Olemme pääkaupunkiseudulta muuttamassa Oulun seudulle ja katselin netistä tyttärelleni uutta seuraa ringeten parissa ja huomasin, että asiako on tosiaan niin, ettei sitä ole?!? Ringetteliiton mukaan ei aktiivista toimintaa löydy.. Millähän ilveellä se toiminta saataisiin sinne aktiiviseksi? Pitääkö tässä nyt siirtyä jääkiekon pariin, kun ei ringetteä ole saatavilla.. Todellakin HARMI!
Ringetteä Oulun seudulla?!?
3
3831
Vastaukset
- Entinen pelaaja
Hei. Oulussa ei tosiaan ole ollut ringettetoimintaa liki vuosikymmeneen. Toiminta kaatui aikoinaan talouteen, sillä pelimatkat on Oulusta pitkät ja vaativat usein yöpymistä, puhumattakaan jäävuorojen hinnoista.. Hieno harrastus, mutta yksinkertaisesti liian kallis. Juuri tänään sain Fb:ssä viestin että innokkaita pelinaisia ja/tai ringette-koulujen vetäjiä etsittäisiin että toiminta saataisiin alueella elvytettyä. Nähtäväksi jää miten käy. Myös kaukalopallo katosi Oulusta jo joitain vuosia sitten...
- Osri
Ite pelasin siihen asti kun seura kaatu. Harmitti sillon ja harmittaa vieläkin. Jääkiekkoon siirryin vaan en jaksanu sitä kuin pari kautta..
- Anonyymi
Hei ei taida olla muuallakaan Pohjois-Suomessa Ringette harrastusta.Olis kyl kiva jos oli Kemin olis myös hyvä perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819