Olipas paska paikka :D

Turku on paras

Lomareissulla yövyin tässä kyläpahasessa ja ei voi kuin ihmetellä. Oli se niin syvältä koko paikka. Ruoka oli perseestä ja palvelusta ei ollut minkäänlaista tajua.

42

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastasen varalle

      Miten sinä odotit pas.an tarjoiltavan?

    • tämmöstä täällä on

      Ei täältä nyt kummosia pidä toivoakaan, ei pidä tulla jos haluaa hienoja puitteita, hyvää ruokaa, tai tiptop-palvelua.
      Tämä on syrjäinen kylä, syrjäytyneine asukkainen.

    • Diapam ei riitä

      Koeta eheytyä ja tule pois sieltä Varsinais-Suomesta. Miellyt ja mukaudut paikalliseen elämänmenoon ennen kuin huomaatkaan. Sitä paitsi kiroilu on rumaa. Mäntysuovalla pyhimme suusi ja sitten syötämme sulle silakanpääkukkoa: loppuu ruikutus ruuasta.

      Olet keskivaikeille caseille tarkoitetun kognitiivisen terapian tarpeessa. Lääkitys on tarkistettava. Seksuaalielämässä on puutostiloja. Tässä näin pikaisesti lueteltuna diagnoosisi.

    • Toivoa täynnä

      Ole aloittaja loentelematta. Mulla on kemijärvi ja ympäristö purru niin persieen, että kun saan talorahat kasaan niin nakkaan perheen autoon ja sitten lähettiin mielellään ei keskelle mittää. Siellä asuu aidot ihmiset.

      • Anonyymi

        Perskele en ole vieläkään saanut myytyä. Täällä se loppuelämä sitten meneekin.


    • ja syvältä
    • Nii mäki Turussa

      Turkulainen, taijat olla visto kaveri. Sanavarastoski on niin kapea, että jatkoksi saattavat tulla nyrkit helposti. Pysy vain kaukana.

    • Tervetuloa uudelleen

      Hei Åbon mies!


      Etkö huomannut vedenvälkettä, airojen aiheuttamaa liplatusta? Missä silmäsi olivat, kun kaarsit kirkon ohitse ja edessäsi aukeni Kemijärvi, vaarat sen? Ohitsesi meni varmaankin kaunis rantatie, joka kiemurtelee kilometrien pituisena.

      Olitko murhemielellä jo lähtiessäsi? Ei se elämä aina antejaan suo, mutta tuliko hyvä mieli missään vaiheessa? Olen huolissani voinnistasi.

    • pysy reiässäs

      Kiss my Turku !

    • Toivoa täynnä

      Minä en ole turusta vaan pohjois-karjalasta vai eikö siellä suvaita meitä ? Ollaan pesunkestäviä suomalaisia, kokonainen perhe, ei sos pummeja.

    • OMG

      joo, ja kauhee koirien räksytys päällänsä....mä luulin et tääl ois ollu rauhaa ja lepoo.
      etelässä ihmiset kunnioittaa lemmikkejään ja opettaa niille oikeet tavat..

    • sinistä siintää

      Jos Puudeleita voi koiriksi sanoa.
      Täällä koirat saa olla koiria.
      Oot tainnu käyvä uimassa paikallisessa Kurarännissä ku puhut pehmosia.

      • OMG

        jos mua tarkotat,sori, en oo turust.
        mä vaan ihmettelen tän kunnan koiranpitoo ja hoitoo.
        kyl koiran hiljaseks saa,jos haluu.opettamalla, enkä tarkota kättä pitempää.
        onks susta kiva herätä koiran haukuntaan,joka kestää ja kestää?tai et ees vois nauttii
        ku on lomalla.luontohan tääl on kaunista ja mä tykkäisin myös nauttii siitä.
        mut hei,ei pahalla.ehkä joku viisastuu kun mä tuun taas ens kesänä.


    • hahhahahha

      tämän keskustelun aloittanut taas katkera entinen kemijärviläinen,käynyt lomalla kotipuoles ja ahdistaa kun joutuu turun slummiin pieneen vuokrakerrostaloon palaamaan takasin,se on ymmärrettävää.

    • pääasia kuitenki

      Siellä Turussa sillä on kyllä töitä, täällä taas ei, jotta sellanen asia on hyvä muistaa.Tässä elämän viisaus.
      Mielummin pieni kämppä ja töitä, kun isompi kämppä ja sossun elättinä.

    • kirjansalukenut

      Piruko sinut tänne veti. Olisit pysynyt muualla. Tiesitkö kenties että tyhmyydestä sakotetaan...TYHMÄ!

    • vaahtosaarnaaja

      Kemijärvihän oli jossain valittu suomen paskimmaksi :D

      turpaavvedetyin ja sen näköistähän siellä onkin. Jopa mökkini ulkohuussi on huonoimmillaan kauniimpi kuin Kemijärvi parhaimmillaan :D

      • tyyt

        Lässyn lässyn......


      • juuriniin

        heh!


    • aaveet ulisee öisin

      Ei paikka voi olla parhaimmillaan, kun asujamisto muuttaa muualle. Muuttovoitto on sitä luokkaa, että paikka pannaan pikapuoliin kiinni.
      Sille käy kun USA:ssa oleville kultarynnäkkö kaupungeille, siitä tulee aavekaupunki.
      Klondyke ja sen tapaiset kylät oli kokemus, odotellaan nyt joku vuosikymmen ja samanlaisia aavekaupunki matkoja aletaan tehdä Kemijärvellekin.

      • tyyt

        Lässyn lässyn...


    • mepärjätäänkyllä

      Pysy sit siel Turus äläkä änkää tänne. Ei kemijärvi sinun rahojasi kaipaa. Olipa niitä sitten kuinka paljon tahansa.

