Vaihdoin työnantajaa ja matkapuhelinetu jatkui myös uudessa työpaikassa. Uudessa työpaikassani kaikilla ei ollut vielä silloin matkapuhelinta. Nyt on kaikille hankittu matkapuhelin lankapuhelimen tilalle, mutta heillä se ei ole matkapuhelinetu.
Olen lähdössä lomalle, ja työnantajan mielestä puhelin pitäisi jättää työpaikalle, jos asiakkaat soittavat siihen. Joku voi sitten vastata puheluihini?!
Minusta ei ole enää kyse matkapuhelinedusta!!!
Miten muilla tämä järjestetty?
Onko enää matkapuhelinetu
2
210
Vastaukset
- näin meillä..
Maksatko siitä verotusarvon mukaan?. Aika harvinainen vaatimus työnantajalta pyytää puhelinta loman ajaksi. Kyllä minulla aina ollut puhelin henkilökohtaisena etuna ja jolla hoidan myös työasiat. Eihän se ole mikään temppu pyytää soittajaa ottamaan yhteyttä konttoriin mikäli soittavat loman aikana. Meillä pikemminkin vaaditaan että puhelin pidetään mukana lomilla jotta tärkeissä asioissa saa kiinni.
Vaimoni joutuu jättämään kännykän työpaikalle lomien ajaksi koska se on työpuhelin josta ei makseta verotusarvon mukaisesti. - outoa mielestäni
Maksan verotusarvon. Enkä siksi todellakaan ymmärrä että työantaja vaatii nyt tallaista.... :O
En kyllä aio suostua tuollaiseen pyyntöön, sillä minulle on aikoinaan luvattu matkapuhelinetu. Enkä suostu siihen että etu häviää yhtäkkiä loman ajaksi.
Muilla työpaikalla on työpuhelinkännykät (heillä ei ole matkapuhelinetua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856