40 euroa. Niitä tuli käytettyä puolitoista vuotta, mutta tänä kesänä ne sitten varastettiin uimarannalta. Nyt kun ei olla lähdössä ulkomaille tarvisin suomesta hyvät, mutta suht edulliset lasit. Snorkkeli on tallessa. Vinkkejä? Kiitos.
Sukelluslasit!
Sukeltaja
3
243
Vastaukset
- auttaakohan tää?????
city ja intersportista kanttii käyä kättöön tai jostakin muista urheilu kaupoista. Hintaluokat on n.10-60
- diver3
Unohda interspotit, hae kunnon lasit sukellukseen erikoistuneesta liikkeestä. 40€ saat sieltä hyvät lasit snorklaukseen
- ------------------
Maski ja snorkkeli snorklaukseen mutta lasit uintiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220