      • Turun Herra

        Tyhjät kattilat ne kolisee eniten ja niitähän Kemijärvellä riittää :D


      • xdhhg
        Turun Herra kirjoitti:

        Tyhjät kattilat ne kolisee eniten ja niitähän Kemijärvellä riittää :D

        Sinä taas olet turun ainoa tyhjä koliseva kattila, mutta niin ISO, että vastaa ainakin 7446476 kolisijaa.

        Harvinaisen typerä tyyppi.


      • Turun Herra
        xdhhg kirjoitti:

        Sinä taas olet turun ainoa tyhjä koliseva kattila, mutta niin ISO, että vastaa ainakin 7446476 kolisijaa.

        Harvinaisen typerä tyyppi.

        Kemijärvellä ei taida olla muuta kuin työttömiä persaukisia juoppoja?


      • fjfjtj
        Turun Herra kirjoitti:

        Kemijärvellä ei taida olla muuta kuin työttömiä persaukisia juoppoja?

        Niinhän sä luulet kattilapää ja luiskaotsa.


      • Turun Herra
        fjfjtj kirjoitti:

        Niinhän sä luulet kattilapää ja luiskaotsa.

        En luule vaan tiedän. Tilastot sen kertoo. Onko siellä koulutus jotenkin huonoa vai ÄO tavallista alhaisempi?


      • nbjhghv
        Turun Herra kirjoitti:

        En luule vaan tiedän. Tilastot sen kertoo. Onko siellä koulutus jotenkin huonoa vai ÄO tavallista alhaisempi?

        Näkis vaan ne tilastot. Kun juttujasi lukee niin turussa on koulutuksen taso todella surkea. Niin tai sitten on ollut todella surkeita oppilaita, joista yksi suorastaan ääliö ja jolla ÄÖ suoraan verrannollinen kengän numeroon. Kääntäen verrannollinen ei oikein mihinkään.

        Arvaatko jo kuka ääliö on kyseessä?

        Turkulaisvitsit on muuten kyllä kieltämättä hyviä.


    • Tuut sä ja?

      Turisti joka odottaa lapsille muumimaita yms.ja aikuisille yökerhoja joissa rymistellään aamu neljään.Niitä ei löydy täältä mutta jos uskaltaa poiketa asvaltilta syrjään ja tykkää luontoon ja vesistöihin liittyvistä asioista niitä löytyy.Itse 30 vuotta työreissulla Turussa asuneena voin sanoa,että ruokapaikkoja ja palveluja tuli vastaan Turussakin laidasta laitaan.Sinulle sattui huono tuuri tuli paska eteen ekakerralla.Nyt paluumuuttajana viidenvuoden asumisen jälkeen olen etuoikeutettu asuessani näin mahtavassa paikassa.Ansiotyön puute vaivaa Kemijärveä mutta se onkin jo toinen juttu.

      • Rollon Reiska

        Kemijärvellä ei ole muuta kuin murjottavia ihmisiä ja ihan helvetisti ötököitä. Ken siellä metsään tahtoo mennä niin täytyy olla aikamoinen masokisti.


      • Pikiöljy
        Rollon Reiska kirjoitti:

        Kemijärvellä ei ole muuta kuin murjottavia ihmisiä ja ihan helvetisti ötököitä. Ken siellä metsään tahtoo mennä niin täytyy olla aikamoinen masokisti.

        Aikuinen mies jostain kärpäsen pörinästä vauhkoontuu,hei haloo.


      • tyhjä paikka vain

        Niin ei sieltä mitään löydy. Korpea ja asumatonta luontoa löytyy Suomesta niin paljon muualtakin, että noin kauaksi sitä tihruamaan ei kukaan viitsi tulla. imatralta kun lähtee itärajaa ylöspäin ajelemaan, niin korpea riittää ylös asti.
        Mielummin jää Imatran yökerhoihin ja spaahan, sekä katselee iltasella Valtion hotellin baarista kuinka koski pauhaa, kun avaavat sen klo 22.00.
        kemijärvellä ei muuta kun peukaloita pyöritellen. Ei sellanen ketään houkuta.
        Kun on syrjäinen nurkkakunta, niin ei se muuksi muuta.


      • persiilleammuttua
        Rollon Reiska kirjoitti:

        Kemijärvellä ei ole muuta kuin murjottavia ihmisiä ja ihan helvetisti ötököitä. Ken siellä metsään tahtoo mennä niin täytyy olla aikamoinen masokisti.

        juurikin!


    • kokenutkyllä

      ötököthön on muuttanu etelähän jo ajat sitten, käykää kokemassa, puhumattakaan isoista olioista, esim. karhuista (ytulipa paljon karhun kaatolupia esim. Keski-Suomeen.

    • vastenmielinenkylä

      Eipä kyllä tulis mieleenkhän yöpyä Kempassa ees yhtä yötä.

      • Anonyymi

        Hometta varmaan löytyy joka rakennuksesta. Hotelli uittoniemi oli ihan jees ja ruokakin oli perinteisen maalaista mutta ei tuolla kauan aikaa viihdy kun ympärillä oleva "kaupunki" on mikä on.


    • Y-Mama

      Kemijärvi on niin paskapaikka että paskakin näyttää sen rinnalla viehättävältä.

      • paikkansapitää

        :D Hyvinpä laitoit!


      • Anonyymi
        paikkansapitää kirjoitti:

        :D Hyvinpä laitoit!

        Huh huh..


    • Anonyymi

      Kemijärvi on paras paikka

      • Anonyymi

        Kemijärvi on kihkelin pussailijoiden ja persheiden nuolijoiden paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      375
      3369
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      165
      1399
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe