Apu! Minkälainen paikka on Mason ratsutalli???

Laukkahirmu ♥

Hei! Olen tässä piakkoin menossa Mason tallille, mutten tiedä, minkälaista siellä on. Voisitteko kertoa omia kokemuksianne, jos teillä on? Ja voisitteko myös kuvailla vähän tallin siisteyttä ja ilmapiiriä?

Olisin tosi iloinen, jos vastaisitte näihin kysymyksiin! Kiitos etukäteen, jos vastaatte! :) ♥

9

2750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponipoika1

      Mason talli on hieno paikka, itse olen käynyt mutta en ratsastamassa, siskopuoleni kävi ennen. Hevoset tosi kilttejä yhtä(?) lukuunottamatta. Opettajista ei ole mielipidettä, mutta paikka on todella siisti. Tää oli tämmönen epätarkka mielipide mut kuitenkin :D

    • Heppafanitus

      Sanotaan, että se on hyvä paikka, vaikkei kokemusta olekaan. Mullekin vois kertoo, minkälainen paikka se on :) ♥.

    • Poniponi

      Hevoset on ainakin tosi söpöjä ja piha-alue vaikuttaa ihan siistiltä. Kyllä se ihan hyvä paikka on se Mason ratsutalli :) .

    • minä

      Maso on tosi kiva, lämminhenkinen paikka. Siellä otetaan kaikentasoiset ratsastajat tosi kivasti vastaan. Talli ja puitteet ei ole parhaimmasta päästä, mutta opetus on loistavaa ja monet hevoset ovat taitavia. Kenttä on pieni, mutta opet osaa teettää sellasia tehtäviä että siellä pyöritään sujuvasti. Mä olen ollut tosi tyytyväinen ja yllättynyt (myönnän olin alkuun epäilevä).

    • aurelia1

      moi haluisin päästa moikkaa jessee oon melkein aina menny sil. saisinko ensi kerralla koittaa teroo jos se ei oo varattu?

    • poni tyttö

      Mason tila on tosi kiva vaiken ite enää sillä käykkään. Mut kiva paikka kannattaa kokeilla

    • KrisuMaso

      Hyvä talli! Käyn itse siellä. Hiiriä ja kissa löytyy ja koirakin. Hevosia on 19 mutta yksäreit on tullut nyt 2 eli 21. Tallit pidetään siistinä. Hevosilla on omat harjat. Sähkö toimii ja puhdasta vettä. Pesupaikka, hyvänkokoinen kenttä, laitumia, tarhoja ja mikä tärkeintä hvät hevoset ja laadukas opetus. Omistaja valmistui Ypäkältä vuonna 2002.

    • sivustakatsellut

      Välillä nuoria avustajia/tallityttöjä kohdellaan epäreilusti.Toiset saa ilmaisia tunteja toiset ei. Samaten välillä tyttöjä ei edes kiitetä avusta. Tänä vuomnna pikkkujoulut lapsille surkeat. Omistaja käskyttää lapsia ja toisinaan huutaa! Menee ilo ratsastuksesta. Välillä hyvinkin ystävällistä

    • seurannut

      Olen käynyt muutaman vuoden.Pääasiassa ihan kiva. Riippuu täysin tuntien vetäjistä opetuksen taso. Omistaja hyvä opettaja mutta harvoin vetää tunteja omalla tallilla. Enimmäkseen muualla, paitsi kalliita yksäreitä. Talli on sotkuinen ja vetoinen myös hiiriä vilisee valitettavasti. Tavarat on tarkistettava joka kerran jälkeen ettei kulkeudu hiiret kotiin. Talliin kannattaisi kovina aikoina panostaa koska kilpailu on kovaa. Eräs nuori ratsastuksenopettaja ei ole hommiensa tasalla ei neuvo vaan huutaa jos apua kysyy! Olen aikonut ainakin joitain tunteja kokeilla muulla tallilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe