Mitä AUTO kertoo sinkusta - myös sinkkunaisen tunnistaa AUTOSTA.

AutoAnalyytikko

-BMW = Mies on yhä keskenkasvuinen kakara rapmusiikkineen ja takavetoineen..LUult Rusan Shellin vakikalustoa elvistelemässä..
-V50,V70 Volvo = Tylsääkin tylsempi pikkuhitler, luult insinööri joka puhuu kirjakieltä, mitäänsanomaton tyyppi..kaikkiin asioihin "yleismielipide"
Audi A6 = Isomman Johtajan syndrooma..
MB = voi olla sekä Isomman Johtajan syndrooma, tai sitten F1-fanaatikko
Toyota = mikä tahansa edelläkuvatuista..tai ei mikään
Lada = Kommunisti ja köyhyyden ihannoija..syö perunaa raakana..kerää marjoja ja perhosia
VW,Pösö,renu,KIA = mainosten vietävissä..

Sinkkunaisen tunnistus = AINA ne ostaa Fiat Punton:D tai jonkin muun koppimopon..jos naisella isokokoinen Sedanauto = VARATTU..

42

1510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Järkevällä miehellä on nykyään joku kohtuullisen pienimoottorinen mutta sopivan tehokas auto. Esimerkiksi Honda Civic, tai joku vastaava. Pieni moottori, pieni kulutus, kompakti auto, mutta pärjää silti maantiellä ihan hyvin Audi ja Bemari kusipäille, jotka luulevat omistavansa tien. Lisäksi vielä tyylikkään näköinen ja mukava sisältä.

• Nainen..

..aha kiva mulla on volvo v70.

• ätämi

Ätämi ajelee vähintään 20 vuotta vanhalla romulla, merkistä riippumatta.

• Jes, en ole ätämi!

• -Atm-

En ajele 20 vuotta vanhalla romulla.

• Iso sedan

Eläpäs nyt siellä ;)
      En ole ainakaan vielä tänään varattu ja miulla iso sedan :)

• ei sedan nainen

Kas kumma kun tälläkin sinkkunaisella on sinun "faktastasi" poikkeava kulkupeli. Tallista löytyy nimittäin parivuotta vanha V70, isolla bensakoneella, tehoja yli 200 hv. Ja on tosiaan se autotallikin.

• lottamari<3

Jaa..minulla on vain pyörä ja oma jalat, mitähän se kertoo...ikineitsyt, joka tykkää polkea pyörää, kun ei ole miestä mitä polkea :D

Kaikki autottomat miehet ja naiset ovat sinkkuja- teoria.

Kaikki polkupyörällä kulkevat naiset ja miehet ovat sinkkuja -teoria.

Kaikki oman auton omistavat ovat varattuja- teoria.

???

Mitä kalliimpi ja uutta vuosimallia oleva auto sen varakkaampi-teoria.

Johtavien merkkivalmistajien autoja ostavat ovat laatutietoisia, paljon kilometrejä ajavia, turvallisuutta ja ajomukavuutta ja auton kestävyyttä arvostavia ihmisiä -teoria.

Käytetyn auton ostaja ei tarvitse autolta mitään muuta ominaisuutta kuin pitää sen koti-työ-kauppa-ostosreissut- lähikyläreissut kulupelinä. Merkillä ei niin väliä, kunhan on suhteellisen halpa ja ehjä- teoria

Keskiluokkainen perheellinen ostaa farmari auton, johon saa kätevästi sullottua koko pesueensa sekä anopin ja mummon -teoria.

Kaksiovisen urheiluauton ostaa pitkään poikamiehenä, hurvittelun haluisena, paljon seksikokemuksia ja ihailevia katseita haluava narsistinen naisen kaataja naurattaja, joka ei välttämättä kasva aikuiseksi koskaan, eikä halua sitoutua ollenkaan..ikisinkku ja varmaa pettäjäainesta- teoria.

Huono kuski ostaa ja ajaa yleensä autokaupan kaikkein pienintä autoa. Turvallisuuden hän kuitenkin varmistaa ottamalla sen kaikkein kirkkaimman punaisen, jotta hänen törttöilynsä liikenteessä huomataan ja hän ei jää alle, muut väistää - teoria.

Itsevarma kuski ostaa voimakaskoneisen maasturin tai muun suurehkon auton, koska hän haluaa katsella ylhäältä alaspäin niitä surkeita kuskeja, jotka ovat liikenteessä häiritsevinä tekijönä. Kaiken maailman törttöjä liinketeessä auton omistajia -teoria.

Onhan noita teorioita tullut aateltua vaikka minkälaisia..

• Lisäksi on olemassa "Jyystäjäkarjut, eritoten belgialaiset ja vauvojen pahoinpitelijät, ostavat aina Dodge Ram -jyystöauton" -teoria.

• Tämän tarinan palstalaiset ovat kuulleet jo monta kertaa, mutta kerrotaanpa vielä kerran.

Huhtikuussa 2012 seurustelin tuolloin 13-vuotiaan teininaisen kanssa. Vein hänet ajelulle silloisella autollani, joka oli ulkonäöllisesti ihan hieno ja tehoakin ihan riittävästi Suomen teille. Ajaessani moottoritiellä 120km/h:n rajoituksessa noin 100-110km/h, tämä tyttöystäväni huomautti että saa täällä ajaa kovempaakin. Totesin hänelle viileän lakonisesti että toki saa mutta ei ole pakko.

Myöhemmin hän kysyi että miksi en ostanut samantien Bemaria kun kerran oli mahdollisuus tällaiseenkin. Sanoin että en ole kiinnostunut Bemareista, sillä niitä on niin paljon kaikilla nuorilla miehillä. Näin jälkikäteen olen tajunnut, että siinähän se Bemarien idea piilee. Kun tekee asiat samalla tavalla kuin tuhannet muut, saa sosiaalisen hyväksynnän helpommin ja sehän on tärkeintä teininaisille. Kyllästyin kyseisen auton jatkuviin vikoihin ja luovuin siitä viime kesänä.

Viime kesäkuusta tämän vuoden kesäkuuhun asti ajoin 400e maksaneella vanhalla pikkuautolla ja pärjäsin sen kanssa ihan hyvin. Nyt viime kesäkuussa päätin hemmotella itseäni hiukan ostamalla Mersun. Eihän tämä todellakaan ole mikään ihmeellinen laite, mutta edelliseen autooni verrattuna paljon mukavempi ja myös Mersun imago sopii paremmin minun kaltaiselle vanhan liiton periaatteenmiehelle, kuin alussa mainitsemani sporttisen auton imago.

Toisaalta se on kyllä aivan turha miettiä, millaisista autoista naiset kiinnostuu jos etsii aitoa rakkautta ja sitä että ihastus on aitoa. Minä ainakin haluan että minuun ihastutaan ihmisenä, ei minkään tietyn auton kuskina. Mutta valitettava tosiasia on se, että usein autovalinta heijastaa ihmisen persoonaa yllättävänkin paljon. Bemarikuskit nähdään menevinä, pilke silmäkulmassa elävinä ja trendikkäinä (positiivisia asioita parinvalinnassa) kun taas esim. Skoda- tai Toyotakuskista saattaa tulla mieleen vanhanaikainen, rauhallinen ja säästeliäs mies (negatiivisia asioita parinvalinnassa).

• superihme

Oletteko koskaan nähneet Suomessa Naista, Sinkkua, jolla on iso auto ?

Jos olette, niin se isin, veljen, poikaystävän auto, laina auto.

Kaikki naiset, jotka edes osaa ajaa autoa, ajavat nykyään fiat500:lla ja se on suurimasta päästä. Jos nainen ajaa isoa mersua tai bemaria niin nainen ei ole sinkku vaan ajaa miehensä autoa.

• taivaanvuohi62

Minulla oli kahdeksan vuotta Chrysler, ihan ikioma, josta luovuin järkisyistä kuukausi sitten. Edellinen oli Peugeot. Sen jälkeen annoinkin ranskalaisten pysyä juustoissa minun puolestani...

• ei sedan nainen

Aika useakin on minut nähnyt autoni kera. Se on oma, vain minun ei siis pankin tai rahoitusyhtiön. Olen autoni myös valinnut itse. Lisäksi olen sinkku.

• SinkkuT83

Mulla on kesäaikaan käyttö- sekä harrasteautona kultaisen kahekskyt-luvun järeä tekele, Chevy Van, olen sinkku, hetero sekä auton ylpeä omistaja. Hyvin karkottaa kyllä miehet ympäriltä :D

• tämmöinennnainen

Minulla oli viime vuosikymmenellä kakskin 80-luvun mercedes benziä. Olivat yleensä pihan suurimpia autoja kokoontumisessa kuin kokoontumisessa. Sinkkuna olin suurimman osan ajasta.

• MarriedWomen

Juuri oli lehdessä 0 tutkimus jonka kaikki pelimiehet ovat tienneet jo 1000 vuotta.

Eli Nainen valitsee hauskan miehen, sellanen naisten naurattajan, joten jos olet sinkkumies niin älä edes ihmettele asiaa jos allasi kehrää jokin näistä seuraavista :

-Toyota
      -Lada
      -Skoda
      -VW

= otsassi lukisi Booring ja tiedämme jo että asunnossasi on suorat seinät ja tapetit, olet ihan LIIAN ennustettavissa.

Sen sijaan voit ostaa jonkun näistä :
      -Citroen
      -Alfa Romeo
      -Cadillac
      -Porsche
      -Bentley/Rolls

Eikä missään nimessä BMW/MB/Japani/Korea pellejä ne on samaa porukkaa kuin noin ensimmäiset mutta niillä on pienemmät munat.

Tässä neuvo siis sinkku miehelle, kun saat sen mimmin niin sen jälkeen voit ostaa volkkarin tai tojotan...mutta ei missään nimessä ennen !!!!

• Citroen?! Anna mun kaikki kestää...

• taivaanvuohi62

Ei kai pelkkä merkki kaikkea kerro, vaan malli. VW kupla on kestosuosikki symppis, Morris Minikin on kokenut uuden tulemisen ja on taas muodissa. Ja Toytoa Celica on helkkarin hyvän näköinen.

Citikan Iso kissa oli upea upea namu joskus aikoinaan, silloin, kun autoilla oli vielä persoonalliset piirteet. Nykyisinhän niitä ei aina erota toisistaan ellei käy lukemassa mitä persuksissa sanotaan.

Sekä Bemarilla että Audilla on todella symppikset pikkuiset rättikattoiset urheilukotterot. Jos tuo lottovoitto sattuisi kohdalle niin hankkisin ehkä sellaisen. Tai sitten remontoin kylpyhuoneen...

• taivaanvuohi62 kirjoitti:

Ei kai pelkkä merkki kaikkea kerro, vaan malli. VW kupla on kestosuosikki symppis, Morris Minikin on kokenut uuden tulemisen ja on taas muodissa. Ja Toytoa Celica on helkkarin hyvän näköinen.

Citikan Iso kissa oli upea upea namu joskus aikoinaan, silloin, kun autoilla oli vielä persoonalliset piirteet. Nykyisinhän niitä ei aina erota toisistaan ellei käy lukemassa mitä persuksissa sanotaan.

Sekä Bemarilla että Audilla on todella symppikset pikkuiset rättikattoiset urheilukotterot. Jos tuo lottovoitto sattuisi kohdalle niin hankkisin ehkä sellaisen. Tai sitten remontoin kylpyhuoneen...

