fitness typyn karsee tausta

12345678kkkk

Eipä kerro saatananpalvonnasta, itseviiltelystä, huumeiden käytöstään ja muista rikoksistaan omassa blogissaan. Kilpailee vaan ja brassailee.

31

1614

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreänä_kateudestak

      Elämänlaadun parantaminen kiellettävä kateutta aiheuttavana!!!

    • miekkonen888

      joo mä tiedän typyn. oomme ihmetelleet porukoiden kesken miksi ei kerro mitään asiasta. kyllä nykyiset ystävät ja asiakkaat lähtisivät omille teilleen. eikä kukaan tosiaankaan ole narkkarille tai saatananpalvojalle kateellinen. turhaa lätinää. kas kummaa kun tullut vaan yksi kommenntti, taitaa olla itse typy asialla ja pelätä paljastumistaan.

      • Hyyyyiiii sinua

        Onko itselläsi todettu skitsofreniaa tai vastaavaa? En ole ikinä nähnyt noin säälittävää idioottia.
        Kateus on NIIN likaista!!! Saisit hävetä! On varmasti tuskallista elää noin mädän sielun omaavana.
        Vaikka ilmeisesti elämäsi on täysin turhaa vailla toivoa, kaikki on sinun käsissä, voit mieluummin vaikuttaa elämääsi positiivisella tavalla..
        Tehdä sitä mistä haaveilet, eikä käyttää kaikkea aikaa säälittävään ruikuttamiseen.


      • Hyyyyii sinua
        Hyyyyiiii sinua kirjoitti:

        Onko itselläsi todettu skitsofreniaa tai vastaavaa? En ole ikinä nähnyt noin säälittävää idioottia.
        Kateus on NIIN likaista!!! Saisit hävetä! On varmasti tuskallista elää noin mädän sielun omaavana.
        Vaikka ilmeisesti elämäsi on täysin turhaa vailla toivoa, kaikki on sinun käsissä, voit mieluummin vaikuttaa elämääsi positiivisella tavalla..
        Tehdä sitä mistä haaveilet, eikä käyttää kaikkea aikaa säälittävään ruikuttamiseen.

        En ymmärrä mistä on peräisin väite että, jumala loi ihmisen kuvakseen....
        Hävettää olla tollasen kanssa samaa lajia!
        Tyttö, josta tässä puhuit.. Olen mielettömän ylpeä hänestä (en tunne henk koht)
        Arvostan suuresti jos joku on tehnyt tollaisen parannuksen, ja toivon onnea ja MENESTYSTÄ:)


    • Lue muita blogeja

      Miksi ihmeessä fitnessblogissa kerrottaisiinkaan tuollaisista asioista? Ei tarvitse lukea jos kateus kalvaa noin kovasti.

    • 17+10

      Miksi pitäisi kertoa? Kerrotko itse kaiken menneisyydestäsi?

      Ja vaikka kertoisikin, saisi todennäkoisesti vain enemmän kunnioitusta. Nimittäin itse arvostan hyvinkin paljon ihmisiä, jotka ovat onnistuneet kääntämään uuden lehden elämässään ja päästämään irti huonoista tavoista.

    • Häh

      Niin siis mistä ihmeessä tässä nyt on kyse? O_o

    • the_hulk

      Jonkun luuserin rällästyskaveri on ilmeisesti tehnyt parannuksen ja tämä luuseri nyt katkerana tilittää täällä

    • iqwesdawerbbbb

      Sama typy lähettää tänne ns. harhautusviestejä. Ei mene todellakaan läpi. Sama typy harjoittaa edelleenkin s palvontaa. Ei siis ole mitään parannusta tehnyt. Outo typy, jos on kirjoittanut blogiin melkein koko elämänsä vaiheet, niin tästä asiasta on vaiennut. Typylle tiedoksi, sitä saa mitä tilaa. Ihmiset eivät niin vain unohda. Vanha sanonta kuuluu: rehellisyys maan perii.

      • 4+13

        Käsittääkseni Suomessa on uskonnonvapaus, mikä oikeuttaa uskomaan vaikka siihen saatanaan ja harjoittamaan omaan uskontoaan. Uskonnon harjoittaminen tulee tapahtua Suomen lain puitteissa ja toisia tai toisten omaisuutta vahingoittamatta.


    • kuka ja mikä

      Kertokaa toki blogin osoite.

    • ku alotitki

      kuka???

    • vissyer

      juujuu ootellaan......

    • trewqqwert

      juupos

      • ongelmansakullakin

        EVVK


    • buuqqwewq

      näin se menee

    • faadoode

      kuytasnh ood

    • minäminäminä

      Nousujohdetta, nousujohdetta. Aikansa kutakin. Kun sieltä alas tipahtaa niin taitaa miettiä mitähän tulikaan tehtyä. Se on jo silloin myöhäistä...............

    • minäsitäjatätä

      ja taasen minä tein sitä ja tätä ja minulla on sitä ja tätä ja minulla on työt sitä ja tätä. on narsistinen minä minä minä minä minä typy.

    • oiughjk

      .Mitä vitun väliä mitä on ennen säätäny jos nykyään menee hyvin ,sähän se vasta juntti olet kun tommosesta näät vaivaa.

    • minä

      Minä minä minä minä edelleen jatkuu, lopettaisit jo. Narsistinen.

    • aiaiaiaiaiai

      aiai

    • joojaajoo

      Tais akka hiljentyy, kun ei oo nyt ollut hekuttamass minä kilpaili ja minä sillai tälläi. akka ei pärjänny siks nytte o hiljaa. muuten ois jo huutanut jok palstall pärjäämistää.

    • kakskooneljoviisio

      Narsisti syyttelee toisia ja hakee sääliä hoviltaan. Nyt pitäisi nähdä ensin omat mokansa ja sitten haukkua toisia. Joka kirjoituksessa minä en saanut sitä, minä olin sitä ja minä olen tätä. Voi, voi, sanon minä. Valitus ja säälin haku ei johda mihinkään. Kirjoittaa ovelasti, miettien vielä monia viikkoja mitä kirjoitan ja miten. Viekas on ja yrittää harhauttaa lukijoita luulemaan muuta mitä hän on. Mutta totuus ei pala tulessakaan.

    • 232
    • kosttersfsste

      höpöhöpö jostai ploggist ja ei selisitykssii. heh heh oot vitsikkäs

      • liikaa plokeja

        Nämä omien kuntoilu- ja elämäntapablogiensa tyrkyttäjät ovat nykyään liikkellä joka ketjussa.

        Kova on kilpailu lukijoista.


    • epsepsss

      toivotaa parast pelättää pahint. noo niiku näi oo.

    • hipoisteisteisteuus

      akka ei pysty olee yhtään yksin yks ku jättää nii toinen heti koukuu vuokranmaksajan roolis. ihan pimee akka. vanha ku mikäkin. ei auta pidennykset hiuksis ku omat hiukset o toooosi karsee ohuet ja karseet silmät. jos akkaalla luonnolline lookki nii karsee miehe näköine, mut tykkää kovast tytyöoist tää akkaa.

    • tekkäöäöoonn

      kas aakkaa tiedettäää kyl et tytöist tykkää, teki toisenlaisee temppuun, et huomioo taas sais ku ainaa oo haluunnu olla eseiille mut itte ei pystyy mihinkää yksii. leesooo oo vähä niikkuu sairast touhuu ettääs akka tiedäät se ei parannee esitttää mittää muutt oot iitte pirukkkssseee

    • jopas

      jopas jotakin, on sit aika miesmäinen akka, mut sai kuitenkin miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe