Juu hPuuh Uuh Uuh! Kohta Olen Asunut 60 Vuotta Tampereella..Katkarapukikkeli Vaihdettiin Nuudeliin Äsken Söin Munaa Poskeen.Kyllä Minä,Ne Leobardi Läskit Ja Rokkailun,Varmaan Saat Mahtavan Erektion Kun Vedän Hanskaan Kovan SHOWN..Taas Olisin Se Parkettien Perunaveitsi,On Tällä Tytöllä Viikset Kuin Aatull Ja,Pulisongit..En Oikein Viihtynyt Forssa Ja Hämeenlinna Hiljaisia Paikkakuntia Tampereeseen Verrattuna Ei Ollenkaa Rockabillu Twistaajia Joi den Kans Vois vetää Hanskaan Ja Jivetä Fabianin KapinaRockabillun Tahtiin Nii Et Marjon Housut Repee TaasEikä Niistä Kunnia Tai Hyvät Muistot Jäänyt..Ainoastaan Huonot.,En Tunne Ketään Persuista Tai Kokoomuksesta , Liittyisin Pelastusarmeijaan, mUt Ei Ota Twistaajia Kun Olemme Syntisiä. Paha Rockabilly Musiikki...Tampere NääsOn Sykettä Ja Vilskettä Täynnä Paljon Suolen Toimntaa Ja Säpinää Marjon Villa.Housuissa.ÖITÄ..T.Marjo
Harmaahapsi Rockabillu Marjo Vetelee Twistinarua Persustaan
Ms.Twist.Rockabillu
1
127
Vastaukset
- Aja parta!
karvat pois Marjo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253