Saabin Syöksysämpylä eli 96...

• Jack Dempsey

Tämä selittäisikin paljon, koska omistan sekä Volkkarin että Tojon.

• mikä merkitsee..

Ei automerkki vaan se kuinka suhtautuu autoonsa, oli se sitten vanha tai uusi.
      Huomioin sen, onko auto liian tärkeä kampe, meneekö siihen normaalia enemmän aikaa tai rahaa, huomiota? Onko auto niin tärkeä, että sitä ei luota kenenkään muun käsiin, vaikka se on silti käyttöesine. Varooko liikaa autoaan? Jos auto on pölyinen tai kurainen joskus, onko se vakavaa, kiiltääkö auto pahimmilla rapakeleilläkin, koska sitä on pitänyt puunata. Kuinka vakavaa olisi, jos autoon tulisi joskus naarmu tai lommo, vaikka toisen vahingossa tekemänä.. Menisivätkö yöunet?

Onko auto yleensä kunnossa, oli se vaikka se vanhakin, onko se kutakuinkin siististi pidetty vai sikolätti, autohan voi olla myös ylisiistikin. Miten puhuu autostaan, onko se järkiostos, käyttöön tarkoitettu vai statuksen pönkitykseen. Miten arvioi muita ihmisiä auton perusteella. Onko autossa tai sen sisällössä mitään persoonallista ajajan elämään liittyvää asiaa. Onko auto erittäin oudon värinen tai mallinen?

Eniten arvostan niitä, jotka näkevät auton hyötytarvikkeena, vanha järkevä paku oikeassa tarkoituksessa on paljon parempi kuin uusi, ylisuuri saastuttava statuksenpönkittäjä, jota säästetään tallissa.. jne jne..

• rupinen kurppa

"VW,Pösö,renu,KIA = mainosten vietävissä.."

En ole mainosten vietävissä...Satun nyt vaan omistamaan tuosta ryhmästä auton..Mutta sitten kun aika hänestä jättää hommaan kyllä varmasti eri merkkisen ja isompimoottorisen kaaran.

• oiuyytrrtyui

Mites kun meikällä on chevy ja honda?

• Siinähän on

ai, Reipaalla Miehellä Kuopiossa??

• harmaata kansaa

Tylsimmät tyypit ajaa Toyotoilla.

• Kaikki tuntemani Toyota-tyypit (4 kpl.) on perheellisiä (> 2 lasta), eli selkeästi se on auto joka valitaan kun rahat uppoaa enemmän perheeseen ja auton pitää kestää & olla halpa ylläpitää.... yhdelläkään sinkku-tutulla ei taas ole Toyotaa.

• OpelVectra07

Entäs Opel? Pitäisikö sillä irrota? Minulla on Opel Vectra C liftback -07
      Jos ei, niin auttaisiko, jos tummentaisin lasit?

• asdfaödsvmaösldk

Emmä tiedä. Mulla on yli kymmenen vuotta vanha auto, ei pölykapseleita, takareunan lista repsottaa, väri seksikkään harmaa, sedan ja auto niin maan tavanomaisen pölyssä ulkoa. Sisältä erittäin siisti. 200 000 km rikkoontunee tänä vuonna. Suorituskyky riittävä.

Auto riittää mainiosti jokapäiväisiin tarpeisiin, kuten kaupassa käyntiin tai Audi-miehen vitutuksen maksimointiin, kun se 2.0 TFSI ei ollukaan mikään oikea tykki.

Ja mitähän tämäkin nyt sitten kertoo ja mistä?

• lupiini pientareella

Itse vaihdan autoa noin 4-5 vuoden välein. Ostan autoni käteisellä ilman lainaa. Automerkit vaihtelevat. Minulle on täysin sama, että mikä on auton merkki. Oleellisempaa on auton hyvä hinta-laatu -suhde ja se, että mikä on auton huoltohistoria. Merkin osalta lähinnä ratkaisee se, että kotikaupungissani on tarjota autolle merkkihuoltoa (esim. takuuaikana).

Miehen auton merkillä ei ole mitään väliä, koska mieheen tutustuminen tapahtunut aina muualla kuin autossa, auton vieressä tms. Seurustelukumppaneistani yhdellä ei ollut autoa ollenkaan ja ensimmäisellä poikaystävälläni oli aikoinaan Lada

• Volkkari hyörä

"Tässä neuvo siis sinkku miehelle, kun saat sen mimmin niin sen jälkeen voit ostaa volkkarin tai tojotan...mutta ei missään nimessä ennen !!!!"

Täällä jotkut autoista täysin tietämättömät horisee täyttä pskaa...
      Minä omistan -97vm Vw Venton ja auto on ollut minulla n. 2vuotta. Autossa ei ole ollut minun omistukseni aikana mitään teknisiä vikoja... ja autoa on pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Itse kun olen volkkari harrastaja niin olen rakentanut autostani erittäin siistin ja täysin massasta poikkeavan yksilön. Auto kerää niin naisten kuin miestenkin katseet ja minulle tulee usein naisetkin sanomaan, että onpa sulla siisti auto.

Olen toki sinkkumies, mutta kyllä mulla riittää vientiä naisrintamalla. Sitä paitsi erittäin turhaa pskan jauhantaa... luuletteko te, että naiset kiinnostuu miehestä vain auton takia? Eieiei...

• Ikisinkku M

Eipä ole mitään noista, koneessa enemmän tehoa ja vääntöä kuin useimmilla muilla mutta eipä noita juuri tule käytettyä. Seuraava auto on ehkä joku ihan pikkukoppura, ns. naisille suunnattu malli kun ei tule paljon ajoa eikä tarvitse kuskata kuin itseään, tuskin vaikuttaa yhtään mitään mihinkään muuhun kuin kulutukseen ja käyttömaksuihin sitten kun vaihtuu.

• 17+12

Olen ajokortiton ja autoton mies = ikuisesti yksin ilman naista.

• Mitä sanoo???

En ole koskaan omistanu fiat puntoa, ja vaikka olenki sinkku niin ford mondeolla ajellut ja focus. Joskus oli opel, farmari malli. Mutta suosikki auto tällä hetkellä on honda civic.: )

• asgfsdbf

olen sinkkunainen ja minulla on fiat farmari:P

• 13+3

Joopa joo...
      Ja panomiehet ajaa Voorttilla.....................

• Aneki

Sinkkunainen Corolla, vanha postiauto. 215 000 ajettu, läpäisi katsastuksen moitteetta kesällä. Ratti väärällä puolella, automaatti, mulkosilmäinen harmaa pikkuauto. Maksanut 500e vuosi sitten. Ei remontteja. Halpa kaupunkiauto.

• 10+6

Entäs sitten Chevrolet?

• Automaatiton=HOMO

Jos ei miehen autossa ole automaattivaihteistoa, niin mies on homo. Tulee aina mieleen miten nämä sovittelevat sitä vaihdekeppiä peräröörinsä. Homot ne keppiä vatkaa, sanoi jo mummovainaa.

• käviskö tää

Tai sit se kertoo sen, et ko.ihminen mies ja nainen on laiskoja?

• leamaarit

tällä sinkkulla on muuten ford focus farmari ja siitä en luovu ihan heti

• rumamaija

Mulla on Bemari. Ihan kiva auto ollut.

• Olivia-K

En sitten vissin oikein sovi sinkkunaisen kaavaan, asun 220 m2 omakotitalossa ajelen ison luokan uudehkolla (60.000 ajettu) autolla. En tykkää pikkuautoista enkä pienistä asunnoista. Pidän muuten myös pitkistä miehistä, jos se nyt tähän asiaan liittyